//
you're reading...
کودک متوهم, خزعبلات مجانی

راست می‌گویند که آزادی، بسیار میباشد!


 
… و من آرزو می‌کنم که ای‌کاش آقای خاتمی هم اینقدر در انجام نمودن به وعده‌هایش، حاوی صداقت بود!

450px-Toddler_food اصولاً این دکتر رییس جمبور، آدم خیلی خوبی میباشد و من می‌دانستم که او هیچ‌وقت دروغ نمی‌گوید. وقتی که می‌گوید ما در کشورمان آزادی داشته می‌باشیم، خیلی راست می‌گوید: بجز اینکه ما میدان به آن بزرگی داریم که خیلی سربه فلک کشیده میباشد، الان همه جا نوشته‌اند که بنزین از امروز آزاد میباشد.کیلویی 500 تومن! و من به آمیر می‌گویم که از این بهتر نمی‌باشد، چون در مدرسه یاد گرفته‌ایم که  500 تومان از 8000 تومان خیلی کمتر می‌باشد و بنابراین از این به بعد می‌توانیم به جای مصرف ماهی بکبار نیم‌کیلوگوشت، هرروز کلی بنزین بر سر سفره‌هایمان استفاده نماییم؛ معطر هم میباشد!!.
و من آرزو می‌کنم که ای‌کاش آقای خاتمی هم اینقدر در انجام نمودن به وعده‌هایش، حاوی صداقت بود!

من با این سن کوچکم، هنوز اجازه ندارم که مجله‌های بی‎تربیتی که عکس‌های نصفه و نیمه‌ از صورت بازیگران خانوم که سرشان حجاب نمیباشد را در مجله‌ی دنیای تصفیر مشاهده نمایم و همیشه سعی می‌کنم عکس‌های پرمحتواتر را از طریق این‌ترنت و ماهپاره نظاره بنمایم! برای همین هم، افرادی که آقای آمیر به آنها مسئولان نظام بی‌برکت می‌گوید، برای رفع نگرانی من از این‌که به شکل یکهو چشمم به عکس‌های مذکور نیفتد و توضیحات زیر آنها که معمولاً بی‌ناموسی می‌باشند، روی ذهن بی‌آلایشم تاثیر نگذارد، در این مجله را تخته نمودند تا از سال دیگر، عکسها و توضیحات ارزشی را ببینیم و بخوانیم!
من که میدانم؛ رییس‌جمبور محبوب هم حتماً میداند؛ اینها ربطی به میدان آزادی ندارد!!

گفت‌و‌گو‌ها

8 thoughts on “راست می‌گویند که آزادی، بسیار میباشد!

  1. نههههههههههههه! دنیای تفصیر هم بندوندن؟ دیشب اطاق من! میگفت که هفت رو هم بندوندن! چرا آخههههههههههههههه؟
    بعدشم بمیرم الهی! بی آلایش جان!

    آمیر:»آره اون که دیگه خیلی مسخره س. حالا دنیای تصویر هیچی… هفت خیلی حیفه.

    Posted by آتوسا | 2008/03/17, 19:00
  2. بعدترشم مقایسه اون آقاهه با این آقاهه اصلا درست نیست چرا فحش میدی؟ هاننننننننننننننننننن؟

    Posted by آتوسا | 2008/03/17, 19:01
  3. نه که نداره!‌ این آمیر حواسش نیست میخوای وبلاگش رو قبضه کنی؟!

    آمیر:»همینو بگو…! اونوقت یکی مث آجرپاره میاد دیپلم افتاخار بی ناموسی بهمون میده که از کودک سو استفاده می کنیم! دنیایی شده ها!!

    Posted by شبستان | 2008/03/17, 21:58
  4. اولا كه اين مطلب و هر چه زودتر حذفش كن چون لازمت داريم عزيزم .

    Posted by Aram | 2008/03/17, 22:49
  5. دوما كه مرسي اومدي و تولدم تبريك گفتي . اشكالي نداره حالا اگه دير كردي . اما مهم اينه كه اومدي و بهم سر زدي. مواظبه خودت باش .موفق باشي .فعلا و
    Robbie Williams Best in the World

    Posted by Aram | 2008/03/17, 22:51
  6. ببین کودک متوهم، راستش را بگو! این آمیر باهات بد رفتاری هم می‌کنه؟ اگر آره، این ان‌جی‌او ها را بفرستیم سراغش!

    آمیر:»ان چی چی رو؟!!
    ببین من همچنان با نیم فاصله تو فایرفاکس مشکل دارم. تو چه جوری اینا رو سر هم نوشتی؟!!

    Posted by محمد | 2008/03/18, 00:10
  7. نظر منو اگه بخواین : چی بگم درسته یه چیزایی رو نمی پسندم باید اینو هم بگم :چند نفر آدم منفی وجود داره و یا اینکه دیدن این چندتا تصویر هر چند که بی ناموسی به نظر نمی رسه چه تاثیری ممکنه داشته باشه وقتی چیزای خیلی بدتری در دسترس همه هست؛ اصلا آزادی چیه شما چه جور آزادی رو دوست دارید ؟ یا اینکه چه چیزی رو خواستید که نتونستید به دست بیارید چون آزادی وجود نداره بیا در موردش صحبت کنیم دوست دارم بدونم

    آمیر:»
    ببخشید اسما جان، ولی من ترجیح میدم دراین مورد حرفی نزنم.فقط برای اینکه بدونی باید بگم مسلماً منظور از آزادی، فقط روابط آزاد مثلاً دختر پسر با هم نیست که این سطحی ترین چیزیه که در این زمینه میشه بهش فکر کرد
    .

    Posted by اسما | 2008/03/19, 07:26
  8. بله اینو میدونم ولی
    نمی خوای حتی یه کوچولو تنهایی با هم البته تو چت در موردش حرف بزنیم؟

    Posted by اسما | 2008/03/20, 06:25

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.