//
you're reading...
خزعبلات مجانی

اطلاعیه مهم


به گفته شاهدان عینی، ماه رمضان* در سیاره مشتری سه روز زودتر تمام شده و همانطور که در عکس دیده می‌شود، خیلی از آن دیده می‌شود. با توجه به آسمانی بودن کلّیه‌ی جمهوری‌اسلامی و سایر موارد و نزدیک بودن به آسمان هشتم و با عنایت به اینکه از سیاره مشتری تا نصف‌النهاری که از نزدیک خونه‌ی آقا می‌گذرد، فاصله‌ی چندانی وجود ندارد پیش‌بینی که نه…نتیجه‌گیری می‌شود که اعلام عید فطر در روز شنبه خیلی اشتباه بوده و بسیار اشتباه می‌باشد و عید می‌باید روز چهارشنبه‌ی هفته‌ی پیش یا با یه کم چونه، می‌شد پنج‌شنبه اعلام نموده می‌شد. بنابراین از تمام روزه‌دارانی که تا جمعه روزه گرفتند تقاضا می‌شود هرچه سریعتر برای پس دادن آن به نزدیکترین شعبات نمایندگی‌های بیوت مراجع مراجعه نمایند. با توجه به کثرت تعداد شما عزیزان، دفتر آیت‌الله احمدی‌نژاد هم برای پس گرفتن موارد مذکور آماده شده که می‌توانید به آن مراجعه کرده و ضمناً مراجعه فرمایید.
برای آن دسته از عزیزانی که نحوه‌ی پس‌دادن را نمی‌دانند عرض می‌شود که به ازای روز چهار یا پنجشنبه که روزه گرفته نموده‎اید و آن روز عید بوده و روزه حرام می‌باشد باید مبلغ خدات تومان به حساب شماره‌ی 3333 بنیاد مستضعفین ریخته و سعی کنید که در پیشگاه خدا آمرزیده شوید. (البته همان کار اول کفایت دومی را می‏کند!). مرحله بعد آن است که با یک چیز دراز به ته حلق خود زده و ته‌مانده‌ی افطاری آن روز را بالا بیاورید. اگر امکانش نیست یک‌چهارم مبلغی را که به حساب بالا ریختید، طی یک چک جداگانه به همان حساب بریزید.
برای این مرحله، ارائه کارت سوخت و اهداء داوطلبانه و دلخواهانه مقادیری بنزین از آن هم به مستضعفان مشمول حساب فوق هم پذیرفته می‌شود. مقدار داوطلبانه‌ی بالا باید حداقل 83 لیتر باشد. در صورت دادن مقادیر کمتر باید خواهر و مادرتان را مستقیماً به طرف ما مراجعه کنید. برادران راهنمای ما در میادین بزرگ سطح شهر پاسخگوی خواهران گرامی می‌باشند. برای آن‌دسته از برادرانی که از از این موهبت، محرومند راه حل دیگری نداریم.
مسائل مربوط به خمس و زکات و فطریه و سایر موارد، به قوت خود باقیست و برخلاف شایعات، مقدار آن در این مورد خاص، بیشتر از بیست درصد افزایش نیافته است.

با تشکر از شما مردم روز‌دار و جان‌برکف
ستاد اشاعه‌ی روزه و امر به مهروزی

* توضیح: یکی از ماه های سیاره مشتری، لو (=Lo) نامیده می‌شود که در این عکس مشاهده می‌شود. مشاهدات ما از اتمام ماه رمضان در مشتری مسلماً همین ماه بوده است.

گفت‌و‌گو‌ها

4 thoughts on “اطلاعیه مهم

  1. ببين امير اگه فكر مي كني با اين پستهاي طنز مي توني منو بخندوني تا از گناهت بگذرم محاله!!! من ماشين رو سالم دستت دادم سالم هم مي خوام!!
    گذشته از اين حرفها خدا رو شكر كن كه خودت سالمي فداي سرت امير خان!
    راستي مي دونستي حاج يونس فتوحي هم اعلام كرده كه به كوري چشم ملت ايران هم هستي رو مي گيرم هم خانوم دكتر برديا رو!اين كه به نظر من بهترين اس ام اس بود! از بين اين همه اس ام اس هاي بي مزه و خنك اين روزا! و تو هم بهتره به كاراقايون فضولي نكني مامان ! ستاد استحلال ماه خودشون بلدند چي كار كنند!

    آمیر» وای وای…مامان بداخلاق اخموی قرقرو! اینجا هم که می خوایم یه کم بخندیم باید منو یاد بدبختیام بندازی؟!

    Posted by olis | 2007/10/13, 00:22
  2. واقعا که! بی دین. بی ادب. KGMN. بعد اون قسمت مادر و خواهرتان رو ال و بل یعنی چی؟ هانننننننننننننننننننننننننننننننننن؟ مگه خودت ناموس نداری؟ مگه نبینمت. بی حیا!

    Posted by Atousa | 2007/10/13, 08:20
  3. خیلی خندیدم! تو کار رهبر نرو ها! تا دم احمدی نژاد کافیه!!
    بیا، این خانم آتوسا خودش فحشهای بی ادبی میده بعد به من میگه چرا به نوه‌ی گل مامانیم ناسزا پرتاب میکنی؟!!

    آمیر » من فکر می کنم من حق دارم به آقا هم گیر بدم.چشه من مگه چی گفتم؟ کوتای خاموش کردم؟ اجمدی نژاد که از اون حطرناک تره.

    Posted by شبستان | 2007/10/13, 11:17
  4. خوب من مادربزرگشم. از قدیم هم گفتن که فحشی که از مادربزرگ برسه گله. هر کی نخوره خله. اصلا به تو چه پر روووووووووو؟ هانننننننننننننننن؟

    آمیر» دعوا نکنین! من خودم می دونم چیکار کنم. ماشالله همه وکیل وصی کارای ما شدن از … بگیر تا … ! نمی دونم چرا من جوون 23 ساله نباید بتونم واسه خودم تصمیم بگیرم؟!

    Posted by Atousa | 2007/10/13, 11:37

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.