//
you're reading...
موسیقی

ظهور یک کلایدرمن جدید


اگر علاقه‌مند موسیقی آرام هستید…
اگر با صدای گوش‌نواز پیانو، زندگی می‌کنید…
اگر میخواهید تا مدیتیشن‎درمانی سرخود را روی خود یا یکی از اعضای خانواده پیاده کنید…
اگر ریچارد کلایدرمن را می‌شناسید،  اگر یانی را دوست می‌دارید و کمی تا قسمتی با آثارشان حال می‌نمایید…

پیشنهاد می‌کنم با ویلیام جوزف آشنا شوید. نوازنده‌ای که با دومین آلبوم خود که در سال 2008 به بازار فرستاد، نظرات دوستداران موسیقی را به سمت خود جلب کرد.
اکثر کارهای جوزف، بازسازی‌ای هستند از آثار کلاسیک (مثل آستوریاس) و موسیقی‌ فیلم‌های معروفی همچون سینما پارادیزو و بیشترشون برای گوش آشنا هستند.
بدون توضیح، دوتا از آهنگ‌های آلبوم Beyond که بیشترین طرفدار رو داشته‌ند برای شنیدن می‌ذارم تا دانلود بنمایید و…. بقیه‌ش با شما!

دانلود کنید:  ♫ Beyond
دانلود کنید:  ♫ Apasionada2nbvhhv

William Joseph
متولد فینیکس – آمریکا
سبک:  کلاسیک کراس‌اور – پاپ

آلبوم:
◙   دانلود از رپیدشیر  48MB
(پسوود mp3zzz.blog.hr(

درهمین‌باره بخوانید از توهم‌نامه :

☼◄ Cross over Music چیست؟

☼◄ دگردیسی موسیقی کلاسیک (درباره گروه Bond(

گفت‌و‌گو‌ها

11 thoughts on “ظهور یک کلایدرمن جدید

  1. با این تفاسیر باید عالی باشه
    ممنون

    Posted by kamran | 2008/11/09, 01:16
  2. دانلود کردیم و گوش فرا دادیم هم! ای بل! خیلی قشنگ بودن حتی!
    فقط آقا اجازه یه سوال! در دنیای متوهمان «چند وقت» میشه دقیقا چند دقیقه؟ 🙂

    Ãmir:◄

    میشه تقریباً حدود جند دقیقه!
    ولی نه دیگه از امروز تصمیم گرفتم پای کامپیوتر نشینم ببینم چی میشه! شما راحت بشین!!

    Posted by آتوسا | 2008/11/09, 05:28
  3. ممنون.
    جمله های اول این پست آدمو یاد تبلیغ املاک نیلی و املاک رابینسون میندازه

    Posted by سروش | 2008/11/09, 06:01
  4. اشنورآکااُتتسیون!

    Ãmir:◄

    خانوم اجازه…!؟ «قابلی نداشت» به ارمنی چی میشه؟!

    Posted by آی-دا | 2008/11/09, 06:23
  5. به نظر میاد که لینک دانلد اکسپایرد شده باشه. من نتونستم از رپیدشیر دانلود کنم

    Ãmir:◄

    فکر نمیکنم. چون صفحه اولش که میاد و فایل سرجاشه. به هرحال اگه مشکلی بود به همون سایت mp3zzz برین.

    Posted by سروش | 2008/11/09, 06:48
  6. عالی بودش دوست واقعا اینده خوبی داره واقعا کارش درسته نوازندگیش حرف نداشت . فردا دارم می رم فیلم کنعان با جی اف جون سینما ازادی به پیشنهاد شما . ممنونم از پیشنهادت

    Ãmir:◄

    با جی اف جون که میری توجه داشته باشید که فیلم بسیار ملودرام میباشد. توصیه های ایمنی را جدی بگیرید! ولی متاسفانه باید بگم وسط هفته، احتمالاً بعداظهر هم میری…شش هزارتومن پیاده میشی. کاش میذاشتی شنبه…!

    Posted by masood hedayati | 2008/11/09, 11:14
  7. درسته. دانلود شد و لینک ایرادی نداره. عذر میخوام
    ممنون

    Posted by سروش | 2008/11/10, 03:22
  8. امروز رفتیم فیلم رو دیدم فیلم خوبی بودش بخاطر فیلم هم ممنون . فقط بجای 6 هزار تومن 30 هزار تومان شد. نهار + فیلم + تنقلات . واسه من دیگه این خرج ها عادی شده بخاطر نظرتم ممنونم دوست من دارم مطلب بعدی که درباره خودکشی در ایران رو هست اماده می کنم .

    Posted by masood hedayati | 2008/11/10, 04:38
  9. خيلي جالب بود موفق باشيد

    Posted by sima | 2008/11/11, 08:16
  10. گوش بدیم ببینیم چی به چی هست! من که کلایدر من و کلایدر تو رو دوست داشتم خیلی! حالا ببینیم این چه جوریه!
    بعدشم شما به رنگ شورت زن مردم کار نداشته باش! D:

    Ãmir:◄

    اصلاً دوست داشتنت هم از رو قصد و غرضه!!

    Posted by امید | 2008/11/13, 00:28
  11. ترجیح دادم گوش نکنم
    کلایدرمن برای من یعنی دنیا دنیا خاطره
    کلایدر من برای من مثل و مانندی نداره
    کلایدر من برای من یک دونس

    Ãmir▒◄اینم نظر جالبیه. ولی یادت باشه هنر هیچ وقت خودش رو جایگزین نمیکنه، به ته قبلی ها اضافه میشه!

    Posted by احسان | 2008/12/11, 00:41

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.