//
you're reading...
تلویزیون

مرگ یک بازیگر


خبر یه کم قدیمیه، ولی من حساب کردم دیدم حدود 97 درصد شما احتمالاً نشنیدین و بنابراین به خاطر این هم که اون سه درصد بسوزن، اینجا عنوان می‌کنم!

752289 مارک پریسلی، بازیگر خوش‌چهره‌ی مجموعه‌ی All Saints (یا همون پرستاران) خودکشی کرد.
سخنگوی شبکه هفت تلویزیون استرالیا این خبر را تائید کرده و آن را خبر تکان‌دهنده‌ای برای بازیگران و دست‌اندرکاران مجموعه  برشمرد. بعد از این واقعه، فیلمبرداری مجموعه برای مدتی متوقف شد.
گفته شده وی با پریدن از یک ساختمان بلند در سیدنی به زندگی خود خاتمه داده است.
خبرهای غیررسمی حاکیست مارک پریسلی (که نقش Dan Goldman را در All Saints بازی می‌کرد)،  از نوعی افسردگی رنج می‌برده و روز قبل از خودکشی نیز با کوبیدن ماشینش به یک تراکتور وانت، خود را مجروح کرده بود.
مراسم یادبود مارک، در روز سوم سپتامبر 2008 و در حضور بیش از پانصد نفر از طرفداران وی، خبرنگاران و دوربین‌های تلویزیونی برگزار شد.

در کارنامه‌ی مارک پریسلی غیر از 171 اپیزودی که در مجموعه پرستاران بازی کرده (از 288 تا 455) مجموعه‌هایی مثل زندگی پنهان ما،Changi که یک سریال شش‌قسمتی تحسین‌شده استرالیایی درباره جنگ بود و چند مجموعه‌ی دیگه هم به چشم می‌خوره. از او به عنوان یک بازیگر خوش‌آتیه و قابل یاد می‌شد.
All_saints_logo

مانده تا به اپیزود 455 ‌ای برسیم که (اپیزود آخر از فصل یازدهمه) شخصیت که Dan از داستان خارج بشه؛ در  زمان نگارش این مطلب، 315 از این مجموعه در ایران پخش شده و اگر مسئولین محترم صدا و سیما تصمیم خاصی در مورد قطع پخش  این سریال نگیرند، می‌تونیم امیدوار باشیم که تقریباً تا سه سال دیگه شاهد حضور شخصیت Dan Goldman در سریال باشیم. شخصیتی که مثل سایر بازیگران بیمارستان All Saints، کلی ماجرای عشقی نیمه‌کاره داره و البته آخرش هم ازدواج می‌کنه.
Jolene Anderson بازیگریه که تو اپیزود 345 به داستان اضافه میشه و بعدها میشود همسر آقای مرحوم. ایشون به همراه Dr. Jack Quad که تا اینجا هم با وجود سانسورهای فراوان، نقش زیادی تو مجموعه داشته‌،  در همون قسمت آخر، از سریال کنار میرن.

از موضوع اصلی دور نشیم. مرگ این بابا رو میگم! من فکر می‌کنم اصولاً این سریال سرتاپاش بدآموزیه! جدای از مسائل ناموسی که خوب، ما اجازه نداریم ببینیم، مسائل پزشکی‌ش هم مسلماً بی‌تاثیر نبوده در تصمیم این آقا که خودش رو از طبقه بیست‌و دوم پرت کرده پایین و مسلماً یک مشاوره روانپزشکی در همون بیمارستان می‌تونسته تصمیمش رو تغییر بده.
این نشون می‌ده که هیچ‌وقت هیچ‌وقت، زندگی هنری یک بازیگر یک صدم سوزن، ربطی به زندگی واقعی‌ش پیدا نمی‌کنه!

به سبک نوشته‌های مشابه: یادش گرامی باد.

توضیح: من واقعاً دلم سوخت وقتی این خبر خوندم. دل شما هم بسوزه لطفاً! (اینو گفتم که اون سه درصد که اول پست گفتم، احساس تنهایی نکنند!)

