//
you're reading...
تلویزیون

فرار از خط قرمز


هنوز چیزایی رو که به چشم دیدم و به گوش شنیدم نمی تونم باور کنم. هنوز نمی تونم قبول کنم که یه مجری تلویزیون جمهوری اسلامی، تو یه برنامه ی زنده، با یه مقام ارشد نیروی انتظامی جوری حرف زده که انگار داره با معاون سازمان جوکاری چلغوزآباد حرف می زنه! آیا واقعاً مهمون برنامه ی کوله پشتی امشب، همون سردار رادانی بود که همه جا از موضع زور و قانون جنگل با مردم صحبت می کرد؟ یا بذارین بهتر ببینم، این همون فرزاد حسنی ای بود که همه مون از دستش شاکی بودیم و بابت برنامه های نچسبش، مورد حمله قرارش می دادیم؟

متاسفانه خیلی دیر، تلویزیون رو روشن کردم تا متوجه بشم که برنامه ی ناموفق کوله پشتی* با حضور سردار رادان، راجع به موضوع تکراری مبارزه با مفاسده. اما خیلی زود فهمیدم که این یکی، با شب شیشه ای ای که دو ماه پیش با همین مهمان، به یه برنامه ی کم و بیش جنجالی مبدل شده بود، خیلی فرق داره. این دفعه، مجری بود که رو مهمون مسلط شده بود و زمام کار رو بدست گرفته بود و این چربش مجری به مهمان به حدی بود که می شد اونو تو گفتار و رفتار متقابل سردار رادان دید. ولی نه …جریان از چربش و این حرفا گذشته بود؛ صحبت بازخواست همراه با تمسخر بود که فرزاد حسنی در مقابل مهمان پرکبکبه ش پیش گرفته بود. بذارین یه مرور کنم: از ساده ترین تیکه ی مجری شروع کنیم که تو یه صحنه، رادان رو «سردار طلایی» خطاب کرد و بعد رو اینکه اشتباه کرده تاکید کرد و گفت «از بس که دوستش دارم. شما; چی؟ من که شک دارم؟!!!». یه جا بود که انگار که می خواد به رادان درس ادبیات بده، در پاسخ «عرض کنید» رادان گفت «اینجاها نمی گن عرض کنین، می گن بفرمایید!» بعدش هم جای دیگه ای از مصاحبه یکی دو جمله به اصفهونی گفت که نمی تونم به اطمینان بگم که منظور داشته یا نه. آیا می خواست رو اصفهانی بودن رییس پلیس « تهران » تاکید کنه یا چیز دیگه؟ با توجه به این نکته که چند لحظه بعد هم خاطره ای از اصفهان رفتنش رو تعریف کرد و گفت «شهر شما»!… نمی دونم. بستگی به برداشت من و شما داره.

صحبت های داغی که راجع به مشکوک بودن آمار پلیس در زمینه ی رضایت مردم از برنامه ی مبارزه با مفاسد رو ازش می گذرم و فقط به این جمله ش بسنده می کنم که گفت «اینهمه اعتراض و ناراحتی مردم از بابت طرحتون، فقط 20 درصد از اونا رو شامل میشه ؟!» (نقل به مضمون)

اما چیزی که به خاطرش زبونم بند اومده بود لحظاتی بود که بحث سر برخورد سلیقه ای پلیس با «ناهنجاری ها» بود و رادان طبق معمول مصاحبه های گذشته ش، داشت پاراگرافی رو که در باب مصادیق بدحجابی حفظ کرده بود، بازگو می کرد که یهو فرزاد حسنی، سر صحبت رو بدست گرفت و شروع کرد به گفتن چیزایی که تو تلویزیون که بی سابقه بود هیچ… جزو لیست سیاه صدا و سیمایی ها هم محسوب می شد: «آیا سردار رادان، فیلم دختری رو که با لگد پرتش می کنن تو ماشین پلیس دیده یا نه؟… دیدین یا نه؟!!!» و تکذیب رادان رو در حالیکه می شد دروغ رو از چشم هاش خوند ازش گرفت و ادامه داد «چرا مامور شما باید دختر مردم را در حالیکه داره ناله می کنه و جیغ می کشه ،پرت کنه تو ماشین؟ این چه وضع برخورد پلیس با مردمه؟ آیا درسته که با دختری که مثل بید می لرزه اینجوری برخورد کنین؟» و در قسمت دیگه ای از حرفاش ماجرای صحبتش رو با یکی از مامورین پلیس بیان کرد که «تو بچه داری؟…با دختر مردم جوری برخورد نکن که بعداً یه پلیسدیگه همون برخورد را با بچه ی خودت داشته باشه» بعد شروع کرد به تعریف خاطراتی از خودش در مواردی که مامورای پلیس بدون دلیل باهاش برخوردهای زننده ای رو داشتن. به یه مورد اشاره کرد که «با دوستم تو مسیر اصفهان بودیم، پلیس جلومونو گرفت و با بدترین رفتار، ما و ماشین رو بازرسی کرد و به یه شیشه ی دلستر گیر داد که…» و شروع به درآوردن ادای مامورای پلیس مذکور کرد؛ تو این لحظات، حسنی رسماً شویی رو به راه انداخته بود که بیشترین تاثیر رو تمام مخاطبین برنامه ش گذاشت و در حضور رییس پلیس تهران، آبروی نداشته نیروی انتظامی رو به حراج گذاشت. و البته با زیرکی خاصی هم وجهه ای منطقی و مستدل به حرفهاش داده بود. این وسط، در مقابل مقاومت ضعیف رادان در برابر صحبت هاش –که اونو به احساساتی شدن متهم کرد- مردم رو به عنوان شاهد تمام این اتفاقات وسط کشید! کاری که اصلاً و ابداً به یاد نمیارم که در چنین ابعادی تو رسانه ی ملی صورت گرفته باشه.

جالب اینجا بود که حسنی انقدر خونسرد و بدون ترس، درحال ارسال انتقادهای وحشتناکش به طرف مرد روزهای تابستانی تهران! (لقبی که در همین برنامه به سردار رادان داد!!) بود که تو یک نوبت، متوقعانه از رییس شبکه درخواست کرد که وقت برنامه ی بعد رو بهشون بدن تا برنامه رو ادامه بدن؛ چیزی که البته بلافاصله بااضافه شدن 20 دقیقه تائید شد!

برنامه امشب (شنبه) ناتمام موند تا فردا شب هم رادان رو مهمان برنامه ببینیم. موضوع بحث فردا، اراذل و اوباشه. احتمال میدم که با پخش امشب، برنامه ی فردا خیلی محافظه کارانه تر اجرا بشه. گرچه با روحیه ی دوقورت و نیم- وارانه ی مجری جوان برنامه، امکان پیشامد هراتفاقی رو برای برنامه ی فردا هم میشه داد.

مصاحبه ی فرزاد حسنی رو با مجله چلچراغ از اینجا بخونید

* این که می گم برنامه ناموفق کوله پشتی، صرفاً مقایسه ایه بین محبوبیت این برنامه با مجموعه ی شب شیشه ای و گستره ی مخاطبین این دو برنامه. حداقل در حال حاضر.

گفتگو

98 پاسخ به ‘فرار از خط قرمز

  1. من بسيار لذت بردم
    لبو لوچه اين رادان چماق به دست آويزون شده بود
    شما اوّلشو نديدی خيلی باحال بود
    احتمالاً به زودی مياد رو youtube ya video google

    قیش قیش قیش!!!! همین آخرش برای یه عمر زندگی باعزت کافی بود! من که یوتیوب رو نمی تونم ببینم. پروکسی سرور موردنظر خراب می باشد!

    Posted by hamed | 2007/07/22, 00:05
  2. جیگر طلا زیاد ذوق زده نشو تا فردا که قسمت دومش رو نشون بده صبر کن شاید جا برا حرف بیشتر بشه!

    قسمت دومش هم خوبه….اما هرچی می خواد باشه، چیزی از اهمیت برنامه ی امشبش کم نمی کنه

    Posted by آرام | 2007/07/22, 00:18
  3. جدی؟
    از این پسره حسنی هیچوقت خوشم نیومده! به نظرم خیلی پررو و خودشیفته است.
    ( شاید هم به خاطر سر و زبون دار بودنش و اینکه خودم در مقایسه با اون الکنی بیش نیستم بهش حسادت می کنم)

    نظرت که درسته خوب…. ولی همین پررو بازیش این دفعه به درد خودش و ما خورد!

    Posted by در رختخواب | 2007/07/22, 00:36
  4. خوشخیال فردا کاراشونو تو خیابونا ببین

    البته…اینم هست!!

    Posted by میلاد | 2007/07/22, 01:06
  5. عجیب!

