//
you're reading...
توهم, خزعبلات مجانی

جدیدترین رده بندی برترین حاشیه های سال


خدا رو شکر که مملکت گل و بلبل و شمع و پروانه، هیچ مساله ای نداره که به متن مسائل روزمره ش اضافه بشه و همه درباره همون چیزایی حرف می زنن که قبلاً می زدن و اتفاق جدیدی نیفتاده یا اصولاً، کلاً و عموماً همه چی تو حاشیه س! فعلاً.
رییس چمهور محترم و زیباروی از دو سال پیش درصدر خبرها قرار داره و ول کن اون بالا نیست! آخرین درفشانی های ایشون رو هم دربرنامه ی گزارش ویژه اخبار ساعت ده و نیم ملاحظه فرمودیم. «حتی یه حرف تبلغی هم نزدم» از زیباترین حرف های تبلیغی رییس جمهور محبوب ملت بود!

clip_image00210

سهمیه بندی بنزین با اختلاف فاحشی دوّمه! (البته نسبت به الف نون). خیابون ها کم کم داره از هرگونه وسیله ی حمل و نقل عمومی خالی میشه و خوب نتیجه ش اینه که مردم بازم به ماشین های شخصیشون رو میارن. این وسط ظاهراً بنزین هواپیماها رو هم ندادن، چون دیگه بلیط هم برای هیچ خراب شده ای در داخل کشور پیدا نمیشه.

امیر قلعه نوعی هم تونسته خودش رو تو این رده بندی بکشه بالا و اگه همین طوری پیش بره، از مساله ی بنزین جلو بزنه! قابل توجهه که ایشون سالیان ساله در جدول خبرسازان جا خوش کردن و فقط گاهی یه کم بالا پایین می شن. این پدیده، از زمانی وارد گفتمان روزمره ی مردم شد که حکم سرمربیگری استقلال رو گرفت، بعد از سه سال، استقلال رو قهرمان کرد و بعدش منجر به حذفش از جام باشگاه های آسیا شد! خیلی یهویی، سرمربی تیم ملی شد و خیلی ساده، بهترین تیم ملی تاریخ ایران رو به زباله دانی تاریخ فرستاد. الان هم با خونسردی به کارش ادامه می ده!

عکسی که شرق، فردای باخت ایران به کره، تو صفحه اولش انداخت و تکلیف ژنرال شکست خورده رو مشخص کرد:

clip_image0042

در رده ی بعدی، مساله «ارتقاء امنیت اجتماعی» قرار گرفته. جریان این ترکیب اسمی، مثل اون جوک س که می گن سه تا دروغ گنده بگو؟ می گه «دانشگاه آزاد اسلامی»!!! فرزاد حسنی هم با اون برنامه ی جنجالیش، الان به یه پارادوکس متحرک تبدیل شده که ملت نمیدونن باید ازش خوششون بیاد یا متنفر باشن! مساله دیگه اینه که آیا جریانات برکناری این موجود مرموز از اجرای کوله پشتی، گِل مالی شدن تیریج قبای آقایون در قبال این برنامه و دلجویی رادان از حسنی، هنوز جزو فیلمنامه محسوب می شن یا همه شون بداهه گویی هستن؟!

«دست دادن یا ندادن خاتمی، مساله این است»، بحث دیگه ایه که هنوز جای خودش رو تو جدول ثابت نکرده و ممکنه بالاتر بیاد. متخصصان فن، معتقدند که هنوز میشه با نرم افزارهای فوتوشاپی، مشخص کرد که اون دستی که اون وسط بوده، دقیقاً اونجا چیکار می کرده و آیا از نظر شرعی باید این آقا رو اعدام کرد یا نه.

البته صاحب دستی هم که در این عکس اون وسط می بینین، از نظر عرفی محکوم به اعدامه! اونی هم که نمی بینین که اصلاً لیاقت حکم بریدن نداره!

clip_image0063112

و من هنوز کلّی توهّم نگفته دارم که اینجام گیر کرده. (نه باباجان، بیا بالا… بالاتر…دیگه نرو تو سوراخ دماغم! یه کم پایینتر!) ولی از اونجایی که یک بلاگر عاقل باید فکر فرداش رو هم بکنه و من هم سعی می کنم که خودم رو در صف
عاقلان جا بزنم، همینجا قورتشون می دم. گو اینکه همه می تونین این حاشیه های جذاب رو ببینین و ازش …(بخونین لذت) ببرین!

گفت‌و‌گو‌ها

14 thoughts on “جدیدترین رده بندی برترین حاشیه های سال

  1. خدمت شما دوست گرامی باید عرض کنم من اصلا در مورد پل نیومن حرفی نمیزنم چون ایشون خیلی خوشگل و خوشتیپ هستند و من همیشه به ایشون حسودتیم میشه در مورد قلعه کهنه ایی هم دیگه متاسفم هیچی ندارم بگم چون کلن بی ادب و لمپن هستند در مورد بنزین هم یه دوستی داشتیم آمیرووو توی وبلا سایتش با فتو شاپ چند عکس گذاشت که دستش رو شد فقط بگو تو چرا با دخترها فقط چت میکنی هان اینو بگو و برو

    گیر دادی ها! کی چت می کنه؟! ! اگه منظورت…. هستش، خوب بهش می گم….. و اینکه بهت ………………………………………………………. (اینجاهاشو نمیشه نوشت!! خیلی بی ادبیه!) همین!

