//
you're reading...
اینترنت

توضیحات ضایعات


این ایمیل رو همین الان دریافت کردم:

We are conducting another system enhancement to improve Gmail security. Periodically we will need you to verify your identity. Please proceed right away by providing us with the information; <User name> <password> <birth date> <country>.

Refusal to verify your information will result to the account been permanently closed.

 

راستش باید بگم احمقانه‌تر و خنک‌تر و کم‌اثرتر از این ایمیل دروغین که از طرف یک دزد مثلاً زرنگ ارسال شده تابحال ندیده‌ام! حالا جدای از این بحث که گروه جی‌میل در هیچ موردی، هیچ اطلاعاتی را از کاربرانش درخواست نمیکند (آنهم از طریق ایمیل)، این  موضوع که طرف برداشته نام کاربری، پسوورد، تاریخ تولد و همه چیز کاربر را ازش درخواست کرده، دیگر آخرش است!

با این همه، هنوز هم هستند کسانی که این جور ایمیلها را جدی میگیرند و زندگی‌ مجازی‌شان را دودستی در اختیار امثال نیمچه‌دزدهای مذکور قرار میدهند و البته بعدش هم غر ش را به جی‌میل میزنند! اصلاً هم نمیگویند که جی‌میل و بطور کلی سرویسهای پست الکترونیک، هیچ وقت پسورد و سایر اطلاعات سری کاربرانشان را از آنها نمیخواهند، مگر آنکه خود کاربر درخواست کرده باشد، که آن هم حسابش جداست.

خلاصه گفتم که حواستان باشد خودتان که هیچ (که مسلماً درباره اینجور مسائل استادید)، بلکه کسانی که از کامپیوتر و اینترنت، اطلاعات چندانی ندارند را در جریان اینجور مسائل بگذارید که کاری نکنند که مارگزیده بشوند و دیگر جرات پا گذاشتن در اتاقی که کامپیوتر دارد را هم پیدا نکنند.

emailiconcafeicon2

گفتگو

2 پاسخ به ‘توضیحات ضایعات

  1. آقا این جعبه موسیقی کشته شده؟

    Posted by شب کلاه | 2010/12/15, 16:31

بیان دیدگاه

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 81 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.