//
you're reading...
شخصی

کمک..!!!


این یک پست کمک خواهی است! (اگر اصطلاح مذکور همینطوری باشد)

فرض کنید تو موقعیتی قرار گرفتین که شغل فعلیتون رضایتتون رو جلب نمی کنه و فرض کنید که یک اولتیماتوم زمانی برای تصمیم گیری دارین و…
assume نمایید که در جایی که مشغول هستید، برای مدرک دانشگاهی و هر مدرک کوفت و زهرمار دیگری که گرفته اید و یا درحال گرفتن آن هستی، ارزشی قائل نیستند و…
چیزی که مهم است، کاربلد بودن شماست
یا حداقل اینکه ازتون کارهایی میخوان که فکر میکنید ربطی به شما نداره یا براتون افت داره یا اینکاره نیستین.
حالا فرض کنین که هیچ سابقه کاری هم ندارین و همین کار رو هم با زحمت بدست آوردین و از همین هم سواستفاده کردن و پایینترین حقوق ممکن رو براتون درنظر گرفتن.
در مورد آینده ی شغلیتون هم در این شغل، هیچ تصویر واضحی نمیبینین.

فکر کنید که دارین تو محیط خوبی کار میکنین، اما یاد گرفتن چیزهایی که دقیقاً مرتبط با مدرکتونه براتون مهمتره. وقتتون درحال حاضر معادل طلای 18 میبلشد.

confused-1a.jpg

چیکار میکنین؟!

(اونایی که یادداشت های کودک متوهم منو خوندن کاملاً میتونن بفهمن که من تو شرایطی هستم. تا هفته آینده وقت دارم که انتخاب بشم و البته انتخاب کنم. لطفاً HELPPPP!!)

گفت‌و‌گو‌ها

8 thoughts on “کمک..!!!

  1. من شغل خودم رو حفظ میکردم و در عین حال دنبال یک شغل دیگه هم میرفتم. چرا کتاب ترجمه نمیکنی؟ پول توش نیست؟

    Posted by شبستان | 2007/12/09, 23:34
  2. آره، من هم عین بالایی! مین جا مشغول می شدم و دنبال کار هم می گشتم! یه قرارداد ساده است دیگه! تعهد که نمیاره!

    Posted by omid | 2007/12/10, 00:09
  3. این سوالت چقدر پیش فرض داره ننه!
    ولی البته واضح و مبرهن است که باید وضع فعلی را تحمل کرد تا شغل بهتری یافت گردد. اونم با این وضع بازار کار.

    Posted by Atoosa | 2007/12/10, 22:08
  4. سلام دادا
    خوب 100 دزصد باید تو شرایط قرار بگیرم تا بگم.
    ولی اگه می خوای همین جوری از راه دور بت بگم. عقل می گه همین و بچسب که هوا نا جوانمردانه سرده
    ولی بازم می گم. تصمیم آخر و 2 دو تا 4 تای خودته
    مثه ازدواج!

    Posted by رهی | 2007/12/10, 22:23
  5. مرسی از دوستان عزیز: شبستان-امید-مامان بزرگ و رهی. وقتی یه جمع چهارنفره مجازی هم معتقد باشن که بمونم همینجا، یعنی باید بمونم همینجا!

    Posted by آمیر | 2007/12/10, 22:54
  6. من اصلا حالیم نشد چی نوشتی چون تند خوانی کردم

    آمیر هر جا که خوبه اونجا برو هه هه هه

    Posted by پونی | 2007/12/10, 23:43
  7. کاری که دوست داری بکن

    Posted by کمال | 2007/12/11, 16:04
  8. تو هم شرایطت مثله منه ولی فکر کنم مثل من قدرت ریسک نداری، برای همین این سوالو کردی، من متأهلم ولی اگه تو نیستی از جایی که هستی برو بیرون، من توی دوران مجردی این کار رو کردم و خیلی هم سود کردم، ولی بعدش قدرشو ندونستم و دوباره الان به اون وضع دچار شدم

    مرسی.

    Posted by Arash | 2007/12/12, 11:48

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.