//
you're reading...
وبلاگ, اینترنت

متوهم‌، سر از فرندفید درمی‌آورد!


تا قبل از امروز کاملاً به قدرت فرندفید اعتقاد داشتم اما فکر می‌کردم که بدون فرندفید هم باید بتونی فقط تو با استفاده از وردپرس یه کامیونیتی خوب و دوستانه رو در شکل ایده‌آلش پیاده کنی و ازش لذت ببری. اما خوب…اشتباه میکردم! یعنی یادم نبود که وب 2، همه‎ش‌ به بلاگ‌نویسی نیست و نصف (بلکه بیشتر) اون، صرفاً خواننده‌هایی هستند که به احتمال 90 درصد، مفهوم وب 2 رو بهتر از بلاگرهاش می‌فهمند.

      friendfeed

دیشب وقتی که داشتم اکانت فرندفیدم رو که مدت‌ها پیش ساخته بودم ولی ازش استفاده نمی‌کردم، ترتمیز می‌کردم و سرش گل می‌چسبوندم و بهش ادکلن می‌زدم و البته از این شاخ و برگ‌های اضافی هم بهش می‌چسبوندم تا بشه یه دسته گل، فکر نمی‌کردم که جو اونجا اینقدر صمیمی و دوستانه باشه. ولی امروز صبح که به لطف دوست خوبم مسترفتحی ، همه کلی تحویلم گرفتن و استقبال‌بارونم کردن، کاملاً یاد گرفتم که فکر کردن درست، یک هنر است!

 

از تمام این دوستان که من را نیومده به شکل کاملاً تمیز توجیه کردند که فرفر چه جایی است متشکر می نمایم! اینکه کلی باید طول بکشد تا بفهمم اینجا چه خبر است چی دارد چی ندارد… باید هم اعتراف کنم که همه کارهابم همیشه با 120 درجه تاخیر فاز نسبت به زمان مد شدنش انجام میشود! احتمالاً نوبت بعدی، نوبت توییتر است! اسمایلی خنده‌ی ناشیانه!

اینکه این پست را آپ کردم، اولاً احساس وظیفه کردم، دوماً احساس کردم که باید بگم که من الان دوروزه نه بالاترین رفتم و نه گوگل ریدر و نه غیره‌جات! همش‌ش هم تقصیره همین فرفره!

مورد بعدی هم اینه که ظاهراً این آیکون‌های این بغل که زیر فید آیکونم گذاشتم با اینترنت اکسپللور مشکل داره و طبق معمول باید درود بفرستیم به روان پاک بنیانگذار روباه نارنجی که شر IE رو از سر ما کم نمود! اسمایلی دعا با چشمان خیس!

گفت‌و‌گو‌ها

10 thoughts on “متوهم‌، سر از فرندفید درمی‌آورد!

  1. حلولت را به فرفر تبریکانه مبارک میگویم

    Posted by rezab | 2008/09/08, 09:04
  2. قربانت آمیر جان. تقصیر خودتون است که زودتر من را ساب اسکرایب نکردید که متوجه بشوم وگرنه زودتر برای عرض ادب خدمت می رسیدیم 🙂

    Posted by فتحی | 2008/09/08, 09:10
  3. سلام متوهم جان عزیز
    اول از همه تبریک بابت فرنفید
    و بعد هم احساس شرمندگی من باب گرمابه
    نمی دونم چرا هم لینکت را فراموش کردم بزارم و هم فراموش کردم خبرت کنم

    Posted by شیخ الشیوخ | 2008/09/08, 18:26
  4. وقتی تو از اینترنت و امکانتش و جاهای جدید می نویسی، و هم چنین وقتی دوستان از گود ریدز و گوگل ریدر و … حرف می زنن، انقدر دلم میخواد بگم مااااااااااااااااااا ماااااااااااااااااااااا …

    Posted by امید | 2008/09/09, 05:12
  5. @ rezab:

    مرسی رضاجان. تبریک واقعاً مبارکانه ای بود!
    ——
    @ فتحی:

    خواهش میکنم فتحی جان! خدمت از ماست که برماست و کلاً همه ش تقصیر من بود!
    —–

    @ شیخ الشیوخ:

    اول از همه مرسی.
    دوم از همه احساس شرمندگی بخوره تو سر کی خسته س؟؟…دوشمن!
    سوم اینکه…در راستای همون دومی باید بگم پیر شدی رفت…رفیق گرمابه و غیره و غیره که شعرش الان یادم نیست!!

    —-

    @ امید:

    ما همه مون به همون زبون حرف میزنیم…فقط لهجه ها فرق میکنه!

    Posted by Aamir | 2008/09/09, 06:24
  6. آمیر جان از شما انتظار مقاومت بیشتری در مقابل این ابزار آلات وب دویی داشتیم.

    Posted by سروش | 2008/09/09, 09:50
  7. سلام
    وبلاگ قشنگي داري تبريک ميگم
    خوشحال ميشم بعد از اين که به اسم مدل لباس لينکم کردي خبرم کني تا لينکت کنم
    ممنون

    Posted by مهدی | 2008/09/10, 22:18
  8. کجای فرفر هستی؟ ‌ندیدمت

    Posted by محمد | 2008/09/11, 21:00
  9. هر چند همونجا قبلاً بت تبریک گفتم اما بازم تاکید میکنم خوش اومدی. ولی من خودم چند روزه سعی میکنم ترک کنم … خیلی معتاد میکنه.

    Posted by parissa | 2008/09/12, 04:31
  10. @ محمد:

    ادرسش رو که این گوشه گذاشتم… /hall

    Posted by Aamir | 2008/09/13, 03:42

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.