//
you're reading...
مینیمال

یک عدد عبای شکلاتی آب‌شده!


چند روزیست که مشخص شده که «خاتمی می‌آید».

امیدوارم بودم که خاتمی نیاید، چون:
1 – دفعه‌ی پیش که آمد چه گلی به سر ما زد که این دفعه می‌خواهد بزند؟
2 – هنوز مقادیری آبرو اونهم از نوع فرهنگیش برایش باقی مونده که شخصاً برای خاتمی قائل باشم. به همین دلیل، دوست ندارم که با اومدنش و شکست خوردن مجدد در شعارها و وعده‌هاش، همون یه ذره هم به باد بره. چون اون ته تهش آدم خوبیه و علاقه‌ای ندارم که آدمهای خوب به وضعیت آدم‌های بد دچار بشن؛ یعنی بی‌آبرو بشن.

اما حالا که اومده، نمیدونم باید چه تصمیمی بگیرم.
   1 – رای ندم؟ = تحریم انتخابات؟ = پامو به همراه سایر اجزای مربوطه بکشم بیرون از این کارزار احمقانه، این شوی تبلیغاتی، این…
   2 – از ترس فعلی، به خاتمی رای بدم؟ = انتخاب بین بد و بدتر؟ = رای به کسی که (دیگه) بهش اعتقادی ندارم؟

از طرف دیگه، اصولاً چون جو کلی، دقیقاً مشابه همین طرزفکر بالاس (یا کلاً مخالف خاتمی)، امید زیادی نمیره که موفقیتی بتونه حاصل کنه. حداقل، توی شهرستان‌ها به شکل محسوسی، برتری به نفع احم-ی نژاده.  از اونطرف تا قبل از این، اگر توافقی بر سر کاندیدای اصولگراها وجود نداشت هم الان با اومدن خاتمی، بر ضدش حاصل شده و تازه همه اینا در صورتی‌ه که تضمین ضمنی‌ای که رهبری برای چهارسال آینده رو به دکتر داد رو از محاسبات بیاریم بیرون.

خلاصه اینکه ما را به شیخ اصلاحات رهبر اصلاحات، امیدی نیست! شما را چطور؟

                  ▒ ▒ ▒ توهم‌نامه را از فید دنبال کنید ▒ ▒ ▒

گفت‌و‌گو‌ها

34 thoughts on “یک عدد عبای شکلاتی آب‌شده!

  1. شیخ اصلاحات کروبیه عزیزم .

    Posted by افرا | 2009/02/12, 22:06
    • @افرا: بابا بذار من این پست رو اپ کنم بعد کامنت بذار!!
      حالا هرکی هست! … رهبر اصلاحات! کاتر اصلاحات… خوش تیپ اصلاحات!
      مهم اینه که منظور رو رسوندم!×!

      Posted by Ãmir | 2009/02/12, 22:10
  2. خوب به هر حال من که کلا باهات مخالفم !

    ولی به هر حال از سیاست که می نویسی باید اصطلاح ها و لقب ها رو رعایت کنی . اینو از یه پیشکسوت بپذیر عزیزم !

    🙂

    Posted by افرا | 2009/02/12, 22:41
    • @افرا: البته که حق با شماست بانو افرا! پیشکسوت بزرگوار!
      ولی از اونجایی که ما سیاسی نیستیم و سیاست هم بلد نیستیم….شما هم بپذیرید اشکالات را!
      میبینی که سیاست رو هم به عنوان تگ گذاشتم نه موضوع!

      Posted by Ãmir | 2009/02/12, 22:46
  3. مهم تم ه ، نه تگ !

    🙂
    ———————–
    Ãmir:▒ افتاد!…تسلیمم!! عوضش کردم!!

    Posted by افرا | 2009/02/12, 22:52
  4. خوب ،

    حالا یه بحث تازه پیش می آد !

    تو که این اندازه منطقی هستی ، چرا اصلا این پست رو نوشتی … ؟!

