//
you're reading...
تلویزیون, خزعبلات مجانی

در همون راستای قبلی…


در راستای حمایت همه جانبه ی ملت شهیدپرور و انقلابی از حرکت جوشان فرزاد حسنی در برنامه ی اون شب کوله پشتی، بر آن شدیم که پاره ای از نظرات شما در پست فرار از خط قرمز را به دست تحلیل بسپاریم. (ببینید تحلیلگر ما چه دستان پرتوانی داشته که یه همچین موجوداتی رو زیر ذره بین تحلیل خودش برده!) قسمتی از این پاره ی مذکور را در این بحث گنجانده ایم. عددی که تو پرانتز بعد از هر مطلب نوشته شده، نمایش دهنده ی درصد دوستانیه که نظری متناسب و هم جهت با همون مطلب داشتن. توجه داشته باشین که قرار نیست جمع درصدهامون بشه 100، چون بعضی از کامنت ها تو نتایج مختلف اسفاده شدن.(تعداد کامنت های مورد بررسی:65)

نکته غیرقابل بحث: تو این تحلیل زیاد دنبال منطق نگردید. معمولاً توهّم و منطق در یک ظرف
نمی گنجند!

  1. اصولاً هروقت احساس کردید که تلویزیون داره چیزی خلاف عفت عمومی نشون میده، متوجه باشین که هیچ چیزی تغییر نکرده و فقط قراره یه
    پرده ی جدید از نمایش، رو صحنه برده بشه. ضمن اینکه
    آدم های یک سیستم محدود، نمی تونن بدون کمک بالاسری هاشون حرفی رو بزنن که قبلاً جزو محدوه ی ممنوعه بوده. بنابراین اینجا بحث فرد مطرح نیست، بلکه یه گروه از اشرار صدا و سیما و نیروی انتظامی نشستن فکر کردن که چیکار کنن تا به این نتیجه رسیدن.(24.6 درصد)

  2. من از فرزاد حسنی خوشم نمیاد ولی از این کارش خوشم اومد.در واقع با این کارش، یکی از اعضای بدن سردار رادان رو به مقدار متنابهی به خاک مالانده کرد! {حالا نمایش بوده یا نه} (35.3 درصد)

  3. آدم هایی ناموفق هیچوقت نمیتونن خودشون رو از سطح یه سیفون! بالاتر بیارن مگر اینکه پا بذارن اینور خطوط قرمز محیطشون. (6 درصد)

  4. یکی از روش های رسانه ای برای جلب نظر مخالفان، دور زدن مشکلات و انتقاد از خوده. این قضیه به وضوح تو هردو شب پخش برنامه دیده شد. در واقع برنامه هایی از این قبیل یه جور سوپاپ اطمینانن. (6 درصد)

  5. حسنی آدمیه که برای رسیدن به هدفش از هر راهی که ممکن باشه استفاده می کنه. تو این مسیر هم از توهین به طرف مقابلش هیچ ابایی نداره. بنابراین این که تونسته (مثلاً) از پس یکی مثل خودش بربیاد، اصلاً جای تعجب نداره. (3 درصد)

    p934

  6. تکرار مکرراتی که م ن و شما ، هرروز شاهدشون ه ستیم تو یه برنامه هیچ کاربردی برای ما نداره. صرفاً داغ دلمون رو بیشتر تازه می کنه. (3 درصد)

  7. موضوع چیه؟ اینجا چه خبر شده؟!! (1 درصد)

  8. تمام برنامه یه جور تسویه حساب شخصی بین کسایی بوده که ما نمیشناسیمشون.(4.5 درصد)

  9. شماها همه تون کثافت وبی تربیت هس تین، بی غیرتای بد بد!! (4.5 درصد)

  10. حسنی بالا بره پایین بیاد، موجود چرندیه! (7 درصد)

  11. چرا تیم ملی حذف شد؟ (2 درصد)

  12. لینک هایی برای دروغگو (3 درصد)

  13. بقیه موارد (0.1 درصد!!)

خوب… حالا اگه درصدا رو جمع بزنین میشه 100!!

