//
آنچه در پرستاران نمیبینم (آپدیت نمیشود)

فصل دهم مجموعه پرستاران به قیمت  97 دلار.

مشترک  مطالب » آنچه در پرستاران نمی بینیم» شوید تا آن را در ایمیل خود دریافت کنید.

فصل دهم

(آپدیت تیر)

  • اپیزود بییست و نه:
    جک بعد از مرگ تراویس، تا حدی افسرده میشود و حال و حوصله ی هیچ کس را ندارد. اماRachel پرستار جدید اورژانس به او پیشنهاد میدهد که شب را با هم بگذرانند. صبح روز بعد اما،جک کاملاً غریبه رفتار میکند و راشل را میرنجاند. استیو هم که به گابریلا گفته بود که شب را با جک به خوشگذرانی خواهند پرداخت، حالا باید او را در مورد دروغش توجیه کند
    شارلوت که تمام روز را بی حوصله گذرانده، برای دن فاش میکند که اسپنس (شریکش) او و فرزندش را ترک کرده و به سومالی برگشته است.
    فرانک نمیتواند برای بارت، جایی خالی در اورژانس دست و پا کند، اما مایک به بارت، جایی را در گروه جراحی پیشنهاد میکند.
  • اپیزود بیست و هشت:
    جک، دوستش تراویس را که چند قسمت قبلتر (که پخش نشد) با او آشنا شدیم، به دلیل از کار افتادن کلیه‌هایش به اورژانس می‌اورد. مردی که در ویتنام در ارتش آمریکا مشغول به مبارزه بوده به اورژانس آورده میشود. آزمایشات چیزی را منطبق با اطلاعات قبلی بیمار نشان نمیدهند. مرد فاش میکند که در دوران جنگ به دلیل داشتن رابطه‌ با یک زن، به تیفوس مبتلا شد. علیرغم اصرار دن و شارلوت، او از آنها میخواهد که این موضوع را به همسرش اطلاع ندهند. او دلیل این مساله را نگرانی از ترک کردن همسرش عنوان میکند.
    بارت، که همچنان از جواب رد اریکا، سرخورده است، به نحوی از رابطه ی دن و اریکا مطلع میشود ولی به شدت از اینکه آنها، این موضوع رو از او پنهان کرده اند عصبانی و ناراحت است. بنابراین با دیدن مشکل بیمار تیفوسی، این حق را به خودش میدهد که همسرش را از این موضوع مطلع کند. اتفاقی که در ابتدا با واکنش شدید زن در قبال شوهرش همراه میشود. اما بعد از صحبت های بارت، تصمیم میگیرد که او را از پنهان کردن این موضوع ببخشد.
    استیو و گابریلا، رابطه‌ی تازه ای را شروع میکنند.
(آپدیت خرداد)

  • اپیزود بیست و شش:
    کمبود پزشک اورژانس، و اصرارهای گابریلا در تسریع روند پیدا کردن جایگزین برای شان و وینستنت،، پزشک جدیدی را به مجموعه معرفی میکند که استیو تایلر نام دارد. با رویارویی گابریلا و استیو ، متوجه میشویم که استیو دوست‌پسر سابق اوست که مدتها قبل به دلیل خیانت و داشتن رابطه با نزدیکترین دوست گابریلا، از هم جدا شده بودند . در ابتدا، گابریلا از  تازه وارد میخواهد که جای دیگری را برای کار کردن پیدا کند. در همان روز مصاحبه، استیو لیاقت خود را نشان میدهد.  فرانک که به وجود مشکلی بین این دو مشکوک شده، از گابریلا  در مورد استخدام استیو تایلر نظرخواهی میکند، استیو از کرده‌ی خود به گابریلا اظهار پشیمانی میکند. گابریلا از او دعوت میکند تا پیدا کردن محلی برای زندگی، در خانه ی او زندگی کند.

1026 دن و اریکا که اولین شب را با هم گذرانده اند، صبح خواب میمانند و برای اینکه کسی از ماجرا بویی نبرد، با کمک جک، همخانه‌ی دن، داستانی سر هم میکنند تا تحویل گابریلا بدهند…

  • اپیزود بیست و پنج :
    بعد از تصادف چند اتومبیل و کشته و زخمی شدن تعدادی از حاضرین در تصادف ، همه به دنبال مقصر میگردند. مایک به همراه کیت در تلاش برای نجات دختری جوان و برادر کوچکترش که در یکی از ماشینها گیر افتاده اند به بن بست میخورند . دختر میمیرد اما قبل از مرگ، از کیت قول میگیرد که برادرش را زنده نگه دارد. قولی که به مزاق مایک خوش نمیاید. اما برای جلب رضایت کیت، اولویت درمان را به پسرک میدهد.  همین موضوع باعث میشود که جک در بیمارستان از این تصمیم مایک انتقاد کند.

1025

بارت، خبر سالم بودن جنین زنی جوان و باردار که به همراه دوست‌پسرش در تصادف مجروح شده بودند به انها میدهد، غافل از اینکه هر حدسی  بدون انجام سونوگرافی قابل قبول نیست. بنابراین بعد از این شارلوت دخترک را معاینه میکند، به این نتیجه میرسد که جنین وضعیت چندان مساعدی ندارد. تلاش ها برای نجات جنین به نتیجه نمیرسد و پسرک عصبانی،  در شرایطی که همه انتظار دارند دوست‌دخترش را تسلی بدهد، او را ترک میکند .

