//
you're reading...
وبلاگ, توهم

زمین را هم خوش میاید


حوصله م دیگه سر رفته میباشد از وبلاگ نوشتن برای خودم! چند وقتیست که به هردلیل، آمار خواننده‌هام اومده پایین و منم در کمال پررویی فرت و فرت آپ می‎کنم! اینجاس که می‌گن طرف رطب میخورد و تپ تپ تپ پس می‌دهد!! ببخشید… اشتب شد! و منع رطب می‌کند! همین روزاس که ملت، دونه‌دونه بی‌خیال فید ما می‌شن و دعای معروف «ما را به ‌خیر، شما را به سلامت» را بدرقه‌ی راهمان می‌کنند! بعد ما می‌مانیم و یک وبلاگ نشُسته نرُفته که تازه درش باز نموده شده و هدف والایی همچون جذب خارجی‎های عامل استکبار دارد. ولی خوب…بعد از یه مدت، آنجا هم سرمان را خورده می‌کنند و کلاً سرخورده می‌کنند و نشان خرِ در گل‌مانده بهمان اعطا می‌شود به این گندگی (……) و از این راه رانده و از اون یکی مانده می‌شویم به این وسعت (…………………..) و دیگر هوس نمی‌کنیم که کبکمان را به کلاس آموزش آواز خروس بفرستیم و فیل‌مان را راهی هنددوستان کنیم! و ضمناً در نتیجه‌ی این غلط کردن‌های اول سالی که نکوست، بهارمان را یک جایی گم و گور می‌کنیم که سالمان از بهارش پیدا نباشد!

مفتخرم اعلام دارم که ساعت نشان می‎دهد که نزدیک است که روی هشت بنشیند و اینکه هرگز نشه فراموش، لامپ اضافی خاموش و بدینوسیله اعلایم بداریم که آهای مردم دنیا…ما هم در جشن ساعت زمین شما بازی! حداقل، جاهایی که «نه شرقی، نه غربی، جمبوری اسلامی»، نمی‌تواند انگول بمالد، بگذارید خودمان را با شماها همراه کنیم. لااقل اینطوری دل خودمان را خوش می‌نماییم.. زیاد. زمین را هم خوش میاید!

earth-hour

همون‌جا وست: فعلاً تا بقیه‌ی مردم دنیا یادشان بیاید که ساعتشان را یک ساعت جلو بکشند، یک‌ساعت وقت داریم. کار درست هم که انجام میدیم باید حتماً توش یه ایرادی باشه. ناسلامتی اینجا ایران است!

گفت‌و‌گو‌ها

6 thoughts on “زمین را هم خوش میاید

  1. دعوت شدی ننه!

    آمیر»◙مرسی که طبق اصول رفتی جلو!

    Posted by Atoosa | 2008/03/29, 22:56
  2. فکر کنم برای گرفتن انرژی و وب نویسی، هر 3 ماه یکبار تو بالاترین داغ شدن لازم باشه!

    سه ماه…؟!! من از آخرین داغیم هنوز 40 روز نمی گذره . شما کدوم تنور بودی قربان؟!

    Posted by محمد | 2008/03/29, 23:03
  3. :)))) سه ماه زیاده؟ عجب؟! من خودم که شیش ماه یه بار می‌رم! پس همون، زیاد رفتی دلت را زده، کم‌تر کن برادر!!!
    من از تنور سرگرمی می‌رم معمولا!

    آمیر:»◙دلم رو زده اساسی!! فک کن…تازه تو این یکی دو ماه بیشترین ورودی هام از p30download بوده و این آخری هم که از یک پزشک. بالاترین رو بدهیم فندق پلاستیکی بگیریم به خدا سنگین تره!!

    Posted by محمد | 2008/03/29, 23:35
  4. آقا این آشپزخونت خیلی کثیفه ، آدم دلش نمیاد غذاهاشو بخوره.
    یک آیکون تپل جذاب تر تمیز بذاری خیلی بهتره فکر کنم.

    Posted by بابک | 2008/03/30, 01:06
  5. سلام. مطالبت رو تا میتونستم طالعه کردم .باعث افزایش معلوماتم شد خیلیاش.
    به همین خاطر لینکتون کردم.ممنون میشم در بین دوستانتون باشم
    بای

    Posted by websaz | 2008/03/30, 12:13
  6. جواب به
    بابک:: اجابت شد. یه دونه از این ترتمیزا…منتها چون از کثیفی کثیف یهو بیایم به تمیزی تمیزی، شوک وارد میکنه، یه دونه خاکستری براق گذاشتم!

    به وبساز:: خواهش می کنم. شماا هم وب خوبی دارین.

    Posted by Aamir | 2008/03/30, 15:14

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.