//
you're reading...
موسیقی

درباره‌ی یک بازنگری: آلبوم جدید آناتما


desktop1_1900x1200

آناتما از اون گروه‌های موسیقیه که آثاری همیشه  جذاب و شنیدنی دارند که  به قول سایت sputnikmusic، اونا هیچوقت شنونده‌هاشون رو ناراضی نمی‌کنن، حتی زمانی که کارهاشون، صرفاً یه بازخوانی  آکوستیک از  آثار قبلیشون باشه.

در این آلبوم، قطعات قدیمی‌تر Anathema به نوعی بازنگری شده‌ن و از سازهای زنده بیشتر استفاده شده. بطور مثال سینتی‌سایزر جای خودش رو به یک ترک گیتار ظریف داده و مایه‌های ویولون ، اونو تزئین کرده. ویژگی‌ای که تقریباً بر تمام این desktop2_1900x1200قطعات حاکم شده، فضای تعلیق و رویاگونه‌ی و آرامش بیشتر این آثار نسبت به مدل قدیمی اوناست.
شاید اون‌دسته از طرفداران دوآتیشه‌ی آناتما، که از سال 2004 تابحال منتظر یه آلبوم با قطعات بودند، با شنیدن این که آلبوم جدید به طور کامل اختصاص به بازسازی کارهای گذشته‌ی اونا داره، کمی ناامید یا دلسرد بشن. اما جدا از اینکه تک‌تک این قطعات بازسازی شده، ارزشی حتی بیشتر از کارهای اولیه اونا داره، بد نیست این رو هم بدونید که آلبوم Hindsight با یه قطعه جدید به نام -unchained به پایان میرسه که در نوع خودش، کار جالبی به حساب میاد. برای دانلود این آلبوم  می‌تونید اینجا رو کلیک کنید. پسورد فایل zip هم mp3zzz.blog.hr هست.

راستی، من که جزو طرفداران دو‌آتیشه این گروه نیستم، اما آهنگ Parisienne Moonlight، کار موردعلاقه‌ی من تو آثار قدیمی Anathemaست. شما چطور؟!

در همین ارتباط: معرفی موسیقی – خرداد 89

گفت‌و‌گو‌ها

32 thoughts on “درباره‌ی یک بازنگری: آلبوم جدید آناتما

  1. آقا دو مورد:
    1. فيد وبلاگ شما توي گودر به صورت علامت سوال ميايد، فکر کنم کاراکتري، چيزي باعث مي‌شه که غيرمعتبر بشه، فکري بايد به حالش کرد.
    2. اين سايتي که معرفي کردين که فايلهاش روي رپيدشيره! از اين دست سايت ها فراوونه، من متوجه نمي‌شم اونجايي که گفتيد «برای دانلود این آلبوم از روی سرور mp3zzz می‌تونید اینجا رو کلیک کنید.» بعد لينکي که داديد روي رپيد شيره!؟!

    Aamir:◄متاسفانه منظورم همون بود. فکر میکردم مورد سسوءتفاهم باشه ! اگر سایت دیگه ای دارید که اینطوری هست بگین ما هم فیض ببریم.
    راجع به فید هم ممنون. درست شد
    .

    Posted by iceb0y | 2008/08/28, 16:55
  2. منم مثل شما دو آتیشه نیستم اماآناتما رو دوست دارم و معتقدم که Parisienne Moonlight یه شاهکاره

    Posted by hamid11771 | 2008/08/29, 03:51
  3. آناتما یکی از قشنگ ترین کارایی است که تو سبک موسیقی پراگرسیو میشه شنید. من آهنگ آنجلیکا رو از این گروه خیلی دوست دارم . راسیت … اینم گروه موسیقی ما در فرندفیده که چند وقت پیش هم کارهای آناتما رو اونجا گداشتیم .
    http://friendfeed.com/rooms/sharemusic
    میشه گفت خوشحال میشیم شما هم در جمع ما باشی. اما پسندیده تر آن است که بگوییم شدیدا منتظریم که بیای . خودت را به ما بنمـــا

    Aamir:◄حتماًاااااااااا

    Posted by macromediax | 2008/09/02, 09:24
  4. @ macromediax:

    مرسی از دعوتت. سعی میکنم یه عضو فعال گروهتون باشم.