  • اپیزود بیست و دو – بیست و چهار:
    دن به خاطر بی دقتی‌ ش در مواجهه با یک بیمار هپاتیتی، به ویروس هپاتیت مبتلا میشود . اریکا بعد از رد پیشنهاد بارت ، وارد یه رابطه جدی با دن میشود . شارلوت که با امر و نهی های زوئی به عنوان سرپرست بخش کنار نمیاید، تهدید به کناره گیری میکند اما با حمایت فرانک از او، قائله ختم به خیر میشود.
(آپدیت اردیبهشت)
  • اپیزود بیست و یک:
    اختلاف بین مایک و وینست که از اپیزود قبلی (پایین رو ببینید) در اتاق عمل بوجود اومد، وینسنت رو مصمم می‌کند که استرالیا را ترک کند. در آن ماجرا مایک، وینست را متهم کرد که به دنبال پست اوست. شارلوت که از تصمیم ناگهانی وینسنت متعجب شده به دنبال علت این تصمیم است. (تلویزیون با ریزه‌کاری‌های خیلی زیاد سعی میکنه همچنان رابطه‌ی گذشته این دو نفر رو مخفی نگه داره.) در پایان روز کاری وینست، شارلوت از او درخواست می‌کنه که در تصمیمش تجدیدنظر کنه. صحبتی از “دلم برای همه تون تنگ میشه و اینها نیست…” همه چیز به علاقه‌ی کهنه‌ی این دو نفر مربوط میشه. حتی صحبت‌های پایانی ویسنت و فرانک هم حول همین موضوع می‌چرخه و متوجه می‌شیم که برخوردهای مایک، در تصمیم وینسنت نقشی نداشته و همه‌چیز به دلیل احساسیه که وینست در مورد رابطه‌ش با شارلوت داره. در پایان، او برای  فرانک اعتراف میکنه که تازه الانه که می‌تونه مفهوم طلاق رو درک کنه.
    در دیالوگ پایانی بین بارت و اریکا،  بعد از تمام صحبت‌هایی که شنیدیم، اریکا به بارت میگه که امیدوارم هنوز با هم دوست باشیم…امیدوارم اون مساله دوستی‌مون رو خراب نکرده باشه… (جزئیاتی ریزی که در دوبله‌ی تلویزیون خیلی بهشون دقت میشه که گاف داده نشه! ضمن اینکه سکانس خداحافظی وینسنت هیوز، پخش نشد.)
    فرانک، از شارلوت میخواهد که در بیمارستان بماند و بعداً به مراسم خداحافظی وینست برود. خداحافظی‌ای که شارلوت دوست ندارد هرگز انجام شود.
  • اپیزود بیست (پخش نشد)
    مردی که توسط ضربات متعدد چاقو بشدت مجروح شده، به بیمارستان آورده میشود. جک تلاش می‌کند که او را از مرگ و دوستش Travis را که حدس میزند ضارب او باشد از محکوم شدن به قتل نجات دهد. مرد مضروب ، کسی‌ است که در کودکی از او، تراویس و چندین کودک دیگه سوءاستفاده جنسی کرده و تلاش‌های انها برای دادگاهی کردن او به نتیجه نرسیده. تنها کسانی که در اورژانس از این موضوع مطلع هستند، Dan و مایک هستند.
    در همین حال تراویس به بیمارستان حمله می‌کنه و قبل از اینکه بتونه دست به کاری بزنه توسط پلیس، هدف قرار میگیره.
    از طرف دیگر، دختر نوجوانی با خونریزی رحمی به اورژانس آورده می‌شود. حدس‌های اولیه حاکی از اینست که او مورد تجاوز قرار گرفته. اما خیلی زود مشخص میشود که او به تازگی نوزادی رو که شکم داشته، زایمان کرده، چیزی که دخترک (که پدر و مادر و مادربزرگش را از دست داده) آن را انکار میکند. با تلاش‌های شارلوت برای فهمیدن مساله‌ای که دخترک پنهان میکند، مشخص میشود که دوست‌پسرش در میانه‌ی راه بیمارستان او را رها کرده و او برای آنکه سرپرستش از ماجرا بویی نبرد، موضوع رو مخفی نگه داشته است.در پایان، نوزاد، سالم پیدا می‌شود.

بارت که بعد از پاسخ منفی اریکا، در مصرف الکل زیاده‌روی کرده، روز خوبی را در اورژانس نمی‌گذراند. فرانک سعی میکند به روشی پدرانه، او را راهنمایی کند و به او هشدار میدهد که این‌ اتفاق، بارها برایش خواهد افتاد.

مایک به نظر میرسد که بار دیگر به اعتیاد روی آورده است…

1020

***

اپیزود نوزده:
زوئی همچنان از دست مایکو  مایک خودش رو به خاطر نجات ندادن «شان» از مرگ سرزنش میکنه و تلاش میکنه توجه زوئی رو که
به خاطر پنهان کردن وخامت اوضاع شان از او عصبانی است بدست بیاره.

از طرف دیگه اریکا، موضوع ابراز علاقه بارت به او رو با Dan  در میون میگذاره و از او مشورت میخواد که چطور به بارت جواب رد بده که او رو ناراحت نکنه. اما قبل از اینکه صحبتی با بارت انجام بده، خود بارت پیش او میاد و از بابت این که این موضوع رو مطرح کرده از اریکا معذرت میخواد. در انتها، او به همراه دن و جک دور هم جمع میشن و راجع به این مساله صحبت میکنند.


اپیزود هجده:
از پایان قسمت قبلی،به یاد داریم که شان و زوئی از قرار دو نفره‌شان در رستوران، آماده رفتن به خانه هستند که عده ای نوجوان، با ماشین، شان را زیر میگیرند و از صحنه فرار میکنند. روی تخت اورژانس، شان متوجه وخامت وضعیتش میشود و از فرانک و سایرین میخواهد که جریان را به زویی اطلاع ندهند. (در دوبله تلویزیون، شان متوجه وضعیتش نشده و از سایر پزشکان میخواهد که وضعیتش را از او مخفی نکنند!). تاکید این قسمت، عمدتاً بر  همین موضوع است و اینکه این دو قرار بوده که رابطه ای را با هم شروع کنند. شان اما به اطاق عمل نمیرسد و جانش را از دست میدهد. با مرگ او،  بارت یادش میافتد که زندگی چقدر میتواند کوتاه باشد. بنابراین تصمیم میگیرد که احساسش را برای اریکا اعتراف کند. هفته آینده ، این ماجرا بصورت مفصلتر دنبال میشود.

Chris Vance، بازیگر نقش شان بعد از این اپیزود پرستاران، به مجموعه فرار از زندان پیوست تا در فصل سوم اون مجموعه به ایفای نقش بپردازه.

آپدیت بهمن

اپیزود دو: مایک بعد از شش ماه دوری از اورژانس به دلیل گذران دوره ترک اعتیاد به مورفین به بیمارستان برمیگرده. اما متوجه میشه که فرانک و جک در اعتماد به او کار مردد هستند

اپیزود یک (13 فوریه 2007): کیت که به دلیل استفاده بیش از حد مورفین در بیمارستان بستری شده، بعد از مرخص شدن، استعفا میده. برادر اریکا در جریان فرار از زندان، دن رو در خونه‌ش گروگان میگیره و در شرایطی که وضع جسمانی خطرناکی داره به بیمارستان منتقل میشه. فرانک که خودش رو مسئول وضعیت بحرانی بارت می‌دونه در تمام مدت در اتاق عمل نگران وضعیت اوست.

1001[1]

فصل نهم

(آپدیت مهر)

بیشتر آقایون اورژانس تو کل‌کل بازی پوکر، به شدت تو مصرف الکل زیاده‌روی میکنند (حالا چرا اینجا درآوردن که غذایی که فرانک درست کرده، بد بوده، خودشون میدونند دیگه!) و فرانک، جک و دن دچار مسمومیت میشن. بطوریکه دن تصمیم میگیره برای وضع رو به وخامت خودش فکری بکنه.( فرق تزریق روی بازو و تزریق عضلانی رو هم کاملاً فهمیدیم که هیچ تفاوتی با فرق آمپول کوچیک و بزرگ نداره!)

0918

ویرجینیا گی در نفش گابریلا، سرپرستار جدید اورژانس به مجموعه اضافه شد. صدایی که برای این شخصیت انتخاب شده، تقریباً با صدای اصلی او یکی هستند که از این نظر خیلی جالبه!

