//
you're reading...
تلویزیون, شخصی

تراوشات مغزی امروز اینجانب


1 – یه موقع وقتی بیشتر از سه روز وبلاگ رو آپ نمی کردم، می‌گفتم خوب یه کم دیر شد؛ الان دو روز آپ نکنم، نگران می‌شم که چه بلایی سرم اومده که حال آپ کردن رو ندارم (حتی اگه وقتش رو هم نداشته باشم.مساله‎ای که باعث شد از پریروز تا حالا مطلب نذارم اینجا).

2- بس که هولم یکی بیاد ببینه من چیز جدید برای گفتن ندارم و بره تا یه هفته بعد پشت سرش رو هم نگاه نکنه، سر غذا، پشت کامپیوتر، یه قاشق می‌خورم، یه خط می‌نویسم! دیگه شورشو درآوردم؟

3 – باید اعتراف کنم که هنوز چلچراغ می‌خونم! ممکنه که دو هفته مجله‌شو نگیرم، اما به هفته‌ سوم نمی‌کشه. حتی اگه قبلش با خودم عهد کرده باشم که دیگه نگیرم.
ولی این هفته عکس رو جلدش توجهمو خیلی جلب کرد و باعث شد که در کسری از ثانیه، یکیشو  بردارم و برم تو عکسش! عکس سوباسا و کاگرو رو انداخته بود رو جلدش! منم که یه موقع کلی طرفدار پرپاقرص قوتبالیست ها بودم دیگه نتونستم جلوی خودم رو بگیرم و… داخلش، مطالب جالبی راجع به این کارتون و سری های اون و تاثیری که رو ژاپنی‌ها و حتی فوتبالیستهای معروف دنیا گذاشته، آورده شده. اطلاعاتی که دونستشون برام خیلی جالب بود.
البت خرید این شماره مجله باعث شد که متوجه بشم که امیرژوله، دوباره شروع به نوشتن «دست‏نوشته های یک کودک فهیم» کرده! برای اونایی که نمی دونن این چیه باید بگم که نثر فوق العاده جذابیه که مثلاً از ذهن یه کودک هفت هشت ده ساله، تراوش می کنه که البته مایه های بزرگسالانه‌ی جذابی تو متنش داره. همین!

4 – به اینجا که رسیدم باید بگم من به شدت طرفدار کارتون های ژاپنی و موسیقی اونها هستم. بنابراین اگه کسی می دونه چطور میشه آهنگ های این کارتون ها را با کیفیت خوب از اینترنت یا سایر نقاط دنیا پیدا کرد، خوشحال میشم بگه.
به زودی مطالبی درباره‌ی هایائو میازاکی، یکی از چند انیماتور برجسته‌ی دنیا و خالق اثاری مثل شهر اشباح، پرنسس مونونوکه و … می‌نویسم که احتمالاً یکی از کسانیه که دیگه تکرار نمیشن. منتظر باشین.

5 – با تشکر.

6 – قربون شما.

7 – ندارد.

8 – برین سر کارتون دیگه.

9 – از تمام کسانی که به  سریال میوه ممنوعه علاقه دارند، دعوت می‌شود تا همچنان علاقه داشته باشند!
به جان خودم همه‌شون سوپراستارن. هانیه توسلی، علی نصیریان، گوهر خیراندیش و تا حدودی این یارو…جلال!

10 – ایندفعه دیگه تموم شد!

گفت‌و‌گو‌ها

16 thoughts on “تراوشات مغزی امروز اینجانب

  1. برادر بسيجی من بسيار خرسندم که ميبينم مردانی مانند شما هنوز در اين بلاد و ام القرای اسلام نفس ميکشدند و زمينه را برای محو اسرائيل غاصب و همه صهيونيستهای شيطان آماده مينمايند تا بزودی زود مولای مان حضرت مهدی عج الله ظهور نمايند و صحنه گيتی را از لوث وجود امثال اين کفار اهل ذمه پاک نمايد انشالله . اما این کافر اهل ذمه متاسفانه نتوانست جملات و کلام روحانی را بفهمد که از روز روشنتر بود. سينه مالامال از درد ميبينم که خدای نور ايمان و شعور را در قلب او خاموش گردانيد

    آمیر» گردانید که گردانید!آدرس اشتباهی بهتون دادن! اصلاً توطئه س آقا… من الان اونروی سکه م! چی فکر کردی. تازه پشت اریککمم هستم!. من خود دموکراسیم!

    Posted by حاج آقا | 2007/10/06, 13:18
  2. الان حدود 6 ماه می‌شه که چلچراغ نخریدم، یه ماه اولش سخت بود اما الان دیگه عادی شده اما از طریق سایتش مطالب ژوله و رها را دنبال می‌کنم
    راستی هنوزم همون 400 تومنه و اون دختر لوسه توش می‌نویسه؟

    آمیر>هنوزم همون 400 تومنه، منظورت احیاناً ش. نادری نیست؟! خوب فکر می کنم هنوز بنویسه، به هرحال من که نمی خونم

    Posted by محمد | 2007/10/06, 14:07
  3. اوهوی این اینجا چی کار میکنه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ امیر پسرم این خودش وبلاگ داشت الان وبلاگش رو بستن یه مدت مرده بود دوباره فکر کنم کاری چیزی جایی پیدا کرده کامپیوتر مفتی افتاده زید دستش میاد کامنت بازی …….

