//
you're reading...
وبلاگ, توهم

نظرسنجی کافه 2009


بسیارخوب! به شدت اهمیت‌ناک شده که بدونم که با رویه‌ی تقریباً‌ جدیدی که وبلاگ کافه‌توهم از شهریور به اینور در پیش گرفته چقدر موافق هستید. کدوم رویه؟ شوخی می‌کنین؟ یعنی متوجه نشدین؟‌! همین که ماهی یه بار معرفی اهنگ‌های یک ماه قبل رو داریم و ماهی یکبار معرفی فیلم سینمایی داریم  و حالا هر از چندوقت یکبار،‌معرفی سریال جدید داریم و هر از چند ساعت یکبار! یه مینیمال بی‌نمک اجتماعی سیاسی داریم و تازه تعداد پست‌های آموزشی هم در حد جمعیت ساکن کویر لوت افزایش پیدا کرده و سایر موارد هم کلاً از بیخ حذف شده‌اند…. این رویه رو میگم.

واقعیت اینه که اگر ملاک رو لایک‌های گوگل‌ریدر بگیرم،‌ باید همین امشب وبلاگ‌نویسی رو ببوسم و بذارم کنار (که البته می‌تونه خیلی در جهت صرفه‌جویی در وقت خودم مفید باشه). از طرف دیگه، اقبال عمومی در حال حاضر به سمت اخبار فرقه‌ی میرحسین! و جنبش سبز و  کلاً‌ وضعیت نوربالای جامعه‌ست. ضمن اینکه سرعت اینترنت هم چون خیلی بالا رفته،‌ کسی دیگه وقت نمی‌کنه وبلاگ بخونه و غیره.

به همین دلیل هم خیلی مهمه که بدونم چی رو باید ادامه بدم و چی رو نه. لطفاً‌ نظرات خود رو به صورت شفاف بیان کنید. اگر بیان نکنید من شرمنده اونایی میشم که بطور مرتب اینجا رو دنبال میکنند.

(خداییش وبلاگ به این خوبی دیده بودین که هی فرت و فرت نظرسنجی از خودش در کنه؟ بعدیش سر سال نو!)

آمار حدودی از حدود مهر 88 تا الان: 5 پست در هفته / افزایش تعداد مشترکین فید فیدبرنر: 60 نفر / افزایش تعداد مشترکین فید وردپرس بر اساس آمار گوگل ریدر: 200 نفر

مینیمال و خزعبلات مجانی+ طنز اجتماعی:  18  تا

عمومی- اخبار – احتماعی : 7

شخصی» 6

معرفی فیلم: 3

معرفی / نقد سریال: 5

معرفی البوم و آهنگ: 6

کامپیوتر- اموزشی: 5

در نظر سنجی ای که شهریور انجام دادم،‌ 23 درصد، بیشتر دنبال کننده  بخش موسیقی بودند. 15 درصد  جامعه، سیاست و طنز رو میپسندیدند و الی آخر. مدل این نظرسنجی رو تغییر دادم تا آمار دقیقتری بهم بده. ولی چون مهمه که خیلی زود تکلیفم با خودم روشن بشه!، کامنت‌های شما رو به عنوان فیدبک درنظر میگیرم.

نکته: یکی از صدهزارتاها رو ظاهراً هفته پیش رد کرده م و متوجه نشدم! به خودم مجدداً تبریک میگم که هنوز هم…آره!

Ãmir

گفت‌و‌گو‌ها

16 thoughts on “نظرسنجی کافه 2009

  1. آمیر عزیز . از خوانندگان بی آزار گودری هستم.معرفی فیلم و سریال و آهنگت خوبه ,بهترم میشه , مینمال و خزعبلاتم مجانیه دیگه پس حرفی نداره .در کل این روند 63 % مطلوبه .بیشترش بکن اما کمترش ! اصلا حرفشو نزن .صرفه جویی وقتت رو هم لطفا توی موارد دیگه لحاظ کن نه وبلاگ نویسی .

    Posted by علی | 2009/12/31, 09:32
  2. وا خاک عالم ! کجاش خزعبله ! 😦
    نه ولی منم وَگوئـم که معرفی موسیقی خوبه ، مینی مال و طنز اجتماعی و اخبار از اون بهتر ،راجع به معرفی فیلم نظری ندارم (زیاد میونه ای با فیلم و سریال ندارم) .. آموزش هم که آیکون یک انسان پرت رو در نظر بگیر … بعد دیگه … همینا بود دیگه مادر. هر جاش مبهم بود بگو بیام شفاف سازی کنم ننه !