ترکیب فعلی بازیگران مجموعه تا پایان فصل یازده، یعنی حدود صد و دوازده قسمت دیگه، به غیر از اضافه شدن یکی دو کاراکتر جدید در اواخر سیزن یازده همین خواهد بود.

0917 0913

(آپدیت تیر)

بیماری با سر و صورت زخمی به اورژآنس آورده میشه. بعد از مدت کوتاهی معلوم میشه که او یک استاد تکواندوئه و کیت یکی از شاگردان سابقش به حساب میومده.
دینا، سرپرستار جدیدی که رزرو نلسون به حساب میاد، از جک  خوشش میاد و بهش ابراز علاقه میکنه….

دینا، سرپرستار جدید بخش که داره به پایان دوره‌ی موقت حضور نزدیک میشه، فرانک رو متهم به سوء استفاده جنسی از او میکنه. این اتفاق باعث میشه فرانک که به دنبال راهی برای اثبا دروغ بودن ادعای دیناست، بعد از تحمل فشار روحی فراوان، دچار حمله قلبی بشه و در بخش، بستری بشه. از طرف دیگه، رابطه ی جک و دینا هر روز جدی تر میشه تا شاید این، راهی باشه برای اینکه دینا با وجودی که دشمنان زیادی برای خودش خریده، بتونه پست خودش رو در بخش نگهداره اما نهایتاً مجبور به استعفا میشه.

خانه‌ای که جک اجاره کرده بود در آتش میسوزد. دن به او پیشنهاد همخانه‌ای شدن را میدهد.

آپدیت خرداد:

شارلوت از همراهی با اسپنس منصرف میشه اما از رفتار وینسنت با او هم ناراضیه. کیت سعی میکنه با قطع رابطه اش با وینسنت کنار بیاد ولی هرجا میره، وینسنت و شاروت رو با هم میبینه و به درستی تصمیمش مطمئن تر میشه. از طرف دیگه وینسنت که ناراحتی کیت رو میبینه سعی میکنه که واقعیت رو بهش بگه، اما از قبول نتایجش میترسه.
دن، بعد از اینکه نمیتونه با استوارت کنار بیاد به دنبال یه همخونه جدید میگرده. جسیکا  تلاش میکنه تا توجه دن رو بهش جلب کنه تا اونو به عنوان هم‌خونه انتخاب کنه اما از بی تفاوتی دن در این مورد، سرخورده میشه.

آپدیت اردیبهشت:

شارلوت و اسپنس شب رو با هم میگذرونند و شارلوت از این بابت خیلی خوشحال به نظر میرسه. حالا اینبار نوبت وینسته که اوقاتش کمی تلخ بشه و به شارلوت میگه که اسپنس – که دوست قدیمی او به حساب میاد  – میدونه که شارلوت همجنسگراست و بنابراین ممکنه این رابطه، صرفاً یه رابطه زودگذر باشه.اسپنس به شارلوت پیشنهاد میده که همراه اون به آفریقا برن و یک دوره آموزشی طولاتی رو در اونجا بگذرونند. اما شارلوت در تصمیم‌گیری مردد میشه.
کیت، از توجهی که وینسنت اخیراً به شارلوت نشون میده نگران میشه و …. بعد از مدتی رابطه شو با وینسنت به هم میزنه.

آپدیت فروردین:

اسپنس، دکتر کودکان و شارلوت کم کم به هم احساس علاقه نشون میدن. اسپنس در وضعیتی که برق بیمارستان قطع شده تلاش میکنه تا با گرفتن نتیجه ی آزمایش بیمار شارلوت از بیمارستان سنت آنجلا، توجهشو بهش جلب کنه.
نلسون، بین ماندن به همراه کری و رفتن به همراه دخترش به شمال کشور مردد مانده، اما نهایتاً گزینه اول رو انتخاب میکنه.

آپدیت اسفند:

وینسنت هر چه بیشتر نسبت به کیت احساس علاقه میکنه و   شارلوت این رو در رفتارش میبینه و به جریان بین این دو مشکوک میشه. ظاهراً او هنوز حاضر نیست قبول کنه که  مدتهاست از ویسنت طلاق گرفته است.
کیت بالاخره تصمیم میگیره وقت رو بیشتر از این تلف نکنه و و پا پیش بذاره و احساسش رو نسبت به وینست بهش ابراز کنه. وینسنت هم واکنش مثبتی در مقابل این پیشنهاد نشون میده.

آپدیت بهمن:

قسمت 322▒ Room for Improvement یک مددکار اجتماعی با نلسون در مورد دخترش دیدار میکند. دختری که نلسون بعد از مرگ همسر اولش، به موسسه ای سپرد که بومیان استرالیایی را تحت پوشش قرار میداده. همونجایی که نلسون و همسرش مدتی رو در اون سپری کرده بودند…

جسیکا که حالا در غیبت نلسون، مدیریت واحد اورژانس رو برعهده داره، یه نامه رمزگذاری شده از استوارت دریافت میکنه که در اون مسائلی رو براش توضیح داده . جسیکا از نامه خیلی سر درنمیاره و اونرو به دن نشون میده . دن، چیزهایی رو که میدونه برای جسیکا بازگو میکنه و با واکنش سرد او روبرو میشه..

آپدیت دی:

Love me, Love me not: بث، که فکر میکنه کیت، دلیل بی‌اعتنایی‌های وینسنت بهشه، اونو تو خونه ش به گروگان میگیره و میگه که اونشب یکی میمیره. بقیه ش رو هم که دیدید!
Immortal: نمیدونم قراره چقدر از این قسمت پخش بشه، اما حالا نوبت وینسنته که بره یه گوشه  بشینه و الکلی بشه! شارلوت هم هرکاری میکنه تا مشکل وینست رو از زبونش بشنوه، موفق نمیشه و فکر میکنه که وینسنت، کیت رو برای درددل کردن بهش ترجیح داده…. این جریان برای مدتی ساکت میشه.

خبر: الکساندرا دیویس، بازیگر نقش کیت، در فیلم X-Men: Origins بازی میکنه. این فیلم قراره در سال 2009 اکران بشه.

درباره یکی از اتفاقات مهم داستان: راستش یکی از مسائلی که واقعاً در موردش مستاصل موندم، اتفاقیه که مدت ها قبل و برای شارلوت افتاده و ماجراش رو میتونید از اینجا بخونید. این اتفاق از اونجایی که تو آینده‌ی فیلم تاثیر داره و  راجع بهش صحبتی هم نشده، این نگرانی رو بوجود میاره که در قسمت‎های آتی (مثلاً یکسال دیگه) شاهد تغییرات گسترده ای در داستان فیلم باشیم.