    Posted by Sir KH | 2007/07/22, 01:20
  6. khayli khoshhalam ke in bar hassaniro hamrah ba mardom mibnam chon dar barnameye ke mosahebe dasht ba khanoom areyan azash badam omad ke migoft esme emam ke miyad geryam migere

    من پیشنهاد می کنم (البته واقعاً نمی کنم! ولی حالا چون شمایید!) یه سر به آرشیو مجله ی چلچراغ بزنی دنبال مصاحبه با فرزاد حسنی. ببینی اونجا چی گفته

    Posted by pooran | 2007/07/22, 01:22
  7. امیر اقا یه سر به ما بزن تازه ا÷ کردم خونمم عوض کردم رفتم بلاگ فا

    Posted by احمد | 2007/07/22, 01:45
  8. من فكر مي كنم امشب حسني رو تنبي كردن و فردا شايد آدم تر و ترسو شده باشه
    اميدوارم كه از گذشته بيشتر شجاع باشه

    Posted by حسن | 2007/07/22, 01:45
  9. دوست عزیز
    سیاست های صدا و سیما طوری هست که هر از چند گاهی از این مسائل پیش میاد و بعضی اوقات تسویه حسابهای شخصی ریاست صدا و سیما با برخی صاحب منصبان هستش.
    مهم این هست که در تمامی این برنامه ها جمع بندی برنامه به سود مهمان دعوت شده هست.
    در برنامه عبور شیشه ای هم برنامه هایی رو به خاطر بیار که وسط برنامه وقت برنامه رو تموم شده اعلام کردند.
    شاید صحبت های فرزاد حسنی دل مردم رو کمی خنک کنه ولی چرا فرزاد حسنی از اتفاقات میدان هفت تیر و ضرب و شتم و دو زن صحبت نکرد.دو زنهایی که به گفته سردار رادان پرونده شون به مراجع قانونی فرستاده شده.
    در خرداد ماه هم یکی از مجریان رادیویی در ارتباط مستقیم با یکی از صاحب منصبان پرسید چرا دانشجویان رو در 18 تیر سرکوب کردید.
    مهمان تلفنی گفت:آنها دانشجو نبودند و اراذل و اوباش بودند
    مجری در جواب گفت:سر دبیر اونجا بوده و داره تایید میکنه که اونها دانشجو بودند.
    برنامه فردای کوله پشتی راجع به اراذل و اوباش هست.اراذل و اوباشی که به 20 نفرشون حکم اعدام داده اند.و سردار رادان از صدور چنین احکامی ابراز خوشحالی کرده.
    به هر حال با یه آمار وحشتناک منتظرتم.

    Posted by آریا دجال | 2007/07/22, 02:06
  10. منم داشتم راجع بهش می نوشتم

    از برنامه ی فرزاد بدم میاد

    اما این قسمت عاااااااالیییییییییی بوووووووووووووووووووود

    اووون فیلم بازی کردن تهش عاااااااالیییییییی بوووووووووود

    Posted by Vingz | 2007/07/22, 04:27
  11. عوام فریبی.

    جالبه. وسط این همه تعریف و تمجید….
    ولی فکر می کنم کاملاً درست می گی.شاید رادان رو غافلگیر کرده باشن ولی اصولاً صدا و سیما انقدر بی حساب عمل نمی کنه.

    Posted by آتوسا | 2007/07/22, 07:15
  12. http://www.kkhec.ac.ir/about_kerman.htm

    لینکت کار نمیکنه علی جان

    Posted by علي | 2007/07/22, 07:59
  13. به نظر من اين برنامه ديشب فرزاد حسني يكي از بهترين برنامه هايي بود كه تا الان نگاه كرده بودم
    ديشب سردار رادان تبديل شد به سردار كاهدان

    Posted by علي | 2007/07/22, 08:02
  14. راستش من تو اين مدت از برنامه كوله پشتي و از اجراي فرزاد حسني اصلا خوشم نميومد. ولي اين برنامه آخريش واقعا به دل همه مردم ايران نشست. اميدوارم خود فرزاد هم اين تفاوت رو احساس كنه و به اين روند رو به رشدش ادامه بده. فرزاد بايد بدونه كه با گفتن حقايقه كه ميتونه تو دل مردم جا كنه و بايد هميشه عموم مردم رو در نظر بگيره و تو رسانه ملي حرف دل مردم رو زد. اميدوارم تو برنامه امشب هم همينطور صادق و واقع بين و بدون ترس باشه.
    با آرزوي موفقيت براي ايشان

    Posted by اميد | 2007/07/22, 08:51
  15. من نتونستم ببينم برنامشو ولي اينجور كه تعريف كردي حتما ديدن داره… برم دانلودش كنم ببينم چه خبر بوده 🙂

    Posted by مينا | 2007/07/22, 08:52
  16. واقعا یک جا که نیاز بود با پلیس برخورد بشه همینجا بوده . و به آقای رادان پیشنهاد میکنم با مراجعه به آدرسهای زیر فیلمهای به اصطلاح مبارزه با بدحچابی را ببینه:

    http://video.google.com/videoplay?docid=-4557173414219600745

    باز هم هست……..

    مرسی محمدجان. ولی پای نیروی انتظامی رو به اینجا باز نکن که وبلاگم جاپای استکبار غیرجهانی رو به خودش نبینه!!

    Posted by محمد | 2007/07/22, 09:16
  17. مقایسه ات خیلی درسته .احتمالا این حسنس پاچه خوار امشب از دل سردار در میاره نگران نباش

    Posted by شلم شوربا | 2007/07/22, 09:19
  18. با سلام
    دیگر زمان فریبکاری ملایان به پایان رسیده است
    این است که در رسانه خودشان باید آبرویشان لگدکوب شود
    آفرین به فرزاد حسنی

    Posted by ali | 2007/07/22, 09:24
  19. من میگم یه کاسه ای زیر نیم کاسه است

    جایی که صحبت پورمحمدی، به عنوان پشتیبان این برنامه پیش میاد، مسلماً کاسه ای تو آستینشون هست!! ما که فقط بیننده ایم!

    Posted by امیر | 2007/07/22, 09:42
  20. بابا این رادان رو می خوان برکنار کننن اینجوری ضایعش می کننن که البته کلان ضایع هستش ، ولی تا آخر تابستون برکناره ………..

    Posted by سهیل | 2007/07/22, 10:11
  21. با اینکه از فرزاد خوشم نمیاد اما محشششششششر بود گل کاشت بقول جوونا دمش گرم آخه من 60 سالمه و دیگه جوون نیستم ولی بخدا دلم میخواست لب ودهن فرزاد رو از در و جواهر پر میکرد باید گفت حسنی متشکریم حسنی متشکریم

    (وسط اینهمه جدیت، بذارین یه کم زرد بشیم) جدی 60 سالتونه؟!! چقدر جالب!…بله بله…محشر بود!

    Posted by مینا | 2007/07/22, 10:23
  22. آره به خدا باورکنین دروغ نمیگم حدودا 60 سالمه حالا دو سه سال کمتر (نازنین چرا زرد بشین الهی همیشه سبز باشین وپاینده ) آخه میدونین من شخصا بنا به دلایل انتلتوِیل بازیهای دوران جوانی( گذشته) واحساس گناه شدیدی که بهم دست داده نسبت به شما نسل دومی ها وسومی ها احساس دین وگناه میکنم وعذاب وجدان شدید دارم منو (و امثال منو)ببخشین

    من نسل شما رو ببخشم یا نبخشم دردی برام دوا نمیشه. الان منم و هم نسلام؛ فکر می کنین کاری می تونیم بکنیم؟
    اما مطمئناً ما هم به جایی خواهیم رسید که جلوی نسل بعدیمون شرمنده باشیم. این قاعده ی بازی تو کشورهای جهان سومه

    Posted by مینا | 2007/07/22, 10:43
  23. با تمام ارادتی که به فرزاد حسنی دارم باید بگم که برنامه دیشب کوله پشتی مزخرفترین برنامه ای بود که تا حالا دیده بودم.فرزاد حسنی با یکسری حرفهای بی مغز و مسخره قصد توهین به کسی را داشت که امنیت ناموس همه ما به او و زیردستانش وابسته است.

