//
you're reading...
توهم, خزعبلات مجانی

توهم چله‌ی اول


پیش‌توضیح:بهتر دیدم توضیح بدم که هرچندماه یه بار که دُز توهم خونم بالا میره، یه پست تو کتگوری توهم از خودم در میکنم که شاید به هیچ دردی هم نخوره. ولی از اونجایی که ویرم میگیره که حتماً باید تو این وبلاگ و نه اونی که لینکش اون کناره پستش کنم، خوب همینجا پستش میکنم.

        
یکی از دوستان چندوقتیه تند و تند به من اعلام می‌کنه که وبلاگت خیلی عوض شده و خیلی بهتر شده و مطالبت یه جور دیگه شده‌ن و در آخرین بیانیه، فرموده‌ند که پست‌هات دیگه کپی پیست نیستند!! خوب، حداقل خیالم راحت شد که اگر کسی هم بوده که اون‌چنین مزخرفاتی مینوشته و من از روشون کپ میزدم، الان دیگه نیست که دلش بسوزه اینا! این یعنی قبلاً کسی جایی این مطلب‌ها رو نوشته بوده و من میرفتم ورشون میداشتم میآوردم و پیست‌شون میکردم تو وبلاگ خودم و نه طرف میفهمیده و نه من! …. بعد البته ملتفت شدم که این کپی پیست با اون یکی فرق داره و این کلمات، اصولاً چندمعنی هستند.
ولی من یه شاهد بسیار مهم دارم که همانا وردپرس میباشد. از اونجایی که من اگر قرار باشه دست به عمل هنرمندانه‌ای همچون کپی پیست بزنم، حتماً باید مشکلات گرامی و املایی متن اولیه رو تصحیح کنم و مثلاً نقطه‌ی ته آخرین پاراگراف رو بولد کنم تا نابینایان گرامی یه وقت خدای نکرده، پست اضافی نخونن، کفاره داره!! ….و  خلاصه این کارا از اونجایی که خوب بهتره تو ورد انجام بشه و در نتیجه وقتی بعد از اصلاحات فوق، بخوام پیست کنم تو ادیتور وردپرس، اونوقت فیدم خراب شده و بصورت علامت سوال نمایش داده خواهد شد و اصولاً کرم (kerm) نداشته که این فیدبرنر که انقدر مشکلات گذاشته جلوی دست و پای آدم که…! اینا همه فلسفه های وجودی مخلوقاتی هستند که تو کتاب دینی اول دبیرستان درباره شون توضیح داده شده. منتها چون اونموقع که اینترنت نبوده، فیدبرنر رو جزو این مخلوقات شگفت‌انگیز به حساب نیاوردن!
از اونجایی که فیدم مشکلی نداره و علامت سوال، هفت جد آبادشه و غیره، کلاً فرض اولیه نقض شده و حکم صحیح نمیباشد.

اینا رو گفتم که برسم به اینجا که اینو ازتون بپرسم که به نظر شما (تمام اونهایی که از قدیم الایام مطالب این حقیر رو میخونن) یه وبلاگ، مثل اینی که دارین میخونین، اینجوریش بهتره یا اینکه پرت و پلاهای سابق جذاب تر بودن؟ (این مطلب رو فاکتور بگیرین البته).
… به نظر شما (اونایی که تازگی‌ها خواننده‌ی این حقیر شده‌ند) اگر یه وبلاگ، مثل اینی که دارین میخونین کم گوی و گزیده گوی باشه، بهتره یا اینکه به روش «حالا گفتم گفتم!  به جای کسی که برنمیخوره! «؟ باشه میتونه نظر مساعد مخاطبان را جلب نماید؟

 pic_5578

نظرهای خود را بنویسید تا سیصدهزارتومن از طرف برنامه نود جایزه بگیرید. قرعه کشی بین تموم اونهایی برگزار خواهد شد که تا الان حداقل یکبار دقت کرده‎باشن که با کدوم پاشون وارد گلاب به روتون، مستراح شده‌ن! اونایی که از این به بعد دقت  کنن، فقط میتونن به فکر اجر اخروی باشن که اونم باز شرایط خاص خودش رو داره!
شرایط احراز این شرابط متعاقباً اعلام خواهد شد!