    Posted by شوکول | 2009/12/31, 15:31
  3. 1- کلاً وقتی معرفی آلبوم و آهنگ داری من روحم شاد می شه.
    2- مینیمال و خزعبلات مجانی + طنز مورد دومیه که ازت می پسندم .
    3- آموزشات خیلی کم شده ، جای خالیش واقعاً داره حس می شه اینجارو پر رنگ تر کن.
    4- اخبار و اطلاعاتت خوندنیه.
    5- معرفی فیلم در مکان پنجمه.
    6-معرفی سریال . کلاً موقعی که راجع بهش می نویسی من حالم بد می شه و کلمات رکیک … آخه ما اینجا یه کم مشکل داریم واسه دیدن سریالایی که معرفی می کنی یعنی بیشتر دلمون می سوزه که نمی بینیم.
    7- شخصیات قشنگه ، کلاً مطالبه اینجورت وبلاگو گرم نگه می داره.!!! (حال کردی)
    8- جواب دادن به کامنت ها ،اینجاشو کاملاً خوب عمل می کنی .به به
    9- وبلاگ نویسیت رو ادامه بده.
    10- نمرت با ارفاق و پارتی و سهمیه و زیرمیزی و بن و فعالیتت و با حساب پروژه و کنفرانس و … میشه 100 بدون حساب اینا میشه (69).
    خودت گفتی شفاف بگو

    Posted by هومن | 2009/12/31, 17:08
  4. نمی‌دونم من هم حق دارم نظر بدم یا نه.چون مدت زیادی نیست که وبلاگتون رو دنبال می کنم. راستش وبلاگ شما رو از پستی که در مورد تورنت نوشته بودید شناختم. عالی بود. بعد از آن با فید دنبالتون می‌کنم. من میانه ای با موسیقی ندارم ولی عاشق پست های آموزشی و معرفی فیلم هستم. حالا اگه حق اعلام نظر نداشتم، بدون نگرانی کامنتم رو بذارید کنار.

    Posted by delzadeh | 2009/12/31, 20:37
    • اختیار دارین دلزده جان. ما که خوشحال میشیم که نظرات مختلف جدیدی ها و قدیمی ها رو یکجا داشته باشیم. بعد هم،‌ تورنت که پست قدیمیه. شما هم میرین جزو قدیمی‌ها!

      Posted by Ãmir | 2010/01/01, 15:21
  5. توهم نامه یا به قولی جدید کافه توهم، از آن دسته وبلاگ هایسست که از چند ماه ازل تولدش باهاش تا همین پستش همراهش بودم. حالا درسته که اهل کامنت نیستم یا پستهای کامنت‌گیر کم هست تو کافه توهم که کامنت بگذارم، اما سعی کردم اکثر مطالب را دنبال کنم. بخصوص بخش موسیقی و فیلم رو و طبیعتا چیزهای دیگه رو. چیزی که هست، من قبلا یادمه بیشتر با توهم نامه حال میکردم. چندین علت متفاوت میتونه داشته باشه، ضمن اینکه شاید من خودم توهم زدم و سلیقه ام رو به افول رفته و ای بسا اینجا رشد کیفی خودشا به نحو احسنت کرده. در هر رو، کافه توهم، جزو بیست وبلاگیست که دوست دارم بخوانمشان. به علل گوناگون. از جمله اینکه مطالب هدفدارند و برای وقت خواننده ارزش گذاری میشه که چرت و پرت تحویل نگیره و دیگر آنکه متنوع و دلچسبه و اونقد خوب بوده که این مدت من را یک یار وفادارش کرده…
    موفق باشی داش آمیر…

    Posted by رضا.ب | 2009/12/31, 22:36
  6. من فکر می کنم همه بخش ها جالبه و هر کسی با هر سلیقه ای رو راضی نگه می داره. من تمام مواردی که بهشون اشاره کردی رو می خونم.
    مینیمال و… حرف نداره. با اینکه فرصت سریال نگاه کردنو ندارم ولی نقد سریالهارو با دقت می خونم و هر وقت با بچه ها بحث این سریالهای پر مخاطب پیش میاد خیلی از مرحله پرت نیستم و می تونم ابراز فضل هم بکنم!اهل دانلود آهنگ هم نیستم ولی از توضیحاتی که راجع به اونها می دی کلی اطلاعات جمع می کنم بالاخره یه جایی استفاده میکنم. ولی انصافا در مورد معرفی فیلمهااکثرشونو می گیرم می بینم و به بقیه هم توصیه می کنم.از نکات کامپیوتری هم خیلی چیزا دستگیرم شده و برام مفید بوده البته تا اونجایی که خیلی تخصصی نشه. اخبار هم که جز لاینفک هر مجلسیه و اینجا با نقطه نظرهای متفاوت شما یه عالم دیگه ای داره!

    Posted by Hey jud | 2010/01/01, 00:04
  7. )-:

    Posted by هومن | 2010/01/01, 13:13
  8. مینیمال و خزعبلات مجانی+ طنز اجتماعی رو دوست دارم.

    Posted by Miel | 2010/01/01, 17:54
  9. OK

    Posted by Hey jud | 2010/01/01, 21:34
  10. همين روند و برو حاجي كه داريمت

    Posted by Mr.Chocolate | 2010/01/03, 00:33

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.