//
you're reading...
کامپیوتر, اینترنت, اطلاعات عمومی, عکس

سوءاستفاده‌ی مفید از یک برنامه‌ی خوشمزه


چند وقت پیش پستی درباره‎ی PicLens نوشتم و اینکه چه برنامه‎ی زیبایی برای گردش در میان عکس‌های خوشمزه‌ی اینترنتی می‌باشد.
امروز متوجه شدم که یه‌کم اشتباه می‌کردم و این برنامه تنها محدود به عکس‌های اینترنتی نمیشه و شما می‌تونین عکس‌های روی هارد کامپیوترتون یا یه CD که تو درایو قرار نهاده‌اید رو نیز مشاهده بنمایید. به عبارت دیگه، کاری که احتمالاً مدنظر طراحان برنامه نبوده رو به منصحه‌ی ظهور یا یه همچین چیزی بذارین!!

طریقه‌ی کار به این صورت می‎باشه که :

  1. ابتدا، برنامه‌ی PicLens را به هر روشی که فکر می‌کنین، نصب کنین. باشد که این روش، نصب افزونه برای فایرفاکس، پلاگین برای IE یا نصب خود برنامه باشد. فقط اگه فکر می کنین که باید زیاد فکر کنین، اجازه بدین زحمتتون رو کم کنم و پیشنهاد بدم که روش‌های نصب رو تو همون پست مربوطه بخونید.
  2. مرحمت فرموده، یه پنجره یا یه برگه از مرورگرتون رو باز کنید.
  3. فولدر یا پوشه‌ای از هاردتون که عکس‌ توشه، پیدا کنید و بکشین تو پنجره‌ی مرورگرتون.
    پنجره‌ی مذکور باید به شکلی مشابه شکل زیر دربیاد:image
  4. آیکون آبی‌رنگ PicLens رو در گوشه‌بالای صفحه پیدا کنید و رویش تققه درنمایید!Untitled1
  5. اسلایدشوی شما آماده می‌باشد، به زیبایی هرچه تمامتر.image

مشترک فید به اون گندگی در کنار صفحه شوید لطفاً (اگر دوست داشتین!)

گفتگو

16 پاسخ به ‘سوءاستفاده‌ی مفید از یک برنامه‌ی خوشمزه

  1. این چیزفیوزا برای لینوکس نساختن!

    آمیر:♠آره خوب…میدونم! خیلی مفیده!

    Posted by شبستان | 2008/05/01, 23:27
  2. سلام راهنمایی های خوب و مفیدی بود

    منم عکس هایی گذاشتم بیا

    Posted by پونی | 2008/05/01, 23:48
  3. خیلی عالی بود!
    TX for sharing

    Posted by تنها ترین | 2008/05/02, 02:56
  4. سلام امیر.
    کجایی؟ دیگه اصلا آنلاین نمیشی.

    آمیر:►آی جماعت!! همه تون شاهد باشین که من وقت ندارم دیگه حتی یاهو مسنجرم رو باز کنم!! اینم شاهدم!!

    Posted by حسین | 2008/05/02, 14:11
  5. پسرم فکر کنم کارو بارت خیلی زیاد شده, آره؟ خوب همون لحظه که این جا رو آپدیت می کنی یه دقیقه هم آنلاین شو اقلن ببینیمت دیگه 😉

    آمیر:►آدمی که آنلاین میشه، دیده نمیشه و آدمی که دیده میشه آنلاین نمیشه!!
    افاضاتم رو خوشم آمد!!

    Posted by حسین | 2008/05/03, 08:20
  6. سلام
    من نصب کردم ولی نمی دونم کجاست ؟ اصلا دیده نمی شه !

    آمیر:►شما بگو کجایی، من بگم کجا برو!
    فقط یه آیکون آبی اون بالا هست دیگه… البته بعد از اینکه یه بار فایرفاکس یا اینترنت اکسپللورت رو ریستارت کردی.

    Posted by yoldash | 2008/05/03, 14:26
  7. ممنون ولی فعلا بهش فکر نمی کنم !!

    Posted by سینا | 2008/05/03, 17:51
  8. پست جالبی بود . با تشکر
    لطفا مطلبی روان در مورد فارسی کردن افزونه های ورد پرس قرار بدید.

    Posted by بزرگترین هتل آپارتمان مشهد | 2008/05/03, 19:32
  9. مشترک فید شدیم مهندس!
    مطلبت هم جالب بود
    موفق باشی

    آمیر:►ممنون. لطف کردی. تو هم همینطور.

    Posted by Hamed | 2008/05/03, 22:11
  10. جالب بود

    Posted by lمهدی | 2008/05/03, 23:56
  11. سلام،
    اوّل تشكر مى‌كنم و خسته نباشيد مى‌گم
    و
    فكر مى‌كنم يه اشتباه تايپى بوجود آمده باشه كه در متن پست
    بجاى «منصه ظهور» -> «منصحه‌ی ظهور» درج شده.

    I invite you to Visit also our Blog

    آمیر:►ممنون از راهنماییت. من هیچ وقت ادبیاتم رو نتونستم به منصه ظهور نزدیک کنم!! فکر کنم الان کلی پیشرفت کردم!

    Posted by Alberto | 2008/05/04, 01:48
  12. ممنون .پست باحالی بود . خیلی حال کردم .
    خسته نباشید.

    Posted by وامق | 2008/05/04, 14:16
  13. سلام

    بسی جالب بود، روی اکسپلورر 6 ولي جواب نمی ده، چون می ره روی ویندوز اکسپلورر!!

    با تشکر

    آمیر:►متاسفانه با اکس 6 کار نمی کنم وگرنه راه حلش رو درمیآوردم!

    Posted by حامد | 2008/05/05, 20:49
  14. ilove you

    Posted by ناشناس | 2008/05/17, 14:42
  15. بدنيست

    Posted by دنيا | 2008/08/25, 11:16
  16. خوشمان امد

    Posted by یاسمن | 2008/10/07, 05:39

بیان دیدگاه

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 81 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.