//
you're reading...
موسیقی

چشم‌هایش…


دقیقاً 21 روز از آخرین آهنگی که معرفی کردم و رو وبلاگ گذاشتم میگذره! ….بعد مثلاً اسم اینجا رو گذاشتم کلبه فرهنگی هنری توهم!

البته که جای توجیه نداره، اما من هفت روز پیش میخواستم این آهنگ رو بذارم اینجا و شما بگوشید و لذت ببرید، منتها هیچی به ذهنم نمیرسید که درباره ش بنویسم. امروز هم چیزی ندارم که درباره ش بگم اما اتفاق خاصی نمیافته اگر توضیحی هم ندم! تجربه نشون داده که اتفاقاً اون آهنگ هایی که بدون مقدمه گذاشتم اینجا، آمار دانلود بسیار بهتری داشته‌ند!.

josh_groban


بهر حال، اونایی که جاش گروبن رو میشناسند و با صدای استثنایی‌ش آشنا هستند، فکر نکنم نیازی به توضیحات اضافه من داشته باشند و اونایی هم که نمیشناسندش، میتوانند این آهنگ رو گوش بنمایند که برن جزو گروه اول!

یک عاشقانه‌ی شنیدنی که…. قرار شد مقدمه نچینم! بدون صحبت اضافه، آهنگ رو از لینک زیر دانلود کنید:

In Her Eyes

گفتگو

5 پاسخ به ‘چشم‌هایش…

  1. ممنون از لینک … بسیار عالی بود .

    Posted by sahel | 2009/04/30, 03:51
  2. منم بدون نظر دانلود می‏کنم!

    Posted by کوچه باغ | 2009/04/30, 12:00
  3. مثل هميشه يك انتخاب عالي بودش

    Posted by MASOOD | 2009/05/01, 16:41
  4. سلام
    ممنون. آهنگ قشنگی‌ بودش. میبینم که کم کم پست‌های آهنگی داره زیاد میشه و کار وبلاگ ما رو کساد می‌کنید!
    ۲ مورد. اول اینکه این مترو جایزه پیشنهاد اسم برای وبلاگ شما چی‌ شد؟ آخه میدونی‌، تاکسی گرونه و مترو بهتره! اصلا خود اسمش چی‌ انتخاب شد؟
    دوم اینکه به نظر من طراحی قالب جدید وبلاگتون زیاد قشنگ نیست. رنگ سیاه‌ مال وبلاگ افسرده است نه متوهم! شاید خاکستری بهتر باشه (حتی به لحاظ طراحی و زیباتر بودن و کمتر اذیت کردن چشم)بعد هم این فونت نه تو فایر فاکس نه تو IE قشنگ نیست و bold بودنش و رنگ سفیدش تو زمینه سیاه حسابی‌ چشم خواننده رو مورد التفات قرار میده. به هر حال این نظر یک خواننده اینجا بود. ما اینجوری هم میخونیمت. (حالا فوقش از تو google reader که مراعات چشممون هم بشه!) هر جور که که خودت دوست داری و حال میکنی اختیار با خودته.
    مرسی‌
    الان دیدن که این ساید بار‌ها هم شدن bottom بار! اون هم به صورت زیر هم و سیخکی! نه، فک کنم این قالب وبلاگت هم توهّم زده ها!

    Posted by بابک | 2009/05/08, 12:32
    • آره خودم هم همین فکر رو میکنم. ولی دنبال یه قالب جدیدم اینو موقتا گذاشتم. ممنون از نظرت.

      Posted by Ãmir | 2009/05/08, 14:10

بیان دیدگاه

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 81 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.