//
you're reading...
کودک متوهم, شخصی

مهندس، کولاک مینماید!


اکنون که دست به کیبورد میبرم و انشای خود را می تایپم، ساعت در حوالی خیلی بعد از نیمه شب میباشد و من بسیار هنر نموده ام که آن را نوشتن می نمایم. زیرا که ساعت 23:35 به خانه رسیده و شام نوش جان کرده و یکی دوتا کار ضروری مثل رفتن به توالت و اینها انجام داده و بعد چند وبلاگ خوانده ام. طبق یک اصل احمقانه ولی حقیقتی کاملاً تلخ، اگر برای بعضی ها کامنت نگذاری، سر هم نمیزنند چه برسد که دست بزنند. و من از این نکته بسیار دلگیر میباشم و داغ دلم مثل نون بربری ساعت 7 صبح میباشد!

امروز در محل کار، مقادیر زیادی کار مهندسی انجام داده و یک تلویزیون از این گنده ها را داخل جعبه قرار داده و آن را نایلون پیچی کردیم. زیرا که میخواستیم آن را برای نمایشگاهی که برای گول مالیدن سر بچه های مردم و خود مردم برگذار میشود استفاده نماییم. این نمایشگاه که در محل نمایشگاه غیربین المللی کانون ادب کردن کودکان و خرسان جوان وجود دارد، در خیابان حجاب قرار گرفته میباشد و من برای آنکه LCD شان را وانت نبرد، با آن سوار شدیم و به سمت مقصد رهسپار شدیم. از آن طرف هم خانوم معلم که او را ده دقیقه قبل سوار تاکسی کرده بودیم، 5 دقیقه بعد از ما به نمایشگاه رسید و نتیجه این که به خیابان های تهران اطمینانی نمیباشد. بیشتر از آن به راننده های آن!

در نمایشگاه، ما تا ساعت 9.30 بیکار نشستیم تا جای کامفیوترها معلوم نماییده شوند اما نشدند. پس از آن کار مهندیسی من ادامه یافت و با استفاده از آن، بروشورهای موسسه را تا نمدیم و ضمناً پرچم هم آویزان کردم! سر ساعت 10 همه ی چراغ ها در تاریکی مطلق فرو برده شدند چون که آقای ریشوی نمایشگاه اینا گفت که از این به بعد را ممکن نمیباشد! و وقتی ما و بقیه که هنوز نصف کارهایمان را هم نکرده بودیم، به او اصرار کردیم، او برای ما ناز نمود و پس از آن، ما به او در دلمان فحش بی تربیتی پرت نمودیم که آن کارگر واقع نمود و نیم ساعت دیگر وقت داد تا آشغال هایمان را جمع کنیم.

در راه بازگشت، ما هفت نفر آدم گنده، سوار یک پراید فنقل مربوط به یکی از ما گنده ها شدیم و بطور اتومایتیک، در هم پرس شدیم! …بالاخره من به خانه رسیدم و اکنون باید نگاهی به فردایی مزخرف تر، پرت بنمایم که باید در ساعت 6 صبح از خانه بیرون شوم تا به نمایشگاه رسیده تا اینبار کارهای غیرمهندسی را انجام نمایم. به سلامت برای خودم!

گفت‌و‌گو‌ها

13 thoughts on “مهندس، کولاک مینماید!

  1. بفهم مهندس

    باز هم اول شدم

    راستی بین اون سیدی می دی هاتون چیز بدرد بخوری واسه این کتی ما پیدا میشه؟

    ازون بازی های سازنده و خلاقیت بر انگیز

    کتی شش سالشه

    اگه جوابت اوکی بود آدرس میدم حسابی از شرمندگیمون در آیی

    اگه جوابت منفی بود وای بحالت که وبلاگو رو سرت خراب میکنم
    پس بشین روش ! خوب فکر کن !

    هه هه هه هه

    Posted by پونی | 2007/11/22, 00:58
  2. بابا سرت خیلی شلوغه ها !! شیطون!
    هم به خیابونا اعتمادی نیست هم به راننده ها . البته مسافرین هم خیلی مورد اعتماد نیستن نه؟ …..! ربطی نداشت؟
    راستی فک میکنی جای مک لارن احمق ، مایلی کهن هم بود بدتر از این به کرواسی می باختن؟ من از انگلیس خوشم نمیاد ولی یه کم بی مزه شد جام ملتها.
    آمیر://من وقت ندارم اینترنت بیام. بازی ها که دیگه جای خودشونو دارن. ولی فکر می کنم اونوقت همه شون با توکل به ائمه وارد میشدن. شاید یه اتفاقی می افتاد!