    :))

    Posted by افرا | 2009/02/12, 23:40
  5. اولا که دفعه‌ی پیش گل‌های زیادی به سرمون زد، ندانستیم و اگر دانستیم قدر ندانستیم.
    بعدشم به نظر من اگه که بازم «نذارن» کار کنه چیزی از آبروش کم نمی‌شه، لااقل در نظر من!
    بعدشم تو رای می‌دی! مطمئن باش!
    بعدترشم موافقم! متاسفم که باید اعتراف کنم که این عوام‌فریبی‌های مزورانه‌ش توی شهرستان‌ها خوب جواب می‌ده و این وظیفه‌ی کسانی که بهش امید دارن؛ یعنی من و تو و افرا رو سخت‌تر می کنه!
    همین!
    دعوا هم نکنید که اصلا قشنگ نیست!
    :دییییییییییییییییییییییییی

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:04
  6. پیشته سینتیا !

    کی دعوا کرد … ؟!

    دونقطهدیبزرگ !

    Posted by افرا | 2009/02/13, 00:10
  7. افرا! واقعا که! من و تو باید الگوی این بچه باشیم. پیشته خودت اصن!

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:11
  8. تو خودت پیشته شده ای ! متاسفم نمی تونی به من اینو بگی !

    ولی از شوخی گذشته ، آره موافقم باهات . یادمه دوران نخست مبارزه های انتخاباتی خاتمی – اصلح ( ناطق نوری کنونی ) رفته بودن از ساکنین یه روستای دور افتاده پرسیده بودن به کی رای می دین ؟

    گفته بودن :

    ناطق .

    پرسیده بودن :

    چرا ؟

    اونام گفته بودن :

    چون گفته ان این شکل امام ه ، خوبه !

    یعنی فک کن !

    ولی جدا مردم نمی تونن ببین چقدر وضع اقتصادیشون بد شده … ؟!

    البته احمدی نژاد گداپروری رو خوب بلده ! تو سفرهای استانیش اینو ثابت کرده !

    Posted by افرا | 2009/02/13, 00:17
  9. با این گداپروری مشکل دارم! یعنی دلم برای مردم بیچاره‌ی مستاصل سوخت. جالبش اینجاست که معلوم نیست چطوری داره قیمتها رو ثابت نگه می‌داره و در مورد برخی اجناس هم ملت خوشحالن که قیمتها پایین اومده! مثلا قبلنا هزار تومن بوده، به لطف تدابیر ایشان شده 3 تومن بعد حالا که داریم به انتخابات نزدیک می‌شیم باز شده دو تومن! و همه جا جار زده می‌شه که قیمتها پایین اومد! فک کن!

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:22
  10. متاسفم که مشکل داری . من هم دارم . ولی ایشون دقیقا همین کارو می کنه .

    وقتی می ره به ملت پول می ده ، یعنی نقدا پول می ده ، این یعنی چی ؟!

    کجای این دنیا این کارو می کنه یه رییس جمهور ؟!

    این یعنی عوامفریبی و گداپروری .

    جر اینه ؟

    در ضمن ایشون یه رویه ماکیاولیستی داره برای مبارزه در برابر رقیبان :

    هدف وسیله رو توجیه می کنه !

    پایین اومدن قیمت ها اونم موقتی ، تنها در همین راستاست عزیزم …

    Posted by افرا | 2009/02/13, 00:28
  11. معنای کارهاش رو نفی نکردم که! گفتم دلم سوخت برای مردم بیچاره! بعدشم خب البته که موقتی ‌ست!

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:30
  12. کاش دل اون هایی هم که باید ، می سوخت !

    Posted by افرا | 2009/02/13, 00:31
  13. اونا دل ندارن! مشکل اینجاست.

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:32
  14. ولی جیب های بزرگی دارن !

    Posted by افرا | 2009/02/13, 00:32
  15. آره بدبختانه! و زبان‌هایی دراز و چشم‌ها و قیافه‌ای حق به جانب با هاله ای از نور بر گرد کله‌ای پوک!

