//
you're reading...
عکس

موبایلم دوربین هم داره!


من عکاس نیستم. دوربین هم ندارم. یه موبایل دارم که هر وقت یادم میفته که دوربین هم داره، یه فلاشی می‌زنم! از قوانینی که خودم هم راجع بهشون نوشتم هم خیلی تبعیت نمی‌کنم!
مدت‌ها بود که عکس‌ها همینجور رو هم تلنبار شده بود تو گوشی‌م. امروز داشتم یه نگاه (فقط یکی به جان خودم!) بهشون مینداختم که دیدم چندتا عکس که شاید ارزش آپ کردن دارن، توشون پیدا میشه. گفتم به جای فلیکربازی و پیکاساگردی و اینا، همینجا آپ کنم که لااقل اینجا رو خاک برنداره! توجه بفرمایید:

 

 

DSC00035
وسیله‌ی خروجی ایران‌خودرو خیابان آیت (نارمک)!

DSC00036
بانک …. پیشرو در ارائه سریعترین خدمات بانکی…!
{ادامه عکس قبلی}


DSC00048
همیشه در حال لبخند ژوکوند… حتی در مواقع تیکه و پارگی! (وقتی پازلم هنوز پازل بود!)

 DSC00032
خودم! تو آسانسور سازمان ملل!!
یه هاله دور سرم  اومده بود به این گندگی… همه محو شده‌بودند…
شما که درک نمی‌کنین آخه!

 

DSC00052 
حدس بزنید این بازار میوه ووتره‌بار مربوط به کدام کجا میباشد؟!
…کاملاً نادرست بوده و بلکه یک نمایشگاه خیلی بین‌المللی کتاب تهران – مصلی (اردیبهشت 87) می‌باشد!

 

DSC00066 
«مسیج ایرانین لیدر»؟! چه لهجه‌ایه؟!

 

DSC00089
اتحادیه پزندگان؟!! پرندگان؟! از اونطرف…حقیقت؟ زنده؟!!
دربند – 15 خرداد 87

Shariati St 
اگر شما رو هم برای امر خیر پشت وانت می‌شوندن مطمئن باشین مثل این گوسفند از دو راهی قلهک تا دولت رو یه تحته میدویدین! البته عاقبتش همین شد که میبنین!

ثبت خاطرات اینجوری هم چیز بدی نیست…

                                                                     مشترک مطالب توهم‌نامه بشین..

گفت‌و‌گو‌ها

2 thoughts on “موبایلم دوربین هم داره!

  1. منم از اون پارلا داشتم. یک مقدار متبرج بود!

    Posted by شبستان | 2008/07/11, 22:33
  2. چه اتفاقاتی که در بانک صادرات نمی‌افته!
    اون پزندگان هم احتمالا صنف کله پزان باشه

    Posted by محمد | 2008/07/13, 22:19

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.