//
you're reading...
ورزش, تلویزیون

این فردوسی‌پور زرد…


برنامه‌ی نود دوشنبه 28 مهر: فردوسی‌پور، قطبی رو دعوت کرده و این سوالات رو ازش می‌پرسه:

  • چرا مارکو گفته باباش مرده، رفت برزیل گفت نمرده؟ اصلاً منطقی جور درمیاد؟
  • چرا نیکبخت بعد از باری استقلال اون حرفا رو زدد؟
  • چرا افشین قطبی با پارسال فرق کرده؟
  • چرا واعظی انقدر مصدوم میشه؟
  • چرا دفاع تیمتون انقدر ضعیفه؟ چقدر می‌بازین؟!
  • چرا استیلی پارسال اومد فرودگاه با دسته گل استقبالتون الان شما باهاش کار نمی‌کنین؟!
  • با افشین پیروانی مشکلی ندارین؟!
  • دفعه پیش گفتین دی‌مارکو انقدر گل زده و بازیش خیلی خوبه و… . چرا اصلاً اونجوری نیست؟ چرا برزیلی بازی نمیکنه؟ اصلاً انگار قبلاً فوتبال باری نکرده!
  • چرا از انگلیسی به فارسی ترجمه میکنین که سوءتفاهم بشه؟ چرا اصلاً حرف می‌زنین؟!!
  • از کریمی راضی هستین؟
  • اصلاً می‌دونین که 4 تا بازیکن خارجی دارین نمیتونین یکی دیگه بگیرین؟
  • پارسال تیمتون خوب بسته شده بود امسال بد بسته شده بود. قبول دارین؟!
  • پارسال هم همین حرفا رو که در مورد پیروانی می‌زنین در مورد استیلی می‌زدین. راستش رو نمی‌گفتین؟ (*)
  • چرا انقدر میرین مسافرت؟! واسه تیمتون بد نیست؟!

فردوسی‎پور پارسال رو هنوز یادمه که چطور قربون‌صدقه‌ی اخلاق خاص قطبی می‌رفت! دیشب انگار که آورده‌تش که ازش اعتراف بگیره! اه اه اه! از چشمم افتاد با این برنامه‌های این چندوقتش! کلاً رفته چسبیده به ته حاشیه! ضمناً آدم خوب نیست هرطرف که باد بوزه همون‌ور بره…

و البته دیشب قطبی، واقعاً صاف و بی‌غل و غش بود. اونجایی که ازش سوال (*)  رو پرسید اوج صداقت خودش رو نشون داد: نه، اون موقع از ته دلم اون حرفا رو نمی‎زدم.
و این برای من بیننده‌ی یه برنامه‌ی زنده، واقعاً باورنکردنی بود. اونم درحالی که تمام مدت با احترام نسبت به استیلی صحبت می‌کرد.
بذار خوش‌ باشن اونایی که فطبی رو یه دروغگو می‌دونن و این که «فارسی بد صحبت کردن»‌ش رو به حساب حقه‌بازی‌ش میذارن. اونم وقتی که هنوز وقتی فردوسی‌پور ازش می‌پرسه کار فلانی مصلحتی بود، می‌گه مصلحتی یعنی چی؟!
واقعیتش اینه که ما همچنان از انسانیت دور و دورتر می‌شیم و تمام اونهایی رو که سعی می‌کنند انسان باقی بمونن، غیرخودی و دغل‌باز محسوب می‌کنیم. چه میشه کرد؟

مطالب مرتبط:

اعتراض به سبک قطبی

افشین جان قطبی گفته‌اند

پیشنهاد ویژه برای یادآوری اینکه ف.پ چطور آدمی بود:   فردوسی‌پور به قلعه‌نوعی: چرا استعفا ندادین؟

مشترک مطالب توهم‌نامه شوید

گفتگو

49 پاسخ به ‘این فردوسی‌پور زرد…

  1. مرسی خوشم میاید که مطالب رو خوب حلاجی میکنی بارک الله به شعور وفهمت
    از اینکه انسانها را در لفافه خوب تشخیص میدی خوشم میاد
    انگار خود فردوسی پور با پارسال فرق داره از احتیاط ومدارا با دایی و قلعه نوعی تا شیطنت در مقابل قطبی
    فکر کنم ما به این نتیجه رسیدیم که در مقابل این مجری باید مثل قلعه نوعی ودایی(پارسال) محکم برخورد کرد تا اجازه جرات نداشته باشد

    Aamir:◄

    دقیقاً حرف خوبی زدی. آدمی که اونجوری در مقابل قلعه نوعی موضع بگیره و بعد امسال جلوش اونطور کوتاه بیاد یه فرق هایی کرده…حالا چه از بیرون فشار آورده باشن چه خودش عوض شده باشه.

