//
you're reading...
ورزش, کودک متوهم, خزعبلات مجانی

قرمز بدون امپراتور


امروز تیم قرمز پایتخت دارد بازی می‌کند. با پیکان که ماشین خیلی قراضه‌ای می‌باشد که با همه‌ی قراضه‌گیش، الان جلوتر از همه گاز می‌دهد.  من طرفدار تیم قرمز می‌باشم، اما دلم یک‌جوری می‍شود که می‌بینم کت‌وشلوارپوش روی نیمکت‌مان، قیافه‌ش فرق می‌کند!  ولی خوب، زود یادم می‌رود و از خودم هیجان به هوا پرتاب می‌نمایم طوری که ابراهام توره رو خوش می‌اید و همان اول بازی، یک گل در دروازه‌ی حریف چال مینماید! اما کنار زمین یک سری آدم فقط دست می‌زنند و کسی نیست که یک‌متر و نیم، خود را به هوا پرش نماید و دوربین‌ها از او چیلیک چیلیک عکس بگیرند.
ghotbi

بازی می‌رود که ادامه‌اش را پیدا ‌کند که پنارتی می‌شود و نیکبخت می‌رود پشت توپ که مثلاً آقای گل بشود. خیالم راحت می‌باشد که بعد از گل زدن او، دیگر قطبی نمی‌باشد که مثل رومئو و ژولیت، همدیگر را بغل نمایند و کلی دوربین از سر و کله‌شان بالا برود! ولی نیکبخت که این را می‌داند، توپ را گل نمی‌کند تا کسی نگران این موضوع نباشد!
…. نیمه‌ی دوم می‌باشد و دو تا گل خورده می‌باشیم. ابراهام که معلوم است ماه عسل در ولایتشان خیلی بهشان خوش گذشته، گل دوم‌مان را میزند که یک‌وقت مصطفوی و دوستان که خوب بلد می‌باشند که پشت سر دیگران حرف بزنند، نگویند تیم هنوز با تیکتاک قطبی بازی کرده و برای همین هی در خانه‌ی حریف می‌بازد.
بازی، دقیقه‌ی 57 خود را طی می‌نماید که دوباره پنارتی می‌شود! و من فکر می‌کنم که چرا وقتی افشینی که به او  امپراتور میگویند بود، فرت و فرت این پنارتی‌ها را نمیگرفتند و حالا که افشین وزیر امپراتور آمده، داورها با تیم‌مان مهربان شده‌‌اند؟!
…. ای‌وای!! باز هم نیکبخت پشت نقطه‌ی پنارت وایمی‌ایستد. از اینجا که نگاه می‌کنیم انگار نقطه‌ی مربوطه، روبروی تیرک عمودی سمت چپ قرار دارد! به سرعت، یاد حرف گزارشگر می‌افتم که می‌گوید آقای فلانی خیلی از ورزشگاه قزوین تعریف نموده‌است! ناگفته پیدا میباشد که در پشت همه‌ی تعریف‌های ما، یک خروار طنز مالیده شده می‌باشد!
مث اینکه نیکبخت،  غیر از پاسپورتش، عینکش را هم گم کرده است که توپ را نمی‌تواند بکند توی دروازه‌ی به آن گنده‌گی! کارشناسان معتقد میباشند که تقصیر قطبی است که پنالنی‌ها گم گل نمی‌شوند اگر قطبی، همان آدم پارسال بود، الان تیم نتیجه می‌گرفت! و من لذت می‌برم که مملکت گل و شمع و بلبل‌مان انقدر بار علمی داشته و هرروزه کلی کارشناس از خودشان افاضات درمی‌نمایند!

بازی با نتیجه‌ی 2-2 تمام می‌شود. افشین وزیر که گفته بود اگر ببازیم من باختم و اگر ببریم افشین امپراتور برده است، نگفت الان که مساوی شدند، چه‌کسی باید پاسخگو باشد! از اولش هم معلوم بود که قرار است بپیچانند!!