درباره پرستاران یه پست دیگه تو این وبلاگ هست که با توجه به آمار نسبتاً بالای ورودی‌های روزانه به اون پست، تصمیم گرفتم هر از چندگاهی آپدیتش کنم؛
حضورنسبتاً پررنگ سانسور در سریال پرستاران

▒ ▒ ▒ توهم‌نامه را از طریق فید دنبال کنید. ▒ ▒ ▒

گفت‌و‌گو‌ها

39 thoughts on “مرگ یک بازیگر

  1. چه سقوط پرشکوهی داشته 😀
    در مورد بدآموزیش که منم موافقم، توقعات مردم رو خیلی بالا برده!

    Posted by کوچه باغ | 2008/12/10, 18:50
  2. من هم دلم سوخت جدا.

    Posted by سروش | 2008/12/11, 09:44
  3. الان یه لحظه تصور کردم که من برای خودکشی خودم رو از بالای یه برج پرت کردم پایین و در حین سقوط متوجه شدم که چقدر به ورزش پرش از ارتفاع علاقمندم. بعد در حین سقوط تاسف خوردم که این دیگه آخرین پرش از ارتفاع زندگیمه
    ذهن سورئالیستی رو حال کردی؟ 🙂

    Ãmir◄▒من واقعاً متاسف میشم که این پست های بدآموزی رو میذارم شما بخونین! ذهن سورئال، سر سیز دهد بر باد!!

    Posted by سروش | 2008/12/11, 09:45
  4. خوب الان دیگه جایی برای تاسف خوردن نیست اما چه قدر نکته جالبی رو اشاره کردی که زندگی خصوصی بازیگر می تونه خیلی متفاوت از زندگی هنریش باشه.
    این واقعیت، یه جورایی کلیشه‌ای می‌بود اگه این سرگذشت رو نخونده بودم.

    Posted by Endless Love | 2008/12/11, 19:09
  5. سلام ، خبرتون از یه کم قدیمی بودن گذشته. تقریبا خیلی قدیمی شده. ایشون روز 28 آگوست خودکشی کرده ، یعنی دقیقا 3 ماه و نیم……….. خسته نباشید………
    ——————————————–
    Ãmir▒◄دیگه نمیتونم داد بزنم که آقا بشتابید! یه خبر خیلی آنتیک دارم که…! بعد هم همونطور که توضیح دادم شما جزو اون سه درصد هستید که باید بروید بسوزید 🙂
    مرسی.

    Posted by baran | 2008/12/11, 19:57
  6. منم چند قسمت از این سریال رو دیدم .. از موسیقیش خیلی خوشم میومد
    ولی از خودکشی یه جورایی بدم میاد
    آدم نباید هر وقت که کامپیوترش گیر میکنه، 2شاخه رو از پریز بکشه 😦

    Ãmir▒◄اصولاً همه‌مون با این حرف موافقیم. اما کسی که اینکار رو میکنه، داره تصمیم یک لحظه از زندگی‌شو عملی میکنه…یه لحظه‌ست که پاک از دست کامپیوترت عاصی میشی و می‌زنی ریستش میکنی…یا حالا اگه اونم جواب نداد از برق میکشیش! تو اون لحظه واقعاً به هیچ چیز دگه ای فکر نمیکنی.

    Posted by عمو هوشنگ | 2008/12/11, 20:38
  7. بله ذهن سورئال سر سیز دهد بر باد!
    کلا شغل آدمها سر سوزنی به زندگیشون ربط نداره.

    Posted by آریو | 2008/12/12, 00:29
  8. خدا رحمتش كنه !
    ولي چرا من يادم نمي آدش 🙂
    چه كاره حسن بود ؟!
    ———————————–
    Ãmir:◄▒واالا منم تازه رسیده‌م!!

    Posted by ميلاد | 2008/12/12, 01:01
  9. خبرت سوخته س رفیق..

    —————————-
    Ãmir:▒◄I know….
    شما هم جزو اون سه درصد هستید!!