آپدیت آذر 87:

◄ ظاهراً Kerry، خواهرزاده‌ی  وان که کلاً چنددقیقه بیشتر تو یکی از اپیزودهای قدیمی ندیدیمش، حالا یه پای ثابت داستان های هفتگیه! اگر شما دیدینش به ما هم بگین! کری، الان دخترخوانده وان ه و دنبال کار در بیمارستان می‌گرده. او کم کم علاقه خودش رو به نلسون نشون میده و نهایتاً توسط نلسون پذیرفته میشه. رابطه ای بین این دو شکل میگیره که هر دو از وان مخفی نگه میدارن. رابطه وان که حالا از جریان خبردار شده، با نلسون رو به تیرگی میره تا جایی که نلسون به ین رابطه اعتراف میکنه و به وان میگه که این بهترین اتفاقی بوده که براش میتونسته بیفته. (اپیزودهای 310 – 314)
◄ اپیزود 314 به طور کلی نمایش داده نشد.

◄  استوارت، راننده تازه کار آمبولانس All Saints و بهترین دوست Dan، به جسیکا ابراز علاقه می‌کنه و البته با واکنش مثبت او روبرو میشه. این جریان با حسادت Dan که نسبت به جسیکا احساس خاصی داره همراهه طوری که به استوارت هشدار میده که مراقب رفتارش با جسیکا باشه. بعد از مدتی، جسیکا رابطه شو با استوارت بهم میزنه. ظاهراً جناب استوارت از جسیکا کاری می خواسته که به ویرجینیتی و اینها مربوط میشده  و خلاصه جریان بین این دوتا تموم میشه! حالا چیزی که ما دیدیم این بود که ماشین جسیکا رفت رو هوا و حالا استوارت، وینسنت رو مقصر میدونه که کارهای زنش، جون جسیکا رو به خطر انداخته و…. رفتار نامعقول استوارت، حالا یه کم معنی‌دارتر میشه!
راستی… کسی می‌دونسته شارلوت سگ داشته؟!!  D:

گفتگو

88 پاسخ به ‘آنچه در پرستاران نمیبینم (آپدیت نمیشود)

  1. سلام.
    مدینه گفتی و کردی کبابم. حدود 4 ساله که این سریال را به طور مرتب پیگیری می کنم و با وجود سانسورهای زیادش واقعا از دیدنش لذت می برم. البته تا حدی متخصص شده ام که علیرغم سانسورهای فراوان حدس بزنم که داستان چی بوده اما نه در این حدی که بهش اشاره کردی.
    در به در به دنبال جایی هستم که بتونم این سریال را بدون سانسور و کامل ببینم. البته چند قسمت آن را در youtube دیده ام. از همان هم معلوم بود که داستانها به کلی تغییر کرده و یه چیز جدیدی شده. به قول تو یه اوشین جدید.

    Aamir◄سایت هایی هستند که پنج فصل اول رو رو DVD میفروشن. من خودم بدم نمیاد بگیرم
    ولی خوب…الان فصل نهم رو داره نشون میده و خیلی پرته!

    Posted by شیرین | 2009/07/24, 23:53
  2. سلام.
    مدینه گفتی و کردی کبابم. حدود 4 ساله که این سریال را به طور مرتب پیگیری می کنم و با وجود سانسورهای زیادش واقعا از دیدنش لذت می برم. البته تا حدی متخصص شده ام که علیرغم سانسورهای فراوان حدس بزنم که داستان چی بوده اما نه در این حدی که بهش اشاره کردی.
    در به در به دنبال جایی هستم که بتونم این سریال را بدون سانسور و کامل ببینم. البته چند قسمت آن را در youtube دیده ام. از همان هم معلوم بود که داستانها به کلی تغییر کرده و یه چیز جدیدی شده. به قول تو یه اوشین جدید.

    Aamir◄سایت هایی هستند که پنج فصل اول رو رو DVD میفروشن. من خودم بدم نمیاد بگیرم
    ولی خوب…الان فصل نهم رو داره نشون میده و خیلی پرته!

    Posted by شیرین | 2009/07/24, 23:53
  3. چند وقت دیگه جک و شارلوت رو نشون میدن که جاج آقا خطبه عقدشون رو داره میخونه , چند قسمت بعد هم احتمالا معلوم میشه که جک قبلا با تری خطبه خونده بوده و الان با استفاده از قوانین حمایت از خانواده شارلوت رو عقد کرده.

    Posted by سروش | 2009/07/24, 23:54
  4. درک میکنم چی میگی! اگه قراره این جوری پیش بره از همون اول نباید پخش میشد! اصلا چرا اینها اینقدر علاقه دارن که فیلمهایی رو نشون بدن که حداکثرٍ سانسور توش بکار رفته باشه؟

    Posted by javad33 | 2009/07/24, 23:55
  5. سلام به همگی.آره منم یه 4 سالی میشه که این سریالو میبینم.خییییییلی هم دوست دارم بدونم که بعضی روابط از چه قرار بودن.ای کاش یه کم کمتر الکی سانسور میکردن

    Posted by Anny | 2009/07/24, 23:55
  6. سلام منم شدیدا علاقمه مند این سریالم و علی رغم سانسورهای زیادش دنبالش میکنم ولی انصافا بعضی از قسمتها را اینقدر سانسور میکنن که نمیتونی حتی حدس بزنی واقعا این کار میکنن همه میرن اصلشو نگاه میکنن بدتر میشه که مثل آدم جاهای که واقعا نیاز به سانسور داره حذف کنن ولی اینها داستانها را کللا عوض میکنن

    Posted by بروس | 2009/07/24, 23:56
  7. بحث سانسور پیش اومد…استرلو اخرش چی شد؟! اخه اون جلسه رو قورت دادن

    Posted by بروس | 2009/07/24, 23:59
  8. میشه یک سایت معرفی کنی که اصل سریال رو بدون سانسور بفروشه؟

    ———————————-
    Ãmir ▒◄ خوب تا جایی که من میدونم اصل این سریال تا فصل پنجم بیشتر روی DVD نیومده. که میشه حدود 100 قسمت قبل از اینی که الان هست.
    این پنج فصل رو میتونید از این آدرس تهیه کنید.

    Posted by samira | 2009/07/24, 23:59
    • سلام.خیلی خوشحالم که یه همچین سایت باحالی یافتم.اخه من این فیلمو از اولین قسمت تا الان دیدم.ممنون میشم اگه ادرس این سایتی که گفتین دی وی دی رو داره رو بذارینوبازم ممنون.

      Posted by melika | 2010/08/22, 09:57
  9. لاست رو می خوان پخش کنن؟ نکنن! لاست حیفه تکه پاره بشه. زنگ بزنیم به صدا و سیما تقاضای پخش نکردن لاست رو کنیم. جدای از اینکه خودم با یه مسائلی در فیلم ها راحت نیستم اما با تحریف فیلم ها هم راحت نیستم، گاهی دیده شده که داستان با دوبله و برش های ماهرانه تغییر کرده.

    Posted by Endless Love | 2009/07/25, 00:00
  10. متاسفانه اکثر رابطه هاي عاشقانه اي که بين بازيگران اين فيلم وجود داره توي ايران سانسور ميشه و فقط مسائل کاري نشون داده ميشه.
    چه خوب ميشد يه وب لاگي ميزدي فقط در مورد اين فيلم مي نوشتي و سانسوري هاي هر بخش رو ميذاشتي.

