//
you're reading...
موسیقی

رابی ویلیامز: زندگی و آثار


دیشب یکی از آلبومهای  رابی ویلیامز رو از اینترنت دانلود کردم. راستش من جزو طرفدارای این آقای خواننده ی انگلیسی 33 ساله نیستم، اما باید اعتراف کنم که آهنگ هایی داره که میشه اونارو جزو نقاط روشن موسیقی پاپ در 10 سال اخیر به حساب آورد. ضمن اینکه شخصیت نه چندان آروم رابی ویلیامز و جنجال هایی که گاه و بیگاه راجع بهش شنیده میشه، به همراه موزیک ویدیوهای خوش ساخت اون که از ماهواره و غیره می بینیم، باعث شدن که همیشه به عنوان یه خواننده ی پرطرفدار، تو خبرهای موسیقی جهان باقی بمونه. من می تونم بگم که تو هر آلبومی که از Robbie شنیدم، خیلی راحت حداقل دوتا آهنگ جذاب پیدا میشه که نیاز سلیقه های مختلف رو برآورده می کنه. دیدم بد نیست یه کم راجع به جناب ویلیامز بدونم، بنابراین رفتم ویکی پدیا تا ببینم چی پیدا می کنم. تو لینک مربوط به رابی ویلیامز، مطالب زیادی قرار گرفته بود که تقریباً همه ابعاد زندگی و هنرشو شامل می شد. گفتم شما رو هم تو خوندن بعضی از این مطالب شریک کنم:

رابرت پیتر ویلیامز کار خودش رو در گروه Take that در سال 1990 شروع کرد. گروهی که کارشون در اون زمان کلی گرفت. در سال 1995 از گروه جدا شده و خوانندگی رو به صورت تکی از همون موقع شروع کرد. از اون موقع تا حالا، رکورد فروش آلبوم های موسیقی در بریتانیا، دست رابی ویلیامزه به طوریکه در سرتاسر دنیا 55 میلیون نسخه از آلبوماش فروش رفتن. (یعنی خیلی!!) یه رکورد خارق العاده هم داره که حتی تو کتاب رکوردهای گینس هم ثبت شده و اون مربوط به زمانی می شه که تونست تو یه شب 1.6 میلیون بلیت کنسرتش رو در تور 2007 اروپا به فروش برسونه.

تک آهنگ های و آلبوم های رابی ویلیامز تا بحال شش بار در صدر پرفروش ترین های انگلستان قرار گرفته. به این شکل، این خواننده تونسته عنوان پرطرفدارترین خواننده مرد جهان رو از سال 1998 تا حالا برای خودش نگه داره. از نگاه دیگه، ویلیامز بعد از مدونا و بریتنی اسپیرز، محبوب ترین خواننده ی دنیاست. (این نشون می ده که ذهن مردم ملل دنیا چقدر منحرفه!! مدونا و بریتنی و رابی..)

ویلیامز، سالها به دنبال این بود که عنوان King of Pop رو به خودش اختصاص بده. فروش بالای آلبوم های او و محبوبیت زیادش اون رو به جایی رسونده که طرفدارنش اگه کسی این عنوان رو برای ویلیامز ندونه عصبانی می شن! کافیه سری به سایت های هواداران این خواننده بزنین تا متوجه بشین که چی میگم.

دوران کودکی (1974-1990)

رابی، در خانواده ای کاتولیک به دنیا اومد و فقط چهارسال بعد از تولدش، پدر و مادرش از هم جدا شدند و او پیش مادرش موند. چندین سال بعد و تو یه آگهی فراخوانی برای تشکیل یه گروه موسیقی پسران، رابی به تشویق مادرش، در مصاحبه ی گروه شرکت کرد و به خاطر استعدادش تو خوانندگی، به عنوان آخرین عضوگروه قبول شد. این جوری بود که گروه Take that در سال 1990 آغاز به کار کرد.

Take that
(1990-1995)

این گروه بیشتر از 10 تک آهنگ بسیار موفق داره که 7 تای اونها زمانی ساخته شدند که رابی تو گروه بود. یه دونه بعد از جداییش و دوتای دیگه بعد از شکل گیری مجددشون در سال 2006 بودن. در واقع، موفقیت این گروه بود که راه رو بعدها برای موفقیت گروه های مشابه باز کرد. در سال 95، رابی از گروه جدا شد و صداش هم از روی ترک های آلبوم آماده ی گروه حذف شد. در سال 2005 که زمزمه های اولیه مبنی بر شکل گیری دوباره گروه شنیده می شد، رابی، پیوستنش رو به گروه تکذیب کرد.