    آمیر(این کی بید؟)

    Posted by eric | 2007/10/06, 14:27
  4. مــــــــــــــــــــــــــــــــــي كــــــــــــــــــــــشـــــــــــــــــــمـــــــــــت

    آمیر-> مادرجان شما کار دیگه ای نداری؟!هر هفته من رو می کنی زیر خاک مجبورم کلی خودم رو بتکونم!

    Posted by آتوسا | 2007/10/06, 14:46
  5. این دست نوشته ها رو این هفته برای اولین بار تو بالاترین خوندم واقعا جالب بود. اون سریال میوه ممنوعه هم عالیه فقط من می ترسم مثل بقیه آخرش رو سرهم بندی کنند.

    آمیر> ترست کاملاً منطقیه اونم با توجه به این که تا هممین الانش هم کلی ازش زدن.

    Posted by کمال | 2007/10/06, 15:26
  6. هیچی! فقط فوضولیم گل کرد وبلاگت رو ببینم

    آمیر» چه فوضول با محبتی!!

    Posted by رها | 2007/10/06, 15:59
  7. ببین آلبوم 95 آناتما رو شنیدی؟ مثلاً آهنگ restless oblivion یا shroud of frost یا a dying wish. شبیه اونهاست اما یک مقدار خشن تر . به نظر من دانلود کن خوشت نیومد شام میدم. خوبه؟

    آمیر> من همون کولی رو ترجیح می دم!

    Posted by mychamber | 2007/10/06, 20:01
  8. راستی اگه تو این مایه‌ها حال می‌کنی برو in the woods رو دانلود کن. البوم‌های آخرش مثل اناتما شده. سبکش تقریباً Avant-garde و Progressive

    Posted by mychamber | 2007/10/06, 20:03
  9. اولا من بروزم

    دوما کیفیتت پایین اومده

    سوما کارتونای ژاپونی نبین خشن میشی

    چهارما خدا نگهدار

    آمیر» کارتون ژآپنی و خشونت؟! پس کارتون ژاپنی ندیدی. یه کم از خط دیجیمون و اینا بیا بیرون…

    Posted by پونی | 2007/10/06, 21:00
  10. تو چه علائقی داری!!!!!!!!!
    آهنگ کارتون…منم میوه ممنوعه رو دوست دارم..مرسی پیشنهاد خوبی بود..اصلا به فکرم نمی رسید!!!!!!!!

    امیر» قابل شما رو نداشت. لینکم کو؟!

    Posted by eli | 2007/10/07, 09:26
  11. يه كارتون ژاپني هست كه جمعه صبحها پخش ميشه به نام من و برادرم ! خيلي جالبه ! ولي من از موسيقيشون متنفرم انگار با سوهان مغزم رو مي تراشن!!

    آمیر» این پست جدید رو ببین و موسیقیشو دانلود کن. قول میدم نظرت راجع به ژاپن عوض بشه!

    Posted by grayidea | 2007/10/07, 11:15
  12. من خیلی وقته چهل چراغ نخریدم. البته ممکنه هر یکی دو ماه یکبار یک سری بزنم.
    سریالهای ماه رمضون رو هم یه هفته در میون میبینم تا چیزی رو از دست ندم!

    آمیر» خدا قوتت بدهد با این برنامه ریزی هنرمندانه!

    Posted by شبستان | 2007/10/07, 12:34
  13. ژوله دوباره مینویسه؟ اگه میشه لینکشو بذار واسمون.

    آمیر» چلچراغ که سایت داره ولی معمولاً تا دو ماه بعدش آپدیت نمی کنه. ولی تو فکرم که بشینم تایپش کنم بذارم اینجا.از بیکاری!!

    Posted by lukadium | 2007/10/07, 20:58
  14. آره این چلچراغ هروقت تام نسخه‌های چاپی‌اش فروش رفت اونوقت نوشته‌ها را رو وب میاره اما اینا رو داشته باش. به غیر از ژوله از اون پسره یعقوبی هم خوشم میاد. البته در کل به غیر از مطالب دخترا و اون ادبی و شعر، بقیه‌اش را می‌خوندم

    آمیر» دستت درد نکنه محمدجان. زحمت کشیدی ما و لوکا را شاد نمودی

    Posted by محمد | 2007/10/07, 23:12
  15. قربون پسرم برم..هيچي گفتم ابراز محبتي بهت كرده باشم….!
    مي گما به نظر من جلال از همه بهتره!

    Posted by olis | 2007/10/08, 08:31
  16. http://www.4shared.com har anime ii ke ahangesho bekhaiin,tu in site ba keifiate khoob peida mishe

    Posted by kaguya hime | 2007/10/20, 20:42

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.