    Posted by آرش | 2009/07/25, 00:00
  11. خب کار خوبی میکنند در ایران حیا وعفت درخانواده ها اصل است شاید حالیتان نباشد ولی عیب هست دختر یا پسر نوجوان پیش پدر مادر خود شاهد در آغوش گرفتن افراد وبوسیدن آنها باشند والدین هم خجالت میکشند

    Posted by علی | 2009/07/25, 00:01
  12. فقط اينو بدون كه ديونه پرستارانم انرژي كل هفته ام ازش تا مين ميشه

    Posted by تمنا | 2009/07/25, 00:01
  13. سلام .. منم خیلی به این سریال علاقه دارم درکل به همه ی سریال های بلند خارجی علاقه دارم … سریالهایی که بازیگران و تهیه کنندگانش به کارشون اهمیت میدن .. سریالهایی که ما خیلی راحت با بازیگرانش ارتباط برقرار می کنیم و شاهد تغییرات فیزیکی و ظاهری اونها در طول سریال هستیم .. کاش خود شما هر 10 فصلش رو برای فروش داشتی و ما رو نجات میدادی … حیف .!
    افسوس .!
    —————————————————
    Ãmir▒◄
    متاسفانه فعلاً موسسه پخش کننده این مجموعه حاضر نشده که فصل های ششم تا دهم رو که از پخششون مدت زمان زیادی میگذره بصورت DVD به بازار بفرسته و عجیب اینجاست که اصلاً هم نمیشه تو اینترنت پیداشون کرد.

    Posted by الیاس | 2009/07/25, 00:02
  14. وای خدا چقدر داستان رو تغییر میدن!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    دمت گرم که اینقدر با حیایی .

    فقط خلاصه ها رو پر بارتر کن (بیشتر بنویس)

    Posted by مینا | 2009/07/25, 00:02
  15. ما که از کار این تلویزیون خودمون حیرون موندیم!!!!!
    واقعا چقدر زحمت میکشن که از چند قسمت 1 قسمت درست میکنن اون هم با موضوع متفاوت!!!!!
    جایزه ی اسکار را باید به این فیلم سازان مترجم بدهند

    Posted by هلیا | 2009/07/25, 00:03
  16. جانا سخن از زبان ما می گویی!!!
    بترکن کباب شدم از بس حرص خوردم سریال معرکه ای اما چه سود؟
    منم خیلی وقته با حسرت اصل سریال و از سایت شبکه اش پیگیری می کنم ولی شنیدن کی بود مانند دیدن
    با کمی سانسورموافقم ولی نه دیگه کلاه به این گشادی بذارن سرملت نجیب و سربه زیرایران!

    Posted by باران | 2009/07/25, 00:03
  17. آقا یه سوال بی ربط ,من می خوام سریال پرستاران رو بخرم ولی فقط فصلایی رو که دکی وینسنت توشه میشه بگید تو کدوم فصل ها بازی کرده ؟ممنون میشم
    —————————–
    Ãmir:▒از اوایل فصل 6 به بعد. از کجا میخواین بخرین. DVD هاش که به بازار نیومده؟؟؟ (چیزی که الان تو بازاره تا پایان فصل 5 رو شامل میشه)

    Posted by سارا | 2009/07/25, 00:04
  18. خیلی جالب بود میشه هر دفعه اصل سریال را همراه با پخش ایران بنویسید مشل سریال اوشین شده فکر کنم استرالیا نسخه ی جدید را از ما بخرد

    Posted by منا | 2009/07/25, 00:04
  19. تازگی ها شنیدم میخوان لاست رو هم پخش کنند !!!
    خدا این یکی رو بخی کنه!!

    Posted by M.K_Soft | 2009/07/25, 00:05
  20. سلام تو ايران علاوه بر سانسوري كه ميكنن.تازه گفت وگو ها و مكالمه هاي بين افراد رو تغيير مي دن.(مثلا گفت و گو هاي بين كيت و وينسنت)
    ————–
    Ãmir:▓ آره…به نظر میاد تا حدی تغییرش داده باشن. اما این حجب و حیایی که فعلاً دارند، واقعاً هم دارند! یعنی یه چند قسمت دیگه مونده تا رسماً قابل سانسور بشن!!

    Posted by naz | 2009/07/25, 00:05
  21. سسلام ، در مورد سانسور خوندم ، هیچ میدونین که چه جوری فیلم و سریال ها سانسور میشن ؟؟
    بعد از تماشای فیلم و شناخت سکانس های زائد میره برای قیچی شدن ، از طرفی هم مترجم ها کارشون رو شروع می کنند ، البته سعی نمی کنند که خیلی حرفه ای باشه چون به قول یکی از دوستان بعضی از دیالوگ ها رو هم عوض می کنند اصلا نمونه اش اسم سربال مثلا ” قدیسان ” چی بود مگه ؟ بعد از دوبله دوباره یه بازبینی کلی میشه تا اگه جایی رو از قلم انداختند سانسور کنند به خاطر همینه که گاهی توی فیلم ها می بینیم که یارو داره حرف میزنه یکدفعه صفحه سیاه میشه…..!از طرفی همیشه به خاطر صحنه های مبتذل دست به دامن سانسور نمیشن گاهی به خاطر حجم و مدت زمان فیلم و نداشتن وقت بعضی از صحنه ها رو حذف می کنند ، دیدین بعضی از قسمت های پرستاران به نیم ساعت هم نمیرسه .!؟
    این ها رو از خودم در نیاوردم مدت ها پیش یکی از همین آدم ها داشت توضیح میداد که کثلا بگه چقدر کارشون سخته ،، واقعا دستشون درد نکنه ..!

    Posted by الیاس | 2009/07/25, 00:06
  22. واقعا ممنون بابت اسامی سریال ها
    تو زحمت افتادید

    Posted by سارا | 2009/07/25, 00:06
  23. dan ta key tuye fil,me/ manzuram ine ta chand hesmat dige?

    Posted by آرام | 2009/07/25, 00:07
  24. با سلام من هم عاشق سریال پرستارانم لطفا بگویید که روی ماهواره با چه فرکانسی میتوانیم پرستاران را ببینیم ؟

    Posted by مرجان نصیری | 2009/07/25, 00:08
  25. يك سري اطلاعات راجع به وينسنت جك شارلوت و فرانك از سايت تلوزيون استراليا با ترجمه دست و پا شكسته جور كردم:

    كريستوفر گبردي(دكتر وينسنت هيوز)در ملبورن بدنيا اومده واز دانشگاهNIDAدر سيدني
    سال1991 فارغ التحصيل شده.كريستوفر با همكلاسيش “هلي” سال2003 تو ملبورن ازدواج كرده و بعد هم با همسرش اومده سيدني. اشپزي رو دوست داره و علاقه زيادي به گياهان داره ويه باغچه سبزيجات داره!!!
    ظاهرا بازيگر قابل و معروفي تو استرالياست!آخه چند تا جايزه گرفته

    جان هاوارد(دكترفرانك كمپيون)هم تو كار تلوزيونه و هم تِاتر واز ظاهرا از اون بازيگراي قابليه كه هر كاري رو قبول نمي كنه و چندين جايزه هم گرفته تو سال هاي 1991-1992 سرگرمي هاي مورد علاقش مطالعه و ستاره شناسي و بازي گلف و بولينگ و شناست هر وقت كه بتونه
    ترجمه واطلاعات منو تصحيح كنيد!تا منم از اصل مطلب با خبر بشم.

