//
you're reading...
وبلاگ, شخصی

وقتی متوهم، کوچک بود.


در پی دعوت دوستان گرامی سروش و هوشنگ (هوروش و سرهنگ؟!) به بازی رسواکننده و بی‎ناموسی عکس زمانی که کوچک بودیم، اینجانب، آمیر متوهم، عکس‌های آن یار از دست رفته (کودک متوهم) را در اینجا قرار میدهیم و از یابنده‌ی فرد مذکور تقاضا می‌کنیم که مراتب رو سریعتر به مدیریت وبلاگ ارجاع دهند!

با تشکر قبلی.

 xMG_0517   xMG_0578

در جستجوی افقهای آینده… . هنوز هم به جایی نرسیدیم!

 

بچه بودیم نمی‌فهمیدیم که عروسک برای دخترهاست. (البته متاسفانه همین الانش هم نمی‌فهمیم!)

xMG_0526

و البته یک عکسی که در یکی از پست‌های قدیمی‌تر، کودک متوهم مورد استفاده قرار داد:

 
که مربوط میشود به حدوداً 5 سالگی اینهای کودک جان در مهدکودک.

گفته باشم که خودش که اینجا نیست، ما بدون اجازه عکسهایش را گذاشتیم! بنابراین اگر یه وقت اومد و به من غر زد که چرا…؟ شاید مجبور بشوم برشان دارم! دیگه ارزش‌های اخلاقی وو اینا، کشته مارا!

از آنجایی که در همه چیز تاخیر دارم و فکر کنم تا الان همه شرکتشان را در این بازی نموده‌اند و تمام شده رفته و من نفر آخر بوده‌ام، نمیدونم دعوت کردن دیگر دوستان، جواب میدهد یا نه؛ اما همه اونهایی که تو لینک‌بارمان داریمشان را می‌دعوتیم. به خصوص این دوستان گرام را: مسعود (Lost for Words)، پریا ، مستانه، آتوسا، مونا، محمد،  آی‌دا، گوریل فهیم، تراموا، اسما،  ذهن خاکستری و کمال را.

رد نکنید که ناراحت می‌شوم! (تعارف مشهدی!)

پیوست : ندارد!

گفت‌و‌گو‌ها

17 thoughts on “وقتی متوهم، کوچک بود.

  1. سلام بر امیر جان
    بسیار خوشحال شدیم، دمتون گرم دادا که شرکت کردی
    اون نگاه به افقهای دوردست منو کشته 😉
    فکر کنم تولدت با کادو ها خیلی حال نکردی، چهره ات از لبخندی مصنوعی پوشیده شده 😀
    شما آخر نیستی، آمارشون ته پست من زده شده
    خیلی ممنون که شرکت کردی
    موفق باشی، ایشالله که پیدا میشه 😉
    ——————
    Ãmir ▓ کلاً رو لبخندها در کلیه موارد نمیشه خیلی حساب کرد!

    Posted by عمو هوشنگ | 2009/02/13, 19:28
  2. چه لبخند توهم آلودی 😀

    Posted by کوچه باغ | 2009/02/13, 21:13
  3. حضور متوهمانه تان در این بازی را گرامی میداریم

    Ãmir:▓مرسی

    Posted by سروش | 2009/02/14, 01:03
  4. وااااااااااای! تو این شکلی هستی ننه؟! من هر چی سعی کرده بودم نتونسته بودم شکلت رو تصور کنم! فک کن!
    بعدشم باشه. یه عکس دارم که قابل گذاشتن در وبلاگه. همون یه دونه بسه؟
    ————————–
    Ãmir:▓تصور کن اگه حتی….
    همون یک دونه هم قبوله. مهم نفس عمله!!

    Posted by Cynthia | 2009/02/14, 02:30
  5. چقد شبیه امیر قلعه نوعی بودی 🙂
    ——————-
    Ãmir:▓آدم قحطی بود؟!!

    Posted by رامین | 2009/02/14, 03:14
  6. به روی چشم
    حتما اینکار و میکنم تا ببینید بچگیام چه خوشگل بودم و دست زمونه باهام چه کرده (;
    ——————
    Ãmir:▓ ای امان از روزگارررر….!!

    Posted by مونا | 2009/02/14, 09:11
  7. مگه امیر قلعه نویی چشه؟! خیلی هم دلت بخواد 😀
    —————–
    Ãmir:▒منظورت اینه که خیلی هم «دلش» بخواد دیگه؟! مردک شیکم گنده!!

    Posted by کوچه باغ | 2009/02/14, 15:37
  8. بسیار ذوق نموده شدم!
    سعی می کنم شرکت نمایم.
    درست عین بچیگی هاتی ،
    و هنوز هم در جستجوی افقهای آینده

    Posted by اسما | 2009/02/14, 20:00
  9. اون وبلاگ هم در مورد هر چی که تو دلت هست و نمی تونی به کسی بگی
    اگه خواستی توی کامنتهای خصوصی پی ام بده پلیز

    Posted by اسما | 2009/02/14, 20:05
  10. چه متوهم خوش تیپی، به به. من شرکت می کنم منتها الان دسترسی به عکس موجود نمی باشد هفته ی آینده ان شالله

    Posted by کمال | 2009/02/15, 16:30
  11. به به

    چه خوش تیپ.عکس الانتم بزار 🙂
    ————-
    Ãmir:▒رسوا میشویم!! وگرنه که مهرنوش خانوم محتشمی هم دعوتمون کردن به بازی!!

    Posted by دوشیزه شین | 2009/02/16, 12:11
  12. سلام ! حتما شرکت می کنم ولی باید برم خانه پدری و بگردم و بیارم و اسکن کنم و… ولی چشم ! حتما !:)
    —————-
    Ãmir:▒مرسی از این همه اطمینانی که دادی!!

    Posted by مهرنوش محتشمي | 2009/02/18, 10:24
  13. من عکس اسکن شده از بچگی‌هام ندارم، اسکنر هم در دسترس نیست. اینه که شرمنده دیگه.
    —————-
    ÃMIR:▒باشه. ممنون که اطلاع رسانی مثبت کردی!!

    Posted by تراموا | 2009/02/20, 15:06
  14. ووووی! از شدت بامزگی متوعم در کودکی دست و پایمان را گم کردیم و اشتباهی در مطلب عبای شکلاتی کامنت در کردیم!
    شدیدا یاد صحنه زنان دربار و پرتقال پوست کندن و یوزارسیف و اینا افتادم الان :دی!
    ——————
    Ãmir:▒مرسی از تبلور احساساتت! چه ربطی دارم به اونا اونوقت؟!! ببخشید من یوزارسیف اینا رو نمیبینم!

    Posted by پریسا | 2009/02/20, 20:46

Trackbacks/Pingbacks

  1. بازتاب: وقتی عمو کوچک بود « عمو هوشنگ - 2009/02/13

  2. بازتاب: من ِ کوچولو « KGMN - 2009/02/15

  3. بازتاب: وقتی کوچیک بودم « آجرپاره - 2009/03/01

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.