 

گفت‌و‌گو‌ها

24 thoughts on “در همون راستای قبلی…

  1. مورد 11 اصلاح می شود: تعجب از باخت تیم ملی.

    همون مفهوم رو می رسونه خانوم محترم!

    Posted by آتوسا | 2007/07/23, 18:07
  2. پس نظر من کجاست؟ نظر من می باید با امتیاز 99.9999% بر تارک این وبلاگ می درخشید!
    خیلی متوهمانه بودش!

    نظر ندادی؟! چی رو می گی؟ امتیاز الکی که نمی تونیم بدیم بهت!

    Posted by mandy | 2007/07/23, 20:30
  3. چه عجب اين برنامه رو من يه قسمتيشو ديدم اصلاً کلاً مجموعاً نتيجتاً در کل از اين شخصيت خوشم نمياد. پست قبليتم که ترکونده پسر راستي حالا واقعاً جمع درصدا 100 ميشه من که شك دارم از تو هيچي بعيد نيست!!

    این یه دفعه رو استثائاً شک نکن! سه بار با ماشین حساب جمع زدم تا شد این!!

    Posted by KAMRAN | 2007/07/24, 07:31
  4. اه من 6 خط نظر دادم چي شد الان امير ذليل شي!!

    آره دیگه…واسه پینگیلیشاتو ترجمه می کنم که بگی ذلیل شم دیگه…

    Posted by KAMRAN | 2007/07/24, 07:32
  5. من با حالت 5 موافق ترم .
    ضمنا اگه دیر به دیر سر میزنم گرفتارم . شرمنده…

    Posted by ژ.شادان | 2007/07/24, 09:38
  6. تو که فضول قهاری بودی! رفتی فقط کامنتارو خوندی؟ دوروبرتم یه نگاه میکردی خنگ خدا!

    اتفاقاً نیگاه کردم… اما تا واسه م هضم می شه زمان می بره!!

    Posted by آتوسا | 2007/07/24, 13:40
  7. امیر دوستت دارم با این نظر سنجیت ولی در کل این فرزاد حسنی شت تشریف داره

    Posted by حاج ابوالفضل گلاب دره ممقانی | 2007/07/24, 13:53
  8. خودشو نناراحت. بزرگ میشی یادت میره.

    Posted by آتوسا | 2007/07/24, 14:17
  9. بعدشم «مردمان اسکیزوفرنیک چندپهلوی آنرمال» خودتی. بی تربیت. بی حیا. جسور. گستاخ.KGMN

    Posted by آتوسا | 2007/07/24, 14:24
  10. اون کافه تعطیله مربوط به هرکی بود خودش فهمید قضیه چیه ؛نیما جان شما به خودت نگیر.بابا یاهو مسنجر و این صوبتا بده شنیدم تو کار گرافیک و اینایی .

    Posted by نیما | 2007/07/24, 15:13
  11. *آمیر جان

    من این اشتباهتو ادیت نمی کنم که یه وقت برات یادگاری بمونه! به یاد اون تلفن خالی بندیه تو برنامه ی این مردک، فرزاد حسنی! که زنگ زده بود اسم الکی داده بود و بعدش یه جا حسنی رو به اسم خودش صدا زد بعد معلوم شد خالی بسته. (فهمیدی؟!)
    بعدشم کی گفته من تو کار گرافیک و اینام؟! نه این تن بمیره کی گفته!!؟ ایمیلمو تو کامنتم گذاشتم برات به قول اریک نیمائکم!!

    Posted by deleted | 2007/07/24, 15:17
  12. امیرکم من هر دوجا پست میزارم

    مرسی که روشنم کردی اریککم!

    Posted by اریک | 2007/07/24, 16:07
  13. حال کردم برای خودم کامنت بذارم. حرفیه؟!!!