مروری بر آثار solo

در سال 1995، رابی با ظاهر شدن در کنسرت یک گروه راک به نام Oasis، معروفیت خودش رو بیشترکرد. ظاهر عجیب و غریب و ریش کثیفی که تو اون کنسرت گذاشته بود خیلی سریع باعث شناخته شدن هرچه بیشتر او در بین طرفدارن موسیقی شد.

اما کار فردی و تک خوانی ویلیامز، در سال 96 و با بازخوانی قطعه ی Freedom از جورج مایکل ،شروع شد.این قطعه، حتی از اثر اصل خودش هم بهتر خونده شد، بطوریکه باعث شد در UK Single Chart مقام دوم رو به دست بیاره. بعد از یک دو تک آهنگ دیگه که در موفقیت های بعدی ویلیامز، بسیار تاثیرگذار بودند و باعث شدند که ویلیامز به عنوان یه خواننده ی خوش آتیه شناخته بشه، او اولین خودش رو در سال 1997 به بازار فرستاد. این آلبوم خیلی آروم تونست جای خودش رو بین مردم باز کنه و فروشش رو افزایش بده. مهمترین آهنگ این آلبوم، ترانه ی Angels بود که از اون به عنوان یکی از مهمترین آهنگ های ویلیامز هم اسم میبرن.گفته می شه که این قطعه فقط تو نیم ساعت نوشته شده! با کمک این قطعه، آلبوم Life thru a Lens به مدت 10 ماه در بین 10 آلبوم برتر بازار باقی موند و با فروش 2.4 میلیونی خودش، پنجاه و هشتمین آلبوم پرفروش تاریخ بریتانیا شد.

آلبوم دوم ویلیامز در سال 98، خیلی راحتتر از آلبوم قبلیش به موفقیت رسید. درهمون ابتدای کار، با فروش جالبش در بریتانیا، در رده ی اول چارت قرار گرفت و پرفروش ترین آلبوم سال شد.قسمت جالب موضوع این بود که آهنگ Millennium این آلبوم، ترانه جدید گروه All Saint رو از صدر به زیر کشید، و این در حالی بود که در همون زمان، رابی ویلیامز با Appleton، یکی از خواننده های این گروه، نامزد کرده بودن! سر این جریان، ویلیامز عنوان کرد که «بالاخره باید جلوی یکی رو می گرفتم، چه بهتر که اون یکی، خانومم باشه!» این آلبوم رو بیرون از انگلستان هم تحویل گرفتن و قطعاتی از آلبوم بودند که تو آمریکای لاتین و اروپا به شدت مورد استقبال قرار گرفتند.یکی دیگه از آهنگ های پرطرفدار این آلبوم«It’s Only Us» بود که روی بازی پلی استیشن FIFA2000 استفاده شد.

کل فروش این آلبوم در دنیا، 5 میلیون نسخه بود.

تک آهنگ Rock DJ آغاز آلبوم جدید ویلیامزبود که Sing When You’re Winning نام داشت. این قطعه به خاطر موزیک ویدیوی جنجالیش معروف شد که در اون، ویلیامزدرمحاصره ی چندین زن، پوشش خودش رو از دست می داد تا جایی که پوست وعضلات بدنش هم شروع به ریزش می کردند و اسکلتی بیشتر ازش باقی نمی موند. این موزیک ویدیو به خاطر مضمون خشنش مورد سانسور بسیاری از شبکه های موزیک ویدیو قرار گرفت با این وجود این قطعه به تنهایی تونست ه رده ی یک جدول بهترین آهنگ های سال بره و تو خیلی از کشورهای دنیا معروف بشه. این در حالی بود که آلبوم، هنوز بیرون نیومده بود. این آلبوم در سال 2001، بازم اونقدر فروش کرد که رکورد فروش رو بزنه و به مدت نزدیک به دوسال بین آلبوم های موفق بازار قرار بگیره. قطعات خیلی خوبی مثل Supreme، Kids (با Kylie Minouge) و The Road to Mandalay تو این آلبوم موفقیت های جداگانه ی زیادی رو نصیب ویلیامز و آلبومش کردند.

ویلیامز بعد از موفقیت تک آهنگی که برای فیلم خاطرات بریجت جونز خونده بود، به موفقیت های بزرگتری هم رسید: اجرای کنسرت در آلبرت هال لندن و اجرای قطعه ی معروفSomethin› stupid با نیکول کیدمن، از جمله ی این موفقیت ها بودند

.Somethin› stupid ،آهنگی بود که فرانک سیناترا و دخترش در سال 1967 خونده بودن و بسیار معروف شده بود. علاقه ی شدید رابی ویلیامز به فرانک سیناترا، یکی از دلایل اهمیت این قطعه برای ویلیامز بود. آلبوم چهارم او، Swing When You’re Wining بر پایه ی همین قطعات در اواخر 2001 به بازار اومد.

