//
you're reading...
موسیقی

تاکهای روان


این پستهای موسیقی رو نمیدونم باید چجوری شروع کنم که خوانننده جماعتی رو که شما باشین، رو خوش بیاد و به قول معروف جذبشون کنه!‌ مثلاً یه BooOOmMMMM!! بذارم اولش مثل این کمیک استریپ‌ها که یعنی توجه ویژه‌ی شما را خواستاریم، یا یه چیزی تو همین مایه‌ها. اگه پیشنهادی دارین، بدین و جوانکی را از سردرگمی دربیارین!

اجازه بدید که خیلی مختصر و مفید راجع به گروه  Striving Vines/استرایوینگ واینز   توضیح بدم.  این گروه دانمارکی، کار خودشون رو کمتر از یکسال قبل با یکی دو تا سینگل شروع کردند و خیلی زود، آلبوم Cant Win Them All رو روانه‌ی بازار دانمارک (و نه کشورهای دیگه) کردند. بنابراین، به سختی میشه اطلاعاتی ازشون پیدا کرد و شخصاً ، اگر یکی از دوستان دانمارکی‌، اونها رو بهم معرفی نمیکرد، قطعاً این پست هم وجود خارجی نداشت! سری به ویکی‌پدیای دانمارک بزنید و ببینید که چقدر در این زمینه پربار عمل کرده!

اما این به اون معنی نیست که آثار گروه Striving Vines، ارزش شنیدن ندارند. اتفاقاً کاملاً هم برعکس، جزو گروه‌هایی هستند که سبک متفاوتی از “موسیقی راک“ رو اجرا میکنند. شنونده‌ای که شما باشید، مطمئناً از تنوع و تمایز کاری این گروه در ارائه‌ی آثارشون و احتمالاً تا مدت‌ها از صدا و موسیقی منحصر بفرد اونها، لذت خواهد برد. اجرای زنده‌ی چند آهنگ از آلبوم اول اونها رو میتونید روی یوتیوب پیدا کنید. اجراهایی که در عین سادگی، حس غریبی از پیچیدگی رو هم به بیننده و شنونده‌شان منتقل میکنند. باید ببینید تا متوجه منظورم شوید.

can't

آهنگ Bittersweet، که از جعبه‌موسیقی میتونید اونرو دانلود کنید. بهترین قطعه‌ی آلبوم Cant Win Them All نیست (که پیدا کردن بهترین قطعه بین قطعات این آلبوم، کار خیلی سختیه)، اما من فکر میکنم از اون آثار نامتعارفیست که شاید نمونه‌اش را سخت بشود در آهنگ‌های با سبک مشابه شنید.

شاید بد نباشد اجرای زنده‌ی ترانه‌ی  Somewhere I used to fly را از اینجا تماشا کنید تا تا حدی، سبک کار گروه، دستتون بیاد. این قطعه تا حد زیادی، نمایش قدرت‌ Jonas Møller آهنگساز، خواننده و ترانه‌سرای گروه هم به حساب میاد.

با توجه به اینکه پیدا کردن این آلبوم در اینترنت اصلاً کار آسونی نیست، اگر دوست داشتید، لینک دانلود رو از قسمت توضیحات آهنگ در جعبه‌موسیقی پیدا کنید. اگر هم که با مشکل فیلتر روبرو هستید، ایمیل بزنید تا لینک رو براتون ارسال کنم.

0rss
کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

گفت‌و‌گو‌ها

9 thoughts on “تاکهای روان

  1. من عاشق بخش موسیقیتونم مرسیی

    Posted by misssdandelion | 2010/11/18, 23:34
  2. جعبه موسیقی منظورتون این ویجت باکس.نت کنار صفحه‌س؟ من نمی‌تونم لینک دانلود رو پیدا کنم.

    Posted by سامان | 2010/11/19, 11:47
  3. قالب جدید بسیار زیبا و جالب است. البته برای من بهترین پست های این بلاگ پستهای موسیقی هست. سلیقه شما در موسیقی واقعاً جالبه

    Posted by شب کلاه | 2010/11/20, 13:37
  4. من که به سختی می‌تونم یوتیوب ببینم. کاش حداقل یه لینک درست حسابی برای دانلود یکی از آهنگ‌ها می‌دادی که کسانی که قبلن جذب شده‌اند دفع نشن!

    Posted by ناآرام | 2010/11/22, 19:40
    • مگه نمیتونین از جعبه موسیقی هم دانلود کنین؟
      کاش شما لااقل یه ایمیل میدادین!

      Posted by Ãmir Caféchi | 2010/11/22, 19:45
      • سلام. من نتونستم لینک دانلود آلبوم رو پیدا کنم. چند روز پیش هم نوشته بودم اگه منظورتون از جعبه موسیقی این ویجت باکس‌نت کنار صفحه است من اصلن نمی‌تونم آهنگ‌های این آلبوم رو پیدا کنم ولی جوابی ندادین. ایمیلم رو هم نوشتم. ممنون می‌شم اگه لینک دانلودش رو بگین یا برای دانلود از باکس‌نت راهنمایی کنین.

        Posted by سامان | 2010/12/04, 18:59
        • بله سامان جان. منظور همون ویجت مذکوره. اگر البته مشکلی در دیدنش نداشته باشی. دفعه قبل مشکلی در پهنای باند مصرفیش پیش اومده بود که خوب الان رفع شده. ضمن اینکه یکی از دوستان لطف کرد و لینک آلبوم رو روی رپیدشیر نوشته (بالاتر). برای همین فکر کردم جوابت رو تو اون قسمت گرفتی.

          Posted by Ãmir Caféchi | 2010/12/04, 19:54

پاسخی بگذارید

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 80 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.