    Posted by Xtrementalist | 2008/12/12, 05:00
  10. عجب…همچين قديمي هم نيست ها! من كه عشق پرستارانم نفهميدم…
    حالا يادم نمياد اين خدا بيامرز! كي بوده؟! يعني نقش كدوم يكي بود؟
    ———————————————
    Ãmir:▒◄پرستاری که چندماه پیش تو یه آشنایی با فرانک تو خیابون، به اورژانس اومد و خیلی هم اطلاعات پزشکی خوبی داره.

    Posted by eleram | 2008/12/12, 06:19
  11. سلام. من این خبر را تازه شنیدم و خیلی هم متاثرم کرد. ( اینم برای اینکه از نوشتن این پست پشیمون نشی ) اما در مورد خودکشی حسی است که درست یه لحظه سراغ آدم میاد. از یک روانپزشک شنیدم که اکثر کسانی که بعد از خودکشی نجات پیدا می کنند اعتراف می کنند که در حین عمل خودکشی از کرده خود ترسیده و پشیمان شده اند اما راه برگشتی نداشته اند.

    Ãmir▒◄آره..درست مثل لحظه‌ایه که سوئیچ پاور کامپیوترت رو میزنی و منتظر میشی که شات داون بشه!
    مرسی از این که متاثر شدی!

    Posted by شیرین | 2008/12/12, 06:32
  12. عجب خبر مهمی ………….!!! مهم تر برای ما قیمت نفته که سیر نزولی داره

    Posted by guilanica | 2008/12/12, 07:21
  13. خداا روحشو با اولیا صالحین محشور فرماید

    Posted by saeed | 2008/12/12, 08:13
  14. سلام
    خبر ناراحت كننده اي بود واقعا من كه ناراحت شدم
    راستي از وب بلاگتون خوشم اومد با اجازتون به شما لينك دادم اگه شما هم مايل بودين به من لينك بدين http://tabrizcomputer.wordpress.com

    Posted by ARMIN | 2008/12/12, 09:36
  15. روحش شاد الان دیگه باید از اوج ارنفاع رسیده باشه به کوچه دوم بهشت
    عقر به خیر منزل نو مبارک

    Posted by farhadata | 2008/12/12, 09:55
  16. تسلیت مجدد به بازماندگان این مرحوم
    و تبریک به شما که در برترین مطالب وردپرس حضور داشتی!

    Posted by Endless Love | 2008/12/12, 23:51
  17. توضیح: این کامنت هیچ ربطی به متن بلاگ ندارد
    1: اول این که آره هم دانشگاهیمه نوازنده ی پیانو هست کارش هم خیلی خوبه… در ضمن پسر عموی عادل فردوسی پور هم هست
    2:نه من تهران نبودم که … فعلاً مشغول تمرین می باشم
    !
    3:آقا من واقعاً از مرگ ایشون متأسف شدم…خوش قیافه بودن جداً!

    Posted by آی-دا | 2008/12/13, 03:32
  18. دوست عزیز
    تبریک میگم بخاطر مطالب زیبایی که می نویسی
    اگه موافق باشی با هم تبادل لینک کنیم
    من دوتا وبلاگ دارم که توی هر دوتاش شما رو لینک کردم
    ممنون میشم شما هم اینکار رو بکنی
    با این اسم: فروشگاه فیلم و دیویدی
    taodvd.wordpress.com

    یادداشت هایی درباره سینما
    cinemadiary.wordpress.com

    با تشکر …
    ——————-
    Ãmir▒◄خواهش میکنم.مرسی

    Posted by taodvd | 2008/12/13, 07:37
  19. حیف شد ! 😦

    Posted by اسما | 2008/12/13, 17:07
  20. من که خیلی ناراحت شدم ولی دوستم داشت دق میکرد چشماش اندازهی یک سیب زمینی اومده بالا حالا انگار باباش خودشو کشته

    Posted by تبسم | 2009/01/28, 19:23
  21. ایدادبر من

    Posted by تارا | 2009/02/18, 12:56
  22. چه جرئتی ذاشته من یکی به شخصه جرئت ندارم از اون بالا به پایین نگاه کنم چه برس به اینکه بپرم.
    وای ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی ی
    ———————–
    Ãmir:▒وقتی از جونت سیر بشی، اتوماتیک نترس هم میشی!!