    فرزاد گفت من شاید هوس کردم ۳ نصفه شب برم بیرون.باید همه کافی شاژها باز باشند تا من بتونم هوس خودم رو ارضا کنم.جناب حسنی ! اگر یکی از همان مغازه ها مورد سرقت واقع شود شما جوابگوی صاحب مغازه هستید؟

    رعایت حجاب در ایران بدون در نظر گرفتن مسائل دینی یک قانون است که باید اجرا شود.الان هم موضوع درست یا غلط بودن این قانون مطرح نیست.کسانی که بد حجاب هستند یعنی قانون شکنی می کنند و مجرم هستند.احتمالا آقای حسنی انتظار ندارد که با یک مجرم مهربانانه برخورد شود.در ضمن وقتی پلیس به یک دختر دستور می دهد که سوار ماشین پلیس شود و او تمرد و سر پیچی می کند پلیس چه کار باید بکند؟ پلیس همواره به عنوان یک قوه قهریه باید در مقابل قانون شکنان برخوردهای سخت و قاطعانه داشته باشد.وقتی دختری قانون شکنی می کند و از فرمان پلیس هم اطاعت نمی کند باید با لگد بلکه بدتر از آن با او برخورد شود.

    فرزاد در برنامه دیشب مسائل کاملا بی ربطی را مطرح کرد.مثلا برخورد مامورین با او در پارک ملت.این مسئله هیچ ربطی به طرح امنیت اجتماعی ندارد.در این مورد شما مجرم نبوده ای و قانون شکنی هم نکرده ای.پس حرف شما درست است و آن پلیس خطاکار است اما در برابر یک مجرم پلیس نه تنها نباید نرمش نشان دهد بلکه باید شدت عمل خود را نیز افزایش دهد.در ضمن من هر هفته به پارک ملت میروم و هیچ پلیسی هم به من تعرض نکرده است.پس مشکل از شماست نه پلیس.فکر کنید یک راننده با سرعت ۲۱۰ کیلومتر در اتوبان امام علی مشغول رانندگی است.آیا پلیس نباید با او برخورد شدید بکند و ماشین او را بخواباند و گواهینامه اش را سوراخ کند؟ یا باید یک شکلات به او بدهد و بگوید عزیزم لطف کن دیگه تند نرو !!! راننده هم حتما گوش می کنه.از قدیم گفتن تا نباشد چوب تر فرمان نبرند بعضیا….

    من به عنوان یه جوان مذهبی نمی تونم عصرها برای گردش به میدان نزدیک خانه یعنی هفت حوض برم.افراد بی حجاب با قانون شکنی خود آزادی مرا سلب کرده اند.

    همین مردمی که به طرح امنیت اجتماعی اعتراض می کنند اگر فردا دخترشان مورد تعرض یک پسر قرار گرفت حق هیچگونه اعتراضی ندارد.چون خودشان مانع از برقراری امنیت در جامعه شده اند.

    فرزاد حسنی دیشب برخلاف عادت مالوف خود دست به شانتاژ شدید زد و سردار رادان را در جایگاه متهم قرار داد.یکی نیست از فرزاد بپرسد اگر ایشون نبودند شما الان امنیت نداشتی که بیای توی تلویزیون هر چه می خواهد دل تنگت بگویی.

    خوب، اینم یه نظر مخالف! فقط می خوام اینو بدونم که چرا فقط شما نظر مخالف از خودت در می کنی؟!

    ولی آقای خانعلی زاده، جمله ای که این جا نوشتید «همین مردمی که به طرح امنیت اجتماعی اعتراض می کنند اگر فردا دخترشان مورد تعرض یک پسر قرار گرفت حق هیچگونه اعتراضی ندارد.چون خودشان مانع از برقراری امنیت در جامعه شده اند.» احمقانه ترین جمله ایه که از تا حالا از کسی که تو ایران زندگی می کنه، شنیدم. پلیس مسئول حفاظت از امنیت مردمه. وظیفه شه که از ناموس مردم دفاع کنه (که نمی کنه و دو وقرت و نیمش هم باقیه) اما این کاری که الان داره می کنه اخلال در امنیت جامعه س. شما فکر می کنین که با بسته تر کردن جامعه، از فساد جلوگیری می شه؟ تو این 28 سال فساد بیشتر شده یا قبلش؟
    نمی خواد جریان رو حواله بدین به دوران خاتمی که این خانه از پایبست ویران است. نمی خوام بگین که قبل از انقلاب وضعمون فلان و بهمان بوده و کشور اینجوری بوده یا … چون حداقل اون زمان هر کثافتی بوده، رو بوده و چیزی از چشم جامعه پنهان نبوده. اگه کنترلی بوده رو همون ظاهر بوده و بس. الان چی؟ الان اگه جلوی یه قسمت رو بگیرن گند یه جا دیگه ش درمیاد. درسته، مردم خسته شدن اما نه از این فساد. بلکه از عدم توجه به خواست هاشون.هیچ جای دنیا با گرفتن و بستن و بردن، کار درست نشده. چه ایران، چه همین فرانسه که عکسشو گذاشتین تو وبلاگتون. فقط ما باید تقاص زورگویی عده ای رو پس بدیم که می خوان به زور چیزی رو که خودشون دوست دارن به بقیه هم اجبار کنن
    این بحث هم جاش اینجا نیست و فکر می کنم نیاز داره که ماها (طرفدارای حقوق اجتماعی و حقوق زنان،جدایی دین از سیاست و…) با شماها (اصولگراها، مذهبی های تندرو، حزب الهی ها و …) به یه دونه نقطه ی مشترک برسیم که فعلاً شدنی نیست.

    Posted by مهدی خانعلی زاده | 2007/07/22, 11:09
  24. كار ديشب فرزاد حسني (هر چند من ازش خوشم نمي اومد )باعث شد كه رادان به دليل عصبانيت براي چند لحظه نقاب از اون چهره كثيفش برداره و به همون آدمكش تبديل بشه .كار حسني عالي بود

    برعکس شما به نظرم رادان دیشب بدون نقاب اومده بود جلوی دوربین و فقط تو لحظاتی که مجبور بود برای عقب نموندن از مجری، چهارتا خنده ی احمقانه بکنه، نقاب به صورت گذاشته بود.

    Posted by sharlot | 2007/07/22, 11:28
  25. سلام
    منم دوست دارم یک جورایی از این خطوط قرمز فرار کنم …
    با یک شعر آپم خوشحال میشم به منم یک سری بزنی

    Posted by setayesh | 2007/07/22, 11:58
  26. ببخشيد اين برنامه رو كدوم كانال پخش مي كنه ؟ هان ؟ هان‌؟
    پسر من چه بزرگ شده واسه خودش كلي برو بيا داره! بيا تو بغل مامان .. مامانت امروز مهربون شده مي خواد ببخشتت!!

    قربون مامان خودم…! کم سعادتی ماست که شما بهمون سر نمی زنین! امشب کانال سه حدودساعت نه شب.

    Posted by اوليس | 2007/07/22, 12:24
  27. جالبه همه از فرزاد حسنی خوششون نمیاد این اتفاق نظر جالبه.جالبه منم خوشم نمیاد ولی واقعا دمش گرم.ولی در کل این برنامه برنامه سیاسی بود.

    چه جالب. یکی اون وسط هست که خوشش میاد! برو بالاتر…

    Posted by yuhanna | 2007/07/22, 13:17
  28. من بنا به دلايلی از فرزاد حسنی خوشم نمياد ولی ديشب با دیدن برنام کوله پشتی از ته دل گفتم : فرزاد تو اين چند سال هرچی بی مزه گی و شوخيای نچسب کردی همش حلالت باشه با برنامه امشبت همه گذشتتو پاک کردی و به دامن مردم باز گشتی.
    اگه همينجوری ادامه بدی مطمئن باش مردم گذشته رو فراموش میکنن و کم کم تو دلشون جات میدن.

    به نظرم فرزاد حسنی کار خاصی نکرد، در واقع روتین روزانه شو تو برنامه ی دیشب هم ادامه داد. منظورم اینه که با همون پررویی و برخورد بگیم گستاخانه که هرشب اجرا می کرد این شب هم اجرا کرد

    Posted by سعيد | 2007/07/22, 13:43
  29. آمیرو ننه حالا اینا توهمه یا راسته؟ مخصوصا اون حرفایی که حاکی از بزرگ شدن این نوه عزیزمه!

    خودت که بهتر می دونی… اینجا همه چیز توهّمه!!

    Posted by آتوسا | 2007/07/22, 13:43
  30. واقعا ممنونم از فرزاد حسنی
    اگه ایمیل کوله پشتی رو دارید به من بدید

    ندارم به جان خودم!

    Posted by رویا | 2007/07/22, 13:47
  31. بازم سلام چه جالب کسانی که از آقای حسنی خوششون نمیومده از صحبتهای دیشبش لذت بردن وکسانی که ارادت ویژه نسبت به این آقا داشتن از ایشون رنجیدن ضمنا از دلداریتون ممنون

    بالاخره همیشه باید یه عده ناراضی باشن. ولی در این مورد خاص….به جهنم!!!

