//
you're reading...
موسیقی

برنامه‌ی تفریحات سالم اسفند ماه


نمی‌‎دونم حواس‌پرت شده‎م یا بودم و الان تازه رو شده! اما واسه م عجیبه که چرا خبر این کنسرت‎های دو هفته آینده تو تالار وحدت رو اینجا ننوشتم تا حالا! کنسرت هایی که برنامه شون بگی نگی از زمان جشنواره موسیقی فجر اعلام شده بود و من فقط منتظر بودم که فرصت بشه و برم بلیط بگیرم.

12 تا 14 اسفند، یه گروه دونفره آلمانی میایند و پشت یک عدد پیانو می‎نشینند که دونوازی بنمایند و به قول برگزارکننده کنسرت، کارهایی کنند که همه انگشت به دهن بمانند!

در عین حال هرسه شب قبل از اجرای این گروه در ساعت 9 شب، سه گروه ایرانی به اجرای برنامه میپردازند. شب اول، کنسرت دوئت پیانوی بهاره کمایی و آقای شهیدی که قبلاً هم برنامه داشته‌ند و راجع بهش نوشته بودم.
شب دوم یه گروه آوازی میان روی سن و روی سازها رو با کمک حنجره هایشان سفید میکنند! کار جالبیست ظاهراً!!
شب سوم هم محمدرضا ظریف که برگزارکننده کنسرته، یه دونوازی پیانو و ویولن رو اجرا خواهد کرد (البته خودش پیانو میزنه ولی اینکه کی ویولن دستش میگیره، بی خبریم ازش به جان شما!)

به هرحال تا این لحظه، فروش بلیط ها هنوز در تالار وحدت شروع نشده و اونایی که میخوان بخرن باید از شرکت هنر طلایی ظریف، مستقیماً خرید کنند. کلی هم روی پونزده هزار تومن بلیطش، تخفیف میگیرن: بیش از پنننننج درصد!!! شماره تلفنش رو هم میذارم توی کامنت ها.

ما که گرفتیم… شما را به خودتان واگذار میکنیم!!

▒ ▒ ▓ توهم‎نامه رو از فید دنبال کنید.

گفت‌و‌گو‌ها

10 thoughts on “برنامه‌ی تفریحات سالم اسفند ماه

  1. تیلیفون اونجا : 88718530

    Posted by Ãmir | 2009/02/17, 23:04
  2. ممنون از اعلام به هنگام کنسرت ها. این 1 بود.
    و اما 2. از کجا میدونی امیر جان که الانم ترکیب قرمز و قهوه ای رو دوست دارم یا نه ؟ به قول حضرت یاهو ??-:

    Posted by مونا | 2009/02/18, 08:40
  3. مرسی توجــــــــــــــــه !!!
    خیلی خیلی اتفاقی بوده این ماجرا.
    این عکس تنها عکس بچگیمه که اسکن کردم.
    اما خب پنهان نمیکنم که این ترکیبو دوست دارم هنوز که هنوزه (;

    Posted by مونا | 2009/02/18, 12:24
  4. به به، کلی هوس این چیزا رو کرده بودیم، ممنــــــــــــــــــــون دادا

    Posted by عمو هوشنگ | 2009/02/18, 13:17
  5. منم گرفتم پس تو هم هستی تو این کنسرت صندلی چندمی اونجا خغتت کنم امیر خان

    Posted by masood hedayati | 2009/02/19, 00:09
  6. واسه ما هم دوستان زحمت کشیدن گرفتن ولی بهمون ندادن، گروکشی کردن که حتما ً بریم، همون شب کنسرت میدن بهمون!!میبینین تو رو خدا!!!!
    ———————–
    Ãmir:▒میببنییییییم!!

    Posted by مستانه | 2009/02/19, 00:54
  7. 🙂

    Posted by asma | 2009/02/19, 09:17
  8. اون گروهی که میان اسمشون گروه اوازیه تهرانه.به رهبری میلاد عمرانلو.برنده جایزه اول جشنواره موسیقی فجر…دوستا و هم گروه های خوب این حقیر کارشون معرکه است.جاز و پرکاشن با دهن!!!!کم حرفی نیست.امیدوارم بی بی جون رو اجرا کنن.احتمالا اون شب خودم هستم اونجا.

    Posted by پریا | 2009/02/19, 09:30
  9. ضمنا این جریان وقتی بچه ی ننه ام کوچیک بود چیه؟به جان همون ننه که من اپ لود کردن بلد نیستم.

    Posted by پریا | 2009/02/19, 09:32
  10. آخه این درسته بعد از مدت ها من بیام نت بیام بلاگت بعد شما اینمجوری روحیه من و با برنامه های تالار وحدت تخریب کنی؟؟؟؟ آخه این درسته؟؟؟؟ الان شدم مثل بچه هایی که مامانشون شکلات و می ذاره سر طاقچه و دستشون نمیرسه بهش
    —————
    Ãmir:▒خب پاشو مث بچه های خوب بیا یه روز بعد هم برگرد! بلیط رو هم جور میکنیم برات!

    Posted by آی دا | 2009/02/19, 15:03

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.