آلبوم های Escapology ،Greatest Hits و Intensive Care سایر آلبوم های ویلیامز بودند که در فاصله ی سالهای 2002 تا 2005 بیرون اومدند. که این آخری در سال 2005، به عنوان بزرگترین موفقیت تجاری رابی ویلیامز، راه رو برای رکوردشکنی تور اروپای 2006 و ثبتش در کتاب رکوردها، باز کرد. در پایان سال 2005، عنوان پرفروشترین آلبوم سال اروپا، به این البوم داده شد. البته طبق معمول، در داخل انگلستان، وضعیت برعکس بود و رده ای بالاتر از سوم برای اون بدست نیومد.

آلبوم Rudebox در سال 2006 به بازار اومد. رابی در این آلبوم با گروه معروفی مث Petshop boys هم همکاری داشته. برخوردها با این آلبوم از دیگران متفاوت بوده و از نقدهای تند و تیز تا تعریف های بی حساب و کتاب رو شامل می شده. مث سایر آلبوم های ویلیامز، این آلبوم هم رکورد فروش رو او خیلی از کشورهای دنیا شکست.

یکی از قطعات زیبای این البوم، آهنگیه که ویلیامز درباره مدونا خونده. قطعهShe’s Madonna ، به صورت جدا و قبل از خود آلبوم وارد بازار شد و برخلاف انتظار در بریتانیا نتونست از رده شانزدهم بالاتر بیاد. این مقام، یکی از پایین ترین رده هایی بوده که رابی ویلیامز تا بحال در Single هایی که بیرون داده بهش رسیده. برعکس بریتانیا، این آهنگ موفقیت فوق العاده ای در سایر نقاط جهان داشت و تونست به صدر چارت اروپایی راه پیدا کنه.

جریان این آهنگ به مکالمه ای برمی گرده که جناب ویلیامز با Tania Strecker دوست دختر سابق گای ریچی داشته. گای ریچی رو که می شناسین؟ همسر سرکار خانوم مدونا. بله… تو این مکالمه، ویلیامز از خانوم Strecker در مورد نحوه به هم خوردن رابطه شون با آقای ریچی می پرسه و اون اینجوری توضیح می ده: بعد از داغ شدن موضوع، یه روز Guy به خونه اومد و گفت می دونی…من خیلی دوستت دارم، ولی خوب…آخه اون مدوناست!! (همین جمله دست مایه ی ترانه ی She’s Madonna شد) مدت کوتاهی بعد از نوشتن آهنگ، ویلیامز اون رو پیش مدونا برد و تاییدش رو گرفت. ویلیامز حتی از مدونا خواست که تو موزیک ویدیوی آهنگ هم بازی کنه اما گای ریچی مخالفت کرد. ریچی مسلماً متوجه شده بود که قسمت همخوانی آهنگ که میگه :

«I love you, baby, but face it, she’s Madonna / No man on earth could say that he don’t want her»

کنایه ی مستقیمی به شخص اون و به همین دلیل هم نارضایتی خودش رو به مدونا اعلام کرد. البته ویلیامز درباره این موضوع، قضیه ی بالا رو نفی می کنه و همه چیز رو به خودش نسبت می ده:

از اونجایی که همه راجع بهش می پرسن… باید بگم که هیچ تیکه ای به کسی ننداختم. من خودم همیشه تو فکر و خیالم مدونا هستم!!

خوب اینم یه جورشه… کسی چی می تونه بگه؟!

دانلود آهنگ She’s Madonna

زندگی

در حال حاضر که آگوست 2007 هستش، ویلیامز داره تو لوس آنجلس زندگی می کنه. دچار افسردگی و تنهایی شده و از سال 97 به بعد که انتقادهای مختلفی به سمتش سرازیر شدند به مواد مخدر و الکل اعتیاد پیدا کرد. در اوایل سال 2007 به یک مرکز ترک اعتیاد و درمان افسردگی رفت و در ماه مارس، از اونجا مرخص شد. او در یکی از مصاحبه ش اتهام استفاده ش از هروئین رو پذیرفته بود و اون رو داروی شیطان نامیده بود.

ویلیامز در یک مصاحبه سال 2001، رفتارهای غیرعادی خودش رو در جریان کنسرت هاش کاملاً نمایشی دونسته بود و احساسش رو دربار ه رابی ویلیامز ستاره، اینوطر بیان کرده بود که فکر می کنه که یه شخصیت دروغینه که ازش خسته شده و می خواد که از دستش خلاص بشه.

در سال 2006 و در جریان یک مستند درباره افسردگی مزمن bipolar، خیلی صریح درباره تجربیاتش دوران افسردگیش صحبت کرده بود و باز هم رفتار روی صحنه ش رو فیلم بازی کردن دونست!