    Posted by مینا | 2007/07/22, 13:48
  32. مطمئنا سردار رادان انتظار چنین برخوردی رو داشت شک نکنید.فکر کنم سال پیش بود -یا دو سال پیش- که همین آقای حسنی با رئیس پلیس سابق مصاحبه کرد و تقریبا همچین برخوردی باهاش داشت.مطمئن باش مشاوران سردار رادان اون مصاحبه رو دیده بودند و میتونستن این برخورد رو پیش بینی کنن.فکر کنم این یه سناریو از پیش طراحی شده بود.(نمیگم تمام این کارها با مسئولین برنامه هماهنگ شده بود ولی مطمئنا رادان میدونست که حسنی این سئوالها رو میپرسه)

    ممکنه…اما من ترجیح می دم، فکر کنم برنامه ریزی شون برای خودشون بوده نه برای پلیس.

    Posted by مهدی | 2007/07/22, 14:08
  33. در جواب مهدي خانعلي زاده
    با توجه به اين گفته هاي شما آدم فكر مي كند كه شما پينوكيو هستيد كه با ديدن يه زن بدحجاب نمي تونين تحمل كنين و آزاديتون سلب ميشه…. بعد هم كي گفته شما براي گردش برين ميدون نزديك خونتون پس اينهمه مسجد و برا كي درست كردن بريد و وقتتان را با اين چيزا تلف نكنيد به جاي اين كارا به فكر عبادت باشيد تا ان شاءا… به بهشت مشرف شويد. البته كه خانم هاي با حجاب دست كمي از بدحجابا يا به قول شما بي حجابا ندارن با اون چراغايي كه از زير چادر مي زنن والا بي حجاب بودن بهتره باز اقلا اينطوري تكليف آدم روشنه.اين شعر معروفم كه خودش گواه اين حرف منه:
    دختران از بهر عفت مي كنند چادر به سر مي دهند از زير چادر نامه را دست پسر

    Posted by بي نام و نشان | 2007/07/22, 14:40
  34. با تمام اینکه ازش خوشم نمیاد، ولی خوشحالم (اگر) این حرفا را زده باشه.

    Posted by Parhum | 2007/07/22, 14:45
  35. اقایی به نشستی جواب نظرات رو میدی کاملا به نظر اقای خانعلی زاده موافقم شما ها مشکلتون امنیت اجتماعی نیست شما ها دوست دارین فحشا تو جامعه ما زیاد شه تا خودتون دستتون به یه نونی برسه آقای به ظاهر با فهم و شعور واقعا برای تو و امثال این فرزاد حسنی متاسفم . وقتی زن و ناموستون رو جلوی خودتون زمین بزنن دیگه نمیاین بگین چرا نیروی انتظامی دراه برخورد میکنه . براتون متاسفم . بای

    Posted by امیر علی | 2007/07/22, 14:46
  36. ای اونایی که دارین میگین فرزاد دمت گرم دستت درد نکنه روی صحبتم با اون خانوما است . من الان بیام توی خیابون شلوار شما رو بکشم پایین جیغتون میره روی هوا دو تا هم میزیند تو گوش من . اخه الاغا این کار ها رو برای شما ها میکنن به جهنم هر چی میخواد سرتون بیاد روزی رو براتون پیش بینی میکنم که چنان بزننتون زمین وسط چشمای ملت صدای هیچ کسی هم درنیاد . منتظر اون روز هستم بدبختا

    من شخصاً اون روزی رو می بینم که شماها دیگه هیچ غلطی نمی تونین بکنین و ما هم محل سگ بهتون نمیذاریم! (چیه نکنه انتظار داری مثل خودتون باهاتون برخورد کنیم؟ وحشی بازی؟ هااا؟!!) منتظر اون روز هستم بدبخت عزیز.

    Posted by محمدرضا | 2007/07/22, 14:51
  37. بی نام و نشان جان خیلی باحالی!

    Posted by mandana | 2007/07/22, 14:53
  38. خيلي خوشحال شدم از اين كه يكي پيدا شد روي آنتن حال اين‌ها رو بگيره و نترسه (كه البته خدا آخر عاقبت آقاي حسني رو ختم به خير كنه). اما در مورد اون افرادي كه مي‌گن از فزردا حسني بدشون مي‌ياد بايد بگم كه اگر كسي اين توانايي رو داره كه هم رك گو باشه و هم اطلاعات عمومي در سطح بالايي داشته باشه دليل بر بد بودن و پر رو بودن اون آدم نيست. شما هم اگر مي‌توانيد بفرمايييييييييييييييييد.

    بحث رک گویی نیست. بحث رفتاریه که جلوی دوربین داره و همه ی بیننده ها رو از خودش زده می کنه. ضمناً آدم به شدت مذهبی ای هم هست.

    Posted by parisa | 2007/07/22, 15:02
  39. mohammad rezaye hezbolahi moshkel injast ke in arazele komite be hameeeeeeeee gir midan,mage faghat be shalvar kotaho mantoo tang gir midan ?yekhorde roosarit aghab bashe gir midan behet,mamlekat ta amsale shomaa ro dare hichvaght doros shodani nist,man ke omadam kharej police mibinam nakhodagah tano badanam milarze fekr mikonam policaye vahshie iranan ,ina be jaye aramesh vahshat mindazan too jone mardom

    Posted by harki | 2007/07/22, 15:10
  40. اینی که پلیس لگد میزنه تو پهلوی دخترا به خاطر اینکه نمیخواد دست رو ناموس مردم بلند کنه! چرا نمیفهمیم !

    Posted by پشه | 2007/07/22, 15:35
  41. man emsal aslan in barnameye cherto nemididam vali dishab chun mozoro az ino on shenidam az asri be saat negah mikardam ke bebinam vaghan damesh garm hassani man ke entezare hamchin harfaero ro anten nadashtam .ghiafeye radan kheily didani bud.darmorede aghaye khanali ham ba binamo neshan 100%movafegham\:D

    Posted by ainaz | 2007/07/22, 17:59
  42. سلام
    من هم تازه شنيدم. هرچند از مجري پر رو و بي ادبي مثل حسني خوشم نمياد اما حالا كه با جسارت برنامه اجرا كرده بايد گفت كمي قابل احترام شد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    موفق باشيد

    مرسی.

    Posted by جلال | 2007/07/22, 18:09
  43. دوست عزيز نه تنها من فكر كنم تمام كسايي كه ديشب برنامه رو نگاه مي كردند از تعجب شاخ در آوردند.
    جسارت فرزاد حيرت آور بود. چيزي كه سابقه نداشت از رسانه به اصطلاح ملي بازگو شد و به چه زيبايي. من كه با هر حرفش هورا مي كشيدم و دست مي زدم.
    ديشب خيلي خوشحال شدم. دمش گرم.
    البته بايد پشتش خيلي گرم باشه

    هوررررررررراااااااااااااااا!!!

    Posted by شباهنگ | 2007/07/22, 18:21
  44. بسیار زیبا و کامل توضیح داده اید
    امیدوارم برنامه امشب پخش بشه!
    احتمال حضور نیافتن سردار هم زیاده

    فوق العاده جالب توضیح داده بودید

    مرسی از توضیحات جالبتون در مورد توضیحات جالب من!!
    از صبح تا حالا که داره زیرنویس می کنه که پخش می شه. اتفاقاً می تونه مرهم خوبی هم باشه بر حذف تیم ملی ایران!!

    Posted by آناهیتا دانشور | 2007/07/22, 19:55
  45. دوستان ساده نباشید.فرزاد حسنی پشتش گرمه.اینا من و شما رو فیلم کردن.نطق از پیش تعیین شده بود.

    Posted by پارمیس | 2007/07/22, 20:14
  46. ای وای! ایران حذف شد؟

    Posted by آتوسا | 2007/07/22, 21:19
  47. شما باید خجالت بکشید از اینکه نیروی انتظامی بدبخت رو مسخره می کنید.شما خوتون را بجای آن بیچاره هایی که از صبح تا شب و از شب تا صبح بیدارند و برای شما زحمت می کشند بذارید.آیا اگر آن رارذل در محل شما بودند شما خواب آرام داشتید؟؟با همین ملت عقب افتاده است که ما ایرانی ها پیشرفت نمی کنیم.معلوم نیست شما از چه نژاد مضحک غیر ایرانی هستید.پدرسوخته های عوضی.شما دیدید که چه طور به دختر 14 ساله جلوی پدر و مادرش تجاوز کردند عوضی های آشغال .بیشرف.کثافت.هرچی فحش هست روونه ی پدر مادرتون.