                                                                            با تشکر از خودم

گفت‌و‌گو‌ها

9 thoughts on “توهم چله‌ی اول

  1. سلام آمیر گل. خوب افزایش نسبی و نسبی ریدرت نشون میده مطالب خشک و اطلاعات دهنده صرف طرفدار معنوی بیشتری دارند. ولی اگر جنبه ی کیف و کوک را بسنجی . مثلا منی که به گردن وبلاگت حق دارم یا شادم وبلاگت به گردن من حق داره با همه نوع مطلبیت آشنایی دارم. چون تقریبا از چندین ماه پیش همه مطالب را تقریبا خوندم. به نظر من وجود همه جور پستی واجبه… چه اون پستهای آمیزه با طنزت چه پستهای خشک و اطلاع دهنده صرفت ..
    پست موسیقیایت را دوست میداریم … 🙂
    —————————————————
    Ãmir▒◄اون اوایل همین دوست گرامی که صحبتش رفت هم همین رو میگفت. که تنوع مطالب که زیاد باشه وبلاگ خسته کننده نمیشه. امیدوارم یه سال
    دیگه نبینم که تو هم نظر اونو بهم بدی!!

    Posted by rezab | 2008/12/24, 10:14
  2. اقا تو هرجوري بنويسي ما ميخوايمت! تو اصلا بيا اينجا فقط نقطه بزار، نخواستي فقط space بزن برو . (حال كردي خدايي؟ چه حالي بهت دادم)
    —————
    Ãmirً◄▒الان باااالللل درآوردم مش مش جان! البته نقطه ممکنه باعث سوء تفاهم بشه، من چیزای دیگه میزارم. اسپیس هم خوبه منتها بعد میگن طرف ملت رو میذاره سر کار…همون نقطه بهتره!!

    Posted by catzisation | 2008/12/24, 18:11
  3. تو فقط بنویس با بقیه چی کار داری هرچی حال کردی ما همه جوره باهات پایه هستیم .
    —————————————

    Ãmir:▒ شما رو که میدونم…کلاً لطف عالی مستدام!

    Posted by masood hedayati | 2008/12/25, 07:05
  4. من که نفهمیدم چی گفتی. ولی این برفه کریسمست خیلی باحاله!!!!
    ————————–
    Ãmir:▒باحالی از خودته!! (تعارف بی شاخ و دم!)

    Posted by مستانه | 2008/12/25, 08:55
  5. 1- صد البته که صميمانه تر نوشتن از نظر من خيلي خوبه.
    2- پيشنهاد ميکنم به ما بپيوندي و براي نوشتن نکات کوچيک از پس نوشت در آخر مطالبت استفاده کني
    3- زياد هم اگه به يه موضوع خاص گير ندي بيشتر خوشحال ميشم. مثلا هي گير ندي به موسيقي يا يه موضوع خاص.
    اينا نظرات شخصي خودم بودن
    Ãmir▒:
    1 – یعنی ادامه بدم…؟
    2 – اون پس نوشت های تو آدم توشون گم میشه! من دوست دارم اونجوری بخونم ولی دوست ندارم اونجوری بنویسم!
    3 – مثلاً افزونه های فایرفاکس؟! :))

    Posted by سروش | 2008/12/25, 10:58
  6. اولا که من از زمان وبلاگ قبلیت اسمش چی بود؟ توهمات شبانه! همونی که آخر اعتراف کردی همه ی پستهاشو روز می نوشتی! می شناسمت و مطالبت رو میخونم و خود خود خودم حداقل سه بار شاهد بودم دیگران پستهاتو کپی کردن بدون این که لینک بدن.
    بعدشم خوبی وبلاگت به اینه که موضوعات متنوعی داره از آی تی و موسیقی و کارتون و فیلم روز دنیا بگیر تا فوتبال و نقد نود و توهمات! و این خیلی خوبه که خیلی کم درگیر موجهای زودگذر وبلاگی می شی! از این نظر به خودم رفتی البته ننه.
    دیگه چی؟ الان یادم نمیاد بعدا که جواب دادی می گم.
    ÃMIR:▒
    خوب البته که درگیر موج های مذکور نمیشم بیشتر درگیر پالس های مغزی خودمم!!
    چه حافظه ای داری آتوسا…!! ببین اعترافات منو تا کجاها ردیابی کردی!! …یادداشت های شبانه (من خودم اسمش یادم نبود!)

    Posted by آتوسا | 2008/12/26, 01:27
  7. راستی پس من که همیشه پستهامو توی ورد می نویسم بعد پیست می کنم توی وردپرس همه یپستهام کپی پیستی محسوب می شن؟ :دی

    Posted by آتوسا | 2008/12/26, 01:28
  8. مگه تغییری هم کرده اینجا؟!
    من که متوجه نشدم :
    —————————–
    ÃMIR:نمیدونم واااا…منم تازه رسیدم!

    Posted by کوچه باغ | 2008/12/26, 07:20
  9. خدمت شما عرض کنم که من الان 2 ماهی میشه که خواننده وبلاگتون هستم ،مطالب خوب ومتنوعی رو کار میکنید ،شخصا که خیلی لذت میبرم ،به نظرم روال خوبی داره .
    —————————-
    Ãmir:▒مرسی از نظرتون. لطف عالی، مستدام!

    Posted by هوژبر | 2008/12/26, 08:42

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.