حاشیه ها

ویلیامز، چندین بار به همجنس باز بودن متهم شده و اینکه شریک های جنسی متعددی داره. با وجود این، اون تمام این شایعات رو رد کرده و حتی چندین بار در آهنگ هاش هم به این مساله پرداخته. در «Old Before I Die«، قسمتی هست که از خودش می پرسه که Am I straight or gay? . بعد ها در آهنگ Kids هم می خونه که «press be asking do I care for sodomy? I don’t know, yeah…probably.». در یکی از مستندهایی که برای زندگیش ساخته شده بود، به صراحت مساله ی رابطه داشتن با مردهای دیگه رو رد کرده بود ولی گفته بود که ممکنه هرچیزی رو بخواد حداقل یه بار تجربه کنه!

اما سر یکی از همین اتهامات، ویلیامز پای یه انتشارات رو بخ دادگاه کشوند و دعوا رو به نفع خودش تموم کرد. سر همین قضیه، انجمن همجنسبازان مرد، مدعی شد که کارهای رابی ویلیامز برای رد اتهام مذکور، این شبهه رو بین مردم ایجاد کرده که گی بودن امر نادرستیه!! ویلیامز با تعدادی از سلبریتی های زن رابطه داشته. که یکی از معروفترین اونها نیکول آپلتون خواننده ی گروه All Saint بود. اونها مدتی با هم نامزد بودند و تو این مدت، نیکول باردار شد، اما با وجود میل ویلیامز به پدر شدن، نیکول سقط جنین کرد با این بهانه که شرکت طرف قرارداد ، اونو مجبور به این کار کرده. بعد از این ماجرا، رابطه ی ویلیامز یا آپلتون به هم خورد.

درآمد

درآمد ویلیامز، بالای 190 میلیون دلار تخمین زده می شه. فقط در سال 2006، ویلیامز 59 میلیون دلار درآمد خاص داشت و از این نظر، در رده ی سوم پردرآمدترین هنرمند سال 2006 دنیا بوده (بعد از التون جان و رولینگ استونز). می شه به این نکته هم اشاره کرد که در چند سالی که در Take that عضویت داشت، روی هم رفته 5 میلیون پوند کسب کرد (حدود 7 میلیون دلار).

از این مقدار درآمد، وی یک موسسه ی خیریه تاسیس کرده که مسئولیت ارتقاء سطح زندگی گروهی رو برای قشر کم درآمد به عهده گرفته. برگذاری یک مسابقه ی فوتبال خیریه هم که در ورزشگاه اولدترافورد بین منتخب هنرمندان و منخب بازیکنان حرفه ای و به منظور کمک رسانی به کشورهای آفریقایی انجام شد، کار دیگه ای بوده که رابی ویلیامز متولیش بوده.

***

نمی خواستم این همه راجع به این خواننده ی پرطرفدار مطلب بنویسم، ولی هرچی بیشتر می خوندم تازه بیشتر متوجه می شدم که بابا..این دیگه کیه! خوب داشتن عنوان محبوب ترین خواننده ی مرد دنیا در ده سال اخیر اصلاً کم نیست، هرچقدر هم که از نظر اخلاقی یا متن ترانه ها مورد تاییدتون نباشه، اما به هرحال باید قبول کنیم که کم و بیش، کارش درسته!

الان دارم از یوتیوب برمی گردم. موزیک ویدیوی آهنگ She’s Madonna رو دیدم که یه جوری با تکه هایی از همون مصاحبه ای که درباره ش گفتم، میکس شده بود. در واقع تکه ای ازخود کلیپ هستش. چیز واقعاً عجیبه. جدا از اینکه شاید نشه خیلی ارتباطی بین آهنگ و موزیک ویدیو پیدا کرد، ولی کار فوق العاده جالب و البته 17+ ای ساخته. یه کم حجمش زیاده ولی به دیدنش می ارزه

از اینجا ببینید

اپدیت : آذر 88 – معرفی آهنگ

گفتگو

49 پاسخ به ‘رابی ویلیامز: زندگی و آثار

  1. خوب امیر من که منظورم این نبودش که، منظورم رابین ویلیامز بود همون بازیگره من اونو می گفتم خیلی ام دوستش دارم
    ولی اصلاً از این رابی خوشتیپ خوشم نیومد
    به خصوص اونجا که گفته جلوی زنشو گرفته
    تازه من کاملاً باورم می شه همجنس باز باشه با اون قیافه ی خفنش به علاوه انگلیسیا که معروفن دیگه به گی بودن
    ولی خوب خیلی با مدونا تناسب داره می تونن یه ازدواج موفق انگلیسی داشته باشن

    حالا هرچی! دور روز وقتم رو گرفت. چطور بود!؟
    انگلیسی های معروف هستند که گی هستن… آره ولی انگیلسی ها معروف نیستند به گی بودن

    Posted by ariyana1365 | 2007/08/14, 08:43
  2. عالی بود
    آفرین امیر جانم خیلی خوب بود

    Posted by ariyana1365 | 2007/08/14, 13:41
  3. جالب انگیزناک بود. کلی به سوادمون اضافید. دستت ندرده ننه.