    Posted by ARMIN | 2008/10/21, 08:35
  2. من هم خیلی خوشم اومد
    فردوسی پور فقط داره به حاشیه می پردازه و دست کمی از
    روزنامه ها نداره
    البته وقتی از جای دیگه خط بگیره دیگه بهتر از این نمیشه
    فردوسی پور واقعی خیلی وقته مرده

    Posted by Mohammad | 2008/10/21, 18:17
  3. به نظر من قطبی یکی از شریف ترین آدمهای حال حاضر فوتبال ماست و مثل اون خیلی خیلی کم داریم , یا شاید هم نداشته باشیم. اما یه برنامه ی کنکاشی و تحلیلی ذاتش همینه. من طرفدار استقلالم اگه این سوال ها از تمام مربیان پرسیده بشه واسم ثقیل نیست , ولی اگه اینطوری قلعه نوعی رو ببرن زیر سوال واسم خیلی اعصاب خرد کن میشه.
    هر کس که روی تیمی حساس باشه نقد هایی که از مسایل مربوط به اون تیم هم میشه هم همیشه خیلی بیشتر از نقد دیگران دلگیر میشه و به عبارتی همیشه نقد های به سمت تیم خودش رو آدم غیر منصفانه میبینه.
    این سوال ها هموناییه که از هر مربی ای میپرسه مخصوصا وقتی تیمش 3-4 بازی نتیجه نگیره این سوال ها بیشتر نقادانه میشن.

    aAmir:◄برنامه تحلیلی باید بر اساس منطق و در نظر گرفتن ادب، کار کنه سروش جان. آخه این چه سوالیه که میپرسه راجع به مارکو، کمک مربی قطبی؟ یا مثلاً…راجع به استیلی و… اینا زرد شدن یه برنامه رو نشون میده. اگه اینا تحلیل و کنکاشه، پس این همه روزنامه ی زردکه هستند همه شون یه پا تحلیلگرند

    Posted by سروش | 2008/10/21, 19:03
  4. و از این فردوسی دغل باز بدم میاد

    Posted by قخساشدشن | 2008/10/21, 19:05
  5. سلام
    خوشحالم که شما هم جزو آدمهای تیز بین ونکته سنج هستید.البته یه چیزی را هم نباید فراموش کنیم که این ما مردم هستیم که به این حاشیه ها دامن میزنیم ودر واقع خوشمون میاد.پس فردوسی پور هم میدونه که مردم از چی خوششون میاد مدام به این حاشیه ها دامن میزنه و حلاجی میکنه.همون طور که میدونید قدرتمند ترین رسانه تلویزیون هستش.از حق نگذریم پر بیننده ترین برنامه تلویزیون هستش ولی امیدوارم بدونه که داره چیکار میکنه. من هم دقیقه یادم که این فردوسی پور بود که علی دایی را به شهرت رسوند.حداقل تاثیر 50% را داشت.و….
    پس همونطور که میتونه یکی را به اوج ببره همونطوری هم میتونه بکوبش زمین.

    Aamir:◄

    قطعاً متوجه این موضوع هستم. ولی نود به خاطر این معروف شد که همیشه دنبال درست کردن مشکلات اخلاقی حرفه ای فوتبال ما بود نه اینکه دامن بزنه به حاشیه ها. در مجموع با حرفات موافقم.

    Posted by pixelpersia | 2008/10/21, 19:11
  6. پرسپولیسی ها همشون همین طورن!:)

    Aamir:◄استقلالی ها همشون همونطورین! میدونی که!!

    Posted by روشول؛کثافتی برای نظافت | 2008/10/21, 19:13
  7. به قول یکی از دوستام میگه اگه بین دو تا قاب عکس، فرودسی پورو بزاری، میتونه بینشون دعوا را بندازه!
    (استفاده از این عبارت شامل قانون حق تألیف میشه؛) )

    Aamir:◄

    جالب بود.
    خواستم جایی نقل کنم حتماً خبرت میکنم!

    Posted by nobody | 2008/10/21, 20:13
  8. Ghotbi Tanha Morabie Nist ke az kharej oomade , in Hame Morabie Khareji to Iran Hast vali Hich Kodom Na be Davar Crazy Goftan na Animal Na Chize Dige … PAs Ziad Joshesho Nazan Chon Ghotbi Ye Motazahere be Tamame Manast … khosham Miad Khodesh Eteraf Kard jeloye hame ke parsal ba MOJEZE Ghahreman Shode :))

    Posted by SePaHaN | 2008/10/21, 20:37
  9. adel . ferdosipour [at] g m a i l . c o m

    فردوسی پور

    Posted by ahmad | 2008/10/21, 21:15
  10. دمت گرم فردوسی پور خوب حال این پرسپولیسی ها رو گرفتی

    برای سلامتیش بلند صلوات

    دورود بر تو ای مرد بزرگ ** عادل همیشه بر مهر فروز

    دوستت دارم باتمام وجود ** ….

