//
you're reading...
شخصی

یه پست…این همه پاراگراف!


این دو سه روز برای من بدون احساس خاصی از گذشت زمان سپری میشن و دارم زندگی رو اونطوری که بقیه میگذرونن ، میگذرونم. حالا کم کم می فهمم که کار کردن تحت شرایط فلسفی «زندگی سگی» چه مفهومی داره! گرچه کمی زود به به نظر میاد، اما داره اتفاق میافته.

***

دیروز و امروز، به خاطر سرویس مجدد سرور، مشکلات زیادی تو شبکه داشتیم، اما به عنوان کسی که ادعای کاربلد بودن تو مسائل تئوریک شبکه رو داره، تا جایی که میشد جلو رفتم اما نتونستم قدم آخر و محکم بذارم. در نتیجه ای کاملاً غیرمستقیم، ثابت شد که کارم رو هم بلد نیستم.

***

امروز از ظهر برای یکی از دوستان دوران دانشجوییم که احساس می کنم یکی از عزیزترین دوستانمه، مرخصی گرفتم و رفتیم پایتخت تا براش لپ تاپ بخریم. بماند که چقدر طول کشید تا به یه نظر نهایی برسیتم، ولی تا آخرای شب وقت گذاشتم تا بتونه به کارهای پس فرداش برسه. شب هم ایشون روانه ی شهر محل تحصیلشون که اراک باشه، کردیم. واقعاً تا جایی که میتونستم بدون منت براش توان گذاشتم و ازش هم در ازاش انتظاری ندارم. اما آیا به نظرتون در قبال اینها نباید یه کم هم لیاقت مورد اعتماد قرار گرفتن رو داشته باشم؟

***

سریال پرستاران از اون دسته سریال هاییه که من نمیدونم واسه چی دارم نگاه می کنم! از لحظه ای که شروع میشه و پی داستان در حال ریخته شدنه تا مجموعه حوادثی که بدنه اصلی رو تشکیل میدن و از همه مهمتر، پایان بندی اون، همه و همه مورد عنایت سانسورچیهای غیرمحترم صدا و سیما قرار میگیرن. جوری که پیوندهایی که در هر کدوم از این سه بخش به هم داده شده ن، دیالوگ ها یا سکانس رسماً بی معنایی هستند که فقط برای خالی نبودن عریضه در فیلم باقی موندن. گو اینکه ظاهراً پخش سریال تا ماکزیمم شش ماه دیگه ادامه پیدا می کنه، اما هنوز هم به شکل عجیبی، علاقه دارم که سه شنبه های هر هفته منتظر پخش یه قسمت دیگه از این سریال باشم.

***

فردا شب (چهارشنبه) و پس فردا، ظاهراً کنسرت رسیتال پیانوی هوشمند خیام در فرهنگسرای نیاوران برگزار میشه. منظتر ضد گزارش من از این کنسرت باشید!

***

شاید برم تو خط ترجمه ی کتاب؛ در این صورت از همین فایرفاکس هم شروع میکنم. فعلاً 4 تا کتاب مربتط رو دانلود کردم. تا ببینیم چه شود. ممنون از ایده ی شبستان!

 

گفت‌و‌گو‌ها

9 thoughts on “یه پست…این همه پاراگراف!

  1. آخی امیر تو یکی تو ما سالم مونده بودی تو هم بی ادب شدی ؟
    چه حوصله ای داری والله ! تو دانشگاه ما هر روز خدا بلیط رسیتال پیانو و رسیتال گیتار و رسیتال دبه و اینا با تخفیف ویژه دانشجویی می فروشن اصلاً حسش نیست برم ببینیم چه خبره !
    امپراطور دریا بهتره!
    زندگی سگی ! بابا کوتاه بیا امیر ! برو کلاهت رو بنداز فلک الافلاک چون تو هم چنان در اقلیت خوشبخت این اجتماعی !

    آمیر:»من رو هم از حس انداختی نرفتم!
    نمیبینمش.

    Posted by mandana | 2007/12/19, 09:36
  2. سریال پرستاران را اون اوایل می‌دیدم و بدک نبود اما ییهو گذاشتمش کنار! ظاهرا به ودت 8 سال تو استرالیا پخش می‌شده!
    راستی لپ تاپ چه مارکی گرفتین و چند قیمت؟ (به این می‌گن فضولی)

    آمیر:»
    پرستاران هنوز هم داره اونجا پخش میشه. تو وبلاگ قبلیم به تفصیل درباره ش نوشته م.
    لپ تاپ dell Inspiron 1520 گرفتیم در اومد1200000 . سیستم خوبی شده.

