//
you're reading...
شخصی

ممنون می شم که خفه شی!


الان که دارم اینا رو می نویسم یه کم مونده به بازی سوم ایران که باید با مالزی بازی کنه بنابراین شاید نوشتن من تو دقایق باقی مونده تا شروع بازی، یه جور وقت تلف کردن باشه. اما خوشبختانه گشتی که دیروز تو شهر زدم کلی سوژه دستم داد. در واقع دیروز با بچه ها رفتم فیلم «پارک وی» که به قول تهیه کننده هاش اولین فیلم ترسناک ایرانه (چرند گفته دیگه!) ولی چیزی که مهم بود این بود که ما با صحبت هایی که از قبل راجع به این فیلم شنیده بودیم، منتظر صحنه های خنده دار بودیم. اما در کمال غیرمترقبه! تمام صحنه های ترسناک یا خشن فیلم، واقعاً چیز خنده دار توشون نبود. البته تمام سکانس های فوق الذکر می شد بهتر از چیزی که هستن دربیان اما همین هم برای فیلمی که جزو اولین فیلم های این سبک محسوب می شه خوبه . فیلمبرداری، نورپردازی، صدابرداری دالبی (که کم کم داره تو فیلم های ایرانی هم باب می شه)، همه خیلی خوب دراومده بودن و به نظر من، فیلمنامه هم کم اشکال بود. به نظرم کارگردانی نسبت به بقیه ی پارامترها ضعیف تر بود که همین هم یه سر و گردن از خوابگاه دختران بالاتره (البته من کارشناس نیستم… فقط نظر کارشناسی می دم!)

بعد از سینما اومدیم بیرون و در حالیکه ساعت حدوداً 9 بود. رفتیم سوار اتوبوس از این پولیا بشیم. منتها چیزی که جالب بود این بود که ظاهرش، هیچ شباهتی به اتوبوس های خصوصی و هیچ تفاوتی با اتوبوس های شرکت واحد نداشت. ما که نشستیم خالی بود ولی موقعی که راننده دلش اومد ماشین رو راه بندازه که کیپ تا کیپ پر مسافر بود. بعد هم که از اون جلو شروع کرد به اخذ پول تا بره به اون ته برسه. خلاصه اینکه تا اتوبوس راه افتاد ما تو گرمای افتضاح ساعت 9 شب تهران، پختیم!

من ونک از اتوبوس پیاده شدم تا طبق معمول برم سوار تاکسی های پاسداران بشم و برم بشینم سریال تیکه پاره ی پرستاران رو نیگا کنم! اما بعد از 15 دقیقه وایسادن، یه ماشین پاسداران نتونستم پیدا کنم. ساعت داشت 10 می شد که 4 نفر جمع شدیم و از یکی از تاسکی های یه مسیر دیگه خواستیم که ما رو به مقصد رهنمون کنه. از راننده که پرسیدم چی شده که گفت هیچی سهمیه بنزینمونو ندادن. ماشین هایی که این موقع هم میومدن اینجا بیشترشون آژانسی بودن که اونا هم دیگه نمی تونن بیان! همین.

همین!

نتایج ماخوذه:

1 – تعداد اتوبوس ها و تاکسی ها مناسبه، شما تو این جامعه زیادی هستی.

2 – شرکت واحد هم آدمه دیگه، ما آدما هم که در همه حال باید به هم کمک کنیم!

3 – این یک نتیجه نیست، یک پیام غیرآموزشی است: از خونه ت بیرون نرو. چشماتو ببندد…گوشاتو بگیر…اگر هم امکان داره ممنون میشم که خفه شی!!

گفت‌و‌گو‌ها

17 thoughts on “ممنون می شم که خفه شی!

  1. یعنی بالاخره فهمیدی؟ شک دارم. خجالت نکش نوه عزیزم بگو.

    ای تکراری!

    Posted by آتوسا | -0001/11/30, 00:00
  2. یادش بخیر کوچولو بودم فوتبال دوست داشتم !!!!
    بابا مایه دار !
    ای امیرو ما که خیلی وقته خفه شدیم تقریباً دو هزار و پانصد ساله …یادش بخیر !
    نوشته های تورو که می خونم یاد کودکی ایم می افتم مادر!

    قاعدتاً اگه اولیس مادرم باشه ، نمی تونم مادر دیگه ای داشته باشم! بی تربیت؟!

    Posted by mandana | 2007/07/18, 21:45
  3. از این به بعد من برای کسی کامنت می ذارم که برام کامنت بذاره بگم از الآن !

