//
you're reading...
وبلاگ, توهم, خزعبلات مجانی

پرت و پلاهای یک جنس ذکور از بلاد احمقانه ها


خوب فکر می کنم برای شروع، موجود خطرناکی رو انتخاب کردم! این موجود، یکی از همان هاییست که من هم بودم! یعنی مهندس میبوده و تاجایی که من میدانم تحت تاثیر جریان های فکری گذران از جانب افراد بیکار، بسیار متفکر میباشد!سوال ها رو دیروز براش فرستادم و امروز جوابش رو گرفتم. ولی به قول خودش تو جواباش چیز عفت کلام رو چیز کرده. اما از اونجایی که به قول مامان بزرگ، «شترسواری دولا دولا»، ما هم چیز عفت کلام را چیز می نهیم و (چیز دومی به معنی ارج میباشد. فکرای منحرف نکنین!) اولین نفر شرکت کننده رو به شما معرفی مینماییم:
امید از احمقانه ها

 

1- از کجا باید شروع کرد؟

از اولش

2 – چرا؟ فکر می کنی که خیلی جواب هوشمندانه ای دادی؟

پس از کجاش شروع کنم؟ مسلما چون جوابم خیلی هوشمندانه بود.

3 – میدونی که مزدور یعنی چی؟ از کجا و به چه مقادیری پول میگیری که سیانور رقیق شده رو به خورد خواننده هات بدی؟

مزدور یعنی «موزدار» در گذر زمان تغییر شکل داده شده مزدور، موزش هم کنایه از آلت مردانه است، یعنی طرف چیزش خیلی قابل عرضه. از عابر بانک میگیرم، پورسانتیه به ازاء هر خواننده بسته به اینکه صداش خوب باشه یا نه یه درصدی میگیریم!

4 – میونه ت با احمق ها چطوره؟!

بستگی داره که دختر باشن یا پسر. اگه دختر باشن که میونمون خیلی خوبه اما اگه پسر باشن میونه پیونه نداریم

5 – آیا اصولاً جریان راست، زیاد به کوچه ی علی چپ میره؟ یا بطور رسمی اعلام شده که برعکسه؟

والا شما از مرحله پرتی داداش، کوچه علی چپ کلا افتاد تو طرح، خرابش کردن الان جای اون و خونه های بغل دستیش یه پاساژ ساختن و جریان راست کلن از بالا به پایین تغییر جهت داده و بهش میگن جریان عمودی، اما بطور رسمی اعلا شده که جریان عمودی هیچ ربطی به جریان راست نداره

6 – نتیجه بازی ایران – آمریکا رو در جام جهانی 1998 چند چند پیش بینی میکنی؟

تیم ایران اصلن به جام جهانی راه پیدا نکرده عزیز

7 – اگه قرار باشه بین بزغاله، بچه فیل و تخم لاکپشت یکی رو انتخاب کنی، چیکار می کنی؟چرا؟

هر سه تاشو، میفروشمشون میرم یه توله سگ میخرم هدیه میدم به دوست دخترم

چندتا سوال بعدی رو با جواب های کوتاه پاسخ بده:

8 – به نظرت دو سه تا همیشه پنج تاس؟

بله دقیقا! اصولا قوانین هندسه تغییر ناپذیرند

9 – شخصاً چندبار باید کتک بخوری تا آدم بشی؟

روزی سه بار صبح و عصر هر بار دو قاشق چایخوری

10 – آیا بوت بانوان را خریداریم؟!

والا شما رو نمی دونم اما من شخصا بوس بانوان رو بیشتر خریدارم تا بوتشونو

12 – اگه قرار باشه که با جواب دادن همین سوال، تلپی بیفتی بمیری! چه جوابی داری که بدی؟! (موضوع اختیاری میباشد!)

با جواب دادن به این سوال بیفتم بمیرم؟؟؟ ؟ ؟ ؟ بی ادبیه بی ادبیه میگم چیزم تو این بازیت

روانشناسی پاسخهای بالا، نشان میدهد که خوش به حال ما! یعنی همه چیز دنیا در دو چیز خلاصه میشود: چیز و چیز! این چیزها را میتوانید در جواب های امید به سوالات 3 و 4 و 10 و 12 ببینید. بقیه پاسخ ها هم به این نکته، اشاره مستقیم دارند که بقیه ی چیزهای دنیا غیر این دوچیز، بروند چیزشان را چیز کنن! جای آقای کتل میان خالی!

 

گفت‌و‌گو‌ها

9 thoughts on “پرت و پلاهای یک جنس ذکور از بلاد احمقانه ها

  1. ای دل غافل!!!!!!!!!!! من پست قبلت رو ندیده بودم! یعنی اصلا نمی دونستم اینا قراره چاپ بشه!!!! وگرنه خیلی بیشتر فکر می کردم! میدونی که! اصولا «من ِ در مقابل دیگران» با «من ِ حقیقی» خیلی فرق داره! در ضمن مرد حسابی سوال آخر رو چرا سانسور کردی؟ بعدشم اگه قراره من این بازی رو ادامه بدم یه خورده تعطیلی میفته وسطش! بدجور مخم به کار گرفته شده الان! انقدر که نمی تونی فکرش رو یکنی! نوشتم تو بلاگ! واقعا الان یازمند یاری سبزتان هستیم! نمی دونم چه چیزی بخورم الان!!!!

    آمیر:»سوال آخر کپی پیست نشده بود وگرنه سانسور نکردم. الان هم که درست شد!
    تو هم که مث ننه بزرگ من فکر می کنی! باباجان بحث ادامه نیست. هرکی دعوت میشه میتونه تا هرچندنفر رو که دوست داره به بازی دعوت کنه.

    Posted by امید | 2007/12/31, 23:08
  2. خوشمان آمد!
    با خوندن مطلب قبلی گمانمان رفت که چرت و پرت باشد اما ظاهرا پرت و پلا بود، باز جای شکرش باقی‌ست که پیش‌بینی ما با واقعیت در یک پرت مشترک می‌باشد!
    منتظر پرت و پلای اناث نیز می‌باشیم!

    Posted by «محمد» | 2008/01/01, 00:27
  3. حالا من گفتم! تو چرا انتشار دادی این خواب آشفته رو؟

    Posted by آتوسا | 2008/01/01, 00:30
  4. رفیق امید
    جالب بود…

    Posted by asmam | 2008/01/01, 03:53
  5. من کمی مشکل دارم

    Posted by asmam | 2008/01/01, 04:06
  6. براي من ندادي ديگه خونه نيا فهميدي..واقعا كه فرستادي واسه اميد واتوسا خب منم مي خوام بازي باشم..گريه گريه گريه گريه

    Posted by olis | 2008/01/01, 13:02
  7. اين برفها رو بگو نبارن..عصباني عصباني عصباني

    Posted by olis | 2008/01/01, 13:03
  8. اولیس گلم سر نوه گلم دادنزن. هزار تا قیل تر شکن فرستاد برام آخر اومدم ایتاکا ولی نظراتو نمی تونستم ببینم. دلم برای دوستم تنگ شده. بعدشم من الان وقت ندارم تو جواب سوالهارو بده 😉

    آمیر»هویی آتوس!! سوالا با هم فرق می کنه!

    Posted by آتوسا | 2008/01/01, 21:32
  9. ای بابا

    Posted by شیخ الشیوخ | 2008/01/03, 18:07

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.