و من منتظر می‌شوم تا فردا شب بیاید و ببینم آقای قردوسی در برنامه‌ی 120 خودش، (که 90 دقیقه وقت تلف‌‌شده داشته و 30 دقیقه هم مسابقه‌ی SMSای از خودش پخش می‌کند!) قرار است به کدام قسمت خشتک آقای قطبی گیر بدهد و به قول آقاناظمی، او را افشانمایی کند؟!!…دلم برایش می‌سوزد که از هفته‌ی دیگر، حاشیه‌هایش ته می‌کشد و باید برود پاچه‌ی دایی را بخاراند!!

توهم‌نامه را از فیدش دنبال کنید.

گفت‌و‌گو‌ها

7 thoughts on “قرمز بدون امپراتور

  1. به به , به به . کودک متوهم کاش در مورد افاضات اخیر کارشناسان از تیم یاران دایی با وجود گند هایی که مزند مینوشتید.

    Ãmir:◄اونجوری باید تا یک هفته انشا مینوشتم!

    Posted by سروش | 2008/11/22, 20:35
  2. دوست جان مثل همیشه عالی بود نوشتن مثل کودک فهیم مجله چلچراغ یادش بخیر

    ———————————-
    Ãmir:◄ما سعی میکنیم یادش رو زنده نگه‌داری کنیم!

    Posted by masood hedayati | 2008/11/22, 22:39
  3. من که مطمئنم نیکبخت واسه جلوگیری از شایعه پراکنی ، گل نزد 😉
    ;))

    آمیر جان توی اون کامنت منظورت چی بود؟ من فراری ام یا نو عروس ؟؟

    Posted by اسما | 2008/11/23, 13:28
  4. تشکر ویژه بابت پست » تکست افکت های زیبا با فتوشاپ »
    🙂

    Posted by اسما | 2008/11/23, 13:35
  5. آمیرو جان پنارتی؟
    حیف شد قطبی رفت نه؟!!
    راستی ما در تمام زمینه ها چنین عمل نمی کنیم؟ بعد هم همۀ فریاد ها به هوا می رود که چرا افرادی چون دکتر کردان ایجاد می شوند!!

    ————————————–
    Ãmir:◄نه حیف نشد…اگه میموند حیف میشد.

    Posted by Endless Love | 2008/11/24, 00:17
  6. به نظرم این فوتبالی که سالهاست آلوده مسائل کثیف پشت پرده شده واقعا ارزش دیدن نداره . اونا که حالیشون نیست دارن با احساسات کلی از مردم( که شاید فقط همین تفریحشون باشه) دارن بازی میکنن ما حداقل بازیچه این سیاست بازی های احمقانه نشیم . شخصا خودم ترجیح میدم که اگه بخوام فوتبال نگاه کنم ، باشگاه های انگلیسو (یا مشابهشو) نگها کنم که با خیال راحت فقط از بازی قشنگشون لذت ببرم.

    Posted by امین | 2008/11/24, 04:53
  7. من فکر می کنم برگشتش بعد از قهرمانی فصل قبل به ایران اشتباه بود،
    اما آقای قطبی با اینکه تشخیص ندادند، در ایران آدم های موفق صادق رو، خیلی ها دوست ندارند، اما خوب تشخیص دادند که آقای استیلی زیاد صادق نیستند، حتی به استقبال رفتن آقای استیلی به فرودگاه برای ایشون باعث نشد که ایشون نظرشون تغییر کنه نسبت به آقای استیلی ،
    + در یک روزنامه یک تیتر دیدم که نوشته بود قطبی متوهم رفت، و گفته اند که آقای استیلی آدم داره و من رو تهدید کرده و خانوم بنده احساس امنیت نمی کنه از بودن در ایران
    این دلیل توهم آقای قطبی بوده از نظر روزنامه، اما من فکر نمی کنم قطبی بنده خدا تماماً اشتباه فکر کنه.

    Posted by Endless Love | 2008/11/25, 20:32

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.