    Aamir:◄

    اینجا ورزشگاه نیست ها اینجوری حرف میزنی…بعد انتظار دارن خانوما رو هم تو ورزشگاه ها راه بدن!

    Posted by امیر | 2008/10/21, 21:38
  11. ببینید من استقلالیم
    تا پارسال از قطبی خیلی خوشم میومد ولی شما هم باید قبول کنید که این قطبی امسال قطبی با شخصیت پارسال نیست

    Aamir:◄

    قطبی امسال، قطبی پارسال نیست، درست. وولی به شخصیت آدمها نمیشه اینطوری توهین کرد و اونو مورد سوال قرار داد. ببینید همین صحبت های اون شب، نشون میداد که یه سر و گردن از نظر شخصیتی بالاتر از سایر مربیان ایرانیه. (نه از همشون. بطور مثال من جلالی، تقوی و یکی دو تای دیگه رو خیلی قبو دارم) اما همونطور که خودش هم گفت، همیشه نمیشه آروم بود و بذاری اوضاع مطابق میل یه عده قلیل (حالا یا هیئت مدیره باشگاه یا روزنامه نگارها) پیش بره.

    Posted by ناشناس | 2008/10/21, 22:54
  12. به نظر من وقتی با یه حرکت بخوای این همه دشمن شاد بشی مطمئن باش در اوج موفقیت قرار داری.
    عکس العمل این چنین افرادی در نوع خودش جالبه! نمونش همین کامنت قبلیه!!!
    پرسپولیس با قطبی تو اوج موفقیته و با یه باخت و دو باخت زمین نمیخوره و تمام این حاشیه ها برای اینکه پرسپولیس رو زمین بزنند مخصوصا این روزنامه نگاران بی وجدان(برای نمونه یه نگاه به تیترای روزانه روزنامه گل بندازید)

    Aamir:◄

    من واقعاً از رفتار مجید جلالی خوشم اومد

    Posted by رضا | 2008/10/21, 23:05
  13. اگه به نظر فردوسی پور، رفتار قطبی عوض شده، خوب یکی از خوده عادل خان بپرسه رفتا تو نسبت به چند سال قبل عوض نشده؟؟
    دقیقا یادمه تا چند سال پیش که برنامه نود پخش می شد، فردوسی پور اصلا تاجازه حرف زدن جلوی کارشناس ها رو به خودش نمی داد. ولی الان یه جوری شده که انگاری کارشناس هایی رو میاره که مطابق میل و نظر خودش باشن.
    خلاصه اینکه، همه آدم ها با چند سال قبلشون فرق می کنن و چیز عجیبی نیست.
    حالا چرا این همه گیر دادن به قطبی، از روی حسادته و لا غیر

    Aamir:◄تحلیل درستیه. ولی کو گوش شنوا

    Posted by آدم برفی | 2008/10/21, 23:52
  14. خوب فردوسی پور که نمیتونه همش قربون صدقه اش بره باید تمام مسائل بیان میشد و این حقانیت یک مربی رو میرسونه که میتونه به این خوبی به شایعات پاسخ بده .

    Aamir:◄

    اینم حرفیه…ولی رفتار فردوسی پور نشون نمیداد که صداقتی توش باشه وآخرش هم ظاهراً راضی نشده بود.

    Posted by محمد مهدی | 2008/10/21, 23:56
  15. آقا اين فردوسي پور رو ديگه شورشو درآورده… ديگه نبايد اجازه اجراي برنامه بهش بدن..حالم ازش بهم مي خوره.
    من طرفدار پرسپوليس نيستم ولي واقعا آقاي قطبي مرد با شخصيت و صادق هستش ( برخلاف ما ايروني هاي داخلي!!!)…

    Posted by فرزاد | 2008/10/22, 02:56
  16. شما هم مثل بقيه پرسپوليسي هاي دو آتيشه تحمل اين انتقادات رو نداريد و ميخوايد بهانه جور كنيد . من طرفدار هيچ تيمي نيستم و بنظرم فردوسي پور حق داره اين چيزا رو بگه چون پرسپوليس افت كرده .

    Aamir:◄

    من خیلی هم دوآتیشه نیستم. طرف احترام و صداقتم. چیزی که من و شما خیلی وقته یادمون رفته

    Posted by مسعود | 2008/10/22, 04:18
  17. فردوسی عشق منه. چرا بی خودی بهش گیر می‌دین؟‌ قطبی اگه راست می‌گفت روی حرف خودش می‌موند دیگه ایران نمی‌یومد. وقتی آدمی به خاطر پول می‌یاد یه چیزی رو می‌پذیره همینه می‌شه دیگه!