    Posted by ali | 2007/07/22, 22:57
  48. ich finde das Gespräcg einfach super,weil diese Leute brauchen einfach bißchen frechheit.

    ای ممقانی، خدا بگم چیکارت نکنن!!

    Posted by bahman | 2007/07/22, 23:07
  49. مقایسه برنامه امشب و دیشب خیلی چیزهارو روشن کرد!

    Posted by آناهیتا دانشور | 2007/07/22, 23:15
  50. خوب در جواب ali باید بگم که چه ربطی داشت؟ نه جان من…چه ربطی داشت؟!! عقده ی فحش دادن داشتی، دادی راحت شدی؟! خوب حالا بگو چی بود اینی که گفتی؟ ما بحثمون چیه؟ تو چی گفتی؟!!

    در جواب خانوم دانشور هم باید بگم حق با شماست. الان ما نورفکن شدیم از بس که روشن شدیم!!

    Posted by آمیر | 2007/07/22, 23:24
  51. دوای درد مریض دارو است نه تشریح بیماری! هرچند در اوضای الان غنیمتی است

    Posted by hadi farnoud | 2007/07/22, 23:48
  52. یعنی تنهایی فهمیدی یا کسی هم کمکت کرد؟

    Posted by آتوسا | 2007/07/23, 01:58
  53. حسنی واسه مدل ابروی دخترا الگوی بسیار مناسب و مد روزیه
    خاک تو سرت
    به تو هم میگن مرد؟
    باید بره جنسیتشو عوض کنه

    البته تصحیح می کنم که با من نیستی! منظورت حسنیه دیگه!!

    Posted by پونی | 2007/07/23, 02:13
  54. البته راجع با سردار یادم رفت بگم
    حسنی و سردار سر و ته یه کرباسن
    حالا ببین کی گفتم

    حسنی یه فاشیستیه که اگه قدرت سردارو داشت صد بار بد تر از همه عمل میکرد
    مگه لودگی ها و توهین هاشو به افراد خجول و المپیادی یادتون نیست؟

    ملت از گرانی داره تلف میشه اینا بجای خط فقر آوردن خط بقا رو تعریف کردن

    فحشا عاملش بی پولی و بی عدالتیه تا 98%

    بگیر و ببند شکمارو سیر نمیکنه و جامعه رو پاک

    Posted by پونی | 2007/07/23, 02:21
  55. تلويزيون جمهوري‌اسلامي يعني انقدر آزادانديش شده؟ اونم تو عرض 2 ماه؟ همين دو ماه پيش برنامه شب شيشه‌اي تبديل به يه پاچه‌خاري تمام‌عيار براي سردار رادان شد. يعني بايد همه‌چي رو بذاريم به حساب ضعف رضا رشيدپور يا مثلا كاسه‌ليسي‌اش؟ فكر نكنم حسني تو اين موارد از كسي كم مياره. عزيزاي من! چرا انقدر راحت بازي مي‌خوريد؟ با بالا گرفتن اعتراضات مردم به طرح مسخره سردار رادان و رفقا، مردم به يه سوپاپ اطمينان احتياج داشتن كه كمي دل‌شون خنك بشه و بخشي از حرفاشون عقيم و ابتر از رسانه‌ي ملي پخش بشه. جالبه كه صدا و سيما و سردار عزت ضرغامي خوب مردم ايران رو شناختن و با يه تير دو نشون زدن. هم يه كم دل مردم خنك شد از اين‌كه مثلا سردار رادان ضايع شده و هم چهره‌ي بدنامي مثل حسني يك شبه تبديل به قهرمان ملي شد. از ماست كه بر ماست. با اين همه ساده‌لوحي و ظاهربيني كه داريم.

    Posted by بي‌نام | 2007/07/23, 02:56
  56. من شدیدا با صحبت های اقای حسنی موافقم و از ایشون تشکر می کنم

    Posted by یاسمن | 2007/07/23, 05:20
  57. همش بازي بود براي اينكه برنامه فردا شب را ببينيد ……

    Posted by mahdi | 2007/07/23, 07:29
  58. آره منم با مهدي موافقم همه برنامه اون شب يه نقشه از پيش تعيين شده بود كه ما مردم ساده لوح و زودباور رو كه فكر كرديم تو تلويزيون آزادي برقرار شده بشونه پاي برنامه ديشبش كه واقعا مسخره بازي بود هممونو به بازي گرفته بودند اون چرت و پرتايي كه سردار مي گفت و همرو نوشته بود و از روي اون مي خوند چون واقعا اون چرت و پرتا حفظ كردنش خيلي سخته. يا اون تلفن مسخره كه پخش كردند مثلا مي خواست چي بگه ما آخر نفهميديم كدوم وري بود با سردار بود يا با اينا. بعدم كه اون فيلماي مشمعز كننده رو پخش كرد كه واقعا اعصاب خورد كن بود و فقط مي خواست مردم حساب كار خودشونو بكنن و بترسن.
    به هر حال مي خواستم بگم كه اينا شيطونم درس ميدن و ما بايد يه فكري به حال خودمون بكنيم كه گول اين مزخرفات و سياه بازيا رو نخوريم……….

    منم با تو موافقم ای بی نام و نشان! کلاً ترسیدیم اساسی

    Posted by بي نام و نشان | 2007/07/23, 08:26
  59. سلام
    دو تا نکته :
    1-من مذهبی تند رو و اصولگرا نیستم اما امیدوارم حزب اللهی باشم.
    2-معلوم میشه اکثر دوستان فقط با کسانی که موافق خودشون حرفبزنن موافقن.همین فرزاد قبل از اجرای دیشب کلی مخالف داشت که الان به موافقانش تبدیل شدهئ اند.این نشون میده که شما معتقدید : (( تو یا با من هستی یا با دشمن ))

    ممنون از پاسخگویی شما

    Posted by مهدی خانعلی زاده | 2007/07/23, 08:48
  60. روباه مکاربودند و هستند هم حسنی و هم

    Posted by مهرگان | 2007/07/23, 08:48
  61. شماها واقعا توهم زدید و خیلی به همه چیز بی اعتمادید

    می شه بگین دلیل اینکه باید به همه چی اعتماد کنیم چیه؟

    Posted by شهرزاد اردلان | 2007/07/23, 09:33
  62. برنامه بکشنبه شب تبديل شده بود به يك ماله كشي حسابي و تقدير از پليس دلسوز . از دست اين برادران ما !

    Posted by grayidea | 2007/07/23, 09:59
  63. ا سلام وصبح بخیر البته بنده پیش بینی چنین گردش 180 درجه رو داشتم اما حالا به هر دلیلی که این ارذل واوباش رو گرفته باشن وحتا اگر موقتی باشه برنامه بگیر ببندشون من خوشحالم وبا این بخش از قضیه 100در100 موافق چون دیدم که با چه شرایطی عروسی رو از ماشین گل زده کشیدن بیرون وبعد از سه روز پسش آوردن وچه به روز داماد اون خانواده گذشت چه پیامدی برای اون دختر داشت وحتا تو میدون تجریش پشت چراغ دختری رو از ماشینی که با خانوادش بود با خودشون بردن امیدوارم که این بخش قضیه مستمر باشه وادامه دار

    ببین میناخانوم، اصلاً بحثی تو برخورد با اراذل و اوباش نیست، اتفاقاً برنامه یکشنبه شب هم تو توجیه افکار عمومی در مورد نحوه ی برخورد با اوباش خیلی موثر بود، ولی مشکل اینجاس که اینا دقیقاً معادل همون رفتار رو برای طرح به اصطلاح مبارزه با مفاسد هم به کار گرفتن. این روشش نیست.

    Posted by مینا | 2007/07/23, 10:25
  64. نمی توانم بگویم مشکوک نیستم ، بیشتر از همه به موج سوار دورویی به نام «فرزاد حسنی»
    از این دار و دسته احمق پندار هر کاری بر می آید حتی دور زدن خودشان برای هر هدفی ..
    دوستان بهتر است به جای نگاه کردن به عمل هدف از آن را ببینید ..
    برای یافتن هدف کافیست به این فکر کنید که بعد از دیدن برنامه چقدر «دلتان خنک» شد یا «حال کردید»
    هزینه اش یک شخص است و نتیجه اش مثل سوپاپ ..

    Posted by حامد | 2007/07/23, 10:44
  65. سلام…
    مقایسه چهره بهرام رادان و احمدرضا رادان به نظرم سوژه ی جالبی بود که در زیر چهره ی طنز معنایی ژرف داشت…
    امان از این ماسک ها

    Posted by الهام | 2007/07/23, 11:11
  66. سلام
    با نسل سوخته به روزم.سر بزنی خوشحال میشم.