    Posted by آتوسا | 2007/08/14, 15:23
  4. ولی آخه این عکسا چیه میذاری؟ نمی گی اینجا بچه رد میشه؟

    راستش تازه الان که گفتی متوجه شدم!! همه ی حواسم رو این بود که چیزای مرتبط با مطلب بذارم! ولی ظاهراً کل مطلب انحرافات اخلاقی داره!

    Posted by آتوسا | 2007/08/14, 15:29
  5. چقدر مايه گذاشتي، اقاجان!

    مرسی. خیلی چرب شد!

    Posted by bizbloger | 2007/08/14, 23:40
  6. حيف كه لينك البومها رپيد شره! نتونستم دانلود كنم! اعتبار دانلود مجانيم فوله!

    فکر می کنم اگر دانلود هم نکردین، نکردی. اونا رو گذاشتم واسه طرفداری رابی ویلیامز که دنبال دانلود آلبوماش هستن و اونایی که علاقه دارن هی فرت و فرت بیخودی آلبوم دانلود کنن! (مث خودم که جنبه ی ADSL رو ندارم!)

    Posted by bizbloger | 2007/08/14, 23:45
  7. سلام،
    آقای امیر میدانم وبه بالا بودن سطح اطلاعات شما واکثر جوون هامو ن ایمان دارم،ولی
    ای کاش بیشتر راجع به اعتقادات خودت برامون گفته بودی ، آخه وقتی درباره این اشخاص کلی زحمت می کشی ،این رو هم یادآوری کن که طرفدار چه جور افکاری هستن(حلا بول نگیرید که چه ربطی داره !ما که می خوایییم استفاده مثبت ازش ببریم!شایدم به کسی جه مربوط ما کابالایی هارو واسه همین اعتقادشون دوس داریم)
    پس قبو ل نداری که آدما از هم تأثیر می گیرن!
    در هر صورت احساس می کنم از آشنایی با شما ی خوشوقتیم

    مایه ی خوشوقتیه….

    Posted by سیمین | 2007/08/15, 05:17
  8. البت که بسیار جالب بود
    فکر کنم منظورم مدنا بود

    Posted by سیمین | 2007/08/15, 05:22
  9. ولش کن نمی خواد،ممنون میشم اگه نزنیش(حرفا مو میگم)

    اولاً ممنون از اینقدر تحویل گرفتنتون! فکر نکنم اونجوری هم که میگین باسواد باشم. فقط دارم سعی می کنم تاثیر مثبتی از حضورم تو اینترنت رو دیگران بذارم.
    در مورد سوالتون، باید بگم که من خیلی اهمیتی نمی دم که کسی که دارم از هنرش استفاده می برم چه جور آدمی باشه. البته نه اینکه مهم نباشه، اما تا جایی که به بحث اختیار و آزادی فردی مربوطه، اون داره کار خودش رو می کنه و ضرری هم به من نمیرسونه. گرچه نمی تونم انکار کنم که اصولاً از جلف بازی خوشم نمیاد و رابی ویلیامز هم جزو دسته ی اجلاف تاریخ موسیقیه!! اما اگه بخوایم رو اعتقاد هنرمندا، درباره شون نظر بدیم یا اونا رو فیلتر کنیم، فکر کنم آدمای بزرگی رو از دست می دیم. مثلاً التون جان یا Darren Hayes که واقعاً با آهنگاش زندگی می کنم. یا نسخه وطنی جنجالیش: ساقی قهرمان. خوب من بدم نمیاد با اونایی که شرق رو بستن یه تفاوت هایی داشته باشم!
    ضمناً ( اینجا برق رفت و من ناامیدانه منتظر شدم تا برق بیاد و از اول بنویسم ولی برق که اومد دیدم همه چی سر جاشه! قربون این فایرفاکس عزیزم برم!)…آها ضمناً می بینم که…کاوالایی ها رو هم استاد کردین!! یه چیزایی راجع بهشون شنیدم. فرقه ی جالبین!

    Posted by سیمین | 2007/08/15, 05:24
  10. پسرم از وقتی که با مامان خونه رو ترک کردید همه جا سوت کوره مثل گوره لطفا برگردید خونه بابا داره به راه های خلاف کشیده میشه میدونی یه بابای خوش قیافه مکش مرگ بلا توی تهرون چقدر زود فاسد میشه به مامان بگو بیاد خونه فردا شب جم……………است افرین بابا افرین پسرکم برات یه دوچرخه جیات میخرم بعد میبرمت سینما فیلم نصف مال نصف دیگه اش مال خودم

    Posted by eric | 2007/08/15, 13:00
  11. راستی این همون رفیقت محمد رضا هستش رفته خارجه اینطوری شده بعد میخوای بزارم بری کشور خارج ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ عمرن کن سولقون هم نمیزارم بری ………………….بگو مامان زود بیاد خونه

    می گم بیان خدمتتون!