    Posted by آمیر | 2007/07/24, 17:11
  14. به خاطر تبلیغ تو از برنامه رادان، من خر شدم و نشستم برنامه دوم قاضی مرتشوی رو دیدم! فقط فحش دادم! به شدت! اعصابم به هم ریخت! حالا یا مجبور شدن اینوفعه اینجوری کنن، یا اینکه این پرده دوم نمایشه! اما خب افه انتقاد از خود و برنامه های رد شونده از خط قرمز هم دورانی داره که کم کم داره دستش رو میشه! برنامه حسنی و قاضی مرتضوی رو دیم و یاد قهوه افتادم…

    من شرمنده ی آقا امید هم هستم. ولی من خودم برنامه ی قا… مرتضوی رو ندیدم. آخه اصلاً جزو Human حسابش نمی کنم. ضمن اینکه ما کلی نشستیم اینجا به این نتیجه رسیدیم که مطمئناً دفهخ ی آخرش بوده که یه همچون کاری کرده این حسنی. حالا چه با برنامه چه بی برنامه. نتیجه : تلویزیون گاهی وقتا تلنگش در میره تا یه مدت آثارش رو تو محیطش به جا می ذاره. بعد دوباره همه چی برمیگرده حالت عادیش

    Posted by امید | 2007/07/24, 23:42
  15. قربان خفن چاکریم

    خواهش می کنم….خبری شده؟!!

    Posted by اریک | 2007/07/25, 15:02
  16. خداحافظ.

    شب و روز شما بخیر

    Posted by آتوسا | 2007/07/25, 15:54
  17. خوب میدونی امیر از نقطه نظر علمی این فرایند در مورد اتوسا طبییعیه ممولا از این خل بازیها داره که مخصوص خودشه ….. شاید هم عاشق شده بهرحال برای یه دختر جوون این ممکنه پیش بیاد …. نگران نباش اریک هست کامنت هست

    Posted by اریک | 2007/07/25, 16:22
  18. بعدش من فکر میکنم البته با توجه به شناختی که از دخترهای جوان و بانوان دارم معمولا باید کمی خودشون رو برای ما عزیز کنند . یعنی ناز بفرمایند که خوب نازشون هم خریداران مثل سرکار رو داره این فرایند رو مارسل لوتر فروید بهش میگه دیگران را شیفته کردن . از این رفتن و امدنهای این اتوسا چند تا خر و روم به دیوار کثیفی نصیب من و شخص شما شد همین که البته اینهم طبیعیه نترس عزیزمی

    Posted by اریک | 2007/07/25, 16:25
  19. یه میل براش بزن و کمی قربان صدقه و فیلم هندی بازی برمیگرده البته خارج از شوخی اتوسا دختر باهوش و باشخصیتیه و مطمئنن داره باهات شوخی میکنه

    اریک شر درست نکن!!

    Posted by اریک | 2007/07/25, 16:27
  20. بچه ها اصلا خودتون می دونید دارید درباره چی بحث می کنید؟!!!

    کسی بحث نمی کنه… پرونده مختومه شده! به هیچ نتیجه ای هم نرسیدیم!

    Posted by یکی هستم دیگه | 2007/07/31, 14:23
  21. آخه کی گفته موجود چرندیه این فرزاد حسنی خیلی هم با محتواست هر کی گفته غلط گفته!!!!

    کم نمیگن! زیاد میگن….آدم های باصفا میگن!!

    Posted by یکی هستم دیگه | 2007/07/31, 21:34
  22. پس نمی دونی طرفداراش چند تا هستند مواظب باشید یه دفعه نریزن رو سرتون……

    Posted by یکی هستم دیگه | 2007/08/01, 11:43
  23. فرزاد تو از کارت ناراحت نباش کار بزرگی کردی حد اقل حرف دل یک ملتو گفتی به همه فهموندی که اینا دارن آبو گلالود می کنن تا ماهی خودشونو بگیرن

    بله…خوبه! ولی من فرزاد نیستم! ضمناً الان داره کم کم معلوم می شه که این صداوسیمایی ها چه آب زیرکاه هایی هستن. در تمام زمینه ها مردم رو خر گیر آوردن

    Posted by علی | 2007/08/09, 02:10
  24. چیه نتونستی جوابم رو بدی

    آمیر» چرا. من که کم نمیارم!!

    Posted by یکی هستم دیگه | 2007/09/22, 15:16

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.