//
you're reading...
وبلاگ, سینمای جهان

روزمرگی‌های دم عیدی!


 

چند وقتیه وبلاگ نوشتنم نمیاد. یه موقع قبلاً که اینجوری میشد، یه کودک متوهمی بود که به دادم می‌رسید. ولی الان که ترک‎مان کرده رفته، عریضه حسابی خالی شده! یه جورایی  اولویت وبلاگ‌نویسی بین کارهای روزمره  برام اومده پایین که یه کمش برمیگرده به نبود وقت آزاد
. انگار نه انگار که تو مصاحیه استخدامی همین یه ماه پیش به یارو برگشتم گفتم وبلاگم برام خیلی مهمه و مهمترین وجه وقت آزاد منو تشکیل میده!  ظاهراً حرف زدن و عمل نکردن یه مریضی مسریه!

▒ ▒ ▒ اعصاب شما را صاف‌کاری میکنیم…!

بنجامین باتن رو دیدم. فیلم بسیار خوبی‌ست که در فرصتی مفتضی درباره‌ش صحبت میکنم. فقط گفتم که اگر هنوز ندیدینش و بر اساس شنیده‌ها، منتظرید که تو عید از تلویزیون ببینید، شما را هشدار میدهم که این فکر را از سرتان بیرون کنید که اونوقت کلاً از 155 دقیقه فیلم ، بیشتر از 90 دقیقه‌ش رو نخواهید دید! از ما گفتن…!

▒ ▒ ▒ کوچ تهاجمانه-فرهنگیانه-غرب ی انه!

یکی از دوستان ما از بلاگفا کوچید به وردپرس و مام سرویس های وطن رو ماچ کرد و گذاشت کنار! ما این عمل متهورانه را به ایشان و همه خواننده هایشان تبریک میگوییم و آرزوی موفقیتشان را داریم. البته که کلاً تحویل نمیگیرند ولی تبریک اینا فراموش نشه . نثر خوبی دارند به جان خودم!

▒ ▒ ▒ کلاً نداریم. سوال نفرمایید!!

عید نزدیک و نزدیک‌تر میشود و ظاهراً بوی آن، بخش اعظمی از وبلاگستان را برداشته است (البته می‌گویند؛ ما که در جریان نیستیم!) مساله اینجاست که من هیچ احساس خاصی نسبت به این نوروز نداشته و ندارم و فلذا کم کم دارم به وجود سلامت در خودم شک میکنم! یعنی راستش یه جورایی حوصله‌ش رو هم ندارم. حال خریدهای احتمال‌ش رو هم ندارم. بنابراین از این پست‌های عید شما مبارک و دمب شما سه چارک هم نداریم. همین جا پیش پیش، سال نو بهتون خوش بگذره و صدسال به این سالها و سلام به خانواده برسونید و تمام!

نکته آموزشی: چهارشنبه سوری کار دست خودتون ندین خواهشا!

                                                             ▒ ▒ ▓ مطالب ما را هم از فید دنبال کردید، چه بهتر!!

گفت‌و‌گو‌ها

4 thoughts on “روزمرگی‌های دم عیدی!

  1. خواهش میکنم دلم به اونایی که گمشکردن ادرسی هم از خودشون ندارن که خبر بدیم میسوزه!!!

    Posted by گلبرگ | 2009/03/16, 01:05
  2. عید به خودت خوش بگذره
    زیاد آجیل نخور و شیطونی نکن D:
    ——————–
    مرسی. سعی میکنم. البته تا الن 2 کیلو و نیم آجیل گرفتم که نصفش مال خودمه! بقیه ش رو هم با مهمونا میخوریم!!

    Posted by مونا | 2009/03/16, 12:05
  3. آخ که این روزمرگی گریبان مارو هم گرفته…
    واقعا بنجامین باتن رو عید میخوان نشون بدن؟!!! هر چند وقتی آقا و خانوم اسمیت رو نشون میدن دیگه جای تعجبی نمیمونه!
    امیدوارم عیدی سرشار از توهم داشته باشی! 🙂
    ———————
    ما که همیشه تو توهم هستیم…عید هم روش!
    عید هم مبارک

    Posted by شاهین | 2009/03/16, 19:35
  4. :))
    شاید زیاد بیرون نمیری و عید درک نمیکنی منظورم طبیعته .من که خیلی دوستش دارم
    عیدت مبارک

    Posted by m4ndm | 2009/03/16, 20:45

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.