//
you're reading...
عمومی

هدیه‌ی کریسمس وردپرس


دور و ور ما رو آدمایی اشغال کردن که با هرچیزی که ربطی به اعتقاداتشون نداره، مخالفت میکنن. نمونه ی قابل ذکر این چیزها، کریسمس و سال نو میلادیه. در عرض حدوداً سه سوت، n جور سوال «ما رو چه به کریسمس؟» و » درخت کریسمس میخوای چیکار؟» یا «مگه سال نوی توئه؟!» «این سوسول بازیای تهاجم فرهنگی رو از مغزت بریز بیرون!» و مشابه اینها جلوت ردیف میکنن تا از رسماً پیش کشیدنش پشیمون بشی. اما به هرحال این مناسبت، یکی از مناسبتهای مهم جهانیه که داری توش زندگی می کنی. خیلی ها هش معتقدند و عشق می ورزن. ضمن اینکه خواه ناخواه، به خاطر تعداد بالای مسیحی های دنیا و البته چرخیدن کارهای دنیا روی تاریخ میلادی، اهمیت زیادی پیدا می کنه.

از این حرفا که بگذریم، میرسیم به این نکته که وردپرس – که روز به روز داره خودشو تو دل بین کاربرای اینترنت و بلاگرها بیشتر جا می کنه – به سهم خودش هدیه ای برای کریسمس نویسنده ها و خواننده هاش درنظر گرفته که فکر می کنم تا حالا متوجه شدین که چیه. همین دونه های قشنگ برف که از اون بالا داره میایه! یه سورپریز جذاب که فقط تا دوم ژانویه میتونین از طریق منوی extras بهش دسترسی داشته باشین و بعد تا کریسمس سال دیگه غیرفعال میشه.
(این منو رو باید از تو
قسمت Appearance پیدا کنید.)

کریسمس و سال نوی میلادی به همه ی مسیحی ها و البته اونایی که خودشون رو تافته جدابافته نمیبینن مبارک!

122807-1836-1.jpg

در همین زمینه:
هدیه کریسمس گوگل

کریسمس فقط جشن نیست

گفت‌و‌گو‌ها

14 thoughts on “هدیه‌ی کریسمس وردپرس

  1. پس خوب شد خودم دست به کار شدم D:
    اما این برفه خیلی باحال شده! اولش من ندیدم بعدش یهو ریخت پایین! در هر حال بعد از مدتها ما هم یه کامنت آدم وار بدیم:
    اهم اهم
    کریسمس مبارک

    Posted by امید | 2007/12/28, 23:04
  2. سلام!
    ببخشیندا! اینجا کجاست؟
    به هر حال من هم از اون برفهایی میخوام که از اون بالا میآیه.

    (چه ایهام شاعرانه ای!) اندکی صبر، برفش سنگینه!!

    Posted by آتوسا | 2007/12/29, 10:06
  3. یک بمب گوگلی درست کنیم تا وردپرس کاری کنه به جای برف از اون بالا کفتر بیایه!

    آمیر:»بمبش با شما، کفترش با ما! آستینا بالا!

    Posted by کمال | 2007/12/29, 11:39
  4. برفه درست شد ولی بک گراندم سفیده. جالب نشد. من بک گراند سیاه میخوااام.

    Posted by آتوسا | 2007/12/29, 12:06
  5. سلام

    چطوری؟

    من برف ندیده نیستم مثل تو حتی ما برف صادر میکنیم!

    اینورا کمتر میای؟

    مطالب متنوع بزار دیگه ازین اطلاعات نتی خسته شدم

    Posted by پونی | 2007/12/29, 17:03
  6. من از اول هم می‌دونستم که تو از ایادی استکبار هستی! وردپرس این برف‌ها را به مناسبت عید غدیر گذاشته بعدا تو بر می‌داری ربطش می‌دی به کریسمس؟!

    آمیر:»نه به جان شما حاج آقا! من گفتم کریسمس که ایادی مذکور فکر کنن ما آدم شدیم!!

