//
you're reading...
موسیقی

Nothing Else Matters ؛ کاوری برابرتر از اصل!


Nothing Else…really! nothing matters anymore

قبلاً در مورد Lissie و آلبوم debut فوق‌العاده‌اش،اینجا صحبت کرده‌ام. اون موقع هنوز این کاور شگفت‌انگیز او از اثر معروف متالیکا رو نشنیده‌ بودم. اگر نگاهی به کامنت‌های پای ویدیو بندازید، متوجه می‌شید که چه تاثیر خارق‌العاده‌ای روی شنوند‍‌گانش گذاشته. کار گیتاریست‌های گروه، واقعاً جای تحسین داره و پیشنهاد میکنم که حتماً این اثر رو ببینید یا بشنوید.

این رو فعلاً برای نسیه داشته باشید؛ هفته‌ی آینده با گزارش کنسرت Lissie در استکهلم برمیگردم!

0rssمشترک مطالب کافه‌توهم شوید.

پیوست: یک کامنت که یک نفر در یوتیوب گذاشته رو بخونید:

It’s hard for me to like a cover of this song because to me, this is one of those songs that should never be touched because there will never be a version/cover that will come close in it’s amazing musicianship.

که خوب…حرف درستی نیست. ولی خوب! با طرفداران دو آتیشه نمیشه راحت کنار اومد

گفت‌و‌گو‌ها

14 thoughts on “Nothing Else Matters ؛ کاوری برابرتر از اصل!

  1. سلام. darren hayes یه تک آهنگ داده، من هرچی گشتم، نتونستم جایی واسه دانلودش پیدا کنم. میشه لطف کنی واسه دانلود بزاریش؟
    اسم آهنگ هم Not Even Close هستش.
    ممنون
    یادش بخیر، 4 سال پیش وقتی دنبال مطلب از دارن هایز بودم، با وبلاگت آشنا شدم و هنوز که هنوزه نوشته هاتو دنبال می کنم

    Posted by مهدی | 2010/11/02, 08:01
    • لطف داری مهدی جان.
      آهنگ Not even close زودتر از 15 نوامبر به بازار نمیاد. زیاد عجله نکن! خود آهنگ هم کار بدی نیست ولی حالا یا سلیقه من عوض شده، یا سبک Darren تکراری شده! خیلی جالب نیومد به نظرم.
      بازم می سرچم پیدا کردم، چشم!

      Posted by Ãmir Caféchi | 2010/11/02, 08:55
  2. واقعاً دست مریزاد، این کافه پاتق منه، بوده و خواهد بود

    Posted by Artist | 2010/11/02, 10:53
    • امیدوارم تو کنسرت ببینمتون! ممنون

      Posted by Ãmir Caféchi | 2010/11/02, 12:11
      • امیر جان، یک خواننده نروژی هست به نام Ane Brun که من کارهاشو دوست دارم و فکر می کنم توی جامعه ایرانی شناخته شده نیست. یکی از بهترین آهنگ هاش True love هست و البته یک کاور از آهنگ Big in Japan از Alphaville داره که کلاً حس آدم رو نسبت به این آهنگ عوض می کنه.
        البته خودت اوستایی و شاید می شناسیش، اما من متوجه شدم که طرفدارهای زیادی هم داره.
        اگر کاری پیش نیومد توی کنسرت می بینمت

        Posted by Artist | 2010/11/03, 12:05
  3. ایفتیضاح بود بدجور. اصلا قابل مقایسه نبود

    Posted by miniwal | 2010/11/02, 11:33
    • مسلماً نمیشه نکته به نکته اهنگ ها رو با هم مقایسه کرد کمال جان.ولی کیفیت کار lissie در این آهنگ واقعاً قابل قبوله و به نظر من (و احتمالاً اونهایی که تو یوتیوب لایک زده اند) اثر در خورتوجهی ارائه شده.
      شاید تیتر، توقعت رو زیادی بالا برده

      Posted by Ãmir Caféchi | 2010/11/02, 12:09
  4. چرا دیگه پست سینمایی نمیدی؟ آخرین پست سینماییت چی بود؟ فلاش فورواد؟! ولش کن این لیزی رو. راجع به این سریال زامبی جدیده که کلی سروصدا کرده بنویس.

    Posted by رامین | 2010/11/02, 20:59
    • با این وضعیت کمبود وقتی که من دارم، همین پست ها رو هم هنر به خرج میدم که آپ میکنم رامین جان! سینما که نمیرم، فیلم هم تماشا نمیکنم! بنابراین پست سینمایی هم نمیتونم بدم
      با این همه ،ممکنه تو هفته دیگه یه پست سینمایی بذارم

      Posted by Ãmir Caféchi | 2010/11/02, 23:58
  5. کاور کپی رنگ و رو رفته ای است از کاور Stain در اجرای MTV به یادمان METALLICA

    Posted by فیدلیو | 2010/11/07, 08:47

Trackbacks/Pingbacks

  1. بازتاب: ضدگزارش از یک کنسرت غربی! « کافه توهم‌ : Café hall - 2010/11/12

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.