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:34
  16. به انضمام قدرت تعیین زمان ظهور و ابلاغش به امام زمان !

    Posted by افرا | 2009/02/13, 00:39
  17. دقیقا! خب دیگه بسه! آمیرو ننه! اون بالای کامنتها گفته ا8 نفر تا حالا نظر دادن نظر شما چیه! دروغگو! ما دو نفر بودیم. بعدشم یه کامنت از خودت بوده که حساب نمی‌شی ننه! درستش کن رفته روی اعصابم هاااااااااااااااا

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:41
  18. خب اینم برای اینکه بشه 20 تا!
    1- اون 18 بوده
    2- اسم لینکم رو اصلاح کن پیلیز

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:43
  19. خوب این فقط نشونه یه حقیقت مبرهنه :وردپـرس

    » سـوراخـــــــــــــــــــــــه » !

    پ . ن :

    چت خوبی بود ! با سپاس از آمیر عزیز به خاطر نوشتن این پست !

    Posted by افرا | 2009/02/13, 00:45
  20. نه خیرم! نوه‌جانم بی‌دقتی کرده!
    می تو! من هم سپاسمندم!

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:47
  21. آهان !

    من بدون در نظر گرفتن فاکتور انسانی گفتم البته !

    Posted by افرا | 2009/02/13, 00:52
  22. اینم 24 تا! بسه دیگه! اینم دلیل جیغی که توی جی تاک زدم

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:54
  23. من نیت کرده بودم تا سی برم ! به مناسبت سی امین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی !

    حالا کی پاسخ دل شکسته منو می ده … ؟!

    Posted by افرا | 2009/02/13, 00:58
  24. افرااااااااااااااااا! آخه فک نمی‌کنی این بچه ممکنه سکته کنه دور از جونش؟ :دیییییییییییییی

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 00:59
  25. از خوشحالی … ؟!

    چرا فکرشو کرده بودم !

    حالا که دوران جشن و شادیه به خاطر مناسبت های معلوم الحال ،

    ببخشید ، معلوم ،

    گفتم من هم وبلاگشو نورانی کنم با انقلابی از انفجار نور قدوم متبرکم .

    همین !

    Posted by افرا | 2009/02/13, 01:06
  26. آمیروووو مادر! من بی تقصیرم! این افراهه که نن جونته هی گولم می‌زنه! فقط وای به حالت اگه این کامنتهای ما رو پاک کنی! گفته باشمممممممممممممم!

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 01:08
  27. مگه قراره پاک کنه ؟!

    از این خبرا نیست ها !

    حواست باشه نبیره جان !

    من مادربزرگت نیستما !

    کلا روش گفتمانم کمی سعید عسکریه !

    گفته باشم !

    Posted by افرا | 2009/02/13, 01:12
  28. اینم سی‌تا! برو که خیرش رو ببینی ننه!
    :دییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی

    Posted by سینتیا | 2009/02/13, 01:13
    • @ افرا و سینتیا: خوب….نمیدونم!!! الان سر ظهره که من دارم وبلاگ رو نیگا میکنم و چت رومی که افرا و مادربزرگ باز کردن!! واقعاً به بار علمی فرهنگی غیرهنری این پست، افزود!
      ————————–
      @ سروش: چراشو نگفتی…
      ————————–
      @ اسما : کمک بزرگی بود!!

      Posted by Ãmir | 2009/02/13, 14:39
  29. مطمئنا رای خواهم داد. یحتمل به خاتمی. به کسی که جبهه ی اصلاحات روش اجماع کنه. البته در صورتی که جبهه ملی و دفتر تحکیم کاندیدایی نداشته باشند

    Posted by سروش | 2009/02/13, 03:30
  30. نمی دونم …

    Posted by اسما | 2009/02/13, 08:26
  31. ووووی! متوهم چقدر با مزه بیده!

    Posted by پریسا | 2009/02/20, 20:44

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.