    Posted by الهام | 2007/07/23, 11:24
  67. من خیلی خوشحالم که این پستت جواب خوبی گرفت . ولی امیرکم یادت نره داری در یک کشور با سیستم توتالیتر زندگی میکنی . فرزاد حسنی یا همون ملیجک دربار کاری رو میکنه که ازش میخوانن . اون از نظر ای کیو و شجاعت در سطحی نیست که بخواد خود سرانه و بدون اجازه باباش اب بخوره و سیستم این اجازه رو بهش نمیده . به اصطلاح سیستم به این وسیله و با فحاشی به خودش و انتقاد از خودش در خفا سیاستهای پنهان خودش رو جلو میبره وگرنه چطور ممکنه در کشوری که وبلاگهایی مثل مال من در شهرستان فیلتر میشه به اینگونه در رسانه ملی اجازه انتقاد از رئیس سیستمی رو بده که در صف مقدم چماق به دست در خدمت هموطنانشون هستند. فرزاد حسنی این اجازه رو پیدا میکنه چون اولا از نظر محبوبیت اجتماعی در حد یه سیفون پایین اومده و به این وسیله کارکترش ترمیم میشه و دوما سیستم نشون میده طاقت انتقاد رو داره به همین راحتی

    من خیلی خوشحالم که تو خیلی خوشحالی که این پستت، یعنی این پستم جواب خوبی گرفت. اوضاع ظاهراً که نه…دقیقاً همونطوریه که میگی! رو حساب منطق و استدلال درست، اینا همه ش بازی پشت پرده س. همونطور که بیشتر از 30 ساله که داریم بازی داده میشیم.

    Posted by اریک | 2007/07/23, 11:32
  68. راستی تبریک میگم مطلبت امروز در برترین مطالب وردپرس بود (Top wordpress posts

    دیگه «راستی»ش چی بود؟

    Posted by pooya | 2007/07/23, 11:50
  69. ich vermute , Sie haben einen Fehler gemacht. ja ich bin sicher . das war nicht meine Bemerkung. by the way , donde peudo encontrar agua potable ?/?? quisiera algo para tonar?d;

    Posted by حاج ابوالفضل گلاب دره ممقانی | 2007/07/23, 12:16
  70. البته نا گفته نمونه که خوب هممون سرکاریم

    Posted by مینا | 2007/07/23, 12:28
  71. آمیر ننه این دوستت راست میگه. اشتباه کردی. این اون نیست. آخه این هیچوقت غلط تایپی یا املایی نداره. ولی اون بهمنه یه غلط داشت.

    Posted by آتوسا | 2007/07/23, 13:11
  72. تو کار چت و این صوبتا نیستی نه؟

    من همیشه on هستم. (از الطاف بی کران ADSL!) اهلش باش، اهلش هستیم!

    Posted by نیما | 2007/07/23, 13:28
  73. اقای امیر من فکر میکنم این اقای اریک خیلی انسان وارسته ایی هستند من به شما امیر جان تبریک میگم که این اریک دوست شما ست من هم نظرات ایشون رو تایید میکنم . امید .ارم یه روز با هم تشریف بیارید ممقان در خدمتون باشیم والله به خدا . با خانوم به ها بیایید . راستی این اریک گرل فرند داره؟؟؟ اگه نداره من میخواستم دختر مه ام رو با ایشون اشنا کنم اوشون هم (( دختر عمه ام )) در خارجه بودند خیلی هم خوش تیپ هستند

    تا جمله ی سومتون رو ایید می کنم ولی بعدشو نگرفتم پدرجان!!

    Posted by حاج ابوالفضل گلاب دره ممقانی | 2007/07/23, 14:28
  74. ماشالله این اریک خان چقدر فاضل هستند یه پست جدید هم نوشتن توی پرشین بلاگشون الهی من قربانشون بروم شما همهمینطور

    Posted by حاج ابوالفضل گلاب دره ممقانی | 2007/07/23, 14:29
  75. بعد ار برنامهي كوله پشتي ياد گرفتيم كه تو خونمونم بايد چادر بپوشيم چون كساييه كه مورد تجاوز قرار گرفتن بد حجابا بودن حالا تكليف اوون زني كه تو خونش بوده و اراذل جلو چشم شوهرو بچه هاش تو خونه بهش تجاوز كردن چيه آهان هتمن چادر سرش نبوده يا شلوارش كوتاه بوده

    البت حرف شما کاملاً درسته ، اما شما اگر یه دونه از این روبنده ها هم بزنین من تضمین می کنم که طرف چشمش هم به چشم شما نیافته!

    Posted by آيدا | 2007/07/23, 15:13
  76. نظرات دوستان و خوندم و این فکر به مغزم خطور کرد که چرا ما همیشه باید پلیس و دستگاه قضائی هزار شاخه کشور و تا این اندازه قدرتمند و ترسناک جلوه بدیم که هر سخن حقی در آینده با ترس از این هیولای غیرواقعی در گلو خفه بشه. امثال همین آقای رادان هم با پشت گرمی به همین ترسی که گویا بصورت ژنتیکی در درون ما رخنه کرده جلوی دوربین و در برنامه زنده نفس کش طلب می کنن. اینکه حسنی با تائید پشت پرده یک نمایش عامه پسند رو اجرا کرده و چنین و چنان همون غولی است که با نزدیک شدن یک پشه به نور شمع در منظر ما جلوه گر میشه و باعث و بانی اون هم کسی نیست جز خود مائی که تا دلتون بخواد ادعا داریم اما موقع عمل دورترین نقطه رو برای تماشا و دیدن سرانجام ماجرا انتخاب می کنیم. حالا یک بار یک نفر که اتفاقاٌ آدم پری هم هست توی یک برنامه زنده تلویزیونی اومده و دقیقاٌ حرف دل مردم و به کسی عنوان کرده که همین مای پر ادعا در صورت روبرو شدن با اون تا کمر دولا می شیم . حالا ما بجای حمایت از این عمل اومدیم و با هزار جور وصله و تهمت و با نگاه های همیشه شکاک خودمون همون یک ذره جرآت رو از حسنی و آدم هائی که بعداٌ و با اتکاء به برنامه کوله پشتی می تونستن مفید واقع بشن و گرفته و می گیریم. به هر حال ما هم هر کدوم به نوعی وظایفی بر عهده داریم و در این کوچه همیشه بن بست و آگوستیکی که صدای فریاد مردم به گوش هیچکس نمی رسه چه بهتر که اقلاٌ حمایتمون از نه حسنی که از هر کسی که کلامی حق بر زبان بیاره رو دریغ نکنیم. ضمناٌ اینکه رژیم چه تصنعی و چه بصورت واقعی انتقاد پذیری رو باب کنه و اجازه بده که قشر به ظاهر اکثریت هم حرفشون رو عنوان کنن نه تنها بد نیست که قدمی دیگری است در مرحله حساس گذر تاریخ کشور ما.

    ممنون از نظر جالب و مستدلانه تون. البته که خوبه که ما هم به عنوان مخالفان طرح، از این حرکت ها حمایت کنیم. اما این تئوری توطئه بدجوری رفته تو ذهن ما و بیرون هم نمیاد!

    Posted by کامران | 2007/07/23, 19:11
  77. انگار بعضی ها فکر می کنند که آدم های رسمی و اصول گرا کاملاً مثل هم دیگه فکر می کنند. خیلی وقت ها طرز فکر این جور آدم ها هم با هم فرق می کنه: نتیجه اش میشه یه چیزی مثل همون برنامه ای که از تلوزیون ایران پخش شد. مگه ساختار شکنی های برنامه های فرشید منافی رو توی رادیو جوان (که مربوط به همین صدا و سیمای ایران میشه) رو نشنیده اید؟

    به هر حال کار فرزاد حسنی کار درخور توجه ای بوده: آفرین به این شجاعت و جسارت!

    ضمناً تفکرات آقای رادان هم نمونه ای از تفکراتی است که هر روز توی جامعه می بینیم: کما بیش مثل جناب ali که وقتی دنیا به وفق مرادشون نباشه فقط می تونند بد و بیراه بگن. متاسفم …

    Posted by امیرحسین | 2007/07/24, 01:12
  78. فقط نابودی اسلام…همين.