    Posted by eric | 2007/08/15, 13:01
  12. وای آمیر! مردم از دست تو. ماسینتوسااااااااااااا. آی خدا مردیدم بس که خندیدم.

    Posted by آتوسا | 2007/08/16, 00:03
  13. كارت عاليه من عاشق روبي هستم البواشم بزار

    آمیر» خوب من خودم آلبوم آخرشو از تورنت گرفتم. بنابراین شرمنده که نمی تونم آپلودش کنم. خیلی زیاده!

    Posted by robbie-williams | 2007/10/04, 10:14
  14. سلام … خیلی جالب بودن … اگه مطلب های بیشتری از رابی می خوای حتما به من سر بزن
    من دیوونه ی رابی ام … به امید روزی که همه بتونن ارزش کار و آهنگای راب رو درک کنن
    موفق باشی

    آمیر:»وب خوبی داری. حتماً از مطالبت استافده میکنم.

    Posted by صدف | 2007/12/07, 14:21
  15. سلام امير عزيز
    من تازه با وبلاگت آشنا شدم.فوق العاده است كه تو اينقدر اطلاعات كامل و با حالي از رابي ويليامز برامون گذاشتي.
    نگو كه خيلي دوسش نداري دوسش داشته باش.رابي به معناي واقعي بي نظيره.من 5 ساله كه با رابي آشنا شدم.و به اون سخت علاقه مند شدم.اون عشق منه.و صداي رابي و آهنگهاش تمام اين 5 سال در هر روز زندگي من قرار داشته.
    لطفا برامون ا ز رابي ويدو كليپ براي دانلود كردن بزار.از ارتباطش با اين دختره -هنرپيشه امريكايي آيدا فيلد هم بگو.
    تو فوق العاده اي مرسي
    we Love You Robbie Williams

    آمیر:»ممننون از این همه تحویل گرفتنت! البته درک می کنم که چه علاقه ای نسبت به رابی داری، اما نه من اهل ویدیو آپلود کردن هستم و نه از رابطه ش با آیدا فیلد چیزی میدونم. اگه چیزی هست شما بگو من میذارم تنگ مطلب.

    Posted by آرام | 2007/12/23, 05:22
  16. به اميد اون روزي كه بتونم رابي رو در يكي از كنسرت هاش از نزديك ببينم.راستش امير از اينكه 5 سال پيش به طور اتفاقي در ماهواره رابي رو ديدم و از اون به بعد جذب اون شدم خيلي خوشحالم.بعد شروع كردم به جمع آوري كارهاش و اطلاعات در مورد خودش و هر بيشتر در مودرش مي فهميدم و بيشتر كارهاشو جمع آوري ميكردم بيشتر لذت ميبردم.و بيشتر از اون خوشم مي اومد.حالا هم كه فقط طرفدار اون هستم چون اون يه فوق سوپر استار واقعي.و در دنيا مي شه گفت بين خواننده هاي مرد حرف اول ميزنه.

    Posted by آرام | 2007/12/23, 05:30
  17. بازم ميگم با رابي و آهنگهاش آشنا بشيد حتما شما هم اون تحصين خواهيد كرد.و از شنيدن صداش لذت بريد.اون دوست خوبي مي تونه براي شما باشه.

    Posted by آرام 1360 (F) | 2007/12/23, 05:38
  18. ok برات بعد بطور كامل صحيح ميگم و تو بزار. در هر حال مرسي .
    بازم بهت سر مي زنم

    Posted by آرام 1360 (F) | 2007/12/26, 02:47
  19. ok برات بعد بطور كامل صحيح ميگم و تو بزار. در هر حال مرسي .
    بازم بهت سر مي زنم .

    Posted by آرام 1360 (F) | 2007/12/26, 02:50
  20. البته من 99% كار هاي تصويري و 100% كارهاي صوتي رابي رو دارم.براي بقيه بيشتر گفتم.فعلا عزيزم باي

    آمیر:»من از کلیپ She’s Madonna ش اصلاً سر در نیاوردم. اما کلاً کلیپ های خیلی جالبی داره. بگذریم که بعضیاش خیلی رو خط قرمزه!

