//
you're reading...
وبلاگ

تیترهای ارزان شما را خریداریم!


 

 

به هول و غوّه الهی! پست اول بدون هیچ حادثه ی جانی و معنوی و مادی، ختم به خیر شد و دوستان و خوانندگان از وبلاگ جدید خوش آمده شدن. بنابراین با فراغی باز، که چه عرض کنم… فراقی جرخورده! به سراغ پست دوم میرم. پیشاپیش نکاتی رو باید توضیح بدم:

  • از خیل عظیم و انقلابی کامنت های تبریک و دامبال دیمبول شما عزیزان، کمال تشکر رو دارم. فقط می مونه این مساله که از این خیل مذکور، یه دونه ش(دریغ از حتی «یه دونه»!) به پستی که نوشته بودم ربطی نداشتن!! پستی که من بابتش خون جگر خورده بودم و حتی توش از عکس های متوهم زا استفاده نموده بودم… ظاهراً این روزا توهمات، طرفدار زیادی ندارن. متاسفانه این وسط کلاه ما بی صاحاب می مونه!

  • نکته ای که تو جواب یکی از دوستان هم بهش اشاره کردم، قابلیت ادیت کردن کامنت های نوشته شده س. جواب هایی که زیر کامنت ها می نویسم ، از نتایج این قابلیته.اگه یه روز یه چی نوشتین و بعداً اومدین دیدین غیر از سلام علیک، بقیه ی کامنتتون رو یادتون نمیاد که خودتون نوشته باشین، بدونین که قطعاً اشکال از حافظه ی شماست!

  • وردپرس از چیزی که فکر می کردم، پیچیده تره و یه چیزایی داره که به زودی باعث افزایش اطلاعات عمومی من میشه (این یکی ربطی به شما نداشت!)

  • چند وقتیه که به شدت احساس کم آوردگی تیتر می کنم. البته می تونم برای این پستم یه چیزی بنویسم تو مایه های «گزارش کارکرد روزانه» یا مثلاً » نقطه های کانفلیکت!» ولی نه معنی دارن نه جذابیت. بنابراین نیازمند یاری سبزتان هستیم!

  • موضوع آخر هم درباره ی یه شخصیت برجسته س. همون طور که تو جمله ی قبل گفتم، این شخص آدمی بوده که خیلی برجسته بوده. از نقاط برجستگی این آدم میشه به نافش اشاره کرد که اگه با آندوسکوپی ازش عکس گرفته می شه مشخص می شه که چقدر اوت آف استاندارد بوده!
    این شخص شخیص همون شخصیه که شاخصه ی «!» یا علامت تعجب رو اختراع یا یه همچین چیزی کرد! نمی دونم اگه این علامت نبود، من چطور می خواستم این وبلاگ رو از توهّمات روزمره م پر کنم! یا حتی بالاتر از اون، چجوری می خواستم جواب کامنت های شما رو بدم! (بالاخره من خییلی احساس طنزپرداختگی از خودم در می کنم!). خدا بیامرزتش.

 

گفت‌و‌گو‌ها

14 thoughts on “تیترهای ارزان شما را خریداریم!

  1. نوه عزیزم (اینجا یه «ی» اضافه گذاشته بودی!). به جان عزیزتر خودم تو اگه ترشی نخوری آخرش یه چیزی میشی. خیلی با حال بود و خندیدنمان آمد.

    ویرایش گردید

    Posted by آتوسا | 2007/07/02, 16:16
  2. حالا اون بالایی رو ادیت کن ببینم.

    Posted by آتوسا | 2007/07/02, 16:16
  3. منظوری نداشتم به دل نگیر

    من به دل بگیرم؟ من پرروتر از این حرفام مادربزرگ مادری خودم!!

    Posted by آریانا | 2007/07/02, 21:47
  4. دروغگو یه کلمه هم عوض کردی. نوه نه و پدربزرگ. بعدشم عزیز رو فقط برای خودم استعمال کرده بودم.
    ایها الناس اینجا نکامنتید.

    بیخودی پای ایهاالناس رو وسط نکش، هیچ کس تو صداقت من -قربونش برم- شک نداره. آب در هاون نکوب عزیزم!

    Posted by آتوسا | 2007/07/02, 22:41
  5. اون جریان بالش هم بر می گرده به اون فرمایشی که در کامنتدونی دخترم نموده بودی.

