//
you're reading...
وبلاگ, شخصی

در راستای یک کار مفید


انقدر تو سایت‌ها و وبلاگ‌های مختلف از کثافت‌کاری‌های نیروی محترم؟! انتظامی در برخورد با بانوان ژیگول توی خیابان‌ها نوشته شده که تک و توک کارهای مفید این نیرو کاملاً اون زیر مدفون شده‌ن. هرچقدر که طرح ارتقای امنیت اجتماعی با شدت و حدّت تمام به سمت ته‌ته‌های چاه‌های عمیق فاضلاب سقوط میکنه، این طرح  ارتقای انضباط اجتماعی‌شون داره تحول عظیمی در سطح شهر تهران بوجود میاره. (البته مطمئن نیستم برای راهنمایی رانندگی نباشه!) حداقل در یکی دو منطقه‌ای که مورد عبور و مرور خودمان میباشد دارم میبینم که چقدر تغییرات مثبتی بوجود اومده. همین امروز که سر ظهر پنج‌شنبه میخواستم برم تا بعد از چهارراه قنات تو خ دولت، و برگردم، انگار که بعدازظهر جمعه باشه به شکل شگفت‌انگیزی روون و خلوت. اونایی که حداقل یه بار و فقط یه بار راه‌شون به خیابون دولت (یا همون ش کلاهدوز) خورده، می‌دونن که از چه جهنمی دارم حرف میزنم. اگر قرار باش سه نقطه غیرقابل تحمل شهری در سراسر دنیا رو  اسم ببریم، یکی‌ش همین خراب‌شده‌ست! و وقتی می‌گم پنج‌شنبه ظهر، یعنی یه مسیر 10- 15 دقیقه‌ای از سر تا ته دولت رو باید تو 45- 60 دقیقه تو ماشین بنشینید که معادل زمانی پیاده‌روی همین مسیر خواهد بود!
(البته بطور کلی خیلی فرق نداره چه ساعتی از روز باشه! هر دقیقه‌ش شکنجه‌ست!)…. و حالا نگاه‌ کنید که ساعت 1.5 بعدازظهر امروز، این خیابون چه شکلیه:

IMG_0934

و البته جالب بود که  30 – 40 متر جلوتر، دقیقاً سرچهارراهی که پلیس واینستاده بود، مردم با ماشین‌هاشون رفته بودن تو شیکم همدیگه. بدون اینکه نگاه کنند که حق با کیه…یا بذارن ماشین‌های دیگه‌ای که راهشون بازه، حرکت کنند و… بوق‌ها هم که طبق معمول به هوا بودند!

حالا نمیدونم اینا از دستشون در رفته که دارن یه کار مثبت واسه مردم انجام میدن یا اینکه باز خودشون این وسط دارن نفع میبرن. هرچی هست، چندروزیست که آرامش این خیابان راه گم کرده!)

پی‌نوشت1:  انگار چقدر خواننده دارم که فیدبرنر یهو مست می‌کنه و کانتر مظلوم رو 130 تا می‌کشه پایین!

STAT

به خدا من گناه دارم!!

پی‌نوشت 3: صحبت از شیراز شد… راستش بلاهایی که سر امتحان تافل سرم اومد (آوردند) و اتفاقاتی که تو شیراز باهاشون روبرو شدم (مثل همسفر شدن با دو تا توریست اروپایی) رو تو

روزانه متوهم نوشته‌م. پیشنهاد می‌کنم از دستش ندید، شاید شما هم اگر یه روز گیر پروفسورهای کارمند در دانشگاه شیراز افتادید، تجربه‌ی من به دردتون بخوره!

پی‌وست 4: مسعود دعوت کرده که وردپرسی‌هایی که اهل محاوره ‌می‌باشند دور هم جمع بشوند حرف بزنند و تبادل نظر کنند. تهرانی‌ها برای خودشون، شهرستانی‌ها برای خودشون. ما هم از همینجا استقبال می‌کنیم.
اگر وردپرسی نیستید، خوب، من دعوت می‌کنم که همه‌بلاگرهای اهل مجدداً محاوره دور هم جمع بشوند که بشود دوتا فراخوانی! دیگه مشکلی نیست؟!

پی‌نوشت 5: هرکار کنم تعداد پیوست‌هام به پای سروش نمی‌رسه!  چه کنیم که همیشه دیگران از ما سرترند!!

گفت‌و‌گو‌ها

10 thoughts on “در راستای یک کار مفید

  1. آره! واقعا مرسی دارد که تشکر کرده شد ازشون!
    بعدشم آره ننه! گناه داری. من که صفر شدم! فک کن.
    بعدترشم من می دونستم ولی پاک یادم رفت بسرم بهش.
    بعدترترشم اون یکی رو هم نخوندم چند روزه! فک کن!
    بعدترترترشم مسعود من رو هم دعوت کرده ولی من دارم می رم اصفهان بالاخره!
    تازشم یاد پی نوشتهای خودم به خیر!
    ———————
    Ãmir:▒یادش بخیر…!

    Posted by سینتیا | 2009/01/22, 19:48
  2. این فید برنر با گوگل دست به یکی کردن، باید منتقل کنی تا درست بشه، تو فیدبرند، لاگ این کن، بالای صفحه است.
    فونوبلاگ مشاهد شد… مبارکه عمو جان
    ————————
    Ãmir:▒گذاشتم درست بشه…مرسی عموجون!

    Posted by عمو هوشنگ | 2009/01/22, 19:53
  3. چی بگم والا نیروی افتضاهی دیگه داره شورش در می یاره سر تابلوم هم دیدم همه می ذارن رو دیوار من یکی گفتم این کار تکراری هستش کادوی جی اف جان رو که خودش واسم کشیده رو بذارم رو شوفاژ اتاقم قشنگ تر می شه .

    Posted by masood hedayati | 2009/01/22, 23:59
  4. فیدبرنر واسه من رو که 9 تا نشون میده

    Ãmir:▒پس خوش به حال خودم از همه بیشترم!!

    Posted by سروش | 2009/01/23, 00:45
  5. خيلي عجيب بود برام دولت رو اينجوري خلوت تا حالا نديده بودم ، فيد برنر هم که رديف ميشه اگه انتقالش بدي به اکانت گوگل ، اون قسمت بحث و گفتگوي کلي رو هم که هستم زياد
    ———————————-
    Ãmir:▒ حتماً خوشحال میشیم. مرسی از راهنماییت.

    Posted by اميرعلي | 2009/01/23, 02:57
  6. نه از دستشون در رفته.

    فیدبرنره منم تا 7 می‌رسه گاهی! چی شده؟!
    ————————
    Ãmir:▒چیز غیرطبیعی تیست… جاده در دست تعمیره!

    Posted by ناباور | 2009/01/23, 15:11
  7. سروش مدال طلا رو در زمینه پس نوشت کسب کرده، حریف سرسختیه! :)))

    Posted by شاهین | 2009/01/23, 15:52
  8. امان از دست این سروش و بدعتهاش!

    Posted by کوچه باغ | 2009/01/23, 18:18
  9. پی نوشت، به سبک صحبت، یا پی نوشت صحبت گونه (وبلاگ سروش)

    Posted by Endless Love | 2009/01/27, 18:58
  10. سلام
    اون کلینیک افرا نیست؟
    ==============
    Ãmir:▒ نه نیست. افرا اینورتره….سمت اختیاریه. هم محلی شدیم یا نه؟!!

    Posted by دوشیزه شین | 2009/02/16, 12:28

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.