    Posted by آرام 1360 (F) | 2007/12/26, 02:57
  21. آره خوب حق با تو. بعضي از كليپ هاش اينطوره.ولي اصولا مي خواد د رهر كارش حرفي بزنه.مي دوني اون فوق العاده آدم راحتي و از نظر اون هيچ حرفي و هيچ كاري بد نيست.فقط نبايد كاري انجام داد كه باعث شه تا به كسي صدمه برسه.البته اون پسري كه اعتقادات مذهبي هم داره.ودر بعضي از موارد هم تعصبات خاص خودشو داره.مثلا اتهام( گي) زدن به رابي كاملا اشتباست و از پايه غلط.و كسي كه به اون اين اتهام مي زنه در واقع داره ميگه كه من رابي رو نمي شناسم. من در درجه اول عاشق صداش هستم.چون اولين باري كه صدايي تا اين حد به من احساس آرامش مي ده.بعدش هم عاشق اجراهاي زنده ي اون روي صحنه هستم كه مي شه قدرت اون رودر كارهاش به وضوح ديد.و به معناي واقعي اون شگفت آوره. بعد كليپ هاش و دوست دارم كه بيشتر برام سرگرم كننده است.حالا بماند كه در كليپ هاش خيلي جذاب و سكسي(-;

    آمیر:»کدوم پسرو میگی؟!

    Posted by آرام 1360 (F) | 2007/12/27, 00:19
  22. ديونه معلومه ديگه!
    Robbie Williams
    تمام صحبت من راجب اون.باورت نمي شه (-;

    آمیر:»آها! اشتباه تایپی کردی منم اشتباه انداختی خوب

    Posted by آرام 1360 (F) | 2007/12/28, 18:11
  23. I love Robbie Williams
    آرام 26 تهران

    Posted by آرام 1360 (F) | 2007/12/28, 18:17
  24. عيب نداره عزيزم.و منم درست متوجه سوالت نشدم البته.اما در هر حال تمام صحبت هاي من در بالا راجب Robbie Williams بود.

    Posted by آرام 1360 (F) | 2007/12/30, 06:24
  25. 2 باره سلام
    حالت چطوره؟در بالا تو مطالبت نوشتي كه مي تونيم سري به سايته طرفداران رابي بزنيم و ببينيم چه خبره.
    مي خواستم ازت بخوام منوراهنماي كني يا آدرس سايت و برام بزاري تا منم سري بزنم و كمي فضولي كنم.مرسي منتظرم . زود ميام

    آمیر:»
    سلام آرام جان.
    آخه یه نگا به تاریخ مطلبم بکن!! اونموقع کلی سایت و بلاگ دیدم، ولی الان که یادم نیست!!
    ولی برای خالی نبودن عریضه فعلاً اینا رو داشته باش:
    http://purerobbie.com/
    http://www.therobbiewilliamssite.com/

    Posted by آرام 1360 | 2008/01/03, 16:04
  26. oh my god
    merci honey

    Posted by آرام 1360 | 2008/01/03, 18:09
  27. راستي به وب من سري بزن.از اطلاعاتت در وبم استفاده مي كنم.منتظرتم.

    Posted by آرام 1360 | 2008/01/03, 18:34
  28. اينم آدرسم.زود بهم سر بزن.مي بينمت.

    Posted by آرام 1360 | 2008/01/03, 18:49
  29. مرسي كه اومدي.البته تا من مثل تو اينقدر حرفه اي شم.كلي كار داره.فعلا سخت نگير

    Posted by آرام 1360 | 2008/01/03, 22:50
  30. آپ جديدت خيلي پر محتوا و نفس گير بود كم آوردم (-:

    Posted by آرام 1360 | 2008/01/03, 23:09
  31. چقدر مطلب از ويليامز . خيلي خوشحال شدم .من خيلي اين خواننده رو دوست دارم.من شانسي از اينجا سر در آوردم .مچكر اميرآقا.
    اما فكر كنم شما ديگه از ويليامز چيزي ننوسيد . درسته! يه سوال شما يه وبلاگه فارسي سراغ نداريد تابيشتر از رابي ويليامز بنويسه تا اگه مي شه معرفي كنيد به اونجا برم و بيشتر از اين خواننده اطلاعات بدست بيارم.؟؟
    براي گرفتن جواب به اينجا دوباره سر مي زنم.

    آمیر:» http://robbiewilliamsaram.blogfa.com/

    Posted by Roshanak | 2008/01/26, 14:11
  32. جالب بود.

    Posted by محمدرضا | 2008/02/03, 15:00
  33. jlhuo

    Posted by ناشناس | 2008/02/12, 17:45
  34. خوب بود
    موفق باشید

    Posted by بهادر | 2008/02/13, 11:41
  35. فساد و فحشا و فسق و فجور رو زرتی ترویج می‌کنی بعد تابستان بارون نمییاد!!! همین دیگه…

    آمیر:»چیه؟ فکر کردی خدا رو خوش میاد؟ همه مون نفرین شده ایم!!

