//
you're reading...
وبلاگ, شخصی

200+1


امروز پنجمین روز تعطیلات رسمی و غیررسمی مملکت است. تو این پنج روز، تا جایی که تونستم از خودم پست در کردم بطوریکه تا یه روز بعد اصلاً متوجه نشدم که پست قبلی، دویستمین پست من رو وردپرسه. بنابراین پیشاپیش (جنابان عالی و سرکاران محترم)، این تعداد رو به خودم تبریک می‌گم. دویست پست در نزدیک به یک سال وبلاگ‌نویسی که اگه دقیقش رو بخواین باید بگم 10 ماه و 20 روز از اولین پست من در تیرماه گذشته، به نظر خودم نمی‌تونه آمار بدی باشه؛ البته اگر آمار دکتر مزیدی و مسترفتحی رو از لیست مقایسه خارج کنیم! همینطور مینیمال‌نویسهایی که بطور متوسط میتونن تعداد خیلی پست در هفته رو از خودشون خروج‌نمایی کنند!

بهرحال تو این مدت، این وبلاگ خیلی فراز و نشیب داشته و کلاً خیلی. امیدوارم همه‌ی اونایی که تو این مسیر با من بودن و اونایی که نبودن، کمبودها رو ببخشن. بقیه‌ی موارد تعارف مربوطه رو می‌ذارم برای یک‌سالگی!

صحبت از پنج روز تعطیلی شد. پنج روزی که با احتساب فردا یکشنبه، به مدت یک هفته ما  رو از کل دنیا جدا می‎کنه. پنج روزی که بخصوص تهرانی‌ها برای ادای احترام به بنیانگذار جیم الف، جاده‌ی تهران- شمال رو قرق کردند و کلاً ارتحالیدی رو به معنای واقعی کلمه به جا آوردند! من که عین این پنج روز رو پای کامپیوتر تو خونه نشستم و دیگه گندش رو درآوردم! فقط دیشب با خانواده و همسایه‎ی محترم یه سر رفتیم دربند (تو یه ترافیک وحشتناک ماشین‌ها ئ آدم‌ها) و امروز هم که مثل چهار روز گذشته.

حالا میخوام مث موضوع انشاهای دوران کودکی از شما بپرسم که تعطیلات خود را چگونه گذراندید؟!

گفت‌و‌گو‌ها

8 thoughts on “200+1

  1. مستر فتحی ضمن عرض ارادت به نویسنده متوهم نامه به ایشان توهمات خفیه ایشان را یادآور می شود و عرض می نماید که شما در 29 ژوئن شروع به وبلاگنویسی کردید که قاعدتا چند صبح دیگر یک ساله می شوید.

    از سویی بنده در مدت 8 ماه حدود 220 پست نوشتم که اگر بنا به مقایسه باشد رقم زیادی نمی شود و این شما هستید که کم کاری می کنید و ما را از نوشته هایتان محروم می سازید. بدین وسیله مشارالیه به نیابت از تمام دوستان وردپرسی و به سبک آقای اولدفشن از جناب آمیرخان دعوت به عمل می آورد که این وبلاگستان را بیش از نوشته های خود بهره مند سازند تا بار علمی وبلاگستان به سرعت پله های ترقی را طی نمایند.

    این بود انشای من

    آمیر:»»►
    شما یه غلط املایی داشتین که تنوین قاعدتا رو نذاشتین انشاتون میشه نوزده و نیم!
    بنا به مقایسه هم که نباشد باز هم جنابعالی از مقایسه خارجین! کلاً کار-درستی بد دردیه!!
    «««◄

    Posted by فتحی | 2008/06/07, 10:54
  2. مبارکه! ایشالا به پای هم پیر شید. پس شیرینیش کوش؟
    تعطیلات خیلی خوب بود، من درسهای بزرگی از تعطبلات گرفتم. به امید خدا امروز یا ببازیم یا مساوی کنیم پایانشم توپ میشه.

    آمیر:►حیف شد بردیم!! شیرینیش با شما!

    Posted by رامین | 2008/06/07, 16:36
  3. به سلامتی! ایشالا 2000+1 امین پست بلاگت!
    من هم روی وردپرس در حال حاضر 199 تا پست دارم که 80 تاش را از بلاگفا آوردم!

    آمیر:►هروقت 81 دونه پست دیگه نوشتی بگو من بیام تبریکمال کنم تو را!!

    Posted by محمد | 2008/06/07, 17:17
  4. ضمن تشکر از دوستان، به محض اینکه یه کیبورد نو بخرم مجدداً کلی تشکر میکنم. جای شما خالی،همین دو ساعت پیش سوخت! الان داذم با کبورد ویندوز میتامپم!

    Posted by Aamir | 2008/06/07, 17:25
  5. چه خوب شد که کامنت قبلیم ارسال نشد ها!
    میدونستی ننه که ننه! 216 تا پست پابلیش شده داره؟
    خودمم نمی دونستم! الان که پستتو خوندم چکیدم و دانستم!
    به هر حال مبارکه آمیرووووووووووووووووووووووووو!
    پست 400 به علاوه یکتو ببینم الهی!

    آمیر»»►یادم هم نیست که چند وقت بعد از شروع کردن خودم، خودت را به نوشتن در وردپرس دعوت نمودن کردم که!! یعنی انصافاً روی نوه رو سفید کردی!!

    Posted by Atousa | 2008/06/08, 11:14
  6. ملت کمیت طلب!

    Posted by xtrementalist | 2008/06/08, 18:14
  7. تبریییییییییییییییییییییک منم چند روز دیگه یک ساله میشم یادتون باشه بهم تبریک بگید

    آمیر:►»»پیشاپیش تبریک ما را بپذیرید خیلی زیاد! حتماً میرسیم خدمتتون. آجیل یادتون نره بخرین!

    Posted by مهرنوش محتشمي | 2008/06/09, 20:05
  8. مثله اینکه خیلی عقبم! برم یکم پست بزنم…

    Posted by شبستان | 2008/06/10, 13:08

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.