//
you're reading...
خزعبلات مجانی

موضوعات خزی که آمار خواننده‌هایتان را بالا میبرد


هر دوره‌ای یه سری موضوعات هستند که خیلی داغ میشن و دستمایه‌ی استفاده‌های زمین و زمان! انقدر که میرن تو مایه‌های خزیت! الان یکی از اون دوره‌هاییه که چندتا موضوع با هم این قابلیت رو بوجود آورده‌ند که تنوع خزمندی بالا باشد! توجه کنید:

نوشتن :
1 – راجع به گلشیفته فراهانی و اینکه تو یه فیلم هالیوودی کنار لئوجون دی‌کاپرتیو اینا نقش بازی کرده! عکس بی‌حجاب، فراموش نشود! من خودم فوتوشاپ بلد میباشم و قرار می‌باشد که جدیدترین عکس‌های ماچ و غیره‌ی فیلم را برا سایت آی‌ام‌دی‌بی‌‌ای‌اف ایمیل کنم!

2 -  راجع به خانوم‌های المپیک به خصوص رشته‌ی شنا و شیرجه و شورجه و واترپولو و  جنس مایو و تاتوی قسمت بالای پایین‌تنه که غیر از من هیچکس مشاهده نکرده و الان دارم با شما به اشتراک میگذارمش!  عکس، هرچقدر دارای رزوولوشن بالاتری باشد، مفیدفایده‌تر بوده و بیشتر توجه جلب می‌نماید!

3 – الان دیگر، دکترهاله – که همانا رییس‌جمبور میباشد – در مرکز توجه نمی‌بوده و نخ‌نماشدگی می‌باشد! برای رفع خَزشدگی می‌توانید از واژه‌های دکترکُردان ، مدرک جلعی و اینهایی که غلط دیکته‌ای تویشان زیاد دارند استفاده کنید! اگر بتوانید به لکه‌ی چای روی مدرک یکی مثل علی‌آبادی هم ایراد بگیرید که نورعلانور می‌شود! چون من خودم دیدم که یک قسمتش زرد بود!!

4 – فروش آنلاین لباسهای پوشیده‌شده توسط بازیگران سریال ترانه‌ی مادری همراه با امضای خانوم ادیب پویا اینا در همین سایت به همراه  آی‌دی یاهوی بهرام و اون دختره،دوست نغمه به عنوان اشانتیون! 

– اینکه افشین قطبی هم چه ‌جوری به دوربین لبخند میزند، می‌تواند کلی سوژه‌ی خبرسازی بوده و باشد. این یکی را خودم از همه‌تان بهتر میدانم!!

* نظر شما راجع به سایر مواردی که می‌توانند در این لیست جای بگیرند چی میباشد؟!

                               مشترک مطالب توهم‌نامه شوید

گفت‌و‌گو‌ها

5 thoughts on “موضوعات خزی که آمار خواننده‌هایتان را بالا میبرد

  1. من از پشت همین تریبون به خاطر پرداختن به بندهای 1 و 3 از جامعه ی وردپرس عذر میخوام. به خدا اون موقع خز نشده بودن.
    ;(

    Aamir:◄. مطالب تو خیلی هم مرجع بودند.
    دوم اینکه اگه قرار باشه هرکی میاد اینو بخونه به خودش بگیره ، من این پست رو برمیدارم
    .

    Posted by سروش | 2008/08/21, 23:47
  2. هان؟

    Aamir:◄آهان!!

    Posted by رامین | 2008/08/22, 07:59
  3. من این پست رو به خودم میگیرم اونهم فقط و فقط از روی مردم آزاری ! بردااار ، بردار دیگه ، این پستتو بردار آمییر :Dپ

    Aamir:◄از اونجایی که مردم آزاری حدی داره، من خوشحال شدم که به خودت گرفتی! برنمیدارم تا دلت بسوزه!

    Posted by parissa | 2008/08/22, 22:18
  4. البته شما به مهمترین هاش اشاره کردی. ولی اگه بخوای خز شده ها را بنویسی فکر کنم اینقدر زیادند که به یه پست قد نمیده.
    چون ایرانیها استاد یک تو چهانند در این زمینه. شکی هم نیست درش.
    خیلی وقت است اونایی که دلشون میخواند معروف شند. (مثل دکتر کشور) میزنند هر چی خرابکاری است انجام میدهند. تا معروف شوند. چون به روشهای عادی و نرمال توانایی شهرت ندارند…

    Posted by rezab | 2008/08/23, 04:12
  5. اصلا مگه مطالب غیر خز آمار خواننده ها رو بالا می بره :d

    Posted by علیرضا | 2008/08/26, 21:52

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.