    Posted by mychamber | 2008/02/18, 01:50
  36. salam
    ba sitet hal kardam merci age mishe dar morede green day ,, tatu ,, va pink floyd ham baramoon benevis mamnoon

    آمیر:»در مورد پینک فلوید که حرفی نمی تونم بزنم چون اساتید زیادی در این زمینه قلم زده ن. بقیه رو چشم.

    Posted by ramin007 | 2008/02/19, 20:55
  37. ممنون از اینکه در مورد رابی ویلیامز مطلب می نویسید من دنبال اسم یه کلیپشم که توی اون راننده ی مسابقات اتومبیل رانیه اگه اینو بگی ممنون میشم

    Posted by آرش | 2008/02/27, 08:00
  38. خيلي بي شرفي انگل جامعه اميدوارم خدا هدايتت كنه اگه نكرد نابودت كنه

    Posted by ناشناس | 2008/04/14, 15:47
  39. اسم کلیپ اتومبیل رانی love supreme

    Posted by kasra | 2008/07/09, 14:46
  40. من عاشششششششششششششششششق رابي ويليامزم دستت درد نكنه

    Posted by مونا | 2008/07/18, 07:41
  41. سلام من متالب شما راخواندم خوشحال ميشم به طور خصوصي باهم حرف بزنيم(چت)

    Posted by sophia | 2008/07/31, 06:15
  42. ببخشيد مثل اينكه تند نوشتم اشتباه شد
    😦

    Posted by صوفيا | 2008/07/31, 06:18
  43. 1 چيز ديگه جدي ويليامز همجنس بازه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    :-/

    Posted by صوفيا | 2008/07/31, 06:22
  44. من از کجا می تونم کلیپای رابی جونو پیدا کنم؟البته منظورم از انترنت نبود

    Posted by مونا | 2008/08/05, 23:42
  45. اتوسا خودش قشنگ تر

    Posted by beys | 2008/08/20, 08:04
  46. سلام.در مورد اون تیکه ای که کلمه اواخواهر واه واه رو به کار بردین متاسفم.الان قرن 21 و شما هنوز با مسئله همجنسگرایی این طوری برخورد می کنید.یکذره به خودتون زحمت بدید ومطالعاتی روانشناسی داشته باشید.از لحاظ علمی وروان شناسی ثابت شده که همجنسگرایی یک گرایش طبیعی است که فقط در 1% مردم دیده می شود.رابی همجنسگرا نیست.بای سکژوال است یعنی هم به جنس زن علاقه داره هم مرد.

    Posted by johira | 2008/08/26, 12:37
  47. درود بر شما
    هنگام كاوش درباره زندگي آقاي رآبي ويليامز به اين نويسه رسيدم و در بخش حاشيه ها به كلمات تمسخر آميز نويسنده درباره افراد اقليت جنسي برخورد كردم.شوربختانه در تمام جوامع به خصوص كشورهاي عقب افتاده خاورميانه ،افراد فناتيك بيشتر جايگاهي براي رشد دارند و بخود اجازه توهين به همه افراد را مي دهند.
    مسئله گرايش جنسي يك مسئله كاملا خصوصي و شخصي هست كه كسي حق اظهار نظر و بحث در مورد آنرا ندارد.
    به ما چه ارتباطي دارد كه فلان شخص همجنسگرا است يا دگرجنسگرا ،هر چه هست به خودش مربوط است ،آقاي ويليامز يك هنرمند هست با صدايي خوش و اين مهم و قابل ذكر است
    يادمان باشد كه اين دنيا متعلق به همه است دليلي ندارد كه چون عده اي در اقليت اند و به ديگران هم آزاري نميرسانند را ريشخند كنيم.

    Aamir:◄من این مشکل را با چند نفر دیگه هم پیدا کردم. متاسفانه وجه طنز ساده و مختصری که تو تک تک پست های این وبلاگ به کار میره، برای کسانی که به صورت جزیی یا از طریق موتورهای جستجو وارد وبلاگ میشن قابل هضم نیست. به هرحال به دلیل همین مشکلاات خط مذکور رو حذف کردم.

    Posted by فريبا | 2008/09/07, 17:19
  48. رسي خوب بود اگه ترجمه اهنگاشو ميزاشتي بهتر بود من عاشق رابي ويليامز هستم و از شما تشكر ميكنم بازم اگه تونستيد در باره رابي ويليامز مطلب بنويس

    Posted by حامد | 2010/01/02, 02:48
  49. مرسی ، ممنون، واقعا خوب بود.

    Posted by فریبا | 2010/09/06, 00:12

بیان دیدگاه

کافه‌توهم را از فید دنبال کنید

نویسندگان:

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

به 81 مشترک دیگر بپیوندید

لایک خور


لینک‌های خوشمزه

RSS لینک‌دونی گودری دوستان

  • خطایی رخ داد! احتمالا خوراک از کار افتاده. بعدا دوباره تلاش کنید.