//
you're reading...
کودک متوهم, شخصی

فصل مشترک کودک متوهم!


toddler.jpgبس که سرم را با ماهیتابه و روغن اطلس طلایی داغ نموده شده، گرم کرده اند، نمی توانم آن را بخارانم! و در نتیجه اینجا را به عطای صاحابش که همانا آمیر باشد بخشیده ام! بعضی ها هم می گویند که لقا درست می باشد، اما از آنجایی که به ما یاد داده اند که «لقا» اسم خانومانه بوده و باید در خانه بماند و چشم و گوش نامحرم هم به آن نیفتد، من عطا را که اسم آقایانه می باشد ترجیح میدهم!

این چند روزه، محل کار بسیار روزمرگی-مال نموده شده و تنها هدف من،عبارت از یک هدف بی ناموسی بوده و همانا یک همکار مهربان و شیرین بیان و شیرین سخن و لبخند به رو و غیره است که بسیار خوب بوده و میباشد! و من حدود دو هفته است که با او بصورت یک روز در میان، همکار رودر رو و هم اتاقی میباشم ولی خوب از ترس مادربزرگ جان و مادرجان زبان به دهان گرفته و سخن از خودم در نکرده ام! خلاصه اینکه او هم بسیار مفید بوده و هی لبخند و اظهار لطف از خودش در می کند! اسمش هم از الف و ر تشکیل شده و شماره تلفنش هم با من فقط 3 رقم متفاوت بوده مینماید و من از این همه نقطه و بلکه خط اشتراک خرسند و شگفت انگیزناک می باشم! خلاصه ی دیگر اینکه اگر بشود که بشود، خیلی خوب می شود!

گفت‌و‌گو‌ها

6 thoughts on “فصل مشترک کودک متوهم!

  1. من کی گفتم زبان به دهان بگیر بی عرضه!؟ هانننننننننننن؟ بعدشم این کودکه که انگشتان به دهان گرفته!
    آمیروووووووووووووو جدا این عکس خودته؟ یعنی خود خودت؟ تو رو خدا؟!!!!!!!!!!!! جدی میگی؟
    خیلی قشنگه! خیلی!

    آمیر:»چرا جوسازی می کنی؟! کجا این عکس خودمه؟ یه کاری نکن برم به هر زحمتی هست عکس خودمو اسکن کنم بذارم اینجا. من خیلی خوشگلترم!!

    Posted by آتوسا | 2008/02/20, 00:05
  2. اوهو پسر جون من تو را كشته مي نمايم زيرا من دختر خاله ات را برايت در نظر گرفته همي بودمي! و اين خانوم ار ار را هم قطعه قطعه مي نمايم كه دل و دين پسر چشم و گوش بسته من را برده است! من هي دارم فكر مي كنم اسمش چه مي باشد قطعا اسمش آر و ننگ! يا اكبيري! يا همچي چيزهاست! من به گونه اي تكه تكه اش مي كنم كه بزرگترين قطعه اش لاله گوشش باشد! فقط دختر خااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااله فهميدي؟!!!

    Posted by اوليس | 2008/02/20, 12:54
  3. واي مادر جان اتوسا مسلم است كه اين پسمله هيچ به پاي اميروي من نمي رسد…انگشت كوچيكه پسمل من نمي شه پسمل مرا با قلم نقاشي كرده اند

    Posted by اوليس | 2008/02/20, 12:55
  4. الف و ر؟ آیلار مثلن؟ یعنی هرچی فک کردم چیز دیگه ایی نبود. ایشالله که میشود چرا که نه:ی اینجاس که میگن: عااااااشق شدم کااااش ندونه….

    آمیر:»خوب حالا حتماً نباید که آی با کلاه باشه که…خیر سرم اونور تو دنیای واقعی زندگی می کنم!

    Posted by خانوم لنگ دراز | 2008/02/20, 19:18
  5. لابد حتماً هم دوست داری بهت تبریک بگیم و واست کادو هم بیاریم؟!
    موفق تر از همیشه باشی

    Posted by gajamoo | 2008/02/20, 23:30
  6. اگر بشود که بشود خیلی خوب می شود.
    آقا ما عروسی دعوتیم؟!!!!!!

    آمیر:»نخیر!! مگه من گفتم عروسی؟! حالا اگه پارتی گرفتیم شما رو حتماً میگم!!

    Posted by آدمک باران | 2008/02/21, 19:51

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.