    Posted by «محمد» | 2007/12/19, 20:29
  3. برای من هم لپ (به ضم لام) تاپ بخر. بخر. بخر . ولی وقتی خواستی بخری پول کافی همرات باشه آمیرووووووووووو

    Posted by آتوسا | 2007/12/19, 22:55
  4. ممنون، ظاهرا dell داره توی همه‌‌ی دل‌ها جا باز می‌کنه!
    حالا یه سوال دیگه:
    کنسرت رسیتال یعنی چی؟ چه مدل کنسرتیه؟
    امضا: یک بی‌سواد!

    آمیر:»
    فکر کنم,این لینک
    تعریفش رو قشنگ برسونه.

    Posted by «محمد» | 2007/12/19, 23:11
  5. سلام پسرم من هميشه سعي داشتم توحسود بار نياي ولي خب اين رخت چرك شوري كلا منو از تو غافل كرد و تربيتت كلا به خطا رفت … بعدش هم اين همه قورمه سبزي واست پختم يه سوپ نمي پزي واسه مادر بيمارت؟
    ببين اگه ساعت شني رو ببيني بهتره .. تازشم اخرش بصورت خيلي كلي و غير مستقيم از مادرت تشكر مي كنن ببينش حتما»

    Posted by olis | 2007/12/19, 23:13
  6. آمیر جان
    شب یلدا رو پیشاپیش تبریک می گم امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشی و کودک درونت که این همه در حفظش کوشا هستی همیشه پاینده باشه
    می دونم درست نیست در مورد یه پست کامنت آف نظر بدم ولی خیلی جا خوردم مگه تو حسودی ام بلدی ؟

    آمیر:»مگه من آدم نیستم؟!!

    Posted by mandana | 2007/12/20, 15:00
  7. آمیر راست می گی؟ جون من ، من از حس انداختمت؟ بابا شوخی کردم من کلاسم به این حرفا قد نمی ده اگه رسیتال دبه بود تا خود رویال هال پاریس می رفتم ولی من کجا پیانو کجا! ما همون بابا کرم بسمونه!
    خوش باشی
    ناراحت نباشی
    پسر خوبی باشی
    فعلاً

    Posted by mandana | 2007/12/20, 15:02
  8. حسود هرگز نیاسود، حسود دشمن خداست، حسود رو بردن جهنم گفت هیزمش تره، حسود در خواب بیند پنبه دانه، حسود رو تو ده راه نمی دادند سراغ خونه کدخدا رو می گرفت، دنیا رو آب ببره حسود رو خواب میبره ….
    این همه تو زبان شیرین فارسی جمع المثل در مورد حسودیت داریم، اون وقت تو هنوز متنبه نشدی ؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟!؟
    اه اه اه تو چرا هیچ کاری بلد نیستی؟ از سرکار بیرونت نکنن؟ ببین مثل من باش، سر 35 روز انقدر از خودم لیاقت نشون دادم که رییس بهم گفت اگه شما اینجا بمونی من بیکار می شم، اینه که بیرونم کردن! ببین ببین، یاد بگیر!
    سریال پرستاران از اون سریالهاییه مه من هم تقریبا همیشه نگاه می کنم، دقیقا با وجود اینکه از زیر دست قیچی اینها آش و لاش میاد بیرون! بعضی وقتا خودم سعی می کنم تو ذهنم رابطه بین آدمها رو ترمیم کنم! نتیجه چندان بد نیست، اما مشکل اینجاست که اگه اینها دقیقا همین روابطی که بعضی وقتا تو کله من هست رو داشته باشن دیگه اونجا بیمارستان نیست، بیشتر به نایت کلاب شبیهه! آی بی جنبه!
    قلبمو بردی با خودت رویاهام حلقه زدن دورت به شوقت بردم از یادم شب تاریکو تو مهتابی من میشم مال تو
    هان؟ هیچی داشتم گوش میکردم گفم به تو هم یه حالی بدیم….

    آمیر:»شدید حال دادی پسر… مردم از خنده!!

    Posted by امید | 2007/12/20, 16:53
  9. ببینم آمیرووووووووووو چرا لینک شبستان اشتباست؟ دلم هری ریخت پایین فکر کردم که وبشو حذف کرده!
    بعدشم منظتر! گزارشتون هستیم مهندس جان!

    آمیر:»منظتر نباش! وقت نشد برم!
    لینک رو درست کردم.

    Posted by آتوسا | 2007/12/20, 20:02

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.