    Posted by فردوسی عشق منه | 2008/10/22, 04:26
  18. واقعا که حیا کن نویسنده این صفحه رو رها کن

    چرا سانسور کردی مومن ترسیدی آبروت بره بدبخت پرسپولیسی

    تازه می دونم تا حالا راه ندادن تو ورزشگاه بخاطر همین حرفاته

    دیگه دختر خانم هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهه

    Aamir:◄


    خیلی بی مزه بود! اولاً مومن خودتی و جد آبادت!
    بعد هم شما استقلالیا نه ادب حالیتونه نه جایی نه مکانی نه غیر!
    آخرش هم دخنرخانم خودتی و تمام دوست و رفقات!

    Posted by امیر | 2008/10/22, 05:00
  19. قطبی با عشق به وطن یرگشت نه پول زیرا عرب های هیچی نفهم ( غیر ایرانی هامثل اهوازی ها) 2یا3برابر پیروزی پول می دادند. قطبی برای این محبوب شد که به هیچکس توهین نمی کندو طعنه نمی زند

    Posted by ناشناس | 2008/10/22, 05:52
  20. واقعا متاسفم
    ما مثل قطبی نداریم نه از نظر فنی از نظر صداقت!!
    باید گفت داریم کاری میکنیم که اخلاقش ایرانی بشه
    یعنی دروغگو ، بی ادب و . . . که ما زیاد داریم..

    Posted by مرتضی | 2008/10/22, 06:48
  21. اولن من این رو برای شوخی نگفتم راست گفتم
    دوم من بهت بی احترامی نکردم
    سوم مومن بودن اول راه زندگی درست هر فردیست
    چهارم با جد اباد من کار نداشته باش مگه من باجد آباد تو کار داشتم
    پنجم نه اینکه شما ادب رو رعایت کردید

    ششم خودتو بامن چکار داری

    هفتم فقط دختر خانومها اینقدر سریع از کوره در می آیند

    هشتم را نمی گم تا توکف باقی بمونی پرسپولیسی

    هاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاهاههاا

    Aamir:◄

    اولاً که جدی یا شوخی…اینجا همه چیز به صورت شوخی برداشت میشه مگه اینکه خلافش ثابت بشه.
    دوماً که اگه مومن بودن انقدر خوبه پس چرا بدت اومد به جد و آبادت گفتم مومن؟!
    سوم اینکه یه ضرب المثل هست که یادم نیست ولی مفهومش این بود که هرکاری بکنی عین همون هم باید منتظر باشی سرت بیاد!
    بعدش هم این که کی گفته من از کوره در رفتم؟ چرا جو رو آلوده میکنی؟ باید گزارشت کنم به سازمان محیط زیستو
    هشتم! اینکه آقا ما اینجا زیاد کار داریم باید جواب بقیه رو هم بدیم برو کنار بذار اکسیژن برسه!

    Posted by امیر | 2008/10/22, 06:59
  22. سلام .قطبی و پرسپولیس رو از صمیم قلب دوست دارم . چشم هر چی استقلالی بی ادبه در اد با اون مربی بی تربیت لاتشون. هنوز ندیدن ادمی با این شخصیت . درکش براشون سخته

    Posted by ALI | 2008/10/22, 07:18
  23. قبول کنید که این آقای قطبی اون طوری هم که شما فکر میکنید از نظر شخصیتی بالا نیست! یکم منطقی تر باشید حتی اگه حرفهای فردوسی پور همش راجع به حاشیه باشه اما این حاشیه وجود داره!
    قطبی رفت چون پول نمیدان،اومد چون پول رو گرفت به علاوه کلی اختیارات که تا حدودی ازشون سوء استفاده مالی کرد(مارکو برای 1 سال 300 هزار دلار میگیره،ولی بدونید دستیار سابق الکس فرگوسن که الان مربی پرتقال شده وقتی که منچستر میخواست که حفظش کنه که از این تیم جدا نشه پیشنهاد 500 هزار دلار برای یک فصل رو داد!این نشون میده که پرسپولیس یه مقدار خیلی زیادی گرون خرید داشته!! در بازیکن خریدن هم ایضا) تیم رو در بحران رها کردن و رفتن دنبال زندگی خصوصی با فوتبال حرفه ای همخوانی ندارد،مردم باید بدونن که مصطفوی چرا اینقدر به این آقا اختیارات داده،و این شخص از لحاظ فنی چیز جدیدی رو نکرده و مسائل شخصی رو هم وارد فوتبال کرده(سفرهای پیاپی به دبی،بدنسازی در اوج تابستان در دبی که با عقل اصلا جور در نمیاد! و …)
    قطبی بر خلاف نظر شما توی این دو سال خوب دروغ گفتن یاد گرفته در صورتی که اون اولاش بلد نبود ولی خیلی زود همرنگ جماعت شد!
    اینکه آخر بازی بیای به تیم حریف تبریک بگی و باخت رو قبول کنی و بعد گلهای اونها رو شانسی بدونی و گل نزدنهای تیم خودت رو بد شانسی(مصاحبه بعد از بازی ابومسلم و فولاد اهواز را مطالعه بفرمایید)نه تنها شخصیت نیست بلکه از اخلاق حرفه ای و مربی گری حرفه ای هم به دوره!
    منصف باشید،حتی برای چند لحظه

    Aamir:◄این پاراگراف آخری، (اینکه آخر بازی بیای…) واقعاً از نظر بار طنز خیلی زیبا و اینا نوشته شده بود! تبریک میگم

    Posted by 30n4 | 2008/10/22, 08:19
  24. سيستم به قطبي حسودي مي كند و تصميم دارد او را خراب كند نگاه ب مسئله داوري در چند مسابقه جديد بكنيد.

