//
you're reading...
مینیمال, وبلاگ, خزعبلات مجانی

بحران‌های یک وبلاگ‌نویس


مینیمال»»»
نمیدونم چرا هرجی فکر میکنم، بحران جهانی‎سازی رو انقدر جدی نمی‌بینم که بحران یه وبلاگ‌نویس معروف شدن رو ….!

پا گذاشتن تو جمع وبلاگ‎نویس‌ها، پا گذاشتن تو دریایی با عمق بی‎نهایته…هرچی بیشتر شنا کنی، خسته‌تر می‌شی و احتمالاً بعد از یه مدت غرق میشی!

من وبلاگ‌نویس قابلی نیستم…
تعارف نداریم، دلم میخواد سر به تن قابل‎هاش نباشه…!! اونجوری هیچ‎کسی قابل تحسین وجود نخواهد داشت و در نتیجه، همه قابل خواهند بود!!

سعی کنید خیلی فکر نکنید، وگرنه نتیجه‎ می‎شه نسخه توهم‎زده‌ای مثل من!

feed

گفت‌و‌گو‌ها

6 thoughts on “بحران‌های یک وبلاگ‌نویس

  1. خوبی امیر جان؟
    این چیزا چیه می گی؟
    به نظر من که وبلاگت خوبه، تعارف هم ندارم.

    Aamir:◄آره خوب…استپ بای استپ باید رفت…جور دیگر باید ننوشت…آره…آره…وبلاگم خوبه…(الان دارم تلقین میکنم با صدای بلند!)

    Posted by حسین | 2008/09/03, 08:21
  2. من کیم؟ تو کی ای؟ اینجا کجاست؟

    Aamir:◄چرا حاشیه میری؟! حالا خوبه یا نه؟!

    Posted by سروش | 2008/09/03, 08:40
  3. Aamir داری شکسته نفسی می کنی .
    من اگه وقت داشتم دلم می خواست یه وبمستر معروف بشم تا بلاگر اما افسوس که الان نمی تونم یه وبلاگ کوچولو و قوقولی مقولی داشته باشم .خیلی عشقمه منتهاش من الان در اوج بدشانسی و کمبود وقت قرار گرفتم.بدشانسیش واسه اینه که زمان برام به سرعت برق می گذره (البته بدون اندکی قطع شدن).و من علنا ازش شکست می خورم و ضربه فنی میشم.یه چیزی شنیدم که دیگه کاملا نابودم کرد ، یه نفر حساب کرده بود که عمر مفید آدم ها در طول مثلا 70 سال فقط 5 ساله .پیدا کنید پرتغال فروش را ؟چه شود!
    یه شعر برات دارم.من عاشق این غزلم.کلی مفهوم توش داره.

    خیال خام پلنگ من بسوی ماه جهیدن بود
    و ماه را از بلندایش به روی خاک کشیدن بود
    پلنگ من -دل مغرورم -پرید و پنجه به خالی زد
    که عشق -ماه بلند من- ورای دست رسیدن بود
    گل شکفته خداحافظ!اگرچه لحظه ی دیدارت
    شروع وسوسه ای در من به نام دیدن و چیدن بود
    اگر چه هیچ گل مرده دوباره زنده نشد ، اما
    بهار در گل شیپوری مدام گرم دمیدن بود
    شراب خواستم و عمرم شرنگ ریخت به کام من
    فریبکار دغل پیشه بهانه اش نشنیدن بود
    چه سرنوشت غم انگیزی که کرم کوچک ابریشم
    تمام عمر قفس می بافت ، ولی به فکر پریدن بود
    «استاد حسین منزوی»
    می دونی ماها همون کرم های ابریشمیم که تا تهش دور خودمون پیله می تنیم و قراره یه روزی پروانه بشیم خیلی سخته ها.شما فکر می کنی قسمت پیله تنیدنش سخته یا پروازش؟ من میگم این جنس پیله هه هم خیلی مهمه .نه!
    سربلند باشید.

    Aamir:◄مرسی. شعر واقعاً قشنگیست. من تو اون بیت آخرش فکر کنم یه برداشت دیگه دارم. این میگه وقتی یه کرم کوچولو از اولش هدفش پریدنه دیگه وای به حال ما که برای به بطالت گذروندن عمرمون فقط بهونه های واهی میاریم.
    البته من اصلاً شعردوست و شعرشناس و اینا نیستم و این هم فقط یه نظر ساده ست.
    مشکل من هم زمانه. لامصب چیز بیرحمیه! سه سوت از کنارت میگذره و اصلاً محلت هم نمیذاره.

    Posted by من | 2008/09/03, 14:13
  4. یعنی چی این حرفا؟ هانننننننننننننننننننننننننن؟ تا وقتی من همر روز میخونمت یعنی وبلاگ نویس قابلی هستی! دههههههههههههههههههههههههههههههه!
    به اون نصیحتم هم که لابد عمل نکردی آخر! نوه ی حرف گوش نکن!

    Aamir:◄به پیسی که خوردم به اونم فکر میکنم!!

    Posted by آتوسا | 2008/09/03, 16:51
  5. وبلاگ نویس قابل یعنی چی؟
    وبلاگ چی هست اصن؟
    روزنامه الکترونیکیه یا دفتر عقاید و …
    دلیل این همه استقبال از وبلاگ تو ایران چی هست؟

    Posted by امید | 2008/09/03, 18:34
  6. شاید باورت نشه ولی اگه اینطوری بتونی به خودت تلقین کنی یه وبلاگ نویس موفق مثل من (!؟!)میشی.پس تکرار کن :تو میتونی….تو…می..تو..نی.باور کن میشه.
    جدا از شوخی مطالبتون خیلی بهتر شده .

    ایام به کام.

    Aamir:◄جداً مرسی! از کی بهتر شده؟

    Posted by من | 2008/09/04, 06:02

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.