    Posted by Ãmir | 2008/09/05, 00:15
  5. Emotional Winter نیزهم از اون آلبوم و از جدیدترهاشمA Natural Disaster اینا
    در ضمن آلبومی که شما فرمودین Compilation هست
    آلبوم جدید بانام Horizons تو اکتبر Release میشه

    Aamir:◄مرسی از اطلاعاتت. چه زود…!

    Posted by fardark | 2008/09/08, 07:09
  6. ممنون ، نمی دونستم آلبوم جدید دادن
    راستی ّلاگت انقدر مطلب خوندنی داره ،نمی دونم از کجا شروع کنم
    موفق باشی، راستی اکانت آن اسپید چی شد :d شوخی

    Aamir:◄اکانت آن اسپید چیه دیگه؟!مرسی ازتعارفت

    Posted by Mr\'James | 2008/10/02, 03:57
  7. سلام .ممنون به خاطر آلبوم.من یکی از همون دو آتیشه ها هستم واقعآ عاشق کارهای این گروه هستم.برای دوستانی که به اینترنت پر سرعت دسترسی ندارند سری به این صفحه بزنن ، می تونن جدا موزیک هارو دانلود کنند.

    http://rapidshare.com/users/2WDG0V

    Posted by gigi64 | 2008/11/14, 05:21
  8. bande khode anathema hastam 9 sal az zendegimo ba in goroooh separi kardam be nazare man behtarin ahange in gorooh <<<>MIBASHAFDD DAR ZEMN REGRET HAM KHOBE…
    IN ID MANE>>>>> SANY_SASY@YAHOO.COM
    KHASTARANE ANATHEMA PM BEDAN:)

    Posted by ساسان | 2009/01/23, 21:30
  9. DAR ZEMN IN GOROH HICH RABTY BE TAVAAAHOM VA …NADAREBALKE ZENDEGIE VAGHEEEIIIE HAME ADAMARO DARE TAK TAK NESHOON MIDE FAGAHT BE TARZE KAMELAN………..KAMELAN SANGIN\N VA AJIB!!!VALI TAVAHOM NADARE!~

    Ãmir:▒زیاد به اسم ها دقت نکنید…!

    Posted by ساسان | 2009/01/23, 21:31
  10. SAHADO MOVAFFAG HABSID:)

    Posted by ساسان | 2009/01/23, 21:33
  11. آقا خیلی کارت درسته اما لینک مشکل داره نمیشه دانلود کرد ردیفش کن بعد خبر بده که بیام و حتمن دانلود کنم
    ————–
    Ãmir:▒لینک سالمه که….

    Posted by babak | 2009/02/17, 14:33
  12. درباره آناتما فقط یک چیز میتونم بگم :

    فوق العاده است . . .

    Posted by محمد کازر | 2009/02/23, 13:40
  13. in album b sooorate rare . vaghti mikham bazesh konam pass mikhad .nemidooonam chikar konam . lotfan rahnamaeem konid. tnx
    ————————–
    از همون جایی که لینک رو باز کردید،یه جمله برین جلو. نوشتم که پسوردش
    mp3zzz.blog.hr هست.

    Posted by arash | 2009/03/23, 01:34
  14. دادا البوم 2009 اناتما هم اومده
    عقب موندیا

    Posted by سالی | 2009/05/10, 13:47
  15. mer30 man ke khosham omad

    Posted by nasiiiiim | 2009/07/02, 15:21
  16. احساس میکنم کارهای دث دوم آناتما بیشتر با روحیه من سازگاره، در عین حال، با کل آلبوماشون میونه‌ی خوبی دارم. راستی، من درباره‌ی آناتما توی این وبلاگ می‌نویسم: http://anathemaband.wordperss.com