    Posted by رادنيک | 2007/07/24, 10:09
  79. به نظر من این اقای حسنی فقط سعی داره از همه چیز سوء استفاده کنه تا اون غرورش رو خودخواهیش رو نشون بده در این برنامه که دیدید حسنی از افراد اتاق فرمان پرسید چقدر وقت داریم و وقتی دید وقت زیادی نمونده با زیرکی نطق آتشین خودش رو گفت و وقتی اقای رادان خواست جواب بده یکدفعه گفت وقت نداریم به این ترتیب نگذاشت رادان حرفش رو بزنه و به این ترتیب تنها طرف برنده او بود چون رقیبش رو با نامردی نگذاشت که حرف بزنه
    البته آقای رادان خوب اشاره کرد که : وقتی مامور به یه نفر میگن بفرما سوار شو اگه سوار نشد ، سوارش میکنیم.
    بالفرض یک قانون درست یا غلط وقتی ازش سرپیچی بشه باید اون کسی که سرپیچی کرده رو گوشش رو پیچوند

    جواب نامرد رو باید با نامردی داد، عزیز

    Posted by ناشناس | 2007/07/24, 17:30
  80. از برنامش خیلی خوشم اومد عالی بود. مرسی آقای حسنی

    Posted by شادی | 2007/07/25, 08:41
  81. ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    چی ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟/ اگه شما همون ناشناس قبلی هستین باید بگم که پلیسی که چشمشو به روی درخواست مردم می بنده و اونا رو مهرورزی می کنه نمونه ی نامرد روزگاره. سردار رو عرض می کنم.

    Posted by ناشناس | 2007/07/25, 09:59
  82. با سلام : من در مجموع با خشونت مخالفم اگر ریشه یابی بشه اینا همون نسل سومیها هستن که حتا نطفشون تو این حکومت بسته شده و منکر فرمالیته بودن قضیه مصاحبه یا مناظره نیستم چرا که با همون گوشی که در گوش مجری هست ایشون رو کنترل میکنن مگه جریان سیروس گرجستانی تو شب شیشه ائی رو یادمون رفته که قطع شد امممما جمعبندی این چهار شب این بود که خودتون روجمع کنین تا نگیرن ببرنتون و خلاصه ……… این اراذل واوباش به زنهای بد حجاب وبقول آقای مرتضوی فاسد تجاوز کردن حالا یکی نبود به ایشان بگه اون پسر بچه هایی که مورد تجاوز این گروه قرارکرفتنم بد حجاب بودن

    وای! من یه لحظه فکر کردم که اراذل و اوباش به رن های بدحجاب و آقای مرتضوی تجاوز کردن! گفتم چقدر جالب!!
    ظاهراً کسی نبوده که بگه خوب…!

    Posted by مینا | 2007/07/25, 11:49
  83. من اگر برخيزم
    تو اگر برخيزي
    همه برمي خيزند
    من اگر بنشينم
    تو اگر بنشيني
    چه كسي برخيزد ؟
    چه كسي با دشمن بستيزد ؟
    چه كسي
    پنجه در پنجه هر دشمن دون
    آويزد ؟

    Posted by bodytattoo | 2007/07/25, 14:58
  84. آقا مردم خودشون عقل دارن شعور دارن به شما چه ربطی داره این صحبت ها ! اقتصاد ملت رو درست کنین .کارشون شده انرژی هسته ای / مبارزه با بد حجابی / جمع کردن دیش ها ی ماهواره … هرکی هم فکر می کنه تو اینجا فساد و جود داره بره یک کشوره دیگه یا بره تو کوه زنگی کنه ! بابا خسته شدیم بخدا صبح پا میشی یک محدودیت جدید یک بدبختی جدید !!! اه

    Posted by Anti Bi maghz | 2007/07/26, 16:16
  85. میدونی…..
    برنامه حسنی جالب نبود وقتی برنامه جالب می شه که تنها یه نفر صحبت نکنه بلکه دو طرفه باشه.الان هيچ فرقی با قبل نکرده.به جز اينکه یه تيتر و موضوع به دسته بهدمجون دورقاب چينا يا از آب ماهی گلالودا داديم.اینکه ما اعتراض میکنیم به خاطره اینه که یه جوابی و راه حلی بشنویم.تمام حرفتی حسنی رو هممون میدونستیم و چیز تازه ایی نبود/اصل جواب اقای رادان بود که اونم هیچی….پس چرا الان میگیم باریکلا.مرحبا.وقتی هیچ تغییری نکرده و شاید هم بدتر براتی بعضیها

    خوب آره….ولی بحث ما خود اتفاقیه که افتاده و تو صداو سیمای دولتی ایران، یکی اومده و خلاف جریان حرکت کرده وگرنه حرف شما که درسته

    Posted by sahar | 2007/07/27, 16:54
  86. كار فرزاد حسني خيلي هم جالب و خوب بود و همه ما بايد به اين صورت با مسئولين برخورد كنيم و در قبال مسئوليتي كه پذيرفتن و داريم حقوقشون رو مي ديم بازخواست كنيم

    فقط اين كار رو بايد يه مقدار محترمانه و خردمندانه تر انجام بديم كه بهانه دست مخالفين نديم يه سري از مردم ايران چون يه سري خرافات و افكار تحقير اميز تو ذهنشون هست و نمي تونند مثل فرزاد حسني پرو و سر زبون داشته باشن براي همين حسوديشون ميشه و كلا ذهنا از ادم هاي مظلوم خوششون مياد براي همين وقتي با حال حمله انتقاد مي كنيم

    اصلا ديگه به حرف يا انتقاد زده شده توجه نمي شه فقط كوركورانه از كسي كه خودش رو مظلوم جلوه ميده حمايت مي شود

    براي همين محترمانه انتقاد كنيم كه بهانه دست كسي ندهيم

    اقاي خانعلی زاده هم لطفا يا لحن شون رو عوض كنند يا اينكه راه ديگه ايي براي ابراز وجود و جلب توجه پيدا كنند چون اين روش جلب بازديد كننده براي وب سايت زياد جالب نيست
    تازه فقط به فكر پر كردن وب سايتتان با مطالبي كه همسو با نظر شما هست نباشيد و اون مطالب رو با دقت تر بخوانيد
    همين مطلب بس كه در تركيه براي حجاب رفراندم برگزار ميشه و اسلام گرا تا اومدن سر كار به زور نگفتند كه بايد همه با حجاب بشوند

    مورد ديگه اينكه بهتر هست هرچه سريع تر دين ارثي و كليشه ايي خود را
    با فكر همراه كنيد كه بزرگتر از شما هم كه نسل قبل از شما هستند الان
    از اينكه بدون فكر پيرو كساني بودند پشيمان هستند

    موفق باشيد

    Posted by مصطفي | 2007/07/28, 12:02
  87. خدایا این ایرانی های ساده و احمق رو که نفهمیدن برنامه دیشب یه شو تلویزیونی برای مظلوم نشون دادن سردار رادانه از جهل مرکب نجات بده الهی امین
    http://kamtarin.persianblog.ir/

    Posted by علی | 2007/07/29, 01:34
  88. من نمی دونم توی این مملکت چرا وقتی یکی هم حرف راست رو میگه ، توبیخش می کنند ! آقایون به اصطلاح آدم حسابی ، اول خودتون رو درست کنید بعد به دیگران گیر بدید .

    Posted by زینب | 2007/07/29, 16:40
  89. و این برنامه سوپاپی بود برای تخلیه لحظه ای مردم بینوا که خوشحال بشن و فکر کنن یکی بالاخره حرفشونو زد.ساده دلیم اگه متوجه نشده باشیم که همه این حرفا ده بار از زیر دست ده نفر میگذره و edit میشه.واقعا متاسفم که چه جوری سر گرممون کردن(به عناوین مختلف مبارزه با…..ها و سهمیه بندی بنزین وغیره و…..) حالیمون نیس چی داره سرمون میاد.خدا کمکمون کنه.

    اصولاً از قدیم می گن سیاست پدر مادر نداره، پس می خوام بدونم کدوم نمک به حرومی این طفل نامراد رو به دنیا آورده؟! ما ظاهراً صلاحیت نداریم که درباره مسائلی که بی پدر مادرن حرف بزنیم و نظر بدیم… چون همیشه یه چیزی پشتشه که ما خبر نداریم

    Posted by رزانا | 2007/07/29, 17:09
  90. ببین زینب جون توی مملکت ما اگر حقیقت رو دیدی باید خفه شی والسلام

    مرسی…ولسلام!

    Posted by ملودی | 2007/08/04, 10:32
  91. سلام
    در حال حاضر مملکت دست ماست،هر کاری دوست داشته باشیم می کنیم،شما هم اگه دوست ندارید ،هر جای دنیا که دلتون میخواد برید،اگه میتونید حکومت رو عوض کنید ،اون وقت هر غلطی که دوست داشتید بکنید.
    ببخشید که من اینقدر بی ادبانه حرف زدم،ولی می بینم چاره ای ندارم،جواب کسانی رو که با بی ادبی صحبت می کنند رو باید بابی ادبی داد.

