//
you're reading...
وبلاگ

فراخوانی برای انتخاب اسم وبلاگ (بسته شد)


افتاده‌ام به دنبال یک اسم جدید برای این وبلاگ.  اسمی که هیچ‌کس تاحالا انتخاب نکرده باشه و البته پرت و پلا هم نباشه! ایده‌ش هم برمی‌گرده به این که دو تا وبلاگ دیگه به این اسم پیدا شده‌ن که خوب، یونیک بودن من (و وبلاگ‌جانم) رو به خطر انداخته‌اند!!  تازه‌شم اینکه هرچی فکر میکنم، میبینم من بیشتر از اینکه توهم‌ بنویسم، خزعبلات فرهنگی از خودم صدور میکنم!
اگر هم متوجه شده باشین، چند وقتیه که اسم وبلاگ رو عوض کردم و در واقع کوتاه‌ترش رو انتخاب کردم:  «توهّم». (البته که متوجه نشدید، چون الان که  دارم این مطلب رو می‌نویسم، شب اولی‌ه که این تغییر نام رو انجام دادم و هیچ‌جا هم منعکسش نکرده‌‍م!)
به هرحال و مشابه دفعه سابق (اونموقع که میخواستم تازه بیام تو وردپرس)، از شما دوستان گرامی و غیره، که سرمایه‌های اصلی این کلبه‌ی دوبلکس یک‌اتاق‌خوابه هستید، تقاضا میشود که نظرات و پیشنهادات خود را در قالب یک کلمه (یا بیشتر) و یک شعار دلخواه، ارسال کنید تا به بهترین فرستنده‌ی  نام، جایزه‌ی نفیسی که همانا نامگذاری این وبلاگ می‌باشد اعطا شود! البته اگر دلتان هم بخواهد، یک کافی‌شاپ با شکلات مترو، مهمان من میشوید! اگر هم بچه‌خوبی بودید، میشود دوتا !!

شرابط موردنیاز نام ارسالی:

1 – ارسال‌کننده‌اش بالای ده و زیر پنجاه سال سن داشته باشد. (ارائه شناسنامه با کارت ملی الزامی است!)
2 – اسم پیشنهادی، یه حداقلِ ربط را به کلیّت مطالب نوشته‌شده تابحال داشته باشد.
3 – هیچ‌ وبلاگ دیگری این اسم را نداشته باشد (سرچ گوگل و تکنوراتی دستش را رو نکند!)
4 – با عدد شروع نشود. مثلاً یک پزشک، یک مهندس، یک فتحی، یک وبلاگ‌نویس و… نباشد!
5  – اگر  از عناصر توهم‌ در آن استفاده شده باشد بهتر است (نه اینکه هم خانواده ی توهم را بگیرید بدهید به خورد خودم!)
6 – اگر کلمه‌ای داشته باشد که در هیچ فرهنگ لغت فارسی نشود پیدا شود، کلی مناسب است! جوری که کسی اگر سرچ بکند، بدون ردخور پیدایش بنماید!
7 – هرکسی میتواند n تا اسم پیشنهاد کند به شرطی که فکر من را هم بکند که می‌خوام یک دانه‌ از همه‌شان را انتخاب کنم. در غیر اینصورت، هرچه ببیند، از چشم خودش خواهد دید، انشالله!!

8- فنسی‌پدیا خیلی به دلم نشسته و فعلاً قصد بلند شد ن ندارد. نظر شما چچه؟

سایر شرایط، به مرور یادم میاید!!

◙   این پست به مدت یک ماه و شاید هم کمتر و شاید هم بیشتر، می‌چسبد این بالا. پست‌های جدید، زیر همین پست اضافه می‌شوند.

◙  سال نو مبارک (محض همین‌جوری) و کمربندهای ایمنی خود را ببندید اگر می‌روید سفر (محض دلسوزی) و  تشکر پیشاپیش من را بپذیرید (محض ادعای داشتن تربیت!).

گفت‌و‌گو‌ها

35 thoughts on “فراخوانی برای انتخاب اسم وبلاگ (بسته شد)

  1. بیا توهم!
    یا
    bia2ham
    ◙◙◙◙◙◙◙◙
    خیلی زیادی توهم‌انگیزه!! ضمناً شائبه غیراخلاقی بودن رو هم ایجاد میکنه!!