    ويل تراول(دكتر جك كوايد)در 16 سالگي از دبيرستان فارغ التحصيل شده و در رشته ي تلوزيون و ادبيات وارد دانشگاه La Trobe شده و سال2002 فارغ التحصيل شده وشغل هاي غير معمولي رو پيش مي گيره!!
    شور و هيجان ويل براي بازيگري از دبيرستان شروع شد زماني كه اون ودوستاش فيلم هاي كوتاهي ميساختن ويل جوون ترين عضو خانوادست و دو تا برادر داره كه اسمشون ديويد و نويل است واحيانا جفتشون پليسن!! بازي گلف رو دوست داره وعاشق صخره نورديه ودر نهايت خيلي هم بذله گويه!!

    تامي مكينتاش (دكتر شارلوت بيومونت) تامي يكي ازبهترين بازيگراي تلوزيون استراليا محسوب مي شه و طبق داستان فيلم با وينسنت هيوز تو دانشگاه آشنا ميشه و ازدواج مي كنن!!!ولي بعدش از هم جدا ميشن(ما كه تو فيلم همچين چيزي رو نديديم)اونا روزهاي خوبي رو با هم تو دانشگاه داشتن
    تامي دونده دو استقامته!ودوچرخه سواري كوهستان رو خيلي دوست داره!وهيچ علاقه اي به ورزش هاي آبي نداره.وپزشكي رو دوست داشته و ميخواست كه دكتر بشه!
    طبق داستان يا شايدم واقعا!(2 تا برادر و1خواهر داره برادراش يكيشون با برق و اين جور چيزا سر و كار داره(چي ميگين بهش؟الكتريسينه!تكنيسين الكتريسيته)يه خواهر هم داره ه تو پذيرش هتل كار ميكنه و از تامي كوچكتره و ازدواج كرده

    Posted by هلیا | 2009/07/25, 00:09
    • ممنون از اطلاعات خوبت. با اجازه ت، تمام کامنت هاتو تو یه کامنت جمع کردم.
      ازدواج شارلوت و وینسنت در جریان سریال اتفاق نیافتاده و فقط ازش صبحت میشه. دلیلش رو هم که میدونید؛ شارلوت همج.نسگراست.

      Posted by Ãmir | 2009/07/25, 00:09
  26. سلام خسته نباشی
    بابا کجایییییییییییی؟؟؟؟
    این مطالب سانسور که مال قسمتهای یه قرن پیششه!!!!!!!!!!!!!!
    مرگ من سانسورهای قسمتهای جدیدو بنویس
    بابا من شخصا اگه اینجا رو تعطیل کنی بیچاره میشم نمیدونم دیگه سانسورهاشو از کجا بخونم اونوقت منم که دم پل صراه خرتو میچسبم خوددانی

    Posted by باران | 2009/07/25, 00:10
  27. خدا وکیلی دمتگرم . من تقریبا همهی این ها رو حدس زده بودم . تورو خدا مطالب جدید هم بذار .من از همون ابتدای شروع سریال دارم می بینم و اگه یک هفته نبینم شب خوابم نمیبره . خدایی تو شخصیتها جک و کیت یه چیزه دیگه اند

    Posted by سما | 2009/07/25, 00:11
  28. SALAM KHASTE NABASHI AZ SANSORHA MAMNON VALI INA MALE KHEILI VAGHT PISHE LOTFAN GHESMATHAYE JADIDO BEZAR BA IN HAL MAMNON

    Posted by shima | 2009/07/25, 00:12
  29. برای همینه به کره جنوبی سفارش دادن براشون مجموعه های مطابق با فرهنگ جمهوری اسلامی بسازه دیگه…
    وای وای… تازه میخوان لاست رو هم پخش کنن. وای وای….

    Posted by رامین | 2009/07/24, 23:42
  30. سلام
    واقعا منم نمی دونم،تلویزیون ما خجالت نمیکشه، اینا دوباره با سلیقه ی خودشون کارگردانی،تدوین والبته فیلمنامه نویسی میکنن و به خورد ملت میدن! به قول یکی از دوستان،ما که خبره شدیم تو فهمیدن جریان داستان به صورت ندیده!
    دلم برای مارک پریستلی هم خیلی سوخت ،خیلی با مزه بود چهره ی معصومی داشت!
    ای کاش یکی به اون توی مشکل افسردگیش کمک میکرد! اینو یاداوری کردم چون به زمان تولد و مرگش نزدیکیم!
    راستی میدونید الان این سریال از کدوم شبکه های ماهواره و چه ساعتی در حال پخشه؟ ممنون میشم اگه زودتر یکی اینو بهم بگه!

    Posted by shadi | 2009/07/30, 00:01
  31. خیلی باحال بود
    مال مرداد هم بذار ببینیم این نلسون واقعا چش شد! که یهو روانی شد!

    Posted by شادی | 2009/08/12, 15:19
    • این در همون راستای از دست رفتن سرکار خانم کری اونجوری شد… حالا چی خواب دیده… خدا داند!

      Posted by Ãmir | 2009/08/12, 23:11
    • سریال پرستاران خیلی جالب بود اما فرانک نقش منفی بازی می کنه ولی جک نقش مثبت بازی می کنه

      Posted by هنگامه حق جو | 2010/05/06, 10:43
      • من با چنین دسته بندی ای موافق نیستم. بخصوص که شخصیت پردازی تو این سریال خیلی خوب انجام شده و بنابراین آدمها نقشهایی شبیه نقش های واقعی رو بازی میکنند. فرانک اتفاقاً جنبه مثبت شخصیتیش خیلی پررنگتره.

        Posted by Ãmir Caféchi | 2010/05/06, 12:25
      • من عااااااااااااااااااااااااااشق پرستارانم
        چون واقعا با فرانک حال میکنم،خیلی باحاله واقعا جیگره و از اون جایی که بنده تجربی هستم با همین روابط مریض دکتری هم حال میکنیم ولی در کل زیادی سانسور داره

        Posted by من | 2010/07/13, 21:36
  32. سلام به همه
    من تازه واردم هیچ چی هم نمی دونم فقط عاشق این فیلمم و خیلی دوسش دارم فقط خیلی سانسور میکنن من از اینترنت کل سی دی ها شو خریدم ولی بعد اینکه به دستم رسید دیدم همشون صوتی هستن خداییش این نامردی نیستش حالا اگه کسی عکسی مطلبی داشت خواهش میکنم به من میل بزنه ممنونم

    Posted by شبنم | 2009/09/09, 10:12
  33. خیلی جالبه. سلیقه هامون درمورد کارهای میازاکی و سریال پرستاران مثل همه. من هم عاشق هردو هستم.