    Posted by ژ.شادان | 2007/11/22, 01:43
  3. اگه اختتامیه این نمایشگاهه دو شنبست من هم دعوت دارم.

    Posted by آتوسا | 2007/11/22, 11:41
  4. چه جالب! احتمالا از فردا باید لباس جوجه کوچوله رو بپوشی و کاره فرهنگی از خودت در کنی! بچه های مردم هم سرگرم میشن.
    حالا این شرکتتون، شرکت چی هست؟

    به جان خودم از همینش میترسم! واسه همین تو پوشیدن لباس دقت می کنم یه چیزی بپوشم که روشون نشه بهم بگن. موسسه زبانه!

    Posted by شبستان | 2007/11/22, 18:28
  5. انشای خوبی بود مهندس…
    ما که نفهمیدیم نمایشگاهتون افتتاح شده یا که افتتاح نشده اختتامیه میشه؟!… یه مقدار در توهم نیمه‌شبستانه فرو رفتیم…
    راستی مشکل نیم‌فاصله‌ درست نشد؟!

    آمیر://مرسی
    چرا نیمه شبستانه؟!
    میبنی که درست نشده!

    Posted by هادی | 2007/11/23, 01:40
  6. سرت خیلی شلوغه هژیر جان! فکر می کنم تو و همکارات باید بیشتر به تغذیه تون اهمیت بدین! 🙂

    آمیر://می دیم. می دیم!! هر روز پلو مینماییم نوش!

    Posted by kochebagh | 2007/11/23, 05:55
  7. چی شد مهندس آفتابی نمیشی؟

    آمیر»
    خوب من جرات نکردم وببلاگمو به خطر بندازم، اما بین کدومم CD هامون؟
    من کلاً اهل بازی نیستم. وگرنه راجع به اون هم مینوشتم.. اما پیشنهاد می کنم ویندوز ویستا نصب کنی، بازی های خوبی داره.

    Posted by پونی | 2007/11/23, 12:06
  8. ببینم بازم که بهت گفتن هژیر!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    آمیر://میگن دیگه…!

    Posted by آتوسا | 2007/11/23, 22:14
  9. خسته نباشی با این راهنماییت
    من بازی های ایرانی واسه بچه کوچولو ها رو پرسیدم

    مثلا رنگ آمیزی چهره سازی شعر و ترانه کودکانه داره

    Posted by پونی | 2007/11/23, 23:10
  10. مهندس می بینم که پرس شدی حسابی!

    آمیر://چی هست؟!… خوردنیه؟!

    Posted by هورام | 2007/11/24, 09:24
  11. سلام پسرم.. من بهت سر نزدم بله! اما نه طبق اون اصل احمقانه واسه اينكه ازت دلخور بودم علتش رو هم خودت مي دوني من بايس باهات اين رفتار رو مي كردم تا بلكه سر عقل بياي و خداي نكرده ايدز نگيري!!!!!!!! خوشحالم كه دوباره به اغوش مادرت بر گشتي و از اون خوشحالتر واسه اينكه مهندس عزيزم ميره سر كار وداره يه لقمه نون حلال در مياره! اي مردم ببينين من با يخ حوض شكني و شستن رختهاي مردم و سبزي پاك كني (باضافه سبزي خرد كني) چه بچه اي تحويل اين اجتماع دادم كيف مي كنم وقتي بهت مي گند اقاي مهندس! الهي عاقبت بخير شي نه نه كه منو رو سفيد كردي!

    Posted by اوليس | 2007/11/24, 23:45
  12. ein comment ro baraye filmehaftat yani cash back gozashtam migam to ke ein film ro didi delet behale man besoze zirnevisesh ro baramm befrest yek dar donya sad dar akherat khoda komaket kone mer30

    Posted by amir | 2007/11/25, 14:58
  13. خب الان كه پسر مهندسم خونه نيست اومدم واسش شام بپزم و برم كه از سر كار كه برگشت بخوره…!
    در اين مكان بوي قرمه سبزي مي ايد!!!!!!!!!!!

    Posted by olis | 2007/11/25, 18:01

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.