    ببخشید ولی اگه دوست دارید هرکاری خواستین تو مملکت «دست خودتون» بکنین حق ندارین حق دیگران رو ضایع کنین. ما کجا می تونیم بریم که بهموون مث شماها نیگا نکنن؟ «دزد جانی قاتل آدمکش کثیف حرومزاده.. » اینا چیزاییه که شما و امثال شما برای ایرانی جماعت پیشکش کردین. مگه تو تموم دنیا احترام داشتیم واسه شما ننگ بود؟ الان چی داریم؟ چیزایی که امیدوارم که اگه پات به خارج رسید ببینی و بشنوی…شاید سر عقل بیای، اونوقت دیگه نمیای اینجا «مال ماست..مال خودمونه» راه بندازی.

    Posted by لیلامحرمی | 2007/08/13, 06:32
  92. فرزاد ازهر چی مرد تو دنیاست بهتره هر کی ازش انتقاد کنه وبهش چیز بگه حسودیش شده کور شه هر کی که نتونه موفقیتهای اونو ببینه بمیره هر کس که به فرزاد فحش میده وازش انتقاد میکنه کدوم یک ازشما حالا که فرزاداز کوله رفته این برنامه رو نگاه می کنید حتما فرزاد یه جذابیتی داشته همتون کوله رو به خاطره فرزاد میدید باورکنید اگه نبودش هیچ کدوممون نگاش نمیکردیم

    البته صددرصد کوله پشتی مخصوص فرزاد حسنیه ولی من یکی که شخصاً هیچ کدوم از برنامه هاش رو نیگا نمی کردم. جز این یکی

    Posted by نادیا | 2007/08/16, 06:53
  93. دولت فاشیست-رهبر فاشیست-پلیس فاشیست-رادان نمونه بارز یه جنایتکار فاشیسته!!!
    امثال این آدما اگه بشون اختیار بدی مملکت را به کثافت می کشن!

    کما اینکه این اتفاق افتاده

    Posted by mehdi | 2007/08/25, 13:20
  94. با سلام خدمت همگي.من يك افسر نيروي انتظامي هستم.راستش من به طور اتفاقي از اين وب ديدن كردم و نظرات رو خوندم كه البته خيلي برام تازه نبودن.اين جا فكر كنم همه نظر دادن به جز متهم كه همون نيروي انتظامي.گفتم منم به عنوان يه مامور حرفامو بزنم كه لااقل از ديد ما هم به مسئله نگاه بشه.نمي خوام از خودم تعريف كنم ولي بهتره بدونين بر خلاف نظر خيلي ها همه ي افرادي كه توي نيروي انتظامي هستن بي سواد بي فرهنگ نيستن.من خودم وقتي كنكور دادم در خيلي از رشته ها از جمله مكانيك و مواد در اومدم ولي دانشكده افسري رو انتخاب كردم چون فكر ميكردم از اين راه بهتر ميتونم به ميهنم خدمت كنم.كه البته مثل من توي دانشكده كم نبود.وقتي مدرك فوق ليسانسو گرفتم و به عنوان مامور وارد اجتماع شدم نگاه هاي سنگيني رو تحمل كردم و راستش و بخواين گاهي وقتها از تو خرد ميشدم.با خودم ميگفتم مگه غير اينه كه من زندگيمو گذاشتم براي خدمت به هم ميهنانم پس چرا…هر چند وقتي باهات رو به رو ميشن 40 بار دلا راست ميشن ولي من ميدونم كه اين دلا راست شدنا نه از روي احترام بلكه از روي ترسه.كه من به شخصه حالم از اين احترام بهم ميخوره.من آدمي نيستم كه به كسي زور بگم يا عقده هامو روش خالي كنم ولي وقتي از يه متهم خواهش ميكنم كه سوار ماشين بشه و اون امتناع ميكنه چكار كنم.نازشو بكشم.مجبورم همون كاري رو بكنم كه توي همه ي كشورا هنگام مواجه باهاش عمل ميكنند رو انجام بدم.كدوم يكيتون خودشو گذاشته جاي اون ماموري كه بايد توي كردستان خدمت كنه و هر لحظه منتظر يه تيري باشه كه به سمتش شليك كنن.اونم به خاطر چه مبلغي.راجع به طرح امنيت اجتماعي هم بايد بگم من وقتي ميبينم يه پسر با يه دختر راه ميره يا كلا با هم هستن كاري ندارم.چون معتقدم كسي رو به زور نميشه به بهشت فرستاد.اما وقتي ميبينم يه پسر مزاحم ناموس مردم ميشه آتيش ميگيرم و باهاش برخورد جدي ميكنم.جالب اينكه در بسياري از موارد دختره شاكي ميشه و ناراحت.فكر كرده ما به خاطر عقدمون ازش طرفداري ميكنيم.اينا نه تنها حرف منه بلكه حرف دل بسياري از دوستان و هم دوره هاي منه.پس به جاي ايني كه تا يه مامور ديدن 100 تا ناسزا تو دلتون بگين بهش تهمت فاشيستي بزنين و تا رسيدين بهش جلوش خم شين خودتونو بزارين جاش ببينيد واسه كي اين لباسو كرده تنش.با سپاس.زنده باد ايران

    آمیر:»
    مرسی از نظرت. اما فکر کنم متوجه نشدی…دوستان ما راجع به امنیت اجتماعی مربوط اراذل و اوباش صحبت نمی کنن. چرا که اون قسمتی از وظیف ی شماست که اجراش کنین و اینکه در مقابل انجام وظیفه تون احساس مسئولیت می کنین خیلی خوبه. ولی اگه پسر مزاحم دختر میشه، دختر رو نمی گیرن، پسر رو میگیرن. اینه که همه رو شاکی کرده. یا مثلاً موی پسر یا چکمه ی دختر… واقعاً مسخره نیست؟
    این باعث خوشحالیه که شما فوق لیسانسین ولی بقیه شما چطور؟ آدم باسواد این کارا رو می کنه؟

    Posted by يك پليس | 2008/01/26, 18:47
  95. با سلام.اولا دوست من ماموران مرد نيروي انتظامي به هيچ وجه حق دست زدن به يك زن رو ندارند.اون بر خوردهايي هم كه توي طرح مشاهده كردين مال ماموراني هستند كه يا به صورت پيماني وارد نيروي انتظامي شدند يا كساني هستند كه در زمان جنگ رزمنده بودند و بعد وارد نيروي انتظامي شدند.كه هر دو اين گروه آموزش هاي لازم رو براي برخورد با يك شهروند نديدند.وگرنه در دانشكده همش آموزش ميدن كه تا اونجايي كه ممكنه از برخورد فيزيكي دوري كنين و به مردم احترام بگذارين.حتي براي امتحان دكترا بايد تمام اين اصول رو از بر باشي.ميدوني كي نيروي انتظامي درست ميشه؟وقتي كه اين كساني كه توي جبهه ي جنگ بودند بر كنار شن.من زير دست هايي دارم كه چون توي جنگ بودن وقتي كه عمل اشتباهي ازشون سر ميزنه نميتونم باهاشون برخورد جدي بكنم.و متاسفانه همين اعمال اشتباه كل حيصيت اين قوا رو زير سوال برده.اما در رابطه با چكمه ي دخترا و موي سر پسرا بايد بگم ما وظيفه داريم خيلي محترمانه با اين اعمال مقابله كنيم.چه كار مسخره اي باشه چه نباشه.وقتي رهبر دستور ميده اون فرمانده شم بايد اطاعت كنه چه برسه به منه افسر.ولي دعا كنين من دكترامو بگيرم و پيشرفت كنم. يه فرمانده اي بشم كه ديگه هيچ كس به نيروي انتظامي توهين نكنه.نه از سر ترس بلكه از سر احترام.احترام متقابل.زنده باد ايران

    آمیر:»من شخصاً دعا می کنم…ولی هیچ چیز این مملکت دیگه با دعا درست نمیشه.
    شرم آوره که درباره چه چیزایی باید صحبت کنیم…بعد به ما میگن متمدن؟ دارای تاریخ قدیمی…ال؟ بل؟!!

    Posted by يك پليس | 2008/01/30, 13:02
  96. البته وقتي پليس ميبينه بعضي آقايون نميتونن جلوي زن خودشونو بگيرن مجبوره دست به اين اقدامات بزنه
    خودم كردم كه لعنت بر خودم باد هستش اين قضيه…مومن تو چطوري روت ميشه زنتو تو خيابون به اكران بذاري ..كه بگن دمش قيش چه زن ناري داره ?نه دادا
    ميگن اينو..عجب….

    Posted by آرش | 2008/05/25, 07:28
  97. سلام

    Posted by hosein | 2009/05/19, 17:02

بیان دیدگاه

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 81 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.