    Posted by مهشید | 2009/09/22, 12:48
  34. به خاطر اونچه که تفاهم نامیده شد! با کمال افتخار لینکوندمتون. سبز باشی دوست من.

    Posted by مهشید | 2009/09/23, 08:35
  35. عاشق ویل وبه خاطرش حتی حاضرم بمیرم دوست دارم بدونم کدوم کشور زندگی میکنه

    Posted by فریبا | 2009/09/25, 15:42
  36. عاشق جکم یکی جلوی منو بگیره ت

    Posted by فریبا | 2009/09/25, 16:50
  37. خلاصه هایی رو که می نویسی که داستان سانسوری فیلم اون قسمت هایی که حذف می کنند رو مفصل بزار نه یه جمله اونو که خودمون میتونیم حدس بزنیم راستی بالاخره این جک بعد از تری شارلوت این سرپرستار باکس دیگه ای هم بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    Posted by سوسن | 2009/09/30, 11:16
  38. توي گوگل خط اولت رو يك چيز نوشتي ، اينجا هيچي نيست .
    متاسفانه تمام سايت هاي اطلاع رساني براي مارك رو فيلتر كردن . خب تنها اميدم تو بودي كه الان هيچي نمي بينم .

    Posted by A.H | 2009/11/29, 06:08
    • متاسفانه فرصت چندانی برای آپدیت مداوم این صفحه ندارم. ضمن اینکه الان هم ایران نیستم که دقیقاً بدونم چه قسمتی در حال پخشه و چه چیزهایی هم سانسور میشه. با این حال هر دو ماه، ، مواردی رو که احتمال میدم حذف شده ند، مینویسم.

      Posted by Ãmir | 2009/11/29, 12:11
  39. سلام چرا انقدر عقبی؟بدو وینسنت هم که بر گشت

    Posted by زهرا | 2009/12/20, 20:21
  40. سلام امیدوارم به سانسورهای سریال پرستاران بپردازید از تلوزیون ایران هفته پیش تا اونجا پیش رفت که کیت از اورژانس رفت ولی تلوزیون دقیق نشون نداد اگه میشه سانسورها را ادامه بدهید ممنون

    Posted by bm | 2010/02/02, 18:11
  41. سلام من عاشق سریال پرستاران هستم وعشق وینسنت سایت پرشین تولز عالیه برای دید زدن این سریال اما نمیدونم چرا فیلترش کردن به من کمک کنید اگر شماهم به این سایت مراجعه کرده اید مرسی

    Posted by پانیا | 2010/02/11, 07:41
  42. بچه ها شما تا حالا به سایت http://www.persiantoos.com این سایت تمام دانلود عکس هایی که بدون سانسور هستن هر روز میگذارد یک سایت عمومی است ولی نمیدونم یهو چرا فیلترش کردن من سریال پرستاران را تا فصل هفتم دارم اگر قسمتی رو میخواهید براتون میگذارم فقط خواهش میکنم اگر شما هم در این سایت رفته اید به من لطفا بگویید چکار کنم باز شود ممنونم از کسی که به من در این زمینه کمک کند یادتون نره بروبچ پرستارانی

    Posted by پانیا | 2010/02/11, 07:49
  43. بچه اگر من این سایت فیلتر شده را باز شده ببینم نمیگذارم هیچ سوال مبهمی براب شما باقی بماند اصلا خودتون میرین میبینین که چه طوری برای شما هم سوالی باقی نمیماند فقط مشکل من فیلتر شدن این سایت است چکار کنم باز شود چیز خواصی هم نداشت فیلترش کردن خواااااااااااااااهههههههههههههههههههههههههششششششششششششششششششششششششششششششششششش میکنم جواب من را بدید که چکار کنم باز شود باید نرم افزار فیلتر شکن از کجا دانلود کنم

    Posted by پانیا | 2010/02/11, 07:59
  44. جک در اوخر سیزن 6 با تری بوده بدجور وبعد هم باشارلوت ابتدای سیزن هفتم که وقتی ترجمهش کردم یادش می امد با جک بوده وضع رو حیش را خراب کرده بود که دیگه نتونست تحمل کنه رفت استفا نوشت که داشت میرفت یو وینسنت دیدش گفت کجا گفت استفا دادم وینسنت بهش گفت برگرد برو پارهاش کن یهو شار لوت زد زیر گریه گفت جک از بیبی ز فادر جا فتاد گفت جک پدر بچه ات است یک همچین چیزی بود

    Posted by پانیا | 2010/02/11, 08:13
  45. حالا نوبت وینسنته اون ابتدا در قبل از اینکه واردال سینس بشن باشارلوت ارذواج میکنه وبعد هم تلاق میگره و وقتی شارلوت وینینت یهو توی all sainsهم دیگرو مبیینن خیلی خوشحال میشن ومثل دوتا دوست در کنار یکدیدگر کار می کنند تا ابنکه شخصی به اسم گریس انترن وینسنته وارد سریال میشه وینسنت عاشقش میشه ولی خودم هم نمیدون اون حادثهی هوایی بود که گریس ووینسنت بودن که یک قطصه لی در بدن وینسنت بود و گریس مرد اگر کسی میدونه این را بذاره که چی شد وبعد هم وینسنت یک مدت با کیت گاوه بود حالا نوبت شماست به سوال های بالای من جواب بدید

    Posted by پانیا | 2010/02/11, 08:22
  46. خداییییییییییییییییییییییییییییییییییا قلبی مهربان به سانسور چی عطا کن

    Posted by پانیا | 2010/02/11, 13:15
  47. سلام
    فقط می خواستم بگم که عاشق سریال پرستارانم ، مخصوصا دن و بارت

    Posted by کیارش | 2010/04/28, 13:28
  48. سلام این مطلب رو در مورد خود کشی مارک پریستلی یا همون دن شنیدید من که باورم نمی شه لطفا اگر در این زمینه مطلبی داشتید به من بگویید.

    Posted by کیارش | 2010/04/28, 14:23
  49. سلام ، واقعا ناراحت کننده است ، وقتی این خبر رو شنیدم شکّه شدم، آخه پسر به این خوشگلی چرا خودشو کشت؟
    حتما زندگی خیلی براش سخت بوده ، وقتی دوستم سرنا این حرف رو شنید داشت دیوونه میشد.