    Posted by negar | 2009/02/24, 17:34
  23. منم خیلی ناراحت شدم چون خیلی دوسش داشتم خدا بیامرزدش خداییش خبر تکون دهنده ای بود ما که نمیدونستیم.

    Posted by Arefeh | 2009/03/10, 14:32
  24. elaaaaaaaahi man bebemiram vasash.chera be in khoshgeli bood!!

    Posted by نوید | 2009/04/17, 17:26
  25. سلام

    مرسی از عکسات

    من که نابودم ار وقتی این خبرو شنیدم هنوز باروم نشده

    میگم می تونی یه کاری بکنی؟
    من رفتم سایت تلویزیون استرالیا ولی نفهمیدم چی شد

    یعنی قسمتایی که دن داره می ره رو خوندم و لی درست نفهمیدم چرا قبلش اریکا می ره
    اگه می تونی برو ببین اگه فهمیدی بیا به ما بگو
    من طاقت ندارم صبر کنم تا تلویزیون خودمون با هزار تا سانسور نشون بده
    مرسی

    Posted by فری | 2009/05/16, 11:14
  26. ای خدای من ولی خداییش اول گذاشت عروسی بکنه دخر مردمو بدبخت بکنه بعد خودشو بکشه ولی انصافا پرستاران تا حالا بازیگری به این جوجویی نداشته وای جیگرشووووووووووووووووو

    Posted by ساناز | 2009/07/01, 21:01
  27. خدای من الهی بمیرم چرا اخه من اشکم داره در میاد دن همون دنی که تو پرستاران دوسش داشتیم خدایا من که قلبم اتیش گرفته وقتی این خبرو خوندم اصلا دوست نداشتم به چیزه دیگه فکر کنم خدایییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییاچرا

    Posted by پریاا | 2009/10/12, 17:16
  28. چراخودکشی کرد؟
    دیوونه بوده؟
    خب خوب شد مرد من هیچم ازش خوشم نمیود.

    Posted by victoria | 2010/01/02, 13:12
  29. حالا اون ویل تراول نمیره.
    اصلا از کجا معلوم شاید قتل بوده.
    اگه قتل باشه به قاتلش حق میدم.

    Posted by victoria | 2010/01/02, 13:18
  30. منم ناراحت شدم خودکشی هم سخته هم دردناکه !!!!!!!!!!!!!تو رو خدا این فکر به ذهن شما دوستای من نرسه

    Posted by لقا | 2010/02/06, 18:32
  31. حیف شد اصلا نمیتونم باور کنم.

    Posted by ناشناس | 2010/05/04, 19:43
  32. منم واقعا ناراحت شدم. بعد از رسول ملاقلی پور و خسرو شکیبایی سومیین هنرمندی بود که به خاطرش گریه کردم.
    من هنوزم باور نمی کنم اون ادمه واقعا شادو پر سرو صدایی به نظر می رسی!!!!!!!!!!!!!!!!

    Posted by نیوشا | 2010/05/28, 19:59
  33. خیلی دوستش داشتم ولی بهش حق میدم منم دو بار خود کشی کردم ولی نشد

    Posted by سیما | 2010/08/10, 18:11
  34. salam man khili vaghte in matlabo khondam hododan 2sal ama harbar yade mark azizam mioftam bazam y sari b webloga mizanam asheghesham vasash hazer bodam bemiram ama heif k dg nist
    vaghti shenidam ta 1hafte boht zade bodamo ashk mirikhtam marke azizam b yadetam fo ever

    Posted by pani | 2010/09/16, 21:24
  35. باتمام وجودم دوستش داشتم اماازاين ناراحت بودم كه اون اينونميدونه حالاميدونم توتمام اين مدت ميدونسته چون …خيلىحيف بود

    Posted by Miss love | 2010/10/19, 22:57

Trackbacks/Pingbacks

  1. بازتاب: حضور پررنگ سانسور در سریال پرستاران (آپدیت می‌شود) « توهم‌نامه - 2008/12/25

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.