    Aamir:◄

    نگاااااااااه مییییییکنیم!!
    یک حسود…دو حسود….دویست و نود و نه حسود…!
    واقعیتش اینه که قابل شمارش نیستند
    خارج از شوخی…من فعلاً نمیتونم مساله داوری رو تو این جریان دخالت بدم.
    فعلاً دارن از محبوبیتش استفاده میکنند تا بعد که بدردشون نخورد بندازنش دور

    Posted by abbas | 2008/10/22, 09:02
  25. فردوسی پور هم یه جورایی از سازمان فوتبال خط میگیره!!!

    ببین چه نقشه ای برای قطبی دارن که شروع کردن به داغون کردنش…

    Aamir:◄

    ب قول endless چند وقت دیگه دوباره باهاش خوب میشن

    Posted by بیا تو خبر | 2008/10/22, 10:44
  26. «بذار خوش‌ باشن اونایی که فطبی رو یه دروغگو می‌دونن
    واقعیتش اینه که ما همچنان از انسانیت دور و دورتر می‌شیم و تمام اونهایی رو که سعی می‌کنند انسان باقی بمونن، غیرخودی و دغل‌باز محسوب می‌کنیم. چه میشه کرد؟»
    .
    برادر من، دوست من، بزرگ من، عزیز من،
    ما این کار رو آگاهانه انجام نمی دیم این یک فرافکنیه!
    کافر همه را به کیش خود پندارد.

    Aamir:◄

    کل بحث من هم همین جمله آخر توئه. مشکل اینه که ههمه رو به یه چشم میبینیم.

    Posted by Endless Love | 2008/10/22, 16:44
  27. گرچه رنج وغم من درازی دارد
    …………..عیش و طرب تو سرفرازی دارد
    بر هر دو مکن تکیه که دوران فلک
    …………..در پرده هزار گونه بازی دارد
    ..
    احتمالاً باری دیگر قطبی در نزد فردوسی پور عزیز گردد!

    Posted by Endless Love | 2008/10/22, 16:55
  28. شما اصلا علاقه ای به بحث ندارید، بلکه میخواهید با سفسطه حرف خودتون رو به کرسی بشونید! کجای حرف من طنز بود؟!؟!
    بعد هم در مورد آقای قطبی که میگید بلد نیست فارسی رو درست حرف بزنه،ایشان الان تقریبا 1/5 هست که در ایران به سر میبرن! کسی که فارسی زبانه و این بعد از این همه مدت نمیتونه درست فارسی صحبت کنه یا کند ذهنه یا اینکه دوست داره با این ضعف برای خودش یه لایه محافظ درست کنه و به موقعش توش قایم بشه!
    این هم نظر شاگرد سابق این آقای با شخصیتی که فارسی بلد نیست:
    تهران IranSport.Net – حسين كعبى بازيكن سايپا طى اظهارنظرى گفت:قطبى در اين فصل نشان داده كه با همه دعوا دارد و مدام مى خواهد حاشيه و درگيرى به وجود بياورد. او نسبت به گذشته فرق كرده است، البته اين را هم بگويم كه فصل گذشته مدير كاربلدى مثل حبيب كاشانى قطبى را كنترل مى كرد و با بودن چنين مديرى قطبى نمى توانست از اين حرف ها بزند.

    Aamir:◄

    من حوصله بحت دارم. میبنی که هرجا هرکسی خواسته کل هم انداختم! ولی وقتی حرفی پایه ی منطقی نداشته باشه دیگه جای ادامه صحبت باقی نمیمونه. یه بار دیگه اون پاراگراف رو بخون ببین خودت حرفتو قبول داری یا نه.
    من شخصاً فکر میکنم که نباید پایه قضاوتمون رو بذاریم روی حرف کسانی که توی ماجرا میتونستند سود کنند و نکردند. مثلاً استیلی اصلاً آدم خوبی برای این قضاوت نیست یا همون کعبی…بازیکنی که از نیمه های فصل یهو پیداش میشه و انقدر بد بازی میکنه که موقعی که میره تقریباً هیچکس ناراحت نمیشه و خیلی هم خوشحال از اینکه مثلاً یه توپ خراب کن تیمشون کم شد. خوب مشخصه که این آدم باید خودشو یه جوری توجیه کنه.
    یا شیث رضایی که اوضاعش معلومه..
    در نهایت نمیگم که قطبی یه انسان بی نظیر بدون عیب و ایراده.صحبت سر اینه که صداقت خودش رو تو خیای مسائل نشون داده وو از خیلیها که تو فوتبال ما ادعاشون تا عرش میره کارش رو بهتر بلده.