    Posted by کیارش | 2010/04/30, 16:04
    • ما در درس مطالعات اجتماعی خوندیم که رفاه عامل اصلی خودکشی است
      حتما بنده خدا خوشی زیادی زده زیر دلش
      گوگووووووووووووووووووولی

      Posted by سپیده | 2010/07/13, 21:42
  50. سلام. دستت درد نکنه! تو که یک سریال دیگه نشونمون دادی! اما به قول دوستان ما اوسای این فیلمها و سریالها شدیم!
    خودمون اپیزود رو می نویسیم و ……

    Posted by مونا | 2010/05/05, 12:36
  51. مرسی.ممکنه از سانسوریها عکس هم بذارید

    Posted by totti | 2010/05/20, 19:05
  52. نمیشه قسمت به قسمت داستانها رو بذارید؟
    آخه ماه به ماه همه جزئیات معلوم نمیشه ما الان خیلی از قسمتا رو داریم بی سر و ته میبینیم…

    Posted by ناشناس | 2010/06/16, 12:29
  53. ببینید به نظر من پرستاران زیادی قاطی شده کیت وینسنت رو دوست داره بعد شارلوت وینسنت رو دوست داره بث وینسنت رو دوست داره اقا چند نفر به یه نفر

    Posted by ساحل | 2010/07/07, 12:02
  54. سلام واقعا چرا؟ مگر صداو سیما فکر میکند که ما تا حالا فیلم ندیده ایم مگر مجبورند از پول بیت المال خرج سریالهایی میکنند که با بیشترین سانسور هیچ هیجان و یا حتی هیچ چیز اموزنده ای برای جوانان ندارد.اگر به جای همین سریالهای سانسوری فوتبالی برنامه کودکی البته بدون سانسور نشون بدن بهتره.

    Posted by علی اصغر یزدانی | 2010/07/15, 21:43
  55. درود منم این سریالو از همون قسمتهای اولش دنبال میکنم .بحث سانسور این صحبت ها شد ،یاد سریل خیلی جذاب و با کلاس دوران کهن افتادم که از شبکه مزخرف شده چهار پخش میشد ، راستش اونایی که این سریالو موبه مو مثل من دنبال میکردن از آخرش چیزی سردر آوردن؟ من که واقعا یه ضد حال قطور خوردم . حالا نمیدونم واقعا خود داستان اینطوری تموم شد یا قیچی به دستای ایرانی این بلا رو سرش آوردن که اگه دومی باشه الهی به زمین گرم بخورن نامردا. یکی دو تا سریال دیگه هم هست که انگار فقط سه چهار قسمت اولشو دارن چ.ن هر چند وقت یه بار همون قسمت هارو به خورده مردم میدن باز یه چند وقتی قطعش میکنن

    Posted by remo | 2010/07/27, 14:06
  56. سلام بابا جان مند چند ساله اين سريالو دنبال ميكنم تنها وقت هايي كه اين صدا سيما مزخرف رو ميبينم همين سه شنبه شب هاست. چي شد يه هو اين زير هشت ديگه چيه؟ پس كي دوباره نشون ميده؟ بابا من به همين سانسوري هاش هم راضي ام اخه بين اين همه كانال ماهواره پيداش نميكنم هيچ وقت تو رو خدا اگه كسي فركانس اش رو ميدونه بگه.جناب نويسنده شما خودت از كجا مينويسي؟ ممنون

    Posted by اراس | 2010/08/13, 11:05
    • والا من در جریان نیستم.
      تو کانالهای ماهواره ای که تو خاور میانه پخش میشه فکر نکنم پیدا بشه.
      تو یوتیوب میشه چند قسمتش رو پیدا کرد ولی خیلی مشکل.

      Posted by Ãmir Caféchi | 2010/08/13, 13:45
  57. چرا زود به زود آپدیت نمی کنید اقلا تا آخر فصل مو به مو بنویس من اصلا نفهمیدم دن و اریکاا آخرسر چی شدن چرا بعد از عروسی اریکا یهو گم شد سایت تلویزیون استرالیا هم فقط خلاصه داره این سانسور ها را بیشتر بنویس این زیر هشت جی بود واسه ماه رمضون که نشون ندادن من که دو ماهه که توی کفم

    Posted by دارما | 2010/09/03, 20:16
  58. سلام.
    با خوندن این مطلب متوجه شدم که چقدر موضوع و دیالوگ ها متفاوتِ. البته می دونستم سانسور خیلی داره ولی نه تا این حد.
    ممنون از مطالب خیلی خوبتون.

    Posted by Samantha | 2010/10/03, 16:14
  59. هي كسي اونجا نيست؟ چرا قسمت سه شنبه 13 مهر 89 رو نذاشتين؟ من اون شب خوابم برد فرداشم دانشگاه بودم كلا از دستم رفت بابا زود باشيد ديگه! من چشم انتظار دارما خواهش ميكنم

    Posted by سيما | 2010/10/03, 16:52
  60. اپدیت جدید گذاشتین خبرم کن
    علاقه ی زیادی به سریال پرستاران دارم

    Posted by من تا من | 2010/10/11, 13:54
  61. سلام
    درود
    یاد باد پرستاران را
    خداحافظ

    Posted by من تا من | 2010/10/11, 13:56
  62. میدونستم سانسور داره ولی نه تا این حد!من که خیلی حال کردم دمت گرم وخیلی ممنون!

    Posted by سحر | 2010/10/16, 09:42
  63. من یک دانشجوی پرستاری ام وبه این برنامه علاقه فراوانی دارم اگرچه که گاهی به خاطرمشغله درسی این برنامه را نمی توانم ببینم به هرجهت این برنامه اصول پرستاری مدرن را به طور فوق العاده ای نشان می دهد ومن واقعا تأسف میخورم که چرا ما در بیمارستان ها این گونه رفتار نمی کنیم وبه پرستاران اینگونه درجامعه ماارج نمی نهند ودنیای باز برای پیشرفت نمی دهند

    Posted by عاطفه | 2010/10/30, 08:32

    • ارزش انسان در هر منطقه ای متناسب با نوع آموزش فرهنگی ای که بهشون داده میشه با منطقه ی دیگه فرق میکنه. ما اونو درست کنیم، خیلی چیزای دیگه خود بخود درست میشن.

      Posted by Ãmir Caféchi | 2010/10/31, 08:54
  64. سلام احوالت / بابا اين ايرانياچرا اينقدر نديد بديد هستند يه فيلم خوب وكامل /غيراز صحنه هاي واقعا بدش/ نميتونن نشون بدن .

    Posted by ترنم | 2010/11/10, 17:18
  65. سلام به همه دوستداران پرستاران ! می خواستم بهتون اطلاع بدم که یه سایت پیدا کردم که سریال رو داره در فرمت divx و با قیمت مناسبhttp://tvkade.in/ من ازشون خریدم. کارشون خوب و منظمه. در ضمن سریال دکتر هاوس رو هم پیشنهاد می کنم ببینین . از سریالهای خوب در ژانر پزشکیه.

    Posted by روشنا | 2012/08/08, 07:23

Trackbacks/Pingbacks

  1. بازتاب: حضور پررنگ سانسور در پرستاران « توهّم‌ - 2009/07/25

بیان دیدگاه

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 81 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.