    Posted by گرینگو | 2007/07/29, 16:30
  2. در ضمن اقای پل نیومن محبوبترین رئیس جمبووور ایران هستند هرکی مخالفه خر است

    Posted by گرینگو | 2007/07/29, 16:34
  3. اقا چرا فحش میدی داداش کامنتها رو هم سانسور میکنی اقا چرا با ما چت نمیکنی هان چرا چرا چرا مگه من چمه دختر نیستم منهم خوشگل نیستم ولی دل دارم با اتوسا چت میکنی با اون دختر همدانی هم که چت میکنی من چیم کمتره هان هان هان یعنی چی

    Posted by حاج ابوالفضل گلاب دره ممقانی | 2007/07/29, 19:04
  4. این توهین ها دل منو شکوند

    Posted by حاج ابوالفضل گلاب دره ممقانی | 2007/07/29, 19:05
  5. تو به من فحش داداییی یعنی دادی من گریه میکنم همه جا به من توهین کردی بگو منو دوست داری بگو با من دوستی بگو اشق من شدی بگو بگو ای بی وفا ای ان فیت فول بگو بگو بگو

    Posted by اریک | 2007/07/29, 19:06
  6. ببین فقط من برات کامنت میزارم فقط من برات موندم تو منو کشتی الان خودکشی میکنم ای بیرحم

    اریک عزیز، تو بگی من چه کنم همان کنم! جاسوس مخفیت کشته منو! من که بهت گفتم آی دیم فلانه، اونش اینه و غیره. خداییش سرکاریم؟! اون کامنتی رو هم که می گی سانسور کردم، فکر کردم تکراریه!
    بعدم نمی خواد یادم بندازی که بقیه ی بی وفا همه رفتن کسی دورو برم نیست! خودم دارم می بینم!

    Posted by اریک | 2007/07/29, 19:08
  7. خیلی اسیرتم خیلی باحالی من خودم هستم تاخرش مگه قبلا کسی بود؟ من بودم هنوز هم هستم رفیق تا فی خالدونش پات هستم توی رفاقت کم نمیارم سالار در ضمن داداش جاسسوس رو پایه نیستم سنس منفی داره داداش تو از مایی از خودمونی اریک همیشه همین اطرافه همین جاها زیر این برگ درخت زیر این بته گل سرخ

    مرسی اریک جون. خودت بچه باحالی هستی! اریک اینجا اریک اونجا اریک همه جا!

    Posted by eric | 2007/07/29, 21:01
  8. به من چه كه بگم شما و نوشته هاتون خيلي باحاليد وحيد خان؟ هوم؟ اصلا به من چه؟… من حوصله ندارم به كسي بگم كه باحاله يا باحال نيست…. يا بگم آخرشه يا وسطشه يا اولشه… ولي حالا كه دارم ميگم بگذاريد اينم بگم كه يو تقريبا آخرشي … تاكيد مي كنم كه تقريبا .. سي يو سون توپولي .. در ضمن اين ايميل كه من دادم deactivate شده.

    وحید خان کیه؟ یعنی اینقدر بی اهمیته که واسش ایمیل دی اکتیو می دی؟…چه روزگاری شده!

    Posted by ترب | 2007/07/30, 00:19
  9. سلام. اصلا مسائل خوب و اخلاقی برای این رئیس جمهور فرقی نمی کنه. این طور نیست ؟!
    به من هم سر بزن. خوشحال می شوم.

    Posted by kptools | 2007/07/30, 12:19
  10. مرسی آمیرو جان با ادبم! وای این عکس آخریه چه باحاله جیگرتو بخورم محمود جونم که اینقدر خوشتیپی!
    ولی نمی دونی چه خنگ بازی ای درآوردم بعضی از نوشته های قبلی ایم پاک شدن…آتوسااااااااااااااااااااااااااا!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    محمود رو نمی خورن ماندی جون. محمود رو گاز می رنن! بس که شیرینه!

    Posted by mandy | 2007/07/30, 12:22
  11. اشتباهی پاکشون کردم آمیر جونم دوباره گذاشتمشون…بابا حالا توام سخت نگیر! خوردن بهتره یا می میری یا زنده می مونی اگر گازش بزنی ممکنه مریض بشی مادر! یه وقت گازش نزنی

    Posted by mandy | 2007/07/30, 18:22
  12. salam khobi ie filter shekan ghanoni bezariiid vase akhbare jahani

    Posted by سینا | 2007/12/02, 13:41
  13. سلام خوبید بچه ها منم امیدم منم دانشجو منم …….
    خوب بعد این منم با شمام البته بودم اما تازه معرفی میشم بهتون

    Posted by امید | 2008/02/23, 14:44
  14. اصولا شما یهخورده که چه عرض کنم، حسابی قدر نشناس هستید. قدر این مملکت و زحمتی که براش کشیده می شه نمی دونید. مثل اینکه خبر ندارید دولت های خارجی ما مردمشون چه می کنن و چه مالیاتی می گیرن؟!!! اگه نصف اون مالیاتو از شماها می گرفتن دادتون به هوا بود. برید خدا رو شکر کنید. تونعمت هستید و چشمتون به خونه همسایه هست. خودتو پیدا کن.
    ————–
    Ãmir:▓اصولاً ایرانی چماعت سر و تهش همینه! مگه سی سال پیش چیزی کم داشتیم که ملت ریختن تو خیابون اون بلا رو سرمون آوردن که الان فرق کرده باشیم؟!

    Posted by c | 2009/03/02, 14:09

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.