    Posted by 30n4 | 2008/10/22, 18:55
  29. بیخیال بابا
    چرا اینقدر این فوتبال رو همه هی کش و واکشش میدین
    http://www.barname.net

    Posted by Barname | 2008/10/22, 19:31
  30. اولا اکسیژن انقدر زیاد هست که به همه برسه مگر اینکه تو حرس ورت داره

    دوما چرا مثل بچه دبستانی ها حرفهای من رو تکرار می کنی مگه تو دوره کودکستانیت رو نگذروندی

    سوما گفتی خلافش ثابت بشه (ثابت میکنم) تو انقدر آدم خشکی هستی که فرق شوخی و جدی رو نمی دونی

    اگه راست میگی که شوخی کردی پس یک جوک بگو که تا حالا نشنیده باشم وبهم ثابت بشه تو ادم شوخی هستی اگه نگفتی هم می فهمم خیلی از حرفهای من حالتو گرفته

    چهارما من آدم تعصبی هستم نسبت فامیلم چون نه پدر داشتم بالای سرم نه مادر یعنی من یک آدم بی پدر ومادر هستم (جدی گفتم )

    پس بهم حق بده که نسبت به حرف بی ربتت نسبت به حرفم عکس العمل نشون بدم

    پنجما من فقط دارم جواب حرفهای بی ربتتو میدم وقط اضافه هم ندارم که بخوام تلف کنم

    ششما اینکه اگه تا ابد بلبل زبونی کنی من هم نوکت رو می چینم حتا اگه 1000 وب دیگه هم داشته باشی

    خوش باش با پرویی با ما باش

    در ضمن اون ضرب امثلی که گفتی از درجه اعتبار خارجه چون راویش سنی بوده

    جدیدش رو میگم گوش کن

    تو که از مهنت دیگران بی غمی

    نشاید گذارند اسمت را پرسپولیسی

    اهاهاهاهاهاههاهاههاهاهاههاهاهاهاهاهاها

    Aamir:◄واقعاً مراتب تاثر مرا بپذیرید.
    مرسی از زرب المسلت! بار آموزشی داشت!
    من جلوی این همه بار طنزی که بعضی از دوستان دارم اصلاً جسارت بکنم جوک بگم!

    Posted by امیر | 2008/10/22, 21:47
  31. فردوسی پور آدم منطقی ایه
    خدایی خیلی از پیشرفت فوتبال مدیون اون و برنامشه
    قطبی هم آدم بزرک و راستگو و کار درستیه .خیلیم با سواد

    خوب اگه از انصاف نگزریم پرسپولیس فصل قبل واقعا خوب بازی میکرد ولی الان که می خواد بره آسیا این وضشه که به فولاد میبازه

    100% قطبی یه ایراداتی داشته . تیم بد شده .فردوسی پورم بیشتر دلش میسوزه تا بخواد خراب کنه

    راست میگه مهاجمه چیه 2متریه دروازه می کوبه هوا . دیگه منم بودم اونو میزدم .

    من دوست دارم پرسپولی قهرمان آسیا شه اما اینجوری نمیشه

    Posted by amin | 2008/10/23, 00:17
  32. انصافا بايد قبول كنيم كه ما تو فوتبالمون تا به حال آدمي مثل قطبي چه از لحاظ دانش فوتبال چه ادب و فرهنگ نداشتيم. و همچنين تيمي محبوب تر از پرسپوليس هم نه تنها تو ايران حتي تو آسيا هم وجود نداره(اين حرف من نيست.هم خود فردوسي پور تو مجلهworld soccer اينو گفته و هم آمار نظرسنجي برنامه نود اينو نشون داده)پس به اين نتيجه ميرسيم كه همه غيرپرسپوليسي ها از موفقيت اين تيم مي ترسند و براي به زمين زدن قطبي و پرسپوليس همه كاري مي كنند. زنده باد پرسپوليس يادگار جاودانه كورش كبير

    Posted by raein | 2008/10/23, 01:26
  33. با گذشتن یک سال از حضور قطبی در ایران ادبیات و سخن گفتن این مربی نیز مانند سایر مربی ها شد.قطبی چهره ای مخفی در فصل کذشته داشت که امسال نمایان شد.

