//
you're reading...
وبلاگ

ماجرای یک پرشی نبلاگ


برگزاری جشن سوری برترین وبلاگ‌های فارسی از نگاه خواننده‌ها و جشن تولد «پرشی نبلاگ»، هرچقدر آبکی و غیر هرچی که نداشت یه مزیت داشت و اینکه یه لیست جمع و جورشده از وبلاگ‌های کمتردیده شده و کمتر معروف رو به جمعیت نت‌باز پارسی معرفی کرد. (البته بلانسبت دوستانی مثل یک‌پزشک و یک‌فتحی و فری‌کیبورد و مزیدی و بامدادی و یه چندتای دیگه که مث اینکه اونجا اصلاً دیده نشدن!)
مساله‌ای که جدای مشکلات زمان جشن ،اصلاً قابل هضم نیست اینه که چرا نتایج جشنی که برایش انقدر تو بوق و کرنا کردن، چرا نباید اصلاً قابل یافته شدن باشه! منظورم اینه که اگر شما به هرنحوی از انحا، دنبال‌ناک* نتیجه مذکور باشید، به جز گزارش‌های عموماً جبهه‌گیرگرفتانه‌ی نوسینده‌هاش، چیز دیگری پیدا نخواهید کرد. مگه اینکه مستقیماً به روت خود پرشی ن‍بلاگ برید و نتایج نظرسنجی شماره دو را بیابید و بروید داخل و بپیچید سمت راست و دو تا بوق بزنید و البته جای پارک هم زیاد است! راه دیگرش این است که بروید بالاترین، منتظر شوید که مشکلی برایش پیش نیامده باشد، بعد تا سرچ‌دانی تایپ کنید پرشی نبلاگ، که البته اینجا را مجبورید درست تایپ کنید وگرنه خودتان گوز میشوید بلانسبت! بعد نتایج جستجوی شما را بر اساس زمان مرتب کنید و همان اولی رو تشریف ببرین تو! و از آنجایی که این روش ممکن است تا همین فردا به خاک مالیده شود، پیشنهاد می‌کنم که در همان بالاترین، بروید به قسمت اد لینک، در قسمت لینک وارد کنید http://news.persianblog.ir/post/157/ و منتظر شوید ببینید کسی قبلا این را اضافه کرده یا نه. دو حالت دارد: یا کرده، که نوش جانش! یا نکرده که شما سهمی از این ظرف ماکارونی می‌برید!! منتها برای اینکه خیالتان رو راحت کنم، باید بگم که حالت اول صحیح می‌باشد! چون خودم بودم یه جاییتون بسوزه!

آقایان و خانوم ها….بگذریم! می‌خواستم تو این لیست نگاه بی‌‎ناموسانه‌ای بندازم به اونایی که میشناسم و امکاناً نمیشناسید که کار شما رو در پیدا کردنشون راحت کنم.

در رده سیزدهم، وبلاگ خانوم لنگ‌دراز قرار داره که مربوط به یک عدد خانوم میباشد که صراحت لهجه‌اش در نوشتن، همه رو گرفتار کرده. این سرکار علیه، از زمان دور، حدود یکی دوسال پیش می‌زیسته و هی فرت فرت بلاگ عوض می‌کرده، قبلیها رو هم از بیخ پاک می‌کنه و روز از نو! این یکی رو حدوداً هفت هشت ماهه راه انداخته و به شدت شخصی می‌نویسه. پیشنهاد اول من همین یکی است.

در رده‌ی پانزدهم شراگیم دات‌نت قرار گرفته که با اینکه مدت‌هاست خواننده‌ش نیستم، ولی نثرش رو می‌پسندم و طنز قوی نوشته‌هاش لذت میبرم. البته نمیشه گفت طنز، ولی همیشه چیزی داره که لبخند را به روی لبان شما بیاورد.

در رده سی و پنجم، قصه‌های عامه‌پسند، از اون وبلاگ‌هاییه که هیچ وقت نفهمیدم چرا پست‌های به اون کوتاهی (و البته غالباً بی‌مزگی) انقدر کامنت باید داشته باشه! یه بار که سعی کردم برم فضولی، متوجه شدم که کامنت‌دونی ‌ای مشابه یه چت روم لایو رو داره که با هر F5 زدن، یه کامنت جدید بهش اضافه میشه! انتخاب شدن در صدتای اول هم با این شرایط نباید خیلی عجیب باشه.

در رده سی‌و هفتم، یه بنده‌خدایی که توهم مهم بودن برش داشته، یه سایت زده به اسم http://ahmadinejad.ir که من بودنش در این لیست رو صرفاً محض خنده تفسیر میکنم!

***

وبلاگ‌هایی تو این پنجاه تای اول دیدم که از دیدنشون خشکم زد و البته جای خنده هم نبود. اسم نمیارم زور نزنید، اما واقعاً دلم به حال خودم سوخت.
در رده‌ی چندصد و بیست و سوم، من قرار دارم که نمی‌دانم کجا قرار دارم و به شدت توصیه می‌کنم مرا بخوانید.

گفت‌و‌گو‌ها

4 thoughts on “ماجرای یک پرشی نبلاگ

  1. سلام.
    خب می خواستی مث من شرکت نکنی تا دلت هم نسوزه 😀

    Posted by گجمو2 | 2008/06/16, 06:14
  2. من خودم یعنی خود خودم بهت رای دادم ننه!

    Posted by آتوسا | 2008/06/17, 09:18
  3. هی بابا خجالت دادی! والله منم مثه خودت این بند و برنامه هارو لوس و ننر و آبکی میدونم. یعنی خوب خودمونیم دیگه رای گیری نتی هزار جور عیب و علت و سوتی داره و نمیشه روش حساب کرد.
    حالا هیچی اصن ولش کن، خودت چطوری!

    Posted by خانوم لنگ دراز | 2008/06/18, 17:01
  4. راسی اون پرشی نبلاگو هم خووووووب اومدی:))

    Posted by خانوم لنگ دراز | 2008/06/18, 17:02

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.