//
you're reading...
سینمای ایران

پرفروش‌ترین فیلم سال (!؟)


خیابون اختیاریه رو بالا میرم،  هر چند قدم، یه کلوپ فیلم باز کرده‌ن و انواع پوسترهای رنگ و وارونگ بی‌سر و ته رو به در و دیوار چسبوندن. چیزی هم که خیلی تو چشمه پوستر فیلم همیشه پای یک زن در میان است با عکس گنده‌ی مهران مدیری و سیگار برگ روی لبش و گلشیفته فراهانی و اون فیگور بی‌مزه‌شه. اما ورای همه‌ی اینا، تیتریه که بالای عنوان فیلم زده‌ن:همین که تیتر این پُسته. یه جورایی کل طنز نداشته‌ی فیلم رو با همین یه جمله جبران کرده‌ن!!

                                    Hamishe_poster_716488

من یه بار سر فیلم ده‌رقمی بود که اینجا توصیه اکید کردم که فیلم رو نبینید. یکی اومد کامنت گذاشت، تو هم مث تلویزیونی‌ها برامون تعیین تکلیف می‌کنی چی ببینیم چی نبینیم! یه‌کم فکر کردم دیدم راست میگه! حرف درستیه…

واسه همین دیگه واسه این فیلم هیچ توصیه ای نمی‌کنم. هییییییییچ!!

توضیح ضد شک: : فیلم رو آوردند منزلمان، ما هم گفتیم کمال تبریزی ساخته، مهران مدیری داره… ببینیم چیه. دیدیم، یه کم فکر کردیم…بعد این پست را در کردیم. همین!!

                            ▒ ▒ ▓ مطالب توهم‎نامه رو از فید دنبال کنید

گفت‌و‌گو‌ها

10 thoughts on “پرفروش‌ترین فیلم سال (!؟)

  1. چرند ترین فیلمی که تو عمرم دیدم همین بود اونم به زور کتی رفتیم سینما ببنیم واقعا پولم رو می ریختم توی جوب اب خیلی بهتر بود تا پای این فیلم بدم واقعا متاسفم واسه خودم .

    Posted by masood hedayati | 2009/03/10, 21:22
  2. گوز!

    Posted by ebi | 2009/03/11, 00:03
  3. سالی یه بار می‌رم سینما، امسال به احترام تبریزی کوپنم رو سر این فیلم سوزوندم و بدجور خورد تو ذوقم
    —————
    Ãmir:▒از این به بعد سعی کن دوبار در سال بری. اینا ایحتیرام اینا بیلمیرن!!

    Posted by محمد | 2009/03/11, 01:04
  4. اقا مث اینکه کل سینمای ایران تبدیل به ک*شعر شده!!!
    *————-
    Ãmir:◙سیاست، پدر و مادر نمیشناسد! گند کشیده به سینما رفته!

    Posted by رامین | 2009/03/11, 03:30
  5. ای بابا
    مگه فیلمی این چند وقته دیدی که قابل دیدن باشه و بریم سینماو وقت بذاریم و ببینیم و تو ذوقمون نخوره و نگیم اه اه چه چرت بود و …
    ————-
    Ãmir:▒ نرفتم که ببینم! ولی اشک سرما رو خریدم که ببینم. اونم واسه چهارپنج سال پیشه البته.

    Posted by مونا | 2009/03/11, 11:31
  6. من همان روز ز کمال (تبریزی ) طمع ببریدم
    *****
    که عنان سریال شهریار بر دست گرفت

    آقا خواهشا نگاه نکنید.
    ——————–
    Ãmir:▒من شهریار رو یادم نبود وگرنه همین رو هم نمیدیدم!!

    Posted by hasan121 | 2009/03/11, 11:55
  7. چند مدت پیش به یکی از دوستام فیلم آبی رو پیشنهاد کردم که ببینه ، بعد از چند مدت اومد گفت واییی چه خوب بد و چه با نمک بود و منم از لحنش شک کردم که فیلم و درست دیده باشه بهش گفتم ببین آبی ِ کیشلوفسکی و میگما … گفت نه بابا من اون آبی و دیدم که بهرام رادان بازی می کنه … خلاصه آبی کیشلوفسکی دادم بهش بعد از چند روز اومد گفت : اه این چه فیلم ِ مزخرفی بود دادی به من؟ همون یکی بهتر بود … حالا همون دیروز اومد همین فیلم همیشه پای یک زن در میان است و داد به من که ببینم و یک عالمه هم ازش تعریف کرد … من هم ندیده دقیقاً همین برداشتی و کردم که تو الان بلاگ کردی ….

    وقتی سریال یوسف پیامبر سریال محبوب مردم ماست نکنه انتظار داشتی پر فروشترین فیلم سال ریدر باشه؟
    ——————
    Ãmir:▒خوب آرزو که بر جوانان عیب نیست خانوم محترم!
    بعد هم…آبی کیشلوفسکی خیلی بیخوده! من صورتی‌شو ترجیح م!!

    Posted by آی دا | 2009/03/11, 16:14
  8. هدرت قشنگه .
    ————
    Ãmir:▒ممنون افراجان.

    Posted by افرا | 2009/03/11, 22:00
  9. سلامسلام . مدتها بود وبلاگ جدیدی پیدا نکرده بودم که بشینم سر تا تهش رو بخونم . اطلاعاتتون و سرچهای خوبتون واقعا جذب کننده است . من یکی از طرفدارهای پر و پا قرص سریال بسوی جنوب هستم اما متاسفانه نتونستم پیداش کنم که بشینم از اول تا آخرش رو ببینم . اما خیلی عالی بود .
    موفق باشین
    ———————–
    Ãmir:▒اووووووووووه!! انقدر لوسم نکنین …. ! حالا یه چیزی نوشتم دیگه!! (اسمایلی تعارف شابدلعظیمی!!)

    Posted by مارال | 2009/03/12, 16:21
  10. فکر کنم سر این فیلم من سیگار رو کلا بزارم کنار مدیری عوض سیگار برگ انگار ک .ک…. خ.. به دندون میکشید
    ☺☺☺☺
    Ãmir:☻ پس فیلمش به یه دردی خود بالاخره1!!

    Posted by پونی | 2009/03/13, 00:24

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.