//
you're reading...
شخصی

این بوی کوفتی!


یه دفترچه‎ی بیمه گرفتیم…به چه مکافات! خوب از وقتی از دانشگاه اومدم بیرون دیگه جزو مستمری بگیرهای دولت مهرورز نیستم دیگه…بنابراین با نود‌ و ‌نه تا کلک و عناوین گول‌مالشی «دارم درس می خونم» و «کنکور فوق دارم» و اینا! رفتیم یکی گرفتیم (در واقع تمدید کردم). اما حالا بعد از گذشت کمتر از هشت ماه، صفحاتش از نیمه گذشته، بس که مریضی های جورواجور گرفتم و دکترای مختلف رفتم. فقط تو همین یه هفته سه ورقش (یعنی 3*3 ورقش) سر آزمایشگاه و دوای قبل از آزمایش و قطره‌ی  بعد از آزمایش مصرف شده. به جان شما نباشه، به جان شما (اون یکی رو میگم، اونجا وایساده!) دیگه حوصله‌‌م سر رفته. آخریش (یا ظاهراً آخریش) رو دیروز انجام دادم. تا جوابش بیاد فکر کنم سه ورق دیگه هم باطل بشه! این سرگیجه‌ی کوفتی دیگه زندگی واسه‌مون نذاشته که…

فعلاً که اولین مراحل کرشدگی رو دارم تجربه می‌کنم. شاید خیلی مهم نباشه، شاید خانوم دکتر بیخود گفته ولی هرچی هست، داره بوی سمعک میاد! حالا کی؟ 20سال دیگه…25 سال…40 سال…از الان هرچی جوک دارین بگین که بعداً مجبور نشم خنده های دیگران رو ببینم و خودم هم باهاشون همراهی کنم درحالیکه اصلاً نشنیدم چی گفتی!

کر کر کر! قیش قیش هر هر!!! (پیشاپیش به تمام لطیفه های بی مرزه و با مرزه‌ی شما می خندیم!!)

گفت‌و‌گو‌ها

10 thoughts on “این بوی کوفتی!

  1. من هم فکر کنم چند درجه کر باشم، صداها را می‌شنوم اما اگر طرف را نبینم خیلی وقت‌ها متوجه نمی‌شم که چی گفته با اینکه کاملا حرفش را شنیده‌ام. آخرین بار (12 سال پیش) که تست شنوایی دادم سالم بودم!!!!!

    آمیر » من 7 سال پیش واسه همین دلیل که گفتی، تست داده بودم سالم بودم. الان ، اون دلیله سرجاش هست ولی ناقصم!! بترس…!!!

    Posted by محمد | 2007/09/07, 13:09
  2. من اينجاما آمير! دارم برميگردم به شرايط ايده آل! حالا باهات ميحرفم بعدا حتما! فقط اميدوارم تا اون موقع كر نشده باشى!!! P:

    آمیر» شرایط اده آل کجاس؟ تو گوگل مپ پیداش نکردم!!

    Posted by KAMRAN | 2007/09/07, 13:44
  3. انشاالله خوب میشی.

    آمیر » بابا من جوک می خواااااام!!!

    Posted by شبستان | 2007/09/07, 14:24
  4. یعنی تو تا حالا شنوا بودی؟ پس چرا حرفای منو نمی فهمیدی؟ هان؟ خدا به داد برسه که دور از جوون، دور از جوون، زبونم لال نوه گلم …. نه نمی تونم بگم 😦

    آمیر» خوب تقصیر من چیه؟ تو موهومات می نویسی!! باید شیش دفعه بخونم تا آخرش بفهمم چی میگی!!

    Posted by آتوسا | 2007/09/07, 23:24
  5. نه آمیروووووووووووووو. نه!!!!!!!!!!!! تا … میخوام ببینمت P:

    آمیر» نه ماسینتوساااا…!! من رفتم…..!!

    Posted by آتوسا | 2007/09/07, 23:25
  6. آخه امير جان، شرايط ايده آل تو ايران فيلتر شده!!! از اونجا نميتونى ببينيش!!! با فيلتر شكن بياى شايد بتونى پيداش كنى…!!! راستى هنوز ميشنوى؟!

    آمیر» یه کم حرف بزن ببینم میشنوم یا نه!

    Posted by KAMRAN | 2007/09/07, 23:52
  7. بينم امير از كي سرگيجه داري چرا به من چيزي نگفتي.. خب حالا دكتر چه تشخيصي گذاشته.. جواب سي تي …و يا ساير از مايشات چي بوده..؟ البته بهتره نگران نباشي سر گيجه يه نشانه است كه مي تونه دلايل زيادي داشته باشه .. تشخيص چي بوده؟ هان؟
    يالا بيا بگو و از نگراني درم بيار

    Posted by olis | 2007/09/08, 00:32
  8. اميدوارم همينطور كه خودت گفتى، خانم دكتر بيخود گفته باشه! اصلا غلط كرده كه گفته!!! اصلا بوووووووق!!! سلامت باشى رفيق، فعلا برم من

    Posted by KAMRAN | 2007/09/08, 01:39
  9. راستي اتوسا يوخده با دقت بخون!

    Posted by olis | 2007/09/10, 12:38
  10. زندگي رو سخت نگير!
    ام اس ميگيري اخرش! دور از جون! البته!

    Posted by bizbloger | 2007/09/14, 04:39

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.