    Posted by eshghe payam | 2008/10/23, 02:38
  34. دوست عزیز به این همه صبر تو تبریک می گویم و درود برتو باد

    به وبلاگم سری بزن خوش حال می شوم

    خدانگهدار

    در ضمن …….اههاهاهاهاهاههاهاهاهاههاهاهاههاهاهاههاها

    Posted by امیر | 2008/10/23, 03:31
  35. be nazare man hagh dare inkaro bokne man na estegh na pers na …. faghat man United ! vali perspolis oft dashte va in soal ha ham haghe ferdosi poor boode va shakhsiat ghotbi ham zire soal naraft

    Posted by hala bemanad | 2008/10/23, 06:15
  36. فردوسی تو لابی صدا و سیماست اگه نبود بهش برنامه زنده نمی دادن هر کسی یه جور باید نون بخوره دیگه اینم از راه …. پول درمیاره وگرنه هیچ چیزی از فوتبال و ورزش سرش نمی شه باهاش برخورد رو در رو داشتم واقعا متاسفم که صدا و سیمای مملکت به یه همچین آدم…. برنامه زنده میده

    Posted by Persian Underground Music | 2008/10/23, 06:45
  37. استقلال را دوست می دارم چون در عین مظلومی قدرتمند است.

    Posted by iman | 2008/10/23, 10:52
  38. شماها چقدر ساده هستید فردوسی پور به هیچ عنوان دلش نمیسوزه و یک شومن بسیار زبردست میخواد اسم خودش رو تو تاریخ ورزش جاودانه کنه با اون حاشیه های بینظیرش آقای علی کریمی عرق ملی رو به بازی گرفته اون وقت میاد به علی دایی گیر میده یه جا کوشکی میاد خبرنگاره میزنه (البته کارش بسیار زننده بود) میگه نباید این کارو میکرد بعد علی کریمی بعد باخت با ابومسلم میاد با داده بی داد میگه اینقدر از تیم ملی حرف نزنید نمیام تیم ملی میگه آخه باخته بودن عصبانی بود خوب مگه عصبانی بودن علی کریمی با کوشکی فرق میکنه اون از خبرنگارهای واقعا عجیبمون که میان دقیقا حاشیه رو برا بازیکن درست میکنند این هم از برنامه به اصطلاح سازندمون که میاد فقط در مورد مسایل حاشیه ای صحبت میکنه یه روز قطبی براش بهترینه یه روز بدترینه میاد به مربی تیم ملی میگه چرا فلان موقع کریمی رو دعوت نکردی آخه مگه تو کارشناس فوتبالی یک گزارشگر و مجری هستی پاشو از گلیمش دراز تر کرده اوایل برنامش خوب بود توی این دوساله شده داغون خدمت اون دوست عزیزمون هم بگم من نمیدونم شما واقعا به شوخی گفتی که 50 درصد شهرت دایی از فردوسی پوره یا به جدی پس این هم گل تو تیم ملی و بازی در بایرن مونیخو هرتا و آرمینیا بیلفلدو گل به چلسی آث میلان و خود بایرن و نایب قهرمانی در لیگ اروپا و منتخب جهان و اینها همه کشک به نظر من فردوسی پور که به سبب فوتبال مشهور شده نه دایی من میخوام ببینم اگه عادل خان توی ورزش دیگه بود منظورم از گزارشگر یا مجری به اندازه الان مطرح میشد مخ این ملت رو با این برنامه کاملا جلف گرفتند خیلی حرفها هست که اگر بخواهیم تایپ کنیم یه کتاب میشه

    Aamir:◄
    عصبانیت کریمی با کوشکی قطعاً فرق داشت. اینکه بعد از بازی ای که باختی بیان و در مورد یه موضوع بی‌ربطی که بارها هم در موردش صحبت شده ازت سوال بپرسن، واکنشی غیر از اون رو هم نباید انتظار داشته باشی.
    فردوسی پور البته تو تاریخ ورزش ایران، اسم خودش رو ثبت کرده. اما با این کارها داره خودش رو خراب میکنه.

    Posted by مسعود | 2008/10/23, 20:33
  39. با سلام
    آقایون این فردی که شما به این راحتی پشت سرش دری بری میگین(آقای عادل فردوسی پور)از معدود آدمای با سوادیه که هم تو فوتبال و هم تو علم دانشگاهی دستی داره؛
    عادل استاد تدریس یکی از دروس دانشکده صنایع دانشگاه ماست….من یه بار بیشتر ندیدمش….اما دوستانی که دیدنش میگن این فرد خیلی به آدما احترام میذاره.
    درست نیست اینقد احمقانه پشت سرش حرف میزنید.
    در ضمن هر سوالی یه جواب داره….حالا قطبی رو گیرم سوال پیچ کنن…تو منتقد باید بیای مردمو تحریک کنی به این _واقعا_تحلیلگر موفق فوتبال ایران فش بدن!
    هرچند قبول دارم که تا مخالف پیدا نشه…موافق هم پیدا نمیشه.
    درضمن ادب رو شما یه مقدار بیشتر رعایت کنی….متعاقبا اونایی هم که نظر اینجا مینویسن به خودشون اجازه نمیدن دهنشونو مثه ……ر باز کنن!
    راستی دید خوبی رو آدما داری

    aAMIR:◄


    ببین جناب REALITY!
    من اصلاً تو سواد این آدم شک ندارم و درباره اون هم نظری ندادم.
    مطمئناً هم تو دست اندرکاران صداوسیما جزو محترم ترین هاست.
    اما آدم ها برای ارتزاق از ریسورس ها مختلف، روش های مختلفی دارن که روش این اقا در صداوسیما شده ظاهراً چسبیدن به حاشیه ها و درست کردن دردسرهای بیشتر.
    در مورد ادب هم که گفتی فکر میکنم تیتر بیشتر طنزامیز بود تا توهین آمیز اما با این حال، تعدیلش کردم
    .

