//
you're reading...
وبلاگ, اینترنت

قطعاًً همین‌طور است!


1 – به سلامتی بالاخره راضی شدم که گوگل‌ریدر رو HomePage خودم بکنم.تا حالا igoogle رو گذاشته بودم که به خیال خودم برای ریدر هم مفید فایده می‌نمود. اما که زهی خیال باطل !

2 – این دکتر مزیدی بیماری خواننده‌آزاری دارد قطعاً! بابت یک مطلبی که مدتها قبل خونده بودم و امروزبه شدت بهش محتاج بودم، یک ساعت دنبال آنتی قیلتر سالم گشتم و آخر سر همون UltraSurf رو باز کردم برای اینکه بتونم وبلاگ سابقاًشون رو ببازم. چه اصراریه که این وبلاگ فعلی رو موقت میدونن، نمیدونم! خوب دیگه جابجا کردن مطالب قدیمی به این یکی بلاگ که خطری نداره! به جان خودم ویروس ایدز W32 نداره!

3 – مطلبی که دنبالش بودم راجع به پیگیری کردن کامنت‌هایی بود که اینور و اونور ول کردین. گرچه اونجا یکبار گفته شده، اما بد ندیدم که من هم به بهانه‌ی توصیه‌ مجدد، یکبار دیگه CoComment رو معرفی کنم.

کافیست که در سایت ثبت‌نام کنید و اکتنشن فایرفاکسش رو نصب کنید. پس از آن کامنت های شما یتیم نخواهند بود و آنها را بعد از ول کردن، جمع می کنید قطعاً!

4 – مدتها بعد از نصب ویندوز ویستای عزیز (اینو آخری رو گفتم برای اونایی که انقدر سنگ لینوکس رو به سینه می‌زنن، کلاً همینجوری!)، چشممون رو مجدداً به Live Writer هم روشن کردیم. انصافاً چیه اون ادیتور احمقانه‌ی وردپرس؟! اینجا آدم احساس لطافت ابریشم‌ناک کاملاً طبیعی‌ای بهش دست می‌ده که بسیار لذت می‌بخشد بسی فراوان!!

WriterSplash

4 -همه تبلیغ می‎کنن. ما هم جزو همه! پس این فید من رو به ریدر خودتون اضافه کنید.
ضرر نمی کنین قطعاً!

گفت‌و‌گو‌ها

12 thoughts on “قطعاًً همین‌طور است!

  1. خوب از خودم می پرسیدی بت می گفتم!

    :آمیر»باشه…این کامنت چی چیه چی بود؟!

    Posted by کمال | 2008/02/23, 21:44
  2. خیلی خیلی خیلی زیاد تخصصی بود ننه!
    مگه Word چشه یا WordPress؟ هان؟ اصلا همون زرنگار از همه بهتره. P:

    آمیر:»من هم موافقم!… فقط نمیدونم بابت چی!!

    Posted by آتوسا | 2008/02/23, 21:55
  3. این همه فتحی نوشت،کمال نوشت » فکر کنم همه نوشتند » اما من اصلاً بیخ بیخ!!
    خدا به داد پروژه های نفتی مملکت برسه!
    موفق تر از همیشه باشی

    آمیر:»من فکر کنم به پروژه های نفتی هم نیازی نیست…خدا مستقیماً به داد مملکت برسه بهتره!!

    Posted by gajamoo | 2008/02/23, 23:29
  4. ما بيش از خواننده آزاری ، خودآزاري داريم. به جان شما .توهم هم نزديم! 🙂 🙂

    آمیر:»
    مساله اینجاس که کسی که به خود توجه نمی کند به دیگران هم نمی نماید قطعاً!!
    (از بیانات معظم لی!)

    Posted by mhmazidi | 2008/02/24, 00:07
  5. آقا اگه ضرر کردیم پای شماست …

    آمیر:»خانوم به پای ما چی کار داری؟! ولش کن تا به عنوان تبرج گزارشت نکردم!!

    Posted by parissa | 2008/02/24, 11:39
  6. آقا جان گوگل ریدر حرف نداره ، ضرر نمی کنی

    آمیر:»دروغ تو روز روشن؟!! پس گاف و واو و لام و غیره، جزو جملات حساب میشن؟!!

    Posted by پارادوکس | 2008/02/24, 12:18
  7. آهان ، از اون نظر ؟

    Posted by پارادوکس | 2008/02/25, 00:14
  8. چطوری پسر جون ؟

    این عکسی که دکتر مزیدی گذاشته ، جالب بود

    Posted by اسما | 2008/02/25, 06:32
  9. تو این لایو رایتر جدید slug را کجا باید وارد کنیم؟ اون زیر یه آدرس داره که ظاهرا کار نمی‌کنه!

    آمیر:»نمیدونم؟ من که مشکلی ندارم.

    Posted by «محمد» | 2008/02/25, 11:29
  10. خوب پروژه ای راه انداختیم در وردپرس. دممان گرم که این آمیر هم به ما پیوست و فید وبلاگش را به آخر مطالبش اضافه نمود. تا 4 روز دیگر همه از این روش پیروی می کنند و آن وقت سنت حسنه فیدخوانی رایج می شود. به خودمان افتخار می کنیم 🙂

    آمیر جان من خودم از طرف شما پاسخ می دهم
    پاسخ: کوفت و به خودمون افتخار میکنیم. جواهای مملکت را داری اغفال می کنی افتخار هم می کنی. تازه گناه این کار همش به پای تو است بدبخت. آن دنیا من میام می گویم فتحی گولم زد { مسلما این ها را از زبان آمیر بخوانید }

    آمیر:»من نمیخوام سنت حسنه مسنه رعیت معایت بکنیم. من فقط میخوام اون جای بی تربیتی ای که فید منو اونجا گذاشتی عوض کنی!!

    Posted by فتحی | 2008/02/25, 13:22
  11. سلام…خوبي چرا ديگه بهم سر نمي زني جوابهاي كامنتهام رو نمي دي …اونلي با مادر بزرگ جان مي صحبتي…!! مگه من چكارت كردم هان؟ چه بدي بهت كردم؟ هان ؟ هان ؟ هان؟
    اي خداااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
    خب اگه مساله اين دخمله ا و ر يعني بهار يا بهاره يا هر چيز ديگه است بگو نه نه….
    ضمنا من از اين مسائل متخصصانه كامپيوتري!!!! سر در نمي اورم نه نه جان ..ولي به نظرم جالب بود وتارنگار زيبايي هم داري نه نه

    Posted by اوليس | 2008/02/25, 19:33
  12. به من فحش دادی؟!!

    Posted by شبستان | 2008/03/02, 20:18

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.