//
you're reading...
شخصی

در مورد وبلاگ توهم چه نظری دارید؟


کدام موضوعات برای شما جذاب‌تر است؟… !

اتفاقات اخیر ایران و تغییرات اجتماعی و فرهنگی ناشی از اون رو میشه در محیط اینترنت مشاهده کرد. افت محسوس خوانندگان در وبلاگ‌هایی که خیلی سمت و سوی سیاسی ندارند به خوبی موید همین مساله است. سیر نزولی علاقه مندان به پست‌های موسیقی یکی از نشونه‌های دیگه این موضوعه.

این مساله به علاوه اینکه برای ادامه تحصیل، ایران رو ترک میکنم و لاجرم زمان کمتری برای آپدیت کردن این وبلاگ خواهم داشت، من رو به این فکر انداخت که ازتون خواهش کنم عمده‌ترین عاملی که به خاطرش خواننده‌ی این وبلاگ یا فید اون هستید رو مشخص کنید. برای این کار فقط در سیستم Polling زیر، دسته‌ی مطالب مورد علاقه‌تون رو انتخاب کنید.
اون دوستانی که بیش از یک دسته مطالب رو به طور جدی دنبال میکنند هم میتونند بیش از یک انتخاب رو داشته باشند. اگر هم مطالب رو بدون توجه به موضوعشون دنبال میکنید که گزینه مربوط رو علامت بزنید.


این نظرسنجی از اون جهت برای من مهمه که نتیجه‌ش عمده‌ی مطالب این وبلاگ رو شکل میده. شکل و محتوای وبلاگ توهم (توهم‌نامه‌ی سابق) از اواسط شهریور تغییر میکنه. امیدوارم تو اون زمان هم خواننده‌ی این کلبه فرهنگی- هنری باشید!

گفت‌و‌گو‌ها

10 thoughts on “در مورد وبلاگ توهم چه نظری دارید؟

  1. همه‌ی موضوعات رو می‌خونم، ولی خب سینمایی و شخصی و موسیقی رو با دقت‌تر می‌خونم

    Posted by محمد | 2009/08/18, 12:59
  2. » برای ادامه تحصیل، کشور رو ترک می کنم» رو نگو.. هر چیز دیگه ای خواستی بگی بگو. چندشم می گیره از این جمله

    Posted by Calabros | 2009/08/18, 18:54
  3. منم مث محمد همه مطالب را دنبال میکنم. یادت هست یکبار بهت گفتم وبلاگنویسی محبوب من هستی. ولی الان را مطمئن نیستم.
    میدونی؟ خودت هم قضاوت کن. ریدرهات از چند ماه قبل فقط به تعداد معدودی رشد داشتند. و این نشون میده که علاوه بر تلاشی که برای زنده موندن توهم داشتی ولی فقط تونستی سرپا نگهش داری. شایدم عوامل غیر وبلاگی، همچون حضور کمرنگ در سرویسهای پرطرفدار وب دویی باشه که با این عدم رشد روبرو شدی.
    در کل هر مطلبی بنویسی من میخونمش. چون وبلاگنویس قدری هستی. و من هم ازت خوشم میاد. و امیدوارم که موفق باشی.

    Posted by رضا.ب | 2009/08/19, 13:44
    • چی بگم والا! حرفت کاملاً درسته. به هرحال وب 2 بازی زمان میخواد که اون رو هم من نداشتم. بهرحال ممنون از تعریفات…

      Posted by Ãmir | 2009/08/19, 20:53
  4. من شخصن دنبال کننده ی همه ی مطالب وبلاگ وزین نوه جان عزیزم هستم! فقط یه پیشنهاد هم دارم: کودک متوهم ش رو زیاد کنید! :دی
    بعدشم تو منظورت چی بووووووووود که من دوباره اون فیلم رو ببینم؟ هانننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننننن؟

    Posted by Cynthia | 2009/08/19, 19:58
  5. من هم همه موضوعات وبلاگت را دنبال می کنم. نثر زیبایت در توشتن خیلی برایم جالب و جذاب است. در مورد موضوعاتی هم مثل موسیقی و سینما با وجودی که در ابتدای امر برایم تا حدودی تکراری به نظر می رسد ولی از اینکه بعد از خوندن متوجه میشم که از یک بعد دیگه به موضوع نگاه کردی برایم تازگی دارد.آپ شدن (تقریبا) منظم وبلاگت هم جای تشکر دارد!

    در کل از مطالب وبلاگت ممنون,امیدوارم موفق تر از همیشه باشی.

    Posted by Hey jud | 2009/08/20, 00:29
  6. S@lam_S@lam_اميدوارم حالتان خوب باشد با تشکر فراوان از زحماتي که ر وبلاگتان کشيديد .واقعاُُ وبلاگ زيباييست و با سليقه.با ديدنش لذت برم. خوشحال ميشوم از راهنمايي شما در وبلاگم استفاده کنم. قربان شما فرياد زير آب

    S@lam_S@lam
    http://www.Mahdi33.blogspot.com
    فرياد زير آب(خوشا از عاشقي مردن)مهدي

    ضيافتهاي عاشق را *** خوشا بخشش,خوشا ايثار
    خوشا پيدا شدن در عشق *** براي گم شدن در يار
    چه دريائي ميان ماست *** خوشا ديدار ما در خواب
    چه اميدي به اين ساحل *** خوشا فرياد زير آب
    خوشا عشقوخوشاخون جگرخوردن *** خوشامردن,خوشاازعاشقي مردن
    اگر خوابم,اگربيدار *** اگر مستم ,اگر هوشيار
    مرا ياراي بودن نيست *** توياري کن مرا اي يار
    تو اي خاتون خواب من *** من تن خسته را درياب
    مرا همخانه کن تا صبح *** نوازش کن مرا تا صبح
    هميشه خواب تو ديدن,دليل بودن من بود
    چراغ راه بيداري,اگربود ازتو روشن بود
    ضيافتهاي عاشق را *** خوشا بخشش,خوشا ايثار
    خوشا پيدا شدن در عشق *** براي گم شدن در يار
    نه از دورو نه ازنزديک *** تو از خواب آمدي اي عشق
    خوشا خودسوزي عاشق *** مرا آتش زدي اي عشق
    خوشا عشقوخوشاخون جگرخوردن *** خوشامردن,خوشاازعاشقي مردن
    هرکه عاشق شد,منت از صد يار ميبايد کشيد
    بهر يک گل ,منت از صد خار ميبايد کشيد
    من به مرگم راضيم اما نمي آيد اجل
    بخت بد بين از اجل هم ناز ميبايد کشيد
    F@ryad_Zir_Ab
    ***M@hdi***

    Posted by M@hdi | 2009/08/22, 20:21

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.