//
you're reading...
مینیمال

تفاوت


ویدیوی پایین رو ببینید:

شکی ندارم در اینکه چیزی لذت‌بخش‌تر از این نیست که مشتی آدمیزاد بی‌احساس و سنگدل که قدرت رو در دست دارند، گیر مردمی می‌افتند که زجرهای روحی و جسمی فراوانی رو از اونا کشیده‌ند، و کارشان به التماس و غلط کردم گفتن‌ها می‌افتد و معنی گهی زین به پشت و گهی پشت به زین رو به وضوح درک می‌کنند… . اما چیزی که بعد از دیدن این فیلم بدجوری آزارم می‌ده، شدت عقده‌ایه که مردم (به حق) از اونها به دل دارند و هیچ‌طور هم نمی‌تونند اون‌رو خالی کنند بجز خالی کردنش بر سر همون اسرای بی‌عاطفه به هرشکلی که اندکی ارضایم کند….

نمی‌دونم…صدای اون زن رو که می‌شنوم، دردشو با تمام وجودم احساس می‌کنم. باهاش همدردی می‌کنم، چون من هم یکی از همه‌ی همون دردکشیده‌هام. بیست و چند ساله که دارم این درد رو تحمل می‌کنم، این اواخر خیلی بیشتر… احتمالاً اگه تو موقعیت این آدم‌ها باشم،‌ من هم همین کارها رو تکرار کنم…اما نمی‌تونم تاییدش کنم…ما نمی‌تونیم مثل اونها باشیم…

گفت‌و‌گو‌ها

10 thoughts on “تفاوت

  1. جالب بود. به منم سر بزن. تازه شروع کردم ولی اِستاده!

    Posted by عیّار | 2009/12/29, 10:46
  2. من ندیدم .
    آمیر جان اگه می شه یه لطفی کن لینکشو بزار !!!
    مرسییییییییییییی

    Posted by هومن | 2009/12/29, 18:49
  3. پیشنهاد می کنم اینو یه دید بزنی.
    البته اگه تا الان ندیده باشی.
    http://www.persiauk.com/article.php?id=45071

    Posted by هومن | 2009/12/29, 19:10
  4. سلام داداش
    عزیزم vpn هماز کار افتاده. اگه میشه لینک بزار

    Posted by علی | 2009/12/29, 19:56
  5. با این سرعت حلزونی که از تو خونه نمی شه ولی فردا حتما از دانشگاه دانلودش می کنم البته اگه حبسمون نکردم چون دیروز تو دانشگاه ما (علوم و تحقیقات) حسابی درگیری بوده! در مورد لینکی هم که هومن خان گذاشتند باید بگم من تقریبا حدود یک سال پیش تمام این رازهای مگو را از زبان نوری زاده در یکی از برنامه های اختصاصیشون با یکی از شبکه های ماهواره ای شنیده بودم البته نه با این جزئیات! و حالا فکر کنم ملت با خوندن این حقایق می فهمند که چرا خام-نه ای این مترسک (اح-مقی ن-ژاد) رو وارد گود کرد!

    Posted by Hey jud | 2009/12/29, 22:11

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.