    Posted by محمد | 2009/03/23, 00:48
  2. «به بهترین فرستنده‌ی نام، جایزه‌ی نفیسی که همانا نامگذاری این وبلاگ می‌باشد اعطا شود! البته اگر دلتان هم بخواهد، یک کافی‌شاپ با شکلات مترو، مهمان من میشوید! اگر هم بچه‌خوبی بودید، میشود دوتا !!»
    »
    3 – هیچ‌ وبلاگ دیگری این اسم را نداشته باشد (سرچ گوگل و تکنوراتی دستش را رو نکند!)
    4 – با عدد شروع نشود. مثلاً یک پزشک، یک مهندس، یک فتحی، یک وبلاگ‌نویس و… نباشد!
    5 – اگر از عناصر توهم‌ در آن استفاده شده باشد بهتر است.»

    با توجه به جمیع شرایطی که نام بردی، تنها اسم پيشنهادی از طرف من اينه: «يک متوهم» =)
    ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
    اسم جدید و خوبیه. فکر میکنم بهش!

    Posted by نيلوفــــــــر | 2009/03/23, 06:00
  3. این مرد متوهم

    Posted by سروش | 2009/03/23, 16:29
  4. tavahome parvaneiy
    choon chizaiy ke minvisi baziyash ey koochooloo honariyam hast
    ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
    Ãmir:◙اسم شیکی هستش. فقط یه کوچولو هنری مینویسم؟!!

    Posted by riraa | 2009/03/23, 17:42
  5. تو که قانون خودتو نقض کردی.`یک متوهم` که `یک` داره..!!
    من فعلا پیشنهادی ندارم،اگه به فکرم رسید میگم.
    ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
    Ãmir:◙ من نکردم. نیلوفر پیشنهاد کرد. همین!

    Posted by مهیار | 2009/03/23, 19:33
  6. از هر کلی گلی
    بی نهایت از ان
    درد یک دلی
    سرو پر بار
    و هزاران اسم

    Posted by حسین فخرایی | 2009/03/24, 00:02
  7. موهوم نامه
    🙂

    Posted by رامین | 2009/03/24, 01:29
  8. omidvaram metroaro man bebaram 😛
    ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
    Ãmir:◙ نابرده رنج، گنج میسر نمیشود!!

    Posted by riraa | 2009/03/24, 10:42
  9. از اونجا که خواستی‌ در راستای مطالب قبلی باشه و در نظر گرفتن سایر موارد، پیشنهاد من اینه: چرت و پرت‌های متوهم یا توهم چرت و پرت!

    از شوخی‌ گذشته، می‌شه راجع به «قر‌قاط» فکر کرد، «میراژ فکری» یا «ذهن دلوت» هم بد نیست. این دلوت اشاره داره به delusion انگلیسی‌ و از طرفی‌ تو هیچ لغت‌نامه فارسی‌ هم نیست!
    میگم خوب مارو سر کار گذاشتی ها!
    ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
    Ãmir:◙ >قر و قاط که خیلی جالب نیست، اما اون دوتا دیگه خیلی خلاقانه هستند. رفتند تو لیست!!

    Posted by babak | 2009/03/24, 19:23
  10. فنسی‌ پدیا. مختصر و گویا!

    Posted by امیر | 2009/03/24, 22:21
  11. چقدر سریع کامنت‌ها رو میخونید! حقیقتش از نوشتن اسم «چرت و پرت» هرچند به شوخی‌ ناراحت شدم (به هر حال من شما رو نمیشناسم) و اومدم که کامنت‌ام رو اصلاح کنم که دیدم بابا شما اون رو خوندی و تازه پیشنهاد‌مون تو short list رفته!

    عذر خواهی‌ من رو پذیرا باشید و امیدوارم که اسم مناسبی انتخاب کنید.
    ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
    عید بود و بیکاری… تموم شد!
    بی خیال بابک جان. راحت باش (بودی البته!) ولی بازم ممنون از اصلاجیه ت. البته این پیشنهادت نبود که رفت تو لیست، منظورم اون دوتای آخر بود.