    Posted by «محمد» | 2007/12/29, 18:27
  7. آمیر عزیز! باید به اطلاعت برسانم که من یه وبلاگ جدید تو وردپرس زدم! اسمش هم هست nonsenseicals اما یه جورایی احساس غریبگی می کنم اون تو! یعنی نمی دونم چی به چیه و چی کجاست! مثلا امروز در به در دنبال این گشتم که ببینم کجا می تونم فونت ها رو عوض کنم و یا اینکه کجا می تونم یه تغییرات دلخواه تو قالب و اینا بدم!
    اینه که اگه لطف کنی ای میلت رو بذار جلوی چشم من (ممکنه این گوشه گنارها باشه، اما خب منو که میشناسی- کالیبر بالا و …) که من یه سری سوال و اینا بپرسم، اگه یاد گرفتم که هیچ، اگه یاد نگرفتم شمارتو می گیرم زنگ می زنم و می پرسم!
    نه جون من! لحن طلبکارانه این کامنت رو حال میکنی؟!!؟!؟

    آمیر:»ای ول امیدجان….خیلی خوب کاری کردی اومدی. زیاد نگران نباش، همه مون اولش همین احساس تو رو داشتیم. فقط مساله اینه که قالبت رو نمیتونی خیلی دستکاری کنی. مگه اینکه یه مقدار پیاده بشی و یه مقدار هم CMS بلد باشی. ولی نترس!!
    ایمیل من هم اینه blog.fancies@gmail.com

    Posted by امید | 2007/12/29, 22:46
  8. سلام. من فکر کنم دلیل مخالفت بعضیها با این عید مسیحیها به این خاطر باشه که اونها اصلان اعیاد مارو به حساب نمیارن چه برسه بخاطرش چند روز رو هم تعطیل کنند منظورم معتقدان مسیحی هستش (البته یه پاپاسی اعتقادی به مسیحیت ندارند ) به خاطر همین من فکر میکنم که یه خورده تبعیض دینی اینجا قایل شدند

    آمییر:»به نظر من همین هم برمیگرده به اینکه ذهن ها ظرفیت چارتا چیز غیرخودی رو نداره وگرنه اونا که سال نوی ویتنامی رو هم به چینیها تبریک میگن!

    Posted by gozarzaman | 2007/12/30, 06:03
  9. در تنها نسخه خطی باقی مانده از کتاب «الاصول لوبلاگیه و والفقه الوردبرسیه» آورده شده :
    تغییر، تحویل و هر گونه دست درازی در تم جا افتاده وبلاگ صرفا به خاطر یک Extra مکروه و بنا به فتوای برخی از مراجع حرام است ، لذا احتیاط مستحب آنست که انجام نشود بالاخص در مواردیکه Extra مذکور یکی دوهفته بیشتر اعتبار ندارد»
    احساس وظیفه نسبت به امر به معروف و نهی از منکر مجابمان کرد این نکته گوشزد نماییم.

    آمیر:»حاج آقا عظیمی میبخشید، میخواستم ببینم راه های رسیدن به خواننده ی بیشتر، چندتاست؟! من این فتوای شما رو به گوش جان میشنوم!

    Posted by رضا عظیمی | 2007/12/30, 11:49
  10. سلام
    مطالب وبلاکت عالیه
    ممنون
    موفق باشی
    من آپم بیا

    Posted by هادی | 2007/12/31, 00:41
  11. Trouble arrives in measures,
    and we stack it up real high,
    until we’re convinced,
    we have no reason to try.
    If you feel defeated,
    you’re absolutely wrong,
    for if you follow your dream,
    you could never lose for long.
    Ignore the minor set-backs
    that pile up and trouble you,
    or you will build a mountain,
    out of the stones hurled at you.
    The future holds great promise,
    your destiny unknown,
    but God is always helping,
    and you’re never alone.
    Soar bravely toward your goal.
    Let nothing darken the way.
    You can change your tomorrow,
    if you seek your dream today

    Posted by اریک | 2007/12/31, 09:03
  12. سلام
    من مسیحی نیستم اما میخواستم پیشاپیش عید رو به همه مسیحی ها تبریک بگم
    سال نو مبارککککک
    سال خوبی داشته باشین

    Posted by سمیرا | 2008/12/09, 08:09
  13. سلام
    سال نو همگی مبارک……………..

    Posted by محسن | 2008/12/22, 18:24
  14. واقعا عالیه

    Posted by shayan | 2008/12/31, 20:19

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.