    Posted by آتوسا | 2007/07/02, 22:56
  6. سلام
    اين مطلب رو كه درباره دريافت فيلتر شكن روزانه توي گوگل هست بخون :
    چطوري وقتي اينجا فيلتره مطالب رو بخونم ؟
    http://antifilter00.wordpress.com/how-to-ban-filltering

    موفق باشي / باي

    Posted by petti | 2007/07/03, 12:10
  7. چقدر من از اين ايميل لازم بدم مياد! اه!
    ديگه نه اينجوري آمير جان! تك كامنتي‌ام ندين ديگه اينجوري!
    اينجا هم مبارك! من كم وقت دارم بخشيد هولكي دارم كامنت مي‌دم.

    Posted by بهاره | 2007/07/03, 14:12
  8. سلام اميرجان
    بنظر مي‌اد من اينجا كاملا غريب باشم.اما بعد از تبريك به مناسبت وبلاگ جديد .بايد بگم كامنتدونی وبلاگ شما بامزه‌ترين كامنتدونی در سرتاسر وردپرس فارسي هست.
    در مورد اين پست نظری ندارم.اما در پست قبلي بايد بگم از نقاشي سالوادور دالی بسيار لذت بردم.اميدوارم هالوسينيشن شما پايدار باشد!
    اگرهم احتياج به داروی انتی‌سايكوتيك داشتی شخصا در خدمتم!
    پاينده باشي
    دوستان… دارید کامنت رو؟ اینو می گن آدم بلاگیست (یا همون وبلاگ شناس-کلمه ی من در). تازه شم من تحقیق کردم دیدم کلی وقته داره تو وردپرس می نویسه! نظر کارشناسی این دوستان بسیار مهم بید؛ و مهمتر از اون اینکه همه تون پست اول اومدین کامنت گذاشتین.یکی یه کلمه راجع افاضات اون پست نگفت! (البته دست هم درد نکنه تبریک گفتین چیزی نمیشه گفت!) ولی این بنده خدا اومد پست دوم راجع به پست اول کامنت زد! به نظرم واسه اینکه کیفیت وبللاگ حفظ بشه از این به بعد من یه پست خالی می ذارم شما بیاین کامنتهای بامزه بذارین! بعد دعوامون بشه! احتمالاً چیز خوبی دربیاد

    Posted by mhmazidi | 2007/07/03, 15:22
  9. دوست عزیز باید اعتراف کنم وبلاگ خوبی دارید و من باخواندن مطالب شما خیلی به سوادم اضافه شد و اکنون احساس باسوادی دارم و احساس میکنم میتوانم در سطح اجتماع ظاهر شوم بسیار از اینکه در راه رشد و ارتقای سواد جامعه تلاش میکنید ممنون هستیم و امیدوارم بتوانید در راه اهداف عالیه جامعه تلاش کنید . ممنون از اینکه اینهمه باسواد هستید

    باید اعتراف کنم که اعتراف خوبی بود و من با خواندن اعتراف شما کلی به سوادم که اضافه نشد ولی الان احساس باسوادی می کنم (کما فی سابق!) و احساس می کنم که علاوه بر شما، من هم می توانم از خودم ممنون باشم!

    Posted by جعفر شیرزاده بالادشتی | 2007/07/03, 17:09
  10. برای امتاحان کردن!!
    آیا همه ی شما با این ایمیل گذاشتن اجباری مشکل دارید؟!

    من مشکلی ندارم چون با پاک فوم پاک کردم!! ولی خارج از شوخی، مثل خیلی از سایتهای دیگه اگه یه بار ایمیل رو وارد کنین دیگه لازم نداره دفعه ی بعد هم بنویسین (اختصاصی برای بهاره!)

    Posted by امیر | 2007/07/03, 22:57
  11. آتوسا من فکر می کنم یه اشتباهی کردم …
    اد شدی یا نه ؟

    Posted by آریانا | 2007/07/04, 07:59
  12. روز مادر بر همه مادران عزیز و دوست داشتنی مبارک باشه

    مرسی ننه جان!

    Posted by آریانا | 2007/07/04, 08:15
  13. آریانا جان ساعت 12 . اگه نمی تونی خبر بده.

    Posted by آتوسا | 2007/07/04, 10:25
  14. اد هم نشدم. ای میلمو از اوشون بگیر یا از ایشون. آمیر نگی چرا اینجا شده چت روم. حالا حالا ها باید بصبری.

    چرا؟!!!!!؟!!!!

    Posted by آتوسا | 2007/07/04, 10:28

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.