    Posted by بابک | 2009/03/24, 23:27
  12. هر دری بری که به ذهنم اومد گفتم.این نظرو نادیده بگیر!
    امنیژیا amnesia
    هالوسینیشن Hallucination
    اکستراواگانزا Extravaganza
    اسپکترال Spectral
    واندرلند
    فنسی فول
    فنسی من
    فنتاژیا Fantasia
    لیلی پوتین Liliputian
    میراژ
    شنگری Shangri
    ◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙◙
    اووووه!!! چقدر پیشنهاد…! اینطوری که سنکوپ میکنم یهو اینهمه ذوف میکنم!! هالوسینیشن که اسم وبلاگم هست. فقط تو تایتلش نیومده.

    Posted by حامد | 2009/03/25, 00:00
  13. بهش فکر میکنم میگم بهت
    یک امیر که نباشه.نه؟؟!؟؟ (;

    نه فکر کنم نباشه!!

    Posted by مونا | 2009/03/25, 09:51
  14. سال نو مبارک!
    بذار «یادداشت‌های شبانه» فقط قول بده عصرها بنویسیش! :دی
    بی شوخی می‌گردم برات می‌یابم ننه. فقط آقا یه سوال: در راستای توهم و اینا باشه یا در راستای همون مسائلی که وبلاگ در راستاشونه؟! خودت گفتی که بیشتر فرهنگی شده! من هم موافقم البته!
    ◙x☻

    مرسی از این همه توافق! در راستای راستای مسائل باشه بهتره خب!
    یادداشت های شبانه هم بد نیست منتها یه کم تکراریه قبلاً بعضی ها استفاده کردنش!

    Posted by سینتیا | 2009/03/25, 15:43
  15. سرگیجه
    !

    Ãmir: ◙البته که ممنون از اینهمه صراحت لهجه! اما به نظرتن یه کم زیادی تکراری نیست؟!

    Posted by آی دا | 2009/03/25, 18:03
  16. من بالای 50 بودم نمی تونستم اسم پیشنهاد بدم. مدرکش هم عکسم
    در ضمن سال نو مبارک امیر جان

    Ãmir:◙حالا برای دوستان میتونیم پارتی بازی کنیم! شما استثنایی کمال جان!!

    Posted by کمال | 2009/03/25, 20:57
  17. سلام. چطوری پسر؟
    همون خزعبلات فرهنگی فکر کنم اسم خوبی باشه. اگه کلماتش تکراریه ولی ترکیبش بدیعه.

    Posted by گوریل فهیم | 2009/03/26, 09:48
  18. salam.man ey nazare kamelan motafavet daram:D
    :parvaneye motevahemm.choon oosoolan parvane be nazare man ey shakhsiyate mobham dare va hadafe daghighesh moshakhas nist dar eyne hall ey koochoo ba u senkhiyat dare va honariy:P


    البته که اسم قشنگیه اما بیشتر میخوره به وبلاگهای ادبی!! ما هم که ماشالاه همه ش بی ادبی مینویسیم!!

    Posted by riraa | 2009/03/26, 10:28
  19. «توهم مبهم.»
    1- وجود قافیه زیبای برابر {توضیح : «هم» از دو کلمه توهم و مبهم}
    2- «توهم» و «مبهم» از لحاظ معنوی ارتباط نزدیکی با هم دارند. {اگر از ارتباط لفظی و لغویشون فاکتور بگیریم.}
    3- این اسم ضمن با مسما بودن، یونیک است.
    4- همانطور که گفتی فرهنگی بیشتر مینویسی. ولی چه نوع فرهنگی؟! خزعبلات فرهنگی (من نمیگم.خودت گفتی!) خوب آیا «خزعبلات فرهنگی» همان توهم مبهم نیست ؟؟ توهمی که معلوم نیست از کجا میاید و چه سمت و سویی خاصی دارد!
    5- انتخاب این واژه به تو کمک میکند. اسم و رسم دو ساله ی وبلاگت را حسابی حاقظ باشی. و این کودک متوهم دو سالتو سرپا نگه داری تا بزرگ بشه.
    6- ضمن اینکه این اسم خودش عامل جذب عوام است. اسمی شیک و امروزیست.

    بله…! اساساً قابل سرچ تو هیچ اینجینیی که نیست!! سمت و سوش هم که معلوم نیست، خزعبل هم که هست! انتظار داری چی بگم؟!!!!