    Posted by Reality | 2008/10/24, 11:02
  40. به نظر من خیلی فردوسی پور روش زیاد شده باید این استقلالی ها و پرسپولیسی ها یک حالی بهش بدن وگرنه تا چند وقت دیگه هر چی دلش بخواد به این دو تا باشگاه می پرونه ….
    من اس اسی هستم

    Posted by Alireza | 2008/10/24, 13:47
  41. بابا به خدا این عادل واقعا پرسپولیسیه. اما خب گاهی وقتام لازمه یکمی اعتراف گرفت دیگه . واسه خود من خیلی جالب بود .

    من خودم توی یه گزارش از زبان مزدک میرزای ،‌ (چند سال پیش روزنامه ی جام جم ، ضمیمه ی کیلیک خوندم ) که گفته بود : بر خلاف اون چیزی که همه فکر می کنن ، من و عادل تیم های مورد علاقمون بر عکسه ! من استقلالی هستم. دقیقا یادمه ، چیزی که نوشته بود با همین مضمون بود .

    در کل اگه این چیزام توی نود نباشه پس واسه چی ما از خوابمون بزنیم ؟؟

    Aamir:◄

    خوب این جمله آخرت یه جورایی کاملاً درسته!

    Posted by حسنک وزیر | 2008/10/24, 14:18
  42. ….. 5 ساله تو برنامت همش داری اینو اونو به جون هم میندازی من نمیدونم به کجا میخوای برسی چی میخوای از جون این طرفدارای پیروزی و استقلال . اون تماشا گرای استادیوم ازادی اخر وقتی داری گزارش میگی باید بریزن رو سرت …. . فکرشو بکن 100 هزارتا …. چی مشه ول کن این تو رو خدا ول کن .

    aAMIR:◄

    کاش یه کم اول خودمون یه سری اصول رو یاد میگرفتیم بعد به دیگران ایراد میرگفتیم.
    متاسفانه مجبور شدم کامنتتون رو تعدیل کنیم.

    Posted by avizoon | 2008/10/25, 06:16
  43. اين فردوسي پور واقعا تبديل شده به انگل فوتبال ما، برنامه 90 روز به روز حال به هم زن تر ميشه. يه وقتي با 90 فوتبال و داوري مارو زنده كرد حالا داره مثل زالو خونشو ميمكه

    Posted by mashmash | 2008/10/25, 22:38
  44. سلام ایول به تو آدمین عزیز
    ببین استقلالیا چه حسرتی میخورن
    بابا پرسپولیس با بیش از 40 میلیون هوادار محبوبترین باشگاه آسیاست = به کوریه هرچی اس اسه

    Posted by yar | 2008/10/27, 13:08
  45. به نظر من فردوسی بهترین مجری ورزشی که ایران میتونه بخ خودش ببینه. مطمئن باشید که فردوسی پور خودش عاشق فوتباله و با فوتبال زندگی میکنه. هیچ وقت حرفی رو برای خود نمایی یا معروع شدن نمیزنه بلکه تمام هدفش اینه که بتونه سطح فوتبال کشور رو بالا ببره. از رک بودنش هم که هر چی بگم کم گفتم.
    من خودم پرسپولیسم و عاشق قطبی هستم ولی اینو هم میدونم که قطبی امسال با پارسال خیلی فرق میکنه دلیلش هم زیاد مهم نیست.

    Posted by m Reza | 2008/10/30, 16:56
  46. به نظر من شخصیت قطبی خیلی بالاتر از فوتبال ایران بود واسه خودمون متاسفم که از ایران رفت

    Posted by M@M@L | 2008/11/22, 03:59
  47. اون موقع كه ما تو پوست موز بوديم فردوسي پور اينترنت خورده بود

    Posted by A.A.Z | 2010/01/13, 03:59

Trackbacks/Pingbacks

  1. بازتاب: این فردوسی‌پور زرد فضول! « دانلود فیلم لینک مستقیم زیرنویس فارسی - 2008/10/22

  2. بازتاب: یه غریبه‌ی بی‌اعتماد به نفس در زمین « توهم نامه::Hallucinations - 2008/10/26

بیان دیدگاه

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 81 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.