    Posted by Sam | 2009/08/23, 07:28
  17. من از آهنگ های زیر خوشم میاد

    Regret
    Deep
    One Last Goodbye
    Fragile Dreams
    Empty
    Lost Control
    Inner Silence
    Anyone , Anywhere
    Release
    Leave No Trace
    a simple mistake

    Posted by یزدان محمدجانی | 2009/08/27, 23:48
  18. من عاشق كاراي اين گروهم ولي Horizons…
    واقعا از اينا بعيده.اخه اين چه مزخرفي
    بود؟؟؟
    كاوانا ها انگار خيلي ديگه سرخوش شدن اهنگ
    شاد ميسازن.
    ميخوام برم خفشون كنم با اين اشغال.

    Posted by يگانه | 2009/09/03, 00:52
  19. آلبوم جدید anathema horizon یه شاهکاره.
    دوستانی (یگانه) که واقعا طرفدار حرفه ای یه گره هستن نباید این حرف رو بزنند.
    متن آهنگ A SIMPLE MISTAKEگویای همه چی هست.
    آهنگ شاد به جواد یساری میگن نه این
    من واقعا بعد از پینک فلوید -ANATHEMA رو در رده بعدی قرار میدم.

    Posted by anathema | 2009/11/13, 09:11
  20. to hichi az anathema nemidooni bache

    Posted by vincent | 2010/01/05, 10:45
  21. Duste azizam na to va na unayi k vaghan karaye anathema ro be onvane mokhatabe herfeyi gush midan,niazi nadaran be jav behamzanayi mese yeganeh ya vincent(!) tavajoh konan,intori shayad in azizamun talash konan aval mafhume progressivo befahman bad bian ezhare nazar konan,ya hadeaghal farhange cm gozashtano yad begiran,esme albume 2010 «we’re here becouse we’re here» k 31 hamin mah release shode va ye asare tamam ayare,nazare shakhsim ineke taghire sabke mahsuse anathema az zibatarin taghiraye musighiayi bud,merc az matlabet.

    Posted by Aida | 2010/06/02, 11:33
  22. Rasti manam az fan haye anathema hastam,pishnahad mikonam site yazdane aziz k haminja cm gozashte ro sar bezanid,kamelan herfeyi minevise va etelaate kamele albume anathema tu fan page danny cavanagh gheyd shode,enjoy&good luck.

    Posted by Aida | 2010/06/02, 11:42
  23. درود. من خیلی از کار های آناتما خوشم میاد و خیلی وقته گوش میدم. آناتما کارهای غم زیاد داره. من از طرفدارای اونم.
    اگه سوالی در باره آناتما دارین از من بپرسین. ممنون

    Posted by کاجایر ب. | 2010/06/14, 14:57
  24. سلام
    من یکسری از کارهای anathema را خیلی دوست دارم:

    a simple mistake
    are you there
    barrier
    emotional winter
    leave no trace
    parisienne moonlight
    shroud of false
    temporary peace
    دنبال کارهای هستم مشابه این اهنگها ولی همش تیرم به سنگ می خوره.میشه راهنمایی کنید؟

    Posted by الهام | 2010/08/26, 15:58
  25. +
    سلام
    من یکسری از کارهای anathema را خیلی دوست دارم:

    a simple mistake
    are you there
    barrier
    emotional winter
    leave no trace
    parisienne moonlight
    shroud of false
    temporary peace
    دنبال کارهای هستم مشابه این اهنگها ولی همش تیرم به سنگ می خوره.میشه راهنمایی کنید؟
    +
    خب مي تونم بهت
    Make it Right
    Flying
    Lost Control
    Regret
    اخرين خداحافظي هم خوبه

    رو پيشنهاد كنم

    به اميد روزي كه هرگز اهنگ گوش نديم اونم متال

    بدرود

    Posted by ترد | 2010/11/14, 12:53
  26. lost control وalternative واق

    Posted by ناشناس | 2010/11/20, 10:53

Trackbacks/Pingbacks

  1. بازتاب: معرفی موسیقی خرداد 89: « کافه توهم‌ : Café hall - 2010/06/27

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.