    Posted by Reza | 2009/03/26, 22:30
  20. دیوانه از قفس پرید

    حالا کی هست این…؟!

    Posted by masood hedayati | 2009/03/28, 12:55
  21. توهم سياه يا آبي يا سبز يا صورتي چرك!‎ ‎

    با صورتی چرک موافقم!! تازگی داره!

    Posted by Mr.Chocolate | 2009/03/28, 17:01
  22. آمیر چطوره ؟

    Posted by افرا | 2009/03/28, 18:05
  23. توهم نگار

    هم بد نیست .

    Posted by افرا | 2009/03/28, 18:08
  24. با عرض سلام و خسته نباشید .وبلاگ خیلی خوبی دارید منلینک شما را در بلاگم قرار دادم خوشحا میشو که با هم تبادل لینک داشته باشیم

    Posted by hamed khaanaki | 2009/03/29, 08:48
  25. سلام . مهرنوشم از سایت احساسات دات کام . سایت ما جاییه که می تونین صداتون رو به گوش عشقتون برسونین . حتی اگه گمش کرده باشین . ابزار رایگان وبلاگ در رابطه با عشق و احساسات هم براتون آماده کردیم . پیروز و پابنده باشید

    Posted by مهرنوش | 2009/03/31, 02:19
  26. موهومات مکتوب

    Posted by banafsheh | 2009/03/31, 12:35
  27. Should be unique to have unique fancies,
    It’s up to you…

    Posted by auron | 2009/04/01, 09:09
  28. آ سلام . حال شما؟
    اسم واسه ی بلاگتون………………………………………………………………….
    » توهم انگیز ناک» چطوره؟
    یا مثلا «سر آمیر توهم انگیز ناک»؟
    یا اصلأ چطوره بذارین ایلیها (اسم خودم)؟خوبه دیگه.همه ی شرایطی که گفتین روداره
    یونیکم هست دیگه.حالا میتونین » یک ایلی های توهم ناک»ش کنین که دیگه یونیک ترتر
    بشه…………. آخ! نههههههه
    ( یادم رفت که وبلاگ مال شماست.)

    میگم» این صورتی چرک» هم خوبه ها؟ فقط یه خورده بی ربطه
    اصلا بذار فچ کنم……………………………………………………………………………..
    آهان «صورتی توهم انگیز ناک چرک سر آمیر! »
    چطوره
    اصلااین یکی چطوره «صورتی توهم انگیز ناک از سرآمیرچرک!!!!!!!!!!!!!!!!!!چی گوفتم؟!!! اوه عالی شد ببین چقدر یونیک شدی .مدیون من باش. حالا همه فچ میکننن یه فیلمی چیزی ساختی به اسم » صورتی توهم انگیز ناک»بعد به خاطرش لقب سر هم بهت دادن
    این دیگه فوق العادست!فقط یه اشکال داره یه موقع مردم فک کنن این چرک آخر فامیلته
    بعد یه کوچول یونیک نیستش. آره
    با این اوضاع احوال این دیگه پیشنهاد آخرمنه:
    «صورتی توهم انگیز ناک از سرآمیر چرکیونیک »
    فقط بیچارت میکنم اگه متروش روبه من ندی!
    (یونیک باشه لفطن.)
    (این صورتیه هم ساکن داره یادت نره یه موقع.)

    Posted by iliha | 2009/04/01, 20:14
    • من زبونم بند اومد از این همه پیشنهادات وسوسه انگیز! از چرکیونیک خوشم اومد!!

      Posted by Ãmir | 2009/04/02, 00:15
  29. همه رو گفتم( محض شوخی) یه موقع ناراحت نشیدا.

    Posted by iliha | 2009/04/01, 23:51
  30. خود یونیک!

    Posted by آی دا | 2009/04/02, 17:15
  31. اهومیات بدون مرز ahvamiate bedoone marz

    از خودم ساخیدم!!!

    Posted by Roza | 2009/12/22, 06:28
    • خیلی من درآوردی بود! بعدش هم اسم اینجا رو خیلی وقته که انتخاب کردم. بازم ممنون

      Posted by Ãmir | 2009/12/22, 11:49

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.