    فهمیدی آتوس؟! ماندی جون خودش را اتمام حجّت کرد!! از الآن

    Posted by mandana | 2007/07/18, 21:46
  4. باشه.

    آتوس تو منو اد کردی اونوقت جواب نمی دی؟!!!

    Posted by آتوسا | 2007/07/18, 22:35
  5. اسكيت بخر! من يكي گرفتم! يكي از ارزوهاي دوران كودكي ام محقق شد!

    Posted by bizbloger | 2007/07/18, 23:31
  6. منزل نو مبارک

    همه باید مرد

    تا نون در بیاد واسه بقیه منتظران !

    بعد از این همه وقت که اومدی، حالا میای نظر متوهم میدی؟ خوشم اومد!!

    Posted by http://pppooonnnyyy.blogfa.com/ | 2007/07/19, 01:22
  7. خودت بفهم! از الان!

    Posted by آتوسا | 2007/07/19, 02:23
  8. بعدشم ماندی مامان منه. منم مامانی توم و مامان اولیس. پس عیبی نداره که بهت بگه مادر. فهمیدی ننه؟

    Posted by آتوسا | 2007/07/19, 02:24
  9. اگه نفهمیدی خجالت نکش. همه از خودمونیم. بگو تا دوباره بگم.
    ببینم نکنه ماندی همون آریانای خودتونه؟ سرکاریه؟!

    Posted by آتوسا | 2007/07/19, 02:25
  10. باز شروع شد باباجان من، ماندانا مادر کوروشه آتوسا هم دختر کوروشه گرفتی ؟ یا بازم بگم! آریانا کدوم خریه هی آریانا آریانا… ( عصبی فرمودم )

    نشد بازم!اگه این رابطه اای که گفتی صادق باشه الان تو باید ننه بزرگ آتوس باشی! شانس بیاری اریک کامنتتو نخونه!

    Posted by mandana | 2007/07/19, 11:41
  11. اه. دیشب خوابم میومد اشتباه گفتم. ماندانا مامان بزرگ منه. بعدشم به تو چه که ماندانا همون آریاناست؟

    ببیخشید! تو فعلاً جواب پی ام ها رو بده!! تو یاهو!

    Posted by آتوسا | 2007/07/19, 12:03
  12. جواب میلتو دادم. همون دعوتنامهه. ولی چون ده سالم بود گفت وقتی بزرگ شدی بیا. دوباره بفرست ببینم 14 ساله هارو قبول می کنه یا نه. بعدشم تو چند صد تا ای میل داری؟ زدی رو دست من؟

    Posted by آتوسا | 2007/07/19, 14:42
  13. ولی من از تو هیچ بی امی ندریافتیده ام تا حالا.

    Posted by آتوسا | 2007/07/19, 17:11
  14. سلام. به نظر شما برای سوزاندن ایران چند لیتر بنزین نیازه؟

    سوال سیاسی نکن که بعدش یه حرفی می زنم و بعدترش پشیمون می شم!

    Posted by setayesh | 2007/07/19, 17:29
  15. واسا آتيش بازي :
    بنزين نميخواد كه !
    كبريت ميخواد D:

    بعد ما هم نفهمديم آخرش آريانا مادره كيه !!!!!! :دي

    ببین… آریانا، مادر آتوسا مادر اولیس مادر بنده س. ماندانا هم مادر آتوسا، مادربزرگ اینجانب است. فقط مشکل اینجاس که نمی دونم من چندتا مادربزرگ دارم!!

    Posted by petti | 2007/07/19, 19:19
  16. عجب خنگی هستی ها! ماندانا مادربزرگ منه. من مامان اولیسم. اولیس مامان توئه. پس من مامان بزرگ توام. فقط بیابید مامان من را.
    بعد آریانا هم همون مانداناست و البته خوب به تو چه؟ هان؟

    ها….؟! مرسی، به من مربوطه خوب!! آدم شجره نامه شو بدونه خوبه!

    Posted by آتوسا | 2007/07/20, 15:28
  17. خوب آدم كنجكاو ميشه بدونه چطوري يكي از دوستاش در حالي كه دوستش ؛ دوست داره بگه مادره اون يكي دوستشه ! يه نفر ديگه بياد بگه مادربزرگ مادر اون نفره ! و البته مادر اين دوستمون بگه مادر بزرگ اون نفره مادر اونه ! و خودش دختر دوستمون ….

    حیف که نمی تونم از این شکلک های یاهو بذارم وگرنه الان نشون می دادم که چقدر «توهّم برانگیزناک» شدم